TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- A State of Trance with Armin van Buuren
Pages (98): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 »
wa een kutplaat nu :/
edit
dees deel is beter ma die stem, up the shut fuck !
04. Hydroid - Incurved
^ mooi!
idd
Met pijn in het hart moet ik zeggen, wat een bangelijke platen :x
Wel moeilijk voor een avond op uit te gaan, te traag
ma toch, shit zeg ...
En ze worden gereleased op 192kbps, de afleveringen nu, sweet nee? 
Morgen is beluisteren
Nieuwe Fred Baker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
| quote: |
| Originally posted by pooley En ze worden gereleased op 192kbps, de afleveringen nu, sweet nee? ![]() Morgen is beluisteren |
Wow, deze ASOT is weer super 
13. Tektonik - Shine (DBA Mix) 
14. Classified Project - Starlight Chaser (Agnelli & Nelson Remix)
Tijdje niet geluisterd maar nu terug wel. Loving it.
| quote: |
| Originally posted by Xilver Tijdje niet geluisterd maar nu terug wel. Loving it. |
Purple Haze - Adrenaline Now

Woa!
TOR: dit is iets voor jou denk ik 
Ik vind ze ook echt veel beter sinds nr. 185
ik heb ze op cd gezet en luister ze bijna elke dag 
hol�, tis weer een prachtige show vandaag
Now playing: Purple Haze - Adrenaline 
| quote: |
| Originally posted by Bomar hol�, tis weer een prachtige show vandaag Now playing: Purple Haze - Adrenaline |
Aan de tracklist te zien, is deze set het downloaden waard.
een nieuwe motorcycle?
| quote: |
| Originally posted by Bertn een nieuwe motorcycle? |
kan eindelijk nog es luisteren.. 
wat mij opvalt tot nu toe, is dat vele nummers een stevige baslijn hebben, maar met daarboven van die fluffy biepgeluidjes 
al veel beter nu.. wat een vet anthem hebben we voor Sensation

07 - Sensation Belgium - The Anthem/First & Andre - Widescreen
^
Ik ben er niet kapot van, maar ik twijfel er niet aan dat dit gaat werken in het Sportpaleis.
17 - Purple Haze - Adrenaline

zeer matige aflevering vandaag 
tja TOR,
ze beluisteren ni eens naar de vorige show he ;-)
so jullie hebben mijn set net voor ASOT in GDJB gemist? Tor was er wel se!
Hier is den tracklist:
1. Nathan profitt: Luna- Christopher lobsinger remix -Banshee worx
2. Nova vs Soldout: Maybe tomorrow -Banshee worx
3. Winkee: Whisper -Unknown label
4. Tilt: Twelve (Max Graham remix) -Lost language
5. Sublunar: Sanctuary (Antidote tech remix) -Banshee worx
6. unknown artist: unknown title -Banshee worx
7. Lustral: Solace (Chocolate uncle mix) -Lost language
8. Quadran: Don't you know (Antidote Quadridote remix) Banshee worx
9. Armandi: Philtre -Banshee worx
10. Bjorn Small: Are you serious?- Banshee worx
En vanaf binnenkort elke tweede vrijdag van de maand word ik resident op ETN.fm. Ik zal eerst op mijn eigen de show hosten dan krijg ik een paar guest dj sets voor den tweede uur!.
MvG,
Lolo
| quote: |
| Originally posted by Lolo 3. Winkee: Whisper -Unknown label |

Ik vond het anders een goede aflevering, niet zo goed als recente ASOTs, maar nog altijd de moeite. Vooral het einde was goed deze keer, Purple Haze, die nieuwe Marco V en Fire & Ice (eindelijk gehoord nu
)...
Tune of the week van deze week (02 - Deep Dish - Say Hello) was ook de moeite, die gaan we nog veel horen 
^ewel dat ik vond dees aflevering eigenlijk ook wel zalig, vooral in begin.. opt laatste niet meer geluisterd.. teveel zitten zoeken achter 1 ID in een stapel van 400 cd's 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.