TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Happy Birthday ...
Pages (54): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 [54]


Posted by Config on May-28-2008 17:14:

een gelukkige verjaardag Joeri maak er nog het beste van h�

en een happy belated voor Antony


Posted by FenixStyle on May-28-2008 19:03:

Nog eens ne gelukkige verjaardag aan Joeri en Antony


Posted by FCB_Fanatic on May-28-2008 19:54:

merci iedereen ...

27 ... al weer een jaartje dichter bij de 30


Posted by Push2005 on Sep-06-2008 08:58:

Kristof is jarig, hoera


Posted by Real on Sep-06-2008 09:49:

En heel BeTa viert mee!


Posted by Xilver on Sep-06-2008 13:05:

Moet da? Der komt altijd van da schraal volk op Kristof z'n feestjes.

Mor allei, happy birthday.


Posted by Jakhira on Sep-09-2008 18:33:

Proficiat TOR! Een kwarteeuw!


Posted by Progrez on Sep-09-2008 18:42:

Ook de taaladviseur viert zijn verjaardag. Mijn gelukwensen.


Posted by Jasperovitsj on Sep-09-2008 19:07:

Ne gelukkige, Torski!


Posted by Real on Sep-09-2008 19:16:

Hiep hiep!


Posted by Real on Dec-07-2008 08:17:

Gelukkige verjaardag Greg.


Posted by CygnusX on Feb-27-2009 19:32:

Ne gelukkige 22ste verjaardag, Luc!


Posted by Real on Feb-27-2009 21:31:

Ik heb hem vorige maand al proficiat gewenst.

Maar desalniettemin nogmaals ne gelukkige.


Posted by TOR on Feb-28-2009 09:39:

Party Hat

Bij zo'n feestelijke aangelegenheid hoort uiteraard een passende cartoon:




...mits aanpassing van 'twenty six' naar twenty two years ago

En, goed gevierd?


Posted by Xilver on Feb-28-2009 14:12:

pfft 22

broekie






happy birthday


Posted by Push2005 on Feb-28-2009 14:32:

quote:
Originally posted by Xilver
pfft 22

broekie

happy birthday


Ik weet het, maar in November ben jij afgeschreven. Dan kom je op tram 3 als enigste BETA, buiten domineesje natuurlijk

toch bedankt!


Posted by Real on Mar-16-2009 20:58:

Benny verjaart blijkbaar. Ne gelukkige!


Posted by Zehra on Mar-16-2009 21:03:

Happy birthday !!!


Posted by Antony on Mar-16-2009 21:04:

ne gelukkige jongeman x


Posted by Jasperovitsj on Mar-16-2009 22:57:

Nog juist op tijd s�.


Gelukkige verjaardag Benny!


Posted by CygnusX on Mar-17-2009 07:58:

Merci


Posted by TOR on Mar-17-2009 18:27:

Happy modday!


Pages (54): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 [54]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.