TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צחוקיה לכולם
Pages (87): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 »
אויש אני מכיר את זה
מעפן בטירוף!
http://www.anabuki.co.jp/anabukin-c...tmov/mov02.html
הקליפ של הילדה והביצים
| quote: |
| Originally posted by ADiSH http://www.anabuki.co.jp/anabukin-c...tmov/mov02.html הקליפ של הילדה והביצים |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח סוף
| quote: |
| Originally posted by ADiSH http://www.anabuki.co.jp/anabukin-c...tmov/mov02.html הקליפ של הילדה והביצים |
חחחחחחחח עכשיו אני מבין מה זה
זה לא ביצים זה ציצים
זה כן ביצים !
בגלל זה היא עושה
WOW
כי לכולם היו ציצים אבל היא לא לסבית אז זה לא עניין אותה
עד שבא הגבר עם הביצים והיא הרטיבה
| quote: |
| Originally posted by HyPeRSoNiC חחחחחחחחחחחחחחחחחח מישהו יודע למה הפרסומת?? |
לא פועל הזבללללללללל
חחחחחחחחחח ענק!!!
הסנאי הזה או שיש לו ביצים גדולות שהוא שזה סנאית זקנה השציצים שלה נפלו עד הבירכיים!
אשה אחת הגיעה לתחנת דלק וביקשה את ה- 710 .
כולנו הסתכלנו אחד על השני ואז שאלתי : מה זה ה- 710 ?
"הדבר הזה שיושב באמצע המנוע...כנראה איבדתי את זה"
"מה זה עושה?" - שאלנו.
"לא יודעת...אבל זה תמיד היה שם"
המוכר נתן לה דף ועט וביקש שתצייר את זה.
האשה ציירה עיגול וכתבה 710 בתוכו..
עכשיו תפתחו את הקובץ המצורף ותראו מה היא רצתה...
פתחו את זה

חחח גדול...
לקח קצת זמן להבין
אבל גדול!!
אהממממ רעיון נחמד
אבל בתכלס אני לא מצליח לדמיין את זה
http://www.chargeonline.com.br/hu.php
| quote: |
| Originally posted by Ariels http://www.chargeonline.com.br/hu.php |
| quote: |
| Originally posted by Flotser חחחחחחחחח זה כזה דפוק התחלתי להרביץ לעצמי |
| quote: |
| Originally posted by TTman אשה אחת הגיעה לתחנת דלק וביקשה את ה- 710 . כולנו הסתכלנו אחד על השני ואז שאלתי : מה זה ה- 710 ? "הדבר הזה שיושב באמצע המנוע...כנראה איבדתי את זה" "מה זה עושה?" - שאלנו. "לא יודעת...אבל זה תמיד היה שם" המוכר נתן לה דף ועט וביקש שתצייר את זה. האשה ציירה עיגול וכתבה 710 בתוכו.. עכשיו תפתחו את הקובץ המצורף ותראו מה היא רצתה... פתחו את זה |
| quote: |
| Originally posted by HyPeRSoNiC לינק שבור |
אזהרה... לא לבעלי לב חלש, נשים בהריון וכד
בעעעעעעעע
| quote: |
| Originally posted by TTman סאמק, אני לא מבין מה הקטע של האתר הזה אחרי יום זה נופל מה נסגר אין לי לאן להעלות את התמונה סורי |
| quote: |
| Originally posted by warpedd_ אזהרה... לא לבעלי לב חלש, נשים בהריון וכד בעעעעעעעע |
http://planet.nana.co.il/goaway4u/go/stuff/move.html
> כנסו ללינק הזה ואל תפתחו את החלון בגודל מלא!!
משהו חמוד

| quote: |
| Originally posted by LA© http://planet.nana.co.il/goaway4u/go/stuff/move.html > כנסו ללינק הזה ואל תפתחו את החלון בגודל מלא!! משהו חמוד |
והנה זה שוב
הפעם נקווה שהלינק יחזיק
אשה אחת הגיעה לתחנת דלק וביקשה את ה- 710 .
כולנו הסתכלנו אחד על השני ואז שאלתי : מה זה ה- 710 ?
"הדבר הזה שיושב באמצע המנוע...כנראה איבדתי את זה"
"מה זה עושה?" - שאלנו.
"לא יודעת...אבל זה תמיד היה שם"
המוכר נתן לה דף ועט וביקש שתצייר את זה.
האשה ציירה עיגול וכתבה 710 בתוכו..
עכשיו תפתחו את הקובץ המצורף ותראו מה היא רצתה...
פתחו את זה

חחחחחח נחמד אחי

אהבתי
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.