TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Den Knäppa Tråden
Pages (96): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 »
| quote: |
| Originally posted by Dioxys överdrev kanske lite, men ser inte läraren komikern i personen? ska inte lärare försöka få ut det bästa i alla istället för att bara klanka ner dem? med en sån fantasi kan man göra mkt... |
| quote: |
| Originally posted by dbl värdelös berättelse imo |
men kom igen, hur gammal tror ni han var?
| quote: |
| Originally posted by Dioxys men kom igen, hur gammal tror ni han var? |
Kom igen, hade inte tänkt några djuplodande psykologiska diskussioner och diverse dispyter när jag posta denna... 
jag har då samma sorts fantasi som honom, har hittat på sånnadär berättelser med mina polare otal gånger. du säger då att jag är ett psykfall bara för det?
nu kan vi dra lite likheter med tv-spel t.ex... bara för man lirar våldsamma spel betyder det inte att jag vill gå runt å mejja ner folk på stan 
| quote: |
| Originally posted by Cloudburst Slam dunk! På vilken nivå är du lärare? Skulle aldrig palla vara högstadielärare, kidsen är som värst då. Helt utom kontrol. |
| quote: |
| Originally posted by Dioxys jag har då samma sorts fantasi som honom, har hittat på sånnadär berättelser med mina polare otal gånger. du säger då att jag är ett psykfall bara för det? nu kan vi dra lite likheter med tv-spel t.ex... bara för man lirar våldsamma spel betyder det inte att jag vill gå runt å mejja ner folk på stan |
| quote: |
| Originally posted by dbl och skulle han vara runt 12års åldern (för att dra nån ung ålder) så kanske han skulle behöva psykolog eller nått för att inte fördärvas totalt.. hehe |
| quote: |
Originally posted by Dioxys |
| quote: |
| Originally posted by Aendy Jobbar på högstadiet... |
| quote: |
| Originally posted by Cloudburst Ok, vet inte hur det är på din arbetsplats, men på min skola var det en djungel. Lärare blev sparkade i huvudet, elever avstängda, vikarier vägrade komma, mobbning etc... Alla (flesta) elever är oerhört omogna. Gymnasiet var som en annan värld. |
hehe vilt värre, fast känner igen mig lite från min skola jag hade i sexan, sen bytte jag till en mindre skola i sjan och gick ut högstadiet där, var väldigt lungt faktiskt 
herregud... vad gick ni i för gangster skolor igentligen???
fan min högstadie tid va ju värsta lugna grejen jämnfört med eran.. 
| quote: |
| Originally posted by dbl herregud... vad gick ni i för gangster skolor igentligen??? fan min högstadie tid va ju värsta lugna grejen jämnfört med eran.. |
| quote: |
| Originally posted by SWE_TRANCE Det är ju så när man bor i betongen.."da hoood" |
hehe i Holland finns högstadiet inte. man går i grundskolan från 4 års ålder tills man är 11~12 sen är det Gymnasiet tills man är 17~18.
De första två år i Holländska gymnasiet liknar lite på 'freshman' åren man ser i Amerikanska filmer
Iofs är lärarna på gymnasiet mkt striktare än på grundskolan
| quote: |
| Originally posted by dbl och sen när blev psykolog och psykfall samma sak???? |
| quote: |
| Originally posted by ScuL hehe i Holland finns högstadiet inte. man går i grundskolan från 4 års ålder tills man är 11~12 sen är det Gymnasiet tills man är 17~18. De första två år i Holländska gymnasiet liknar lite på 'freshman' åren man ser i Amerikanska filmer Iofs är lärarna på gymnasiet mkt striktare än på grundskolan |
| quote: |
| Originally posted by dbl gick ju visserligen i bollebygd.. värsta hålan ju |
)
| quote: |
| Originally posted by Dioxys Suck.. Läser du ens vad du själv skriver? Du sa att om han har sånna tankar i den åldern så ska han söka hjälp hos en psykolog. Därav kallar du honom enligt mig ett psykfall. |
| quote: |
| Originally posted by jeremy1984 Men då är väl "gymnasiet" obligatoriskt antar jag? |
| quote: |
| Originally posted by Dioxys Suck.. Läser du ens vad du själv skriver? Du sa att om han har sånna tankar i den åldern så ska han söka hjälp hos en psykolog. Därav kallar du honom enligt mig ett psykfall. |
| quote: |
| Originally posted by n0bben lustigt, i sånna fall är jag ett psykfall |
oh nooooooo... alla aktar sig för nobben
| quote: |
| Originally posted by Dioxys Suck.. Läser du ens vad du själv skriver? Du sa att om han har sånna tankar i den åldern så ska han söka hjälp hos en psykolog. Därav kallar du honom enligt mig ett psykfall. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.