TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Party v3
Pages (70): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 [56] 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 »
| quote: |
| Originally posted by Loraine Met die warmte is het wellicht zelfs aangenaam om regelmatig ff buiten te staan... ![]() Heb echt boel veel zin in dit uitje ! |
| quote: |
| Originally posted by djcresto Op da lijstje staan er een 80 tal. Er kan 350 man binnen dus wel nog wat plek... |

| quote: |
| Originally posted by Real Komt dat Fins meisje nu ook? |
Dus ik weet niet op ze nog wel komt omdat ze niet zeker ervan was, opmakend uit haar laatste kommentaari
| quote: |
| Originally posted by djcresto Op da lijstje staan er een 80 tal. Er kan 350 man binnen dus wel nog wat plek... |

Fuck ik zen menne Love Comes Again vinyl kwijt. 
| quote: |
| Originally posted by Real Fuck ik zen menne Love Comes Again vinyl kwijt. |
| quote: |
| Originally posted by Real Fuck ik zen menne Love Comes Again vinyl kwijt. |
Twas de boem van den avond geweest. 
Ik heb dit op cd
(echt)
Zal ik hem meedoen: http://www.discogs.com/release/260627 ? 
| quote: |
| Originally posted by Real Fuck ik zen menne Love Comes Again vinyl kwijt. |
| quote: |
| Originally posted by Real Fuck ik zen menne Love Comes Again vinyl kwijt. |
Ik zal het album van Da Boy Tommy meenemen.
Kristof (Real) + ne man of 5
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Gert (Cresto) + 7
Jasper (Jasperovitsj) en Zehra (Zehra) + stuk of 3 kameraden
Matthias (Devilex)
Ruben (Ei) + ollanders
Loes (Loraine)
Luc (Push2005) + ???
Bert (Bertn) + niemand!
Pieter (Den Backer)
Stijn (RadiantBastard) + 2 maten (in het beste geval een stuk of 6)
Jasper (Tomorrow Traxx)
TOR + 3
Kenny (BZRK) + 4 minimum
Kelly (Kelly*) (alsek ni moet werken that is... )
Vito Corleone (The Godfather) + goeie drinkers
Guy (Vishnu) (als ik net dan niet op citytrip ben, afwachten)
Rafic (Dark Apostle) + wa volk maar dat is geen zekerheid + courgette
Kaidreas+ nog wat vrienden
Jeroen (Jeronimo_jd)
Peter (Audiasis)
Erik (timesliders) + wat kameraden
Benny (CygnusX) + Jennifer (TatanaGirl)
90% kans op Laurens(Dj LPG) + Elien
S�bastien (lost_in_trance) eenzaam of met ???
Tom (Meltoz) + Anneleen + misschien nog 2 menskes, maar ni zeker...
Domineesje+ whuke + kelly* (90%)en kellyke en Stoffie en nog ne christophe (ja heb iets met christphen) en nog een girl
FredNova + nog nen kameraad
mrcanon (Jeffrey)
christina (christina)
Yimanya +1
Johan (Gladius)
Tilt (Maarten) + paar maten
Margaux + Solar1 + 2
Sam (DJ Zetski) + 2
speentje + 4
Ik kom (mits geen vertraging) in Gent-Sint-Pieters toe om 19.44
Gelieve mij te vinden

lol
Ik zal voor wat tomorrowland posters zorgen, voor zij die er eentje willen...
| quote: |
| Originally posted by FredNova Ik zal voor wat tomorrowland posters zorgen, voor zij die er eentje willen... |
Tot strakjes mensen 
deze thread wordt gesloten tussen 21u vanavond en 06u morgenvroeg 
Ik zijn weg binnen 10 mins 
Veel succes dj's 
Effe melden dat een ID van de huidige contest slechts 5 pintjes kost. 
FF aankleden en dan zen ik weg, met een beteke sjaans kan ik die van 19 uur nog te pakken krijgen
| quote: |
| Originally posted by FredNova Ik zal voor wat tomorrowland posters zorgen, voor zij die er eentje willen... |
| quote: |
| Originally posted by FredNova Ik zal voor wat tomorrowland posters zorgen, voor zij die er eentje willen... |
kmoet ze nog uithalen ,dus genoeg 
| quote: |
| Originally posted by FredNova kmoet ze nog uithalen ,dus genoeg |
Kwas al tijdjen op zoek achter eene... Komt schoon uit nu... 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.