TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Party v3
Pages (70): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 [57] 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 »
Ik ben alweer thuis, heb problemen gehad met de douane... Niet de juiste papieren of zoeits
j/k he 
"Niet de juiste papieren of zoeits" ...
Wa waarde aant vervoeren mss? 
Kristof (Real) + ne man of 5
Anja (Nyah)
Tom (Xilver)
Gert (Cresto) + 7
Jasper (Jasperovitsj) en Zehra (Zehra) + stuk of 3 kameraden
Matthias (Devilex)
Ruben (Ei) + ollanders
Loes (Loraine)
Luc (Push2005) + ???
Bert (Bertn) + niemand!
Pieter (Den Backer)
Stijn (RadiantBastard) + 2 maten (in het beste geval een stuk of 6)
Jasper (Tomorrow Traxx)
TOR + 3
Kenny (BZRK) + 4 minimum
Kelly (Kelly*) (alsek ni moet werken that is... )
Vito Corleone (The Godfather) + goeie drinkers
Guy (Vishnu) (als ik net dan niet op citytrip ben, afwachten)
Rafic (Dark Apostle) + wa volk maar dat is geen zekerheid + courgette
Kaidreas+ nog wat vrienden
Jeroen (Jeronimo_jd)
Peter (Audiasis)
Erik (timesliders) + wat kameraden
Benny (CygnusX) + Jennifer (TatanaGirl)
90% kans op Laurens(Dj LPG) + Elien
S�bastien (lost_in_trance) eenzaam of met ???
Tom (Meltoz) + Anneleen + misschien nog 2 menskes, maar ni zeker...
Domineesje+ whuke + kelly* (90%)en kellyke en Stoffie en nog ne christophe (ja heb iets met christphen) en nog een girl
FredNova + nog nen kameraad
mrcanon (Jeffrey)
christina (christina)
Yimanya +1
Johan (Gladius)
Tilt (Maarten) + paar maten
Margaux + Solar1 + 2
Sam (DJ Zetski) + 2
speentje + 4
Moondust + ?
| quote: |
| Originally posted by Moondust Kristof (Real) + ne man of 5 Anja (Nyah) Tom (Xilver) Gert (Cresto) + 7 Jasper (Jasperovitsj) en Zehra (Zehra) + stuk of 3 kameraden Matthias (Devilex) Ruben (Ei) + ollanders Loes (Loraine) Luc (Push2005) + ??? Bert (Bertn) + niemand! Pieter (Den Backer) Stijn (RadiantBastard) + 2 maten (in het beste geval een stuk of 6) Jasper (Tomorrow Traxx) TOR + 3 Kenny (BZRK) + 4 minimum Kelly (Kelly*) (alsek ni moet werken that is... ) Vito Corleone (The Godfather) + goeie drinkers Guy (Vishnu) (als ik net dan niet op citytrip ben, afwachten) Rafic (Dark Apostle) + wa volk maar dat is geen zekerheid + courgette Kaidreas+ nog wat vrienden Jeroen (Jeronimo_jd) Peter (Audiasis) Erik (timesliders) + wat kameraden Benny (CygnusX) + Jennifer (TatanaGirl) 90% kans op Laurens(Dj LPG) + Elien S�bastien (lost_in_trance) eenzaam of met ??? Tom (Meltoz) + Anneleen + misschien nog 2 menskes, maar ni zeker... Domineesje+ whuke + kelly* (90%)en kellyke en Stoffie en nog ne christophe (ja heb iets met christphen) en nog een girl FredNova + nog nen kameraad mrcanon (Jeffrey) christina (christina) Yimanya +1 Johan (Gladius) Tilt (Maarten) + paar maten Margaux + Solar1 + 2 Sam (DJ Zetski) + 2 speentje + 4 Moondust + ? |
Net terug thuis ( ja daar is t� snel voor gereden
)
Heerlijk feestje hoor
echt chapeau voor de beta's.
Ik heb zelf wel denk ik af en toe nogal ruw staan te mixen omdat ik me echt amper kon concentreren in die enorme hitte in die dj booth. Ik was echt helemaal doorweekt gewoon
. Maar goed
das allemaal niet zo erg als er zo'n enorm goede sfeer is
En nu tijd voor wat slaap 
twas idd massas warm daarbinnen...
wel een vet feesje!
maar nu ben ik moe en ga ik slapen. morgen een reviewke of zo
| Originally posted by Bertn twas idd massas warm daarbinnen... wel een vet feesje! maar nu ben ik moe en ga ik slapen. morgen een reviewke of zo |
hoe, gij zijt plots ook al thuis of wa? zaten wij op dezelfde trein misschien?
| Originally posted by Bertn hoe, gij zijt plots ook al thuis of wa? zaten wij op dezelfde trein misschien? |
Allez, ook just thuis geraakt!
Jammer da ik der maar tegen half ��n was en dus de sets van Vega, Maarten Lievens en Real moest missen, maar toch zalige sets van Menno, Jonas en Bax! Binnengekomen op de tonen van het B�ta-anthem. Der was toch nog redelijk wa volk, vond ik!
Spijtig da het al gedaan was om half zes 
>>Zijn der eigenlijk opnames gemaakt van de sets 
Just thuis ze, heb mij rot geamuseerd
Op naar de volgende
Inderdaad bloedje heet in die booth
Maar ach, dat mag de pret niet drukken! Ik heb vooral een GEZELLIGE avond gehad 
Dank aan iedereen die is gekomen 
wat een superset van menno de jong!!! echt ni normaal. Jonas was ook wel goed de rest ni echt gehoord wegens rechtstreeks gaan werken. Zulke feestjes zouden echt op regelmatige basis mogen georganiseerd worden. Het ging er op momenten zwaar over
echt helemaal flippen soms. Waar kan ik eigenlijk zo een beta tshirt kopen?
khem er geen woorden voor
op naar volgnde!
edit: is dat nu gelukt met het recorden vd sets?
| Originally posted by christina reviewke, is da nodig? bijna iedereen was daar? |
^da's balen, man.
Wat ben in blij dat ik toch gekomen ben, al was het maar voor 3,5 uur. Wat ben ik blij! Machtige sfeer, heel heel mooie muziek, en gezellige mensen. Dank aan iedereen.
lol @ estuera: da mixen vie GOE mee, ze man.
Sorry aan diegenen die met me in aanraking gekomen zijn.
-The walking spunge
| Originally posted by Antony de hoer van een rijinstructeur was ziek deze week zonder te verwittigen of vervanging te zoeken. gevolg: nog geen rijbewijs en dus geen beta-party |
| Originally posted by obssession wat een superset van menno de jong!!! echt ni normaal. Jonas was ook wel goed de rest ni echt gehoord wegens rechtstreeks gaan werken. Zulke feestjes zouden echt op regelmatige basis mogen georganiseerd worden. Het ging er op momenten zwaar over echt helemaal flippen soms. Waar kan ik eigenlijk zo een beta tshirt kopen? |
feestje ?
't was zot, vooral begin van real, zocalo, sunspot dacht ik, en beautiful 
| Originally posted by Tomorrow Traxx >>Zijn der eigenlijk opnames gemaakt van de sets |

). Jasper mixte overt algemeen erg sterk. Jammer dat er nog niet zoveel volk was toen, maar diegenen die er waren kunnen toch alleen maar bevestigen dat het aangenaam was. En dan Mindcircus na een tijdje
. Nice

. Veel sfeer tijdens zijn set en erg leuke platen uitgekozen. Destination, ja dat was flippen h�
. Kheb me alleszinds wel erg vermaakt op uw set, eindigen met Englobe was fantastisch
. Die plaat slaat toch wel behoorlijk hard in.
.
. Toch een paar platen waar ik behoorlijk op geflipt heb daar... Bedankt om Haylon - Starfighter te spelen
. Hoogtepunt van zijn set en van heel de avond was voor mij toch wel Kamaya Painters - Wasteland... OMFG
. Alleszinds passeerden er veel vette platen, en don't worry, de set komt online 
. Persoonlijk vond ik het wel ietsje t�veel vocaltrance, alleszinds in het begin toch. Openen met La Noche is wel subliem! De laatste plaat van de avond was de Van Gelder remix van Englobe, en dies toch ook wel h���l vet om te horen live
Het was echt helemaal af, schitterende avond 
Vetste editie van de BeTA party gisteren
Heel wat volk en natuurlijk goeie muziek!!!
Heb wel gehoord dat Cresto de verwarming had laten opzetten 
Was wel redelijk vroeg door (2u30), moest om 9u30 vanmorgen ergens zijn (maar 5uurtjes geslapen *geeuw* kword oud)
Sorry voor hen die geen poster van Tomorrowland meer hadden... er zijn een 20tal 2-vierkante meters uitgedeeld en een 40tal grote posters (en dan nog eens 90 maps)...
Als je nog een poster wil, kom dan effe langs bij id&t (Cockerillkaai 18
Antwerpen)
Kheb mij schitterend geamuseerd, merci voor al de goede reacties op mijn set. 
Kvind het nu wel spijtig dat ik zo vroeg naar huis was gegaan, maar m'n broer was blijkbaar afgekomen en dus had ik een lift.
Kben nu wel benieuwd naar Bax z'n set, kvind het echt zonde da'k die gemist heb.
Kzit nog altijd mezelf slaag te geven omdat ik "die track met die tribal vocaltjes" (
) van Menno of Jonas gemist heb in Menno z'n set.
En het is dan nog niet eens opgenomen. 
Mijn setje wordt zo meteen geupload. Er zit ��n mega trainwreck in toen men naald oversloeg, voor de rest valt het blijkbaar allemaal nog redelijk mee.
Ook nog eens even vermelden dat fris bier en een lange warme autorit naar de Kempen niet goed samengaan, de helft van mijn consumpties liggen ergens naast de E313 te stinken. 
| Originally posted by Belgian Bonzai lol @ estuera: da mixen vie GOE mee, ze man. |

Ik ga er niet te veel woorden aan vuil maken:
ik vond het z��r geslaagd