TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Prog Appreciation Thread
Pages (66): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 [59] 60 61 62 63 64 65 66 »
| quote: |
| Originally posted by The_G0dfather ben momenteel nog steeds ah zoeken naar een deftige prog/trance techno 'cafe' in gent dus jij als dj zou meer dan welkom zijn hier Nu nog een uitbater vinden |
| Originally posted by Jasperovitsj 01. Kosmas Epsilon - Shame 02. Matthew Dekay vs Proluctors - Bad 03. Parallel Sound - Beyond your soul 04. Echotek - The other zone (Moshic mix) 05. Cassino & Laben - Leaving panic behind (Flash Brothers remix) |
(kzal nie opnieuw beginnen
) Kan wel begrijpen dat die nog impact heeft op het publiek.
de 'exit' in een zijstraat van de korenmarkt is de enige cafe waar ik ooit eens een deftige set gehoord heb, als ik me niet vergis draaiden de dj miro - spaceman ...
nog maar een keer geweest tijdens de gentse feesten dus 'k wete ni wat de standaard daar is, 't leek me eerder gezegd beetje jump minded dusja...
Zit je overigens op kot in gent ?
| Originally posted by Push2005 Will do .... mareuuuh ... TRACK 2 (kzal nie opnieuw beginnen ) Kan wel begrijpen dat die nog impact heeft op het publiek. |

| Originally posted by The_G0dfather Zit je overigens op kot in gent ? |
prinses clementinalaan 175, vlakbij 't station dus
u bewijzen �
ik kan me al weer wat permitteren, 2 jaar na mekaar erdoor
2de zit wel maja, das inevitable
| Originally posted by The_G0dfather 2de zit wel maja, das inevitable |
Let's keep this thread clean please 
| Originally posted by Jasperovitsj Nah, goeie thread Z, en hou hem clean alstublieft! |

| Originally posted by Push2005 D��r zegjet Da's gewoon nie mogelijk een eerste zit Kheb maar 20% slaagkans volgens de statistieken... bemoedigend niewaar ! |
Derek Howell - Western high ![]()
Jammer genoeg weeral alleen een digitale release

| Originally posted by Push2005 Nope... moet me "bewijzen" het eerste jaar (lousy parents ) Kzit altijd in de Ledeganck & Hoveniersberg... anders moet ge uw kotadres ns geven |
Fred Numf pres. Spacedubs - On The Edge (16 Bit Lolitas Remix)
hehe, speciale melodie, verfrissend =)
/me getting 16 bit lolitas fan
^ H��rlijke plaat!! 
Doet me een beetje aan Forwards van Mic Burns denken qua groove en algemene atmosfeer en das allesbehalve slecht
Wel nog niks te vinden over een eventuele release 
| Originally posted by JdDark toevallig 1e bachelor Economie? |
| Originally posted by Push2005 Idd; werom |
| Originally posted by JdDark ikke ook |

Mooi zo 
Dat zijn wel plaatjes van de "oude" Can, nu maakt hij zo'n dingen niet meer spijtig genoeg. Alleen maar rare en experimentele - en meestal niet echt geslaagde IMO - minimal en electro-tracks enzo..
Maar weet je; die track zoals
Yilmaz Altahan - Eighties (Ozgur can Remix); da vind ik echt keigoed. Is dat dan ook progtrance ? Ja toch ? DIe BPM en melodie zijn echt ideaal, kzou er graag meer zoals die willen kennen eigenlijk... (of is dat de nieuwe Can
)
push2005: beluister deze eens:
kosmas epsilon - the underexposed track (b-kant op the underexposed ep), ��n van de beste platen van 2005 voor mij
dat is prog trance met veel energie, zoals ik het graag heb en waar je zeker een dansvloer mee laat "ontploffen"
verder in die aard een beetje (heb topic niet helemaal gelezen, dus men excuses als ze al vermeld staan):
funabashi - daylight op coldharbour 7, ook 1 van de favorieten van dit jaar voor mij, subliem zweefnummer
the proluctors - star track
clubbervision - paz
gabriel & dresden - serendipity
steve may - sublimate
| Originally posted by Vadro the proluctors - star track |

ja kheb hem ook gedraaid daar, spijtig genoeg was ik de enige die aan het flippen was 
| Originally posted by Vadro funabashi - daylight |
Hehe, ik had Pumaz en Zehra nog die mee met me flipten
Anyway, nog wat tracks die ge is kunt checken Luc:
Infusion - Love & imitation
Son Kite - Focus (Shiloh mix)
(-> Die zullen allebei z��r hoog staan in mijn top van 2005, fantastisch mooie platen!!
)
Lens - Let the light in (Jaytech remix)
Jaytech - Music 101 (Flash Brothers remix)
ZGR - zero hours (Perry O'Neil remix)
The MFA - Motherload
Steve Porter - Definite form (Jumping dub)
Stel & Good Newz - Particle
Sander Kleinenberg - Buenos aires
Pinkbox Special - Simple
Nikola Gala & Chris Moizo - Colourless
Michael Burns - Forwards
Matthew Dekay & Roob V - Behind secret borders
Marris - Egarnical
Greed - Sandrushka (Andre Absolut remix)
Ficta - Eli (Original mix)
Dousk - Tengaloop
Derek Howell - You wanna do what (Als ge power wilt
)
Dave Gahan - Dirty sticky floors (Junkie XL remix)
Chris Salt- Dub sonar (Luke Chable remix)
Alican & Soner - Plangent (Blue Room Project's echoic mix) (Die break
)
EDIT: Nog een reminder van Zehra
Cirque Du Soleil - Pokinoi (Sasha remix)

| Originally posted by Jasperovitsj Anyway, nog wat tracks die ge is kunt checken Luc: |
die moet je ook eens checken