TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Sporttråden
Pages (16): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
| quote: |
| Originally posted by SWE_TRANCE Fan vad gött! Deportivo La Coruna spöade skiten ur AC Milan i Champions League nyss! Nu fattas det bara att dom loosar "scodettun" i ligan också, så är jag helnöjd |
Bara det faktum att Arsenal är ute ut både CL och FA-cupen får mig att känna mig såååå vaaarm inombords.....mmmmmmm....hur resten går skiter jag fullständigt i
Detta var deras bästa chans någonsin till en trippel, men icke sa nicke - detta bevisar bara ännu tydligare vilken bedrift United gjorde då de tog trippeln.
Gloooory gloooory 
| Originally posted by Laszlo Bara det faktum att Arsenal är ute ut både CL och FA-cupen får mig att känna mig såååå vaaarm inombords.....mmmmmmm....hur resten går skiter jag fullständigt i Detta var deras bästa chans någonsin till en trippel, men icke sa nicke - detta bevisar bara ännu tydligare vilken bedrift United gjorde då de tog trippeln. Gloooory gloooory |
| Originally posted by Kongo_kim jaja ni suger fett nu. det gör mig varm inombords bah cristiano ronaldo en bra värvning HA |
| Originally posted by Laszlo Låt grabben växa - han är blått 18 bast. Dessutom var han en av de bästa spelarna på plan i Arsenal - United mötet i FA-semin. Men visst - jag kan erkänna att han har en tendens att falla lite väl lätt i vissa situationer. |
| Originally posted by Kongo_kim Damien Duff där snackar vi klass spelare |
wow.... dep-milan 4-0...
Jag vet inte om jag ska vara glad eller lessen, Milan AR ett italiensk lag, men det ar ju trots allt Berlusconi som ager det. Tror egentligen jag ar mest glad. 
Men forsta halvleken!!
Fan det basta jag har sett pa mycket lange! Vilket sjukt tempo spanjorerna drar upp! Men, men.... sen ar jag ju van vid skrapet Juve ger pa har pa Stadio delle Alpi... Da ar ju nastan Allsvenskan sevard vid jamforelse (naja, nastan iaf
). Ska dit pa lordag igen nar de moter Lazio, men man vagar val inte hoppas pa storspel direkt. Storre delen av A-laget verkar ju vara skadat anda...
Tror ni jag far valuta for mina 25 euro?
| Originally posted by Smeagol Tror ni jag far valuta for mina 25 euro? |
fan ikväll smäller det. DERBY DAGS!!!!!!!
vi mot solnapacket.
tyvärr har jag ingen biljett så det blir canal+ för min del.
HEJA DJURGÅRDEN!!!!!!
Super Geert avgör
Geert fjeert? Naa, inte en chans 
Jag tippar på 0-0, men bara för polarn håller på Djurgårn hoppas jag att råttorna tar hem det med 2-0! Lär bli bra drag på råttsunda iaf...
JAAAAAAAAAAAAA 3-1 seger!!!!!!
Bergtoft matchens lirare. den talanglöse nollan gjorde allt han aldrig gjort förr. förr var det benpipor som sprack när han spela nu var han framspelare och playmaker.
fortsätt så här nu bergtoft.
och sen inget av målen var offside
| Originally posted by Kongo_kim ja. juve vinner 2-0 |
1-0 blev det. Men det satt hart inne... Trezeguet ville gora det spannande och vantade till 88:e innan han behagade gora mal.
Canadiens vände 1-3 underläge i matcher till 4-3..........mot ärkerivalen Bruins dessutom. Något som laget aldrig lyckats med under deras snart 80 år långa historia.
I morgon är det FEST.
En liten fråga till Kongo_Kim: Vem leder poängligan såhär långt in i slutspelet?
Ledtråd: Hans namn börjar på S och slutar på aku Koivu.

Kom inte och säg att han inte tillhör toppskitet av ligans forwards en gång till för då jävlar!

GO HABS GO!!!

| Originally posted by Laszlo [COLOR=white]Canadiens vände 1-3 underläge i matcher till 4-3..........mot ärkerivalen Bruins dessutom. Något som laget aldrig lyckats med under deras snart 80 år långa historia. I morgon är det FEST. En liten fråga till Kongo_Kim: Vem leder poängligan såhär långt in i slutspelet? Ledtråd: Hans namn börjar på S och slutar på aku Koivu. ![]() |
Håller med!
Att jämföra Saku Koivo med Foppa, är som att jämföra kungen å Michael Schumacher
Va å kollade på Elfsborg-Malmö FF igår.
Snacka om Afonso show!
Malmö ser jävligt starka ut iår!
Å halleluja vad gött att Zorans gorillor bara fick oavgjort på Olympia
*skadeglad*
Lite surt bara att mitt blåvitt "tappade" poäng hemma mot HBK bara 
BAH! Bullshit. Enda skälet till att alla tror att Foppa är större än Koivu är att han får mycket mer uppmärksamhet i Svensk media. I Finland är det vice versa. Dessutom får alla kanadensiska lag allt för lite uppmärksamhet runt om hela ligan. It's as simple as that.
Dessutom jämförde jag aldrig Koivu med foppa - ville bara klargöra en gång för alla att Koivu inte var någon medelmåtta spelare, som Kongo_Kim en gång för länge länge sedan påstod 
Kolla på en Canadiens-match så förstår ni. Trots hans ringa storlek ger han sig inte för att smälla på de större grabbarna i ligan. Hade jag fått en krona för varje cross checkning han fick i ryggen/nacken i nattens match framför Bruinsmålet hade jag kunnat köpa mig en Coca Cola med citronsmak. Det är hans spelstil, precis som Foppas, som gör att han är skadad så ofta.
Det ENDA som skiljer Foppa och Koivu åt är att Foppa är större, och spelar i ett bättre lag. Trust me. Koivu's speluppfattning och känsla i handlederna är något som inte hör till denna världen - precis som Foppas. Båda är förebilder och ledare på isen. Dessutom vet vi ju alla att Koivu besegrade en cancersjukdom för två år sedan som var värre än den Lemieux led av på sin tid. Han kom tillbaka när det var två matcher kvar av grundsspelssäsongen det året - Canadiens slutade som åtta i Eastern - Koivu's comeback lyfte hela laget, och slog även det året ut Boston (som då vann Eastern) med 4-2 i matcher - och trots att Koivu varit borta från all hockey i närmare ett år låg han lik förbaskat på topp i poägligan det slutspelet, innan Montreal blev utslaget. Det om något borde vara en inspirationskälla för alla spelare världen över som det går lite tungt för ibland - oavsett sport.
Ähh jag kan rabbla upp 20-30 forwards som är bättre än Koivu
sen angående poängtoppen så har koivo 8 p tillsammans med foppa , modin och Zhamnov och en match mer
| Å halleluja vad gött att Zorans gorillor bara fick oavgjort på Olympia *skadeglad* |
| Originally posted by Kongo_kim Ähh jag kan rabbla upp 20-30 forwards som är bättre än Koivu sen angående poängtoppen så har koivo 8 p tillsammans med foppa , modin och Zhamnov och en match mer |
| Originally posted by Kongo_kim Ähh jag kan rabbla upp 20-30 forwards som är bättre än Koivu sen angående poängtoppen så har koivo 8 p tillsammans med foppa , modin och Zhamnov och en match mer FU ok |
http://sports.espn.go.com/nhl/statistics | quote: |
| Oj, vad sympatisk och förstående man kan vara... Mitt råd till dig Laszlo, lägg ner, vissa går inte att resonera med... |
Saku Koivo?
Pfft. En jävla finne ju.
MATS SUNDIN! Bättre än Foppa!
Tänker aldrig sluta tjata om det förän jag lyckats banka i det i folks huvud - till och med Aftonbladet har kommit till insikt.
http://www.aftonbladet.se/vss/sport...,467516,00.html
"Koivu leder slutspelets poäng, Kovalev är trea. Zednik toppar plus/minus-statistiken tillsammans med bland andra Peter Forsberg, Kovalev leder målligan och Koivu är effektivaste passningsläggaren."
yee yee
Jävla Khabibulin har hållt nollan 4 ggr på 6 matcher nu.
Tampa Bay tar nog Stanley Cup i år.
| Originally posted by Kongo_kim Jävla Khabibulin har hållt nollan 4 ggr på 6 matcher nu. Tampa Bay tar nog Stanley Cup i år. |
Sverige - Danmark idag
dags å börja värma upp...
borde vinna detta men alltid klurigt me dessa mindre tippade lag..kan bli bra detta
| Originally posted by Amnezia Sverige - Danmark idag dags å börja värma upp... borde vinna detta men alltid klurigt me dessa mindre tippade lag..kan bli bra detta |