TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dance Valley 2003
Pages (16): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »

Posted by SnuggLe on May-26-2003 08:01:

Heb besloten niet te gaan. Althans: of ik moet kaarten winnen of er kunnen werken. Net kaarten gekocht voor Awakenings Festival, plus ik ga al naar GKGG waar bjina dezelfde namen komen.
Met deze economische crisis & het feit dat ik echt geen doekoe's heb laat ik dit feest op mijn verjaardag toch voor nu maar even schieten :S

Posted by magrec on May-26-2003 08:18:

Ik ga echt wel!
Vandaag of morgen kaartje kopen (sasha en digweed gaan 3uur b2b draaien oewhhhhh)

Posted by SnuggLe on May-26-2003 10:37:

quote:
Originally posted by magrec
(sasha en digweed gaan 3uur b2b draaien oewhhhhh)

Hoe je mond, mij een beetje jaloers maken, clown!
Jij jij jij geschilde aardappel!

Posted by Miss Proximus on May-26-2003 10:43:

als ik tijd heb bel ik vandaag Labojo (catering)

Posted by Dj Lex on May-26-2003 10:49:

Ja ik ga toch ook maar niet denk ik

Twijfel alom

Posted by magrec on May-26-2003 13:09:

lalalalalala

Kaartje is binnen dit mag ik niet laten schieten.
LAat het regenen het maakt niet uit want ik zal maar in 1 tent te vinden zijn owja en s.k op mainstage ff zien.

Posted by ahp2002 on Jun-12-2003 14:06:

Groot nieuws!!

"Armin Van Buuren & Ferry Costern will both perform at this years Dance Valley Festival"

das nog es leuk ofnie? tiesto, armin, ferry corsten, de drie-eenheid op t gebied van trance aanwezig op 1 festival

Posted by MaGiK54 on Jun-12-2003 15:33:

quote:
Originally posted by ahp2002
Groot nieuws!!

"Armin Van Buuren & Ferry Costern will both perform at this years Dance Valley Festival"

das nog es leuk ofnie? tiesto, armin, ferry corsten, de drie-eenheid op t gebied van trance aanwezig op 1 festival

Ooooooooooooooooooooooooooooooooh ik word weer helemaal gelukkig, na zo'n hele dag hard werken

Posted by snitz on Jun-12-2003 16:21:

quote:
Originally posted by ahp2002
Groot nieuws!!

Dit is na het bericht van "Je bent geslaagd"Het 2e super deluxe bericht. Zekers wel vet. Ik verheug me nu al op DAnce VAlley. Zal dit jaar wel weer een battle tussen die 2 worden

Posted by eieregooie on Jun-13-2003 02:46:

Goed nieuws idd... Pfff... nog 1,5e maand

Posted by TimeportE on Jun-13-2003 10:25:

als er nog kaarten zijn zal ik zo snel mogelijk een kaart halen denk ik!

Posted by Disney on Jun-13-2003 10:57:

Waarom is deze nog niet sticky?

Of was dit al gevraagd?

Posted by Bouma-Bros on Jun-13-2003 13:14:

Is er al een indeling per tent/area bekend van Dance Valley???

Posted by DJ D-Man on Jun-13-2003 14:13:

quote:
Originally posted by TimeportE
als er nog kaarten zijn zal ik zo snel mogelijk een kaart halen denk ik!

Zijn er nog kaarten dan??? Dacht dat ik al lang veel te laat was. Misschien toch nog maar even wat mensen overhalen

Posted by MaGiK54 on Jun-13-2003 14:18:

quote:
Originally posted by DJ D-Man
Zijn er nog kaarten dan??? Dacht dat ik al lang veel te laat was. Misschien toch nog maar even wat mensen overhalen

Volgens www.ticketservice.nl zijn ze nog te koop.

Posted by magrec on Jun-13-2003 14:34:

Hmm ik las vandaag dat er 30.000 van de 40.000 kaarten zijn verjocht maar goed udc verkoopt altijd minimaal 50.000

Posted by ahp2002 on Jun-13-2003 15:58:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Is er al een indeling per tent/area bekend van Dance Valley???

heb ik net gepost op trance.nu

check: http://trance.nu/v3/news_show.php?id=1739

damn wat een lijn op

Posted by Remy D on Jun-13-2003 17:03:

Armin en Ferry er ook nog bij!! En dat al bij 1 van de bruutste line-ups OOIT!!!!

Can it BE any better!!!

Posted by MaGiK54 on Jun-13-2003 17:09:

Line up Dance Valley bekend: We Can Not Get Enough!

Nergens ter wereld krijgt de dance liefhebber zo�n gevarieerd en kwalitatief hoogstaand programma voorgeschoteld. En traditioneel is er op Dance Valley weer volop ruimte voor nieuw talent en nieuwe stromingen.

Dance Valley wordt dit jaar voor de 9e maal georganiseerd en door de unieke interactie van de fans met het festival heeft het event in en om Spaarnwoude zich alle jaren bewezen als het origineel, de enige echte eerste keuze van het nationale en internationale dancepubliek. Dit jaar kent het festival 3 open air stages. Naast de Main Stage en de Hard Dance Stage is dit jaar een derde stage toegevoegd: de Global Stage die door niemand minder dan Carl Cox gehost zal worden.

Op de Main Stage zullen onder andere Ti�sto, Armin van Buuren, Junkie XL, Sister Bliss, Marco V, Laidback Luke en Johan Gielen optreden. De Global Stage wordt gehost door Carl Cox en Carl heeft van over de gehele wereld een team samengesteld (global!) dat zijn weerga niet kent. Wat bijvoorbeeld te denken van Michel de Hey, Derrick May, Kevin Saunderson, Monika Kruse en Jack de Marseille. De Hard Dance Stage tenslotte wordt onder andere bezet door Dana, Yoji Biomehanika, Tom Harding, JP, S.H.O.K.K., Organ Donors en Lisa Lashes.

Behalve de open air stages zijn er 13 andere area�s ingericht. Zo is er de Bedrock vs Excession Arena met Sasha �n John Digweed. Dit legendarische duo zal voor het eerst in de Nederlandse dance geschiedenis een gezamenlijk optreden verzorgen. De Impulz Arena huisvest Ferry Corsten, Don Diablo, Jean, Misja Helsoot, Cor Fijnenman en Jurgen. In de Concept Arena treden Erick E, Umek, Montana, Benny Rodriguez en Tom de Neef op. Bijzonder is het optreden dat Roni Size zal doen in de Ultimate Breaks Area. Andere arena�s zijn onder meer de Batbeats, Pin Up, Love Land, Electro, Chill, Teepee Village, en Entrance area.

Nieuw dit jaar zijn de UDC Member Area en de Timeless Urban Area. Hiermee laat Dance Valley zien oog te hebben voor nieuwe ontwikkelingen. UDC realiseert zich meer dan ooit dat de ziel van Dance Valley haar publiek is en dat het event een ontmoetingsplaats is voor alles wat met dance te maken heeft. Niet voor niets is dit jaar gekozen voor een thema: Als op 2 augustus 2003 om 23.00 de laatste beats in de Valley wegsterven hopen we dat alle fans zich massaal hebben aangesloten bij de slogan: We Can Not Get Enough!

De complete line up ziet er als volgt uit:

Main Stage:
Ti�sto, Sister Bliss, Junkie XL (live), Marco V, Armin van Buuren, Bad Boy Bill, Johan Gielen, Laidback Luke, Nick K, Marcella.

Global Stage:
Carl Cox, Michel de Hey, Derrick May vs Kevin Saunderson, Monika Kruse, Jack de Marseille, Renato Cohen, Secret Cinema (live), Shinedoe, Will Grant.

Hard Dance Stage:
Yoji Biomehanika, Dana, Tom Harding, JP, Derb vs Scot Project, Organ Donors (live) S.H.O.K.K., Steve Hill, Lisa Lashes, Andy Farley, Dave Randall, Rossi vs Danny D.

Bedrock vs Excession Arena:
Sasha & John Digweed, Jimmy van M, Sander Kleinenberg, Chris Fortier, Hybrid (live), James Zabiela, Fred Numf, Per, Jonathan Lisle.

Loveland Arena:
Deep Dish, Vitalic (live), Sebastien Leger, Remy, Nicolas Vallee (live), Kiko, Marnix, Brian S, Behrouz, Godard, Roog.

Impulz Arena:
Ferry Corsten, Cor Fijneman, Jean, Don Diablo, Astrid, Misja Helsloot, 303F (live), Jurgen, Johan Cyber, On The Wire (live), Ton TB.

Batbeats:
Snowboy (live), Truby Trio, Bossa Tres Jazz Featuring: Tom & Joyce (live) / Yellow / Gregory,
Cassie6, Svendex, D-Rashid featuring Andrei Russo.

Concept Arena:
Filterheadz (live), Umek, Erick E, Angelo, Dimitri, Tom de Neef, 100% Isis, Lucien Foort, Victor Coral, Montana, Benny Rodriguez, MC Lanesra.

Ultimate Breaks Area:
Roni Size, Drummatic Twins, Ellis Dee, Freq Nasty, L Dopa, Mad Ed, Dab, L-Ende.

Electro Area:
John Selway, Kagami, Chicken Lips, Terry Toner (live), Terry Toner vs Herr Arter, Whiplash, Dion.

Timeless Area:
Chuckie, Kid, Orlando, Real el Canario, Frank, Otmar, Irwan, MC Pryme & MC Murth The Man-O-Script.

Pin Up Area:
Joost van Bellen, Javier Navines, David Mas, Kareem Raihani, Cesar Lores, MarySol, Prinz, Alex Arnout, Toni Bass.

UDC Member Area:
Dazzle, Mark van Dale, Jess-y-Lin, Hoes Junior, Jeff Bounce, Jair, Jonas Braun, Kaufman, Pedro, Moreland, Roger Stock.

Chill on the Hill:
Lenny Ibizarre, Ambient Daan, Camiel (live), Odd Bod, Artefact (live), Ekanta, Mind, Tommy. Entrance Area: Matthew Deekay, Dame, Alan Luna, Barth Hendrix.

Namaste TeePee Village:
Satyr & Shaktycat, Zen, Vacio, Hepcat, Bass80, La Nebuleuse, Danyel, Fatman, E-Fans.
(bron www.partyscene.nl)

Geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeil
Beste line-up die ooit in Nederland vertoond is. Iedere zielepiet die nu nog loopt te mieten over die 70 pleuro, die moet gebanned worden

Posted by Bouma-Bros on Jun-13-2003 17:55:

Deze DJ's / Acts wil ik heel graag zien.... Nu maar hopen dat ze niet tegelijk staan geboekt....

Main Stage:
Ti�sto, Sister Bliss, Junkie XL (live), Marco V, Armin van Buuren, Bad Boy Bill, Johan Gielen, Laidback Luke, Nick K, Marcella.

Bedrock vs Excession Arena:
Sasha & John Digweed, Jimmy van M, Sander Kleinenberg, Chris Fortier, Hybrid (live), James Zabiela, Fred Numf, Per, Jonathan Lisle.

Loveland Arena:
Deep Dish, Vitalic (live), Sebastien Leger, Remy, Nicolas Vallee (live), Kiko, Marnix, Brian S, Behrouz, Godard, Roog.

Concept Arena:
Filterheadz (live), Umek, Erick E, Angelo, Dimitri, Tom de Neef, 100% Isis, Lucien Foort, Victor Coral, Montana, Benny Rodriguez, MC Lanesra.

Posted by MaGiK54 on Jun-13-2003 17:59:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Deze DJ's / Acts wil ik heel graag zien.... Nu maar hopen dat ze niet tegelijk staan geboekt....

Ik moet Tiesto en Cox zien, maar ik vrees dat ze beide afsluiten, dus moet er een keuze gemaakt worden

Posted by magrec on Jun-13-2003 18:11:

S&D sluiten ook af...

Posted by Ding Chavez on Jun-14-2003 07:57:

Daar heb je het dus alweer, de line-up op zich is die 70 euro meer dan waard. Maar 70 euro blijft gewoon veel, en daar komt nog vervoer en eten+drank bij. Daarbovenop komt dus nog dat waarschijnlijk een aantal goeie acts tegelijk draaien en je dus nog maar de helft kan gaan beluisteren van wat je graag wilde gaan beluisteren...
Ik weet het nog steeds niet...

Posted by Dj Lex on Jun-14-2003 09:26:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Daar heb je het dus alweer, de line-up op zich is die 70 euro meer dan waard. Maar 70 euro blijft gewoon veel, en daar komt nog vervoer en eten+drank bij. Daarbovenop komt dus nog dat waarschijnlijk een aantal goeie acts tegelijk draaien en je dus nog maar de helft kan gaan beluisteren van wat je graag wilde gaan beluisteren...
Ik weet het nog steeds niet...

Dat verwoord je erg goed
Zit namelijk met precies hetzelfde probleem, blijf het gewoon asociaal duur vinden en zijn nog zoveel andere dingen waar ik het aan wil besteden

Posted by mahwang on Jun-14-2003 09:42:

wat moet gielen tussen zo een wereldse line-up....?

Pages (16): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »