TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- SWETA Picknick 2003 - Våren e här
Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »
ok lite vidare info här som jag tror ska vara till fördel för alla 
På eldsjal.org som nu har expanderat ganska stort har vi en hel del möten i veckan där vi träffas och eldar. Nu är det så att det har spekulerats i en uppslutning på lördag i rålis. Så varför inte slå ihop hela peketet tänker jag då? Jag har bjudit in hela gänget att komma med oss och hänga med sveriges skönaste människor på en och samma plats... blir mycket nytt folk och riktigt härlig stämning.... dom som stannar till kvällen kommer att få se sitt livs eldshow eftersp, i princip alla som kommer är riktigt eld-kåta. Dioxys och Vizay vet vad jag pratar om då dom va med på valborg 
blir skitfett..missa inte
självklart kommer vi ha jättemycke tid o träffas bara vi Tranceaddicts oxå....det får vi inte glömma 
låter s00ft
vi kan ju göra så till å börja med att vi ställer TA's till ena sidan å eldsjälar till andra så man ser vilka som e vilka...sen när alla har träffats å pratat lite å allt sånt där så minglar man järnet å blandar ihop allt typ 
jag säger bara....missa inte eldshowen, kommer va så otroligt jävla mäktigt så ni anar inte 
| quote: |
| Originally posted by Vizay vi kan ju göra så till å börja med att vi ställer TA's till ena sidan å eldsjälar till andra så man ser vilka som e vilka...sen när alla har träffats å pratat lite å allt sånt där så minglar man järnet å blandar ihop allt typ ![]() |
jag tänkte snarare att dom om är TAs som jag inte träffat förut får gå och hälsa på mig samt meddela vilka dom e så ska jag presentera in för övriga TAs eventuellt ge en liten tejpbit med namn på (vilket i min mening är dagisnivå
)
dagisnivå e kul juh...kan man klampa i vattenpölar å allt sånt roligt utan att folk kollar snett på en 
men aa de löser sig nog vilka som e TA's å vilka som inte e det...dom flesta som kommer från eldsjäl lär ju ha diverse tillhyggen med sig som involverar eld (nej eldkastare eller sprejburk + tändare räknas ej som eldkonst) 
| Originally posted by Vizay (nej eldkastare eller sprejburk + tändare räknas ej som eldkonst) |

vad jag har hört nu, ska det komma ett stort regnoväder över natten som hade tänkt att stanna hela lördag ev. söndag... så risigt, bara tt hoppas att det är fel
| Originally posted by impulze vad jag har hört nu, ska det komma ett stort regnoväder över natten som hade tänkt att stanna hela lördag ev. söndag... så risigt, bara tt hoppas att det är fel |

ska blåsa 4m\s
så det har förbättras sedan tisdagen
| Originally posted by mindshooter verkar som att du har fel ![]() står på aftonbladet idag att det ska vara 16 grader varmt och "Klart till halvklart och uppehållsväder." ska blåsa 4m\ssen är det ett vitt moln med en sol bakom på bilden så det har förbättras sedan tisdagen |
bara att hoppas på det bästa dåra :P
| Originally posted by dbl funderar på om man skulle ta och vara snäll och ringa till meterologen i sthlm och köra en kontroll check |
kollar på teve ikväll men mest litar jag bara på mig själv...man vankar i god tid....man sätter sig på verandan å kollar lite...sen avgör man själv...funkar alltid 
det blir ingen engångsgrill, ingen ska grilla ändå ..
plus = ekonomin räcker inte till 
hehe ok....vore coolt om folk kunde ta med sig typ fotboll och\eller frisbee dock...jag har inte sånt...min frisbee är paj
fast ingen kanske vill spela\kasta ändå...
| Originally posted by mindshooter hehe ok....vore coolt om folk kunde ta med sig typ fotboll och\eller frisbee dock...jag har inte sånt...min frisbee är paj fast ingen kanske vill spela\kasta ändå... |

om det är någon som inte hittar trots kartan så ring mig på 070-2600994 
om kennys mobil går för varm (läs: om ni får upptagetton) så kan ni även slå en signal till 0736468762 så kan jag iaf göra ett försök till att guida er

Ha skoj nu grabbar och sorry att man inte hinner dyka upp 
Ja då var jag hemkommen från själva picknicken som blev en heldag och riktigt lyckad i min mening... Det var ju också så att folk från Eldsjäl var där så det blev en trevlig bunt...
Strålande väder, mycket trevligt folk, musik, poifolk och poiövningar (nästa gång ska jag ha susp)
När det blev mörkt blev det lite elda såklart och jag måste säga att mindshooter körde en omgång som var grymt grym och han fick rejäla spontana applåder efter... härligt killen... det var magiskt
Det var kul att träffa lite folk från TA för första gången också... Endre, ShyTrance och dj_hysterix... såklart så var ju Vizay och mind där också...
Nästa gång får fler haka på... riktigt soft kan jag säga... nästa gång blir det nog lite andra planer som jag å Endre snacka om som hastigast...
...// StÄvÄ Me Loiden
helt underbar dag och kväll....molnen försvann när vi varit där i en timme och sen var det strålande sol hela dan....underbar musik i boomblastern och helt sjukt sköna människor...både från eldsjäl och tranceaddict...alla kom toppen överrens och även utomstående personer kom för att joina vår uppslutning på säkert 20 pers 
riktigt fett och så jävla kul att elda loss tillsammans med alla...
Dessa dagar lär snarare blir regel än undantag när det är varmt i vårt land.... 
Originally posted by mindshooter alla kom toppen överrens och även utomstående personer kom för att joina vår uppslutning på säkert 20 pers ![]() |

a, det var s0ft, kul att träffas steve
kom hem nyss, och jag måste säga att det var skitkul att vara där o bara slappa o känna nya människor. Det var skitkul o testa nya grejer som t.ex. poi, jongleringskäglor och jongleringsbollar..etc.
Vädret var fint och vi hade tur att det blev så fint, på kvällen eldade elit-poiarna
och det var skitgrymt, stora eldlågor med jetmotorljud
Detta var extremt kul
..hoppas vi kan göra flera sånahär grejer 
| Originally posted by Endre a, det var s0ft, kul att träffas steve |
| Originally posted by mindshooter du dissa elden...du är inte välkommen mer |