TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Mysteryland 2003
Pages (15): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »

Posted by Glorie on May-21-2003 15:21:

ffs
inte fyra personer! FEM per BIL

varf�r inte? de ryms ju. ingen fara att sitta i mitten ju, bara man inte ska sova

och jag insisterar p� v�gen me f�rjorna! Grymt mycke v�rt att slippa k�ra de d�r extra milen.. s�kert... 30 ju? om Ja tippar r�tt. � hur mycke mer bet. man? Inte m�nga kronor.

*poff*

Posted by SWE_TRANCE on May-21-2003 15:26:

H�ller med glorie ang�ende resv�gen, mkt sk�nare att ta det lite lugnt den timmen eller vad det tar mellan r�dby-portgarten. D�remot tycker jag att vi ska k�ra p� MAX 4pers./bil.
Riktigt jobbigt att sitta tr�ngt s� l�ng resv�g!

Posted by ScuL on May-21-2003 15:28:

Exclamation

Du f�r inte gl�mma att det kanske finns personer som �ker med som bor i s�dra Sk�ne. Lund till exempel.. om de reser till Malm� kan ni h�mta de d�r och k�ra �ver �resundsbron.
Om det finns ingen som kommer darifr�n �r de b�da f�rjor f�rmodligen l�ttaste v�gen.

Posted by Glorie on May-21-2003 15:33:

Wink

quote:
Originally posted by ScuL
Du f�r inte gl�mma att det kanske finns personer som �ker med som bor i s�dra Sk�ne. Lund till exempel.. om de reser till Malm� kan ni h�mta de d�r och k�ra �ver �resundsbron.
Om det finns ingen som kommer darifr�n �r de b�da f�rjor f�rmodligen l�ttaste v�gen.

�h Scul de f�r ta sig till H-borg
hoho

Posted by ScuL on May-21-2003 15:42:

quote:
Originally posted by Glorie
�h Scul de f�r ta sig till H-borg
hoho

have it your way
t�nkte bara om vad �r l�ttaste f�r alla

den h�r tr�det blir riktigt stort f�rresten!

Posted by mindshooter on May-21-2003 15:43:

quote:
ffs
inte fyra personer! FEM per BIL

ojoj...jag t�nker d� inte sitta bak i n�n bil o tr�ngas med 2 andra allts�....det var lagom jobbigt att bara sitta hela v�gen ner f�rut med farsan..fast�n jag satt relativt sk�nt... Satt juh och kl�mdes med Dioxys och Vizay till fest i link�ping ox�..och bara den resan va r�tt jobbig...fan bara 2 timmar �nd�....

Posted by ScuL on May-21-2003 15:49:

LINAN

<<MAINSTAGE>>
Trance, Progressive, Techno
Paul van Dyk - Timo Maas - Sven V�th - Ferry Corsten - Sander Kleinenberg - Michel de Hey - Tomcraft - Laidback Luke

<<SUBLIMINAL SESSIONS>>
House
Erick Morillo - Harry Romero - Jose Nunez - Who da Funk - Melvin Moore

<<COCOON>>
Techno
Sven V�th - Richie Hawtin - Marco Carola - Swayzak - Funk d Void - Tobi Neumann

<<Q-DANCE>>
Hardstyle
Dana - Kai Tracid - DJ Luna - Haze & Abyss - The Prophet - Technoboy - Bas & Ram - Pila

<<RUSH>> by the people of Chemistry
Marcello - Marysol - Victor Coral - Brian S. - Onno - Lacroix - Roog - Erick E. - Nickie Nicole

<<SPLENDID>>
2Step, UK Garage, Speedgarage
Steve Boomselecter - Andy C - Go - Lighter - Femme Fatale - Lewy - Mc Lady Bee - Mc Lyrical Tie - Mc Dart - Mc Vin-e

<<ARTQUAKE>>
Stefano Richetta - Steffi - Joris Voorn (live) - Kareem Ra�hani - Quick & Brite (live) - Spliph - Alexander Kowalski (live - Juan Sanchez - Secret Cinema (live)

<<LEXION>>
Club/Clubtrance
Lester Claassens - Calvin - Jurgen - Stephen - Jose - G-Spott (live) - The Freak - DJ Joop - Jochen - Lock n Load - CreamTeam (live) - Jean - MC Mickey - MC Pryme

<<THIRD MOVEMENT>>
Industrial
Dhakela - Peaky Pounder - Kay D Smith - DJ Daisy - Manu Le Malin - Rude Awakening LIVE! - Catscan - Promo - TTM DJ Team -

<<RAUW>>
Joost van Bellen - Glimmer Twins - Sanyi -

<<ALL IS ONE>>
Krien - 100% Isis - Juha - Tommy - Jasha Lust-het-Leven

Posted by Glorie on May-21-2003 15:51:

quote:
have it your way

Aaaa

quote:
t�nkte bara om vad �r l�ttaste f�r alla

A, men ja f�rst�r! klart man k�ra de extra milen.. inte l�ngt dit fr�n H-borg.. ja bara lattjar lite me dig.. men aaaa... har andra �kt typ 10-20 mil f�r att f� h�nga me.. s� kan ju de ox� �ka sina 7 mil eller vare kan va liksom

quote:
Originally posted by Mindshooter
Satt juh och kl�mdes med Dioxys och Vizay till fest i link�ping ox�..och bara den resan va r�tt jobbig...fan bara 2 timmar �nd�....

�det e ju kul att �ka bil F�rbered dig p� en minst 14 timmar l�ng bilf�rd d�

AGHHHH, LINAN!!!!!! SOM ja v�ntat p� den! men fan, lite b�ttre hade de v�l kunnat??!?!?!

Posted by ScuL on May-21-2003 16:03:

quote:

AGHHHH, LINAN!!!!!! SOM ja v�ntat p� den! men fan, lite b�ttre hade de v�l kunnat??!?!?!

mhmm. det e inte s� imponerade tyv�rr.
men festen blir v�ldigt sjysst iaf.. (det �r det varje �r)..

Posted by reveal on May-21-2003 16:48:

quote:
Lund till exempel..

precis!!! scul har fattat att jag �r viktig

Posted by ScuL on May-21-2003 16:53:

quote:
Originally posted by reveal
precis!!! scul har fattat att jag �r viktig

LOL
jag visste inte vem bor d�r precis men jag var s�kert att det finns flera TA-medlemmar d�r

Posted by AC. on May-21-2003 17:14:

Nog f�r att jag hade det p� k�n att line-up skulle vara aningen s�mre i �r s� var det h�r �nd� under f�rv�ntningarna till viss del.
(Man kan man se att generelt s� �r line-up:en s�mre om man tittar p� alla st�rre events i �r)

�r lite nyfiken p� vad det kan beror p�, om de sp�r en s�mre marknad med f�rre deltagare eller om de bara helt enkelt sparar in. alternativt att priset p� en DJ har skjutit i h�jden och s�ledes...

publiserades inte line-up:en tidigare i �r �n f�rra �ret?

F�r�vrigt. Det kostar inte 1000 : - extra i bensin f�r att man �ker ifr�n Sthlm ist�llet f�r GBG, r�kna med en tank mera och en liter milen. Jag uppfattade det inte som tr�ngt med 5 personer i en Saab 9-5 kombi. Som sagt, aningen jobbigare i att sitta i mitten men dock ingen fara tackvara att vi bytte sittplats allt efter som.

Misstog mig visst vad betr�ffar Dana, hon kommer visst.

Posted by ScuL on May-21-2003 17:19:

det e liten s�mre �n f�rra �ret, iaf ang�ende trance t�lter.
men kanske kommer en t�lt till. man vet aldrig precis vad ID&T ska g�ra..
f�rra �ret kom ocks� en t�lt till i juni, tror att det var den andra trance t�lt.

Posted by Amnezia on May-21-2003 21:18:

ass� va e det jag h�r...4 pers per bil...lite f�r man ju offra sig � det gick bra me 5 pers i en kombi...vi hade f�r sjutton 2 2 meters nissar me ox�...
l�r f�rs�ka hitta 3 till som vill �ka en bil me 5....h�ller ner smmorna r�tt mkt i slut�ndan + att d g�r bra....

sweeet who da funk, corsten, eric morillo,pvd, femme mfl...ser r�tt ok ut dock saknar jag da housecat, van buuren � n�ra mer namn.....

Global Gathering kan v�ga �ver...kan inte svara s�kert �n vilket av dom det blir.....

e detta slutgiltiga linan lr?????

Posted by Amnezia on May-21-2003 21:42:

[QUOTE]Originally posted by AC.
Nog f�r att jag hade det p� k�n att line-up skulle vara aningen s�mre i �r s� var det h�r �nd� under f�rv�ntningarna till viss del.
(Man kan man se att generelt s� �r line-up:en s�mre om man tittar p� alla st�rre events i �r)

inte GK GG samm tunga lina som alltid men tror inte det beror p� dyra djs lr liknande...id-t har r�d garanterat..e nog mkt att alla stora festivaler sl�ss om jocksen m.m.
har v�l inte sett n�tt �r det varit brist p� folk p� n�n festival varken i holland lr england...
men e fan skummt att id-t's egna maskot nr 1 inte e med..weeeeeeerd

yeye tycker inte linan till v�rens TE var direkt imponerande heller..dom kanske sparar � laddar f�r n�tt n�sta �r..who knowz

Posted by ScuL on May-21-2003 22:20:

gl�m inte att holl�ndska ekonomi m�r j�tted�ligt just nu.
vi �r officiellt i en l�gkonjuktur

iaf.. p� ID&T sidan st�r att denna line-up �r definitivt, men jag tror att det saknas en riktigt trance t�lt.
d�rf�r undrar jag om de ska bifoga en s�dana t�lt senare.
(det har h�nt tidigare)..

Posted by Amnezia on May-21-2003 22:25:

l�gkonjuktur.....baaad

jao trancelinan e tunn f�r � va ett id-t party.....

men var e da housecat � lucien foort...dammit..

Posted by Glorie on May-22-2003 09:11:

Amnezia.. du kan verkligen inte "quota" i det h�r forumet du vet inte om ja sett EN g�ng, som du lyckats... hoho

ja skulle iaf vilja se:
Paul van Dyk , Ferry Corsten och kanske Lock n Load, CreamTeam och Dj Joop om tillf�lle ges annars skulle ja va inne i Q-DANCEt�ltet under hela festivalen � bli sjukt svettig av allt dansande... de e d�r ja har mitt gebiet k�nner ja MmMmmMmmm
f�r matcha in PVD � Ferry bara s� skulle min dag va r�ddad..

Q-dance eren klart b�sta arenan, elle va s�ger du scul?

Posted by mindshooter on May-22-2003 09:53:

Paul van Dyk
Ferry Corsten
Sander Kleinenberg
Tomcraft
Kai Tracid
Jurgen
DJ Joop

�r nog dom jag t�nker se....helt ok, hade dock v�ntat mig lite st�rre Trance namn

Men hur ska vi g�ra nu d�? Ska folk dela i�n sig sj�lva i grupper och fixa bil p� egen hand och s�? K�nns som att alla bara sp�nar id�er utan att vi riktigt kommer fram till n�got...

Posted by Glorie on May-22-2003 10:08:

s�g listan igen kenny, p� de som var intresserade... e ju bara 8 platser liksom... eg. borde ju 3/4 i varje bil ha k�rkort..

om man f�r se listan kan man ju l�tt dela in vilka som �ker fr�n sthlm resp. gbg. (TYP) � sen utses n�n ansvarig som klirrar bil, vilket det inte e br�ttom me. n�n annan utses till att klirra boende (det e INTE kul att fixa allt sj�lv)

annan upplysning: bra om man har betalkort som funkar i utlandet.. typ VISA!

ja vet f.�. verkligen inte �n om ja kan h�nga me.

Posted by mindshooter on May-22-2003 10:23:

Mindshooter
AC
Amnezia
Glorie
Treo
Swe_Trance
Steve

kan ha tillkommit n�gra men detta �r fr�n starten av tr�den...
men om vi k�r p� 5 pers i varje bil d�....

I stokcholmsteamet kan vi starta med mig och steve samt AC kanske?

Team Stockholm
Steve
Mindshooter
AC

Posted by Glorie on May-22-2003 10:29:

Cool

Treo visste ju inte var han skulle bo...hmm

sen gbg-bilen var v�l

SWE_trance, tobo och x-dream elle?

Ja antar att Amnezia e sugen p� att h�nga me i Sthlms-bilen! men d� ere bara tv� som har kk och Amnezia hade en kompis.. som ville me som kanske har kk, men d� blire ju 5.

oh well...

Posted by doter on May-22-2003 10:35:

Inte b�sta linan d kunde ha f�tt ihop va =(

menmen...

Sen d d�r m � sitta 5 i en bil (stor 9-5 kombi) e ju inga som helst problem... Har ju gjort d 3 ggr innan s� i should know

Men d e ju en bekv�mlighets fr�ga =)

kram

Posted by ScuL on May-22-2003 10:54:

quote:

Q-dance eren klart b�sta arenan, elle va s�ger du scul?

visst �r det
n�r du leter efter mig vet du vart jag �r

Posted by SWE_TRANCE on May-22-2003 13:25:

Invisible Grin

Team Westcoast
swe_trance
x-dream
tobo99

M�ste bara f� en riktig bekr�ftelse utav x-dream, tobo_99...

Efter att bilarna och resen�rer �r helt klart s� f�r vi ta reda p� "EXAKT" vad de olika kostnaderna f�r b�t/boende/biljett m.m.
S� att man kan b�rja planera ekonomin redan nu

Sen s� g�r ju varje bil upp om bensinkostnader s�klart.

Pages (15): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »