TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Den Knäppa Tråden
Pages (96): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 »


Posted by nekholm on Aug-17-2003 22:36:

quote:
Originally posted by reveal
ni kommer kanske ihåg den där videon med en grym grabb som gjorde "feta moves", gouryella - gouryella som bakgrundsmusik, som jag tipsade om (Crazy_matrix_moves_guy.asf)


Om jag inte tar helt fel, så var det väl System F - Out Of The Blue som bakgrundsmusik.. Antingen har du fel, eller jag fel, eller så har jag en annan fil med samma namn


Posted by reveal on Aug-20-2003 21:38:


Posted by reveal on Aug-20-2003 21:39:

quote:
Originally posted by Nicke
Om jag inte tar helt fel, så var det väl System F - Out Of The Blue som bakgrundsmusik.. Antingen har du fel, eller jag fel, eller så har jag en annan fil med samma namn


du som har rätt


Posted by nekholm on Aug-20-2003 23:16:

quote:
Originally posted by reveal
du som har rätt


Ha! In your face reveal


Posted by dbl on Aug-20-2003 23:25:

quote:
Originally posted by reveal


hahahha... hehehehe
började kolla igenom trilogin idag igen


Posted by fede on Aug-22-2003 17:17:


^tycker att d e lite konstigt :P


Posted by fede on Aug-22-2003 17:23:

http://www.funny-pictures.com/ecards/bear/1.swf


Posted by Kongo_kim on Aug-22-2003 17:45:



stackars barn


Posted by JayBee on Aug-22-2003 17:55:

quote:
Originally posted by ShyTrance
http://www.funny-pictures.com/ecards/bear/1.swf


En sån nalle vill jag ha!


Posted by St_Andrew on Aug-22-2003 17:56:

ledsen glad... hahaha älskar översättningar!

Edit: Läs shytrance inlägg om ni inte fattar!


Posted by Glorie on Aug-27-2003 10:42:

det trodde man ju inte

"Stor Härlig Trädgårdstomt om 1561 Kvm" jag undrar om där ingår gravstenar..


Posted by reveal on Aug-27-2003 10:47:

quote:
Originally posted by Glorie
det trodde man ju inte

"Stor Härlig Trädgårdstomt om 1561 Kvm" jag undrar om där ingår gravstenar..



där hade jag INTE viljat bo


Posted by dbl on Aug-27-2003 11:40:

quote:
Originally posted by Glorie
det trodde man ju inte

"Stor Härlig Trädgårdstomt om 1561 Kvm" jag undrar om där ingår gravstenar..


hehehehe.. ballt.. skulle nästan kunna tänka mig bo där


Posted by robstar on Aug-27-2003 12:05:

quote:
Originally posted by ShyTrance
http://www.funny-pictures.com/ecards/bear/1.swf


Hahah!!! Måste ha en sån där!!


Posted by Glorie on Aug-28-2003 18:38:

Men här skulle man inte neka sig hes till att bo iaf

checka Kolla in "Visa fler bilder också" inte missa

Inte SÅ dyrt ändå hade huset legat i Malmö, GBG eller Sthlm hade det ju kostat mer än det dubbla


Posted by SteveTranz4ever on Aug-28-2003 18:48:

quote:
Originally posted by Glorie
Men här skulle man inte neka sig hes till att bo iaf

checka Kolla in "Visa fler bilder också" inte missa

Inte SÅ dyrt ändå hade huset legat i Malmö, GBG eller Sthlm hade det ju kostat mer än det dubbla


Du de där va ju INGEN dålig kåk... som hemma hos mig ungefär fast jag bor ju i en lägenhet


Posted by St_Andrew on Aug-28-2003 18:48:

quote:
Originally posted by Glorie
Men här skulle man inte neka sig hes till att bo iaf

checka Kolla in "Visa fler bilder också" inte missa

Inte SÅ dyrt ändå hade huset legat i Malmö, GBG eller Sthlm hade det ju kostat mer än det dubbla


Såg ju jävligt coolt ut fast det var ju inte överdrivet stort... tom mitt lilla hus e större =)

swimingpoolen var inte o leka med... hehe... men hur fan kommer man på idén att bygga ett "vita huser"? tufft iaf!


Posted by Glorie on Aug-31-2003 18:02:

Sneaker Pimp



Posted by Kongo_kim on Aug-31-2003 18:15:

varför fånga han en säl??
jagar han såna eller


Posted by reveal on Aug-31-2003 18:16:

quote:
Originally posted by Glorie



hmm, låter som nåt min brossa skulle kunna hitta på


Posted by Glorie on Aug-31-2003 18:17:

Cool ehhh

quote:
Originally posted by Kongo_kim
varför fånga han en säl??
jagar han såna eller


hmmm, ja trodde alla skulle fatta att det var ett skämt


Posted by Kongo_kim on Aug-31-2003 18:23:

Re: ehhh

quote:
Originally posted by Glorie
hmmm, ja trodde alla skulle fatta att det var ett skämt


vad fan


Posted by nekholm on Aug-31-2003 19:39:

Re: ehhh

quote:
Originally posted by Glorie
hmmm, ja trodde alla skulle fatta att det var ett skämt


Så han fånga ingen säl?


Posted by NordLight on Sep-01-2003 10:54:

Hello!

Klicka på länken och njut av lite sångbegåvning och en stor portion självinsikt...

POP IDOL

Greetz
NordLight


Posted by reveal on Sep-01-2003 11:03:

quote:
Originally posted by NordLight
Hello!

Klicka på länken och njut av lite sångbegåvning och en stor portion självinsikt...

POP IDOL

Greetz
NordLight



hahaha, fy fan va dålig han var!


Pages (96): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.