TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 2e fase TOETSWEEK
Pages (9): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 »
haha, na dat "summercamp" mag je terugkomen Lex 
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vandaag herkansing GS en Duits gehad, GS was klote maar een 6 zit er denk ik wel in. Duits was makkie, die sukkels van een surveillanten waren vergeten te zeggen dat we geen woordenboek bij de zinnen mochten gebruiken, ik heb maar 1 foutje, omdat een woord niet in het woordenboek stond
. De teksten van Duits waren kut maar ik heb zeker wel een 7 voor Duits!!!!!!
ik heb ook al punten teruggehad:
mondeling Engels: 5
mondeling Levensbeschouwing: 6.5
Economie: 6.8
Wiskunde: 7.7
Management en organisatie: tussen de 5 en de 6
ik ben hier voorlopig zeer tevreden mee, al zeg ik het zelf!!!
en nu vakantie vieren.........
| quote: |
| Originally posted by Blik mondeling Engels: 5 mondeling Levensbeschouwing: 6.5 Economie: 6.8 Wiskunde: 7.7 Management en organisatie: tussen de 5 en de 6 |
| Originally posted by -=WVG=- Is nie verkeerd nee... Weet je heel toevallig ook wat ik had voor MO, EC of WI ? |
| Originally posted by Blik nee, sorry, bij Wiskunde waren 7 onvoldoendes deze keer, maar daar hoor jij zeker niet bij, ik denk dat jij hoger hebt dan mij, jij had opdracht 2 ook nog goed gedaan, die had ik fout gedaan ben benieuwd, morgen krijg ik alle punten terug |
| Originally posted by -=WVG=- Ja, ik ben ook benieuwd... Morgenavond BBQ-en en... |
daarna naar de Gompie toe om een beetje blauw
te worden
| Originally posted by Blik JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vandaag herkansing GS en Duits gehad, GS was klote maar een 6 zit er denk ik wel in. Duits was makkie, die sukkels van een surveillanten waren vergeten te zeggen dat we geen woordenboek bij de zinnen mochten gebruiken, ik heb maar 1 foutje, omdat een woord niet in het woordenboek stond . De teksten van Duits waren kut maar ik heb zeker wel een 7 voor Duits!!!!!!ik heb ook al punten teruggehad: mondeling Engels: 5 mondeling Levensbeschouwing: 6.5 Economie: 6.8 Wiskunde: 7.7 Management en organisatie: tussen de 5 en de 6 ik ben hier voorlopig zeer tevreden mee, al zeg ik het zelf!!! en nu vakantie vieren......... |
| Originally posted by Blik daarna naar de Gompie toe om een beetje blauw te worden |
| Originally posted by -=WVG=- huh? |
| Originally posted by Dj Lex Haha jou Engels is ook niet zo goed zo te zien hehe |
| Originally posted by -=WVG=- huh? |
| Originally posted by Blik blauw betekent dronken willem, dat moet je toch weten hoor |
Gelukkig heb ik nog maar !!!!!!!!!3!!!!!!!!!! toetsen te gaan! 
| Originally posted by HiGH_NrG Gelukkig heb ik nog maar !!!!!!!!!3!!!!!!!!!! toetsen te gaan! |
| Originally posted by Blik blauw betekent dronken willem, dat moet je toch weten hoor |
| Originally posted by Dj Lex Wat is er te huhhen? |
| Originally posted by -=WVG=- In Den Dungen is blauw gewoon een kleur... Maar jah... |
Bij ons noemen ze dat gewoon panja.
Ja, en al hebbie een flinke blow op ben je kaffa.
of was het nou andersom?

| Originally posted by TranceFool Bij ons noemen ze dat gewoon panja. Ja, en al hebbie een flinke blow op ben je kaffa. of was het nou andersom? |
| Originally posted by TranceFool Bij ons noemen ze dat gewoon panja. Ja, en al hebbie een flinke blow op ben je kaffa. of was het nou andersom? |
Goh het schijnt dat ik gewoon Nederlands praat.

mag ik ff opscheppen???????
ok� dank u dank u...wou alleen ff zeggen dat ik een 9 (!!!!) op m'n engels mondeling had...haha...beter..had dan ook alleen pillen van +300 blz gelezen..en maar lulleh...zo van: wtf..you cocksucker..whatcha problem? haha...nee..serieus..ben nog steds tots op die 9....
*over en uit*
| Originally posted by Miss Proximus mag ik ff opscheppen??????? ok� dank u dank u...wou alleen ff zeggen dat ik een 9 (!!!!) op m'n engels mondeling had...haha...beter..had dan ook alleen pillen van +300 blz gelezen..en maar lulleh...zo van: wtf..you cocksucker..whatcha problem? haha...nee..serieus..ben nog steds tots op die 9.... *over en uit* |
| Originally posted by Partyhardy! leuk om te lezen als miss p het heeft over PILLEN LEZEN, das eens wat anders h�? |
| Originally posted by -=WVG=- Haha, het viel me ook al meteen op...Normaal leest ze alleen de gebruiksaanwijzing van de PILLEN |