TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- MP3-Players
Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »
Miss Melody... Prima toch.
Net zoiets als Heerlijk Helder Heineken.
(zoiets heeft een naam, maar het is ook al weer zo lang geleden dat ik nederlands gehad heb)
i know
daveje is in principe ook een waardeloze naam maar goed tis maar internet he who cares, alle andere interessante namen waren al bezet helaas, kheb 4x eerder geprobeerd me aan te melden maar telkens lukte het niet op 1 of andere vage manier
miss vind ik wel een gunstig voorvoegsel beter dan lady in ieder geval.
Miss Melody bestaat al (draait in Lexion) 
ok die valt af dus..
| quote: |
| Originally posted by Lynxx (zoiets heeft een naam, maar het is ook al weer zo lang geleden dat ik nederlands gehad heb) |
| Originally posted by eieregooie alliteratie |
Ach, ik moest t ook even navragen 
effe google-en
iPod > alles

Mm jammer dat Miss Melody al bestaat, ik was zelf nog wel tevreden over Melody, omdat t wel weergeeft waar ik van hou, maar dan moet ik nog maar ff nadenken...
Zelfs DJ Wanna Be A Star bestaat al...
Ik hou van mijn Sony Network Walkman HD-1 
| Originally posted by Joost iPod > alles |
| Originally posted by Freezel MP3 speler toevallig gekocht bij Media Markt? Ik werk er 2 dagen in de week en het lijkt wel alsof de partijen die we verkopen, weer rechtstreeks kunnen inruilen voor geld of kunnen opsturen naar de fabrikant |

Ik heb vandaag ook een nieuwe mp3-speler besteld via internet en dit is m geworden:
Philips KEY015 512 MB
512 MB vind ik genoeg, is iets van 6 uur muziek en daar kom ik wel mee vooruit. En de prijs viel me ook mee, �119.
| Originally posted by eieregooie alliteratie |
PO�ZIE!
Mijn batterij van Zen wordt lui, heeft iemand ervaring hiermee, kan je die batt. vervangen ofzo ?
| Originally posted by MaGiK54 Mijn batterij van Zen wordt lui, heeft iemand ervaring hiermee, kan je die batt. vervangen ofzo ? |
| Originally posted by Jappio gewoon even contact opnemen met creative, hebben een hele goede service! (www.creative.com/support) Als je zen jonger is dan een jaar heb je sowieso garantie. |
Kerstgeschenkje van de baas gehad 
IPod (Foto) 40g
Ik heb nog geen klachten..helemaal top dat ding!
Sander
| Originally posted by Bouma-Bros Kerstgeschenkje van de baas gehad ![]() IPod (Foto) 40g Ik heb nog geen klachten..helemaal top dat ding! Sander |
Ik ga een iRiver 799 halen, compacte player met 1GB flash geheugen en hij kan 40u op een AA batterij 
heb nog een "oude" 3e generatie ipod met 15gb.
Geweldig apparaat... apple is niet voor niks het coolste brand van 2005.. met google op 2 en ipod op 3...
SCHOP!
Ik wil een MP3 speler aan gaan schaffen en heb ondertussen van alles bekeken en de voor- en nadelen van de verschillende gadgets vergeleken.
Voor mij is een Hi-Minidisc tot nu toe de ideale oplossing.
Misschien kunnen jullie mij overtuigen om dat toch maar niet te doen of mij adviseren welke HiMD recorder te kopen.
Ik heb een oude minidisc recorder, maar dat werkt vervelend met het opnemen. Tijdsduur is dan namelijk 1:1.
Nu heeft sony met de "nieuwe" Hi-MD techniek een schitterend product. Je kunt het gebruiken als HDD. Alle soorten bestanden kunnen in korte tijd op het schijfje van 1Gb worden gezet, wat makkelijk is voor mijn studie en je kunt er vele muziekformaten mee afspelen. Daaronder natuurlijk MP3.
Bovendien kan ik dan ook met dat ding line-in opnemen (wat met veel HDD spelers niet kan) en vervolgens digitaal overzetten op mijn PC. Erg makkelijk voor mij als Dj met het opnemen van setjes. Als ik nu opneem met mijn MD gaat het van analoog (mixer) naar digitaal (MD) naar analoog (kabel/line-out) naar digitaal (PC).
Ander voordeel is natuurlijk dat het een verwisselbaar medium heeft!
Nu zijn er verschillende Hi-MD recorder. Heb de verschillen nog niet echt in kaart. Moet ik nog uitzoeken, maar misschien is er hier iemand ide me wat kan vertellen. Moet ook nog eens naar de prijsverschillen kijken
.
Ohh dat is ook wel mooi, ziet er een stuk beter uit ook dan die kut flash spelertjes, ik kan alleen niet vinden wat die schijfjes kosten.. alsdat richting de prijs van flash kaartjes gaat is het natuurlijk weer hopeloos.