TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- MP3-Players
Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »

Posted by Lynxx on Oct-27-2004 22:34:

Miss Melody... Prima toch.

Net zoiets als Heerlijk Helder Heineken.
(zoiets heeft een naam, maar het is ook al weer zo lang geleden dat ik nederlands gehad heb)

Posted by Daveje on Oct-27-2004 22:34:

i know

daveje is in principe ook een waardeloze naam maar goed tis maar internet he who cares, alle andere interessante namen waren al bezet helaas, kheb 4x eerder geprobeerd me aan te melden maar telkens lukte het niet op 1 of andere vage manier

miss vind ik wel een gunstig voorvoegsel beter dan lady in ieder geval.

Posted by jp on Oct-27-2004 22:36:

Miss Melody bestaat al (draait in Lexion)

Posted by Daveje on Oct-27-2004 22:41:

ok die valt af dus..

Posted by eieregooie on Oct-27-2004 22:43:

quote:
Originally posted by Lynxx
(zoiets heeft een naam, maar het is ook al weer zo lang geleden dat ik nederlands gehad heb)

alliteratie

Posted by Lynxx on Oct-27-2004 22:53:

quote:
Originally posted by eieregooie
alliteratie

Ahaaaa, thanxx dat was het. De havo memories komen weer boven

Posted by eieregooie on Oct-27-2004 22:54:

Ach, ik moest t ook even navragen

Posted by jp on Oct-27-2004 22:57:

effe google-en

Posted by Joost on Oct-28-2004 10:02:

iPod > alles

Posted by Esrem on Oct-28-2004 16:44:

Mm jammer dat Miss Melody al bestaat, ik was zelf nog wel tevreden over Melody, omdat t wel weergeeft waar ik van hou, maar dan moet ik nog maar ff nadenken...

Posted by Tim81 on Oct-28-2004 16:55:

Zelfs DJ Wanna Be A Star bestaat al...

Posted by @win on Oct-28-2004 22:57:

Ik hou van mijn Sony Network Walkman HD-1

Posted by eieregooie on Oct-29-2004 03:46:

quote:
Originally posted by Joost
iPod > alles

Ook alleen maar van buiten

Posted by Jappio on Oct-30-2004 15:15:

quote:
Originally posted by Freezel
MP3 speler toevallig gekocht bij Media Markt? Ik werk er 2 dagen in de week en het lijkt wel alsof de partijen die we verkopen, weer rechtstreeks kunnen inruilen voor geld of kunnen opsturen naar de fabrikant

Bij ons komen vooral de mamboxen en amac hansori's terug

Als je op zoek bent naar een mp3-speler zou ik voor een gevestigd merk gaan. Minste problemen, meeste service.

Posted by Cosmic on Dec-07-2004 19:53:

Ik heb vandaag ook een nieuwe mp3-speler besteld via internet en dit is m geworden:

Philips KEY015 512 MB

512 MB vind ik genoeg, is iets van 6 uur muziek en daar kom ik wel mee vooruit. En de prijs viel me ook mee, �119.

Posted by DJ Gerrit on Dec-07-2004 21:22:

quote:
Originally posted by eieregooie
alliteratie

en hier heb ik morgen een toets over PO�ZIE!

Posted by MaGiK54 on Dec-28-2004 19:41:

Mijn batterij van Zen wordt lui, heeft iemand ervaring hiermee, kan je die batt. vervangen ofzo ?

Posted by Jappio on Dec-28-2004 20:21:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Mijn batterij van Zen wordt lui, heeft iemand ervaring hiermee, kan je die batt. vervangen ofzo ?

gewoon even contact opnemen met creative, hebben een hele goede service! (www.creative.com/support) Als je zen jonger is dan een jaar heb je sowieso garantie.

Posted by MaGiK54 on Dec-28-2004 20:30:

quote:
Originally posted by Jappio
gewoon even contact opnemen met creative, hebben een hele goede service! (www.creative.com/support) Als je zen jonger is dan een jaar heb je sowieso garantie.

Van de week ff contacten dan maar, helaas issie 1.5 jaar oud ofzo.

Posted by Bouma-Bros on Dec-29-2004 12:36:

Kerstgeschenkje van de baas gehad

IPod (Foto) 40g

Ik heb nog geen klachten..helemaal top dat ding!

Sander

Posted by basvh on Dec-29-2004 12:40:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Kerstgeschenkje van de baas gehad

IPod (Foto) 40g

Ik heb nog geen klachten..helemaal top dat ding!

Sander

hoop dat ie het beter doet dan de mijne.

zeker al 10 keer gecrasht.
1 week niet eens aangegaan en op het moment dat ik een boze brief naar apple aan het sturen was deed ie het opeens weer. nu werkt ie weer top maar hoe lang dat is de vraag

Posted by Phortje on Dec-29-2004 13:08:

Ik ga een iRiver 799 halen, compacte player met 1GB flash geheugen en hij kan 40u op een AA batterij

Posted by arjoderoon on Dec-29-2004 17:54:

heb nog een "oude" 3e generatie ipod met 15gb.
Geweldig apparaat... apple is niet voor niks het coolste brand van 2005.. met google op 2 en ipod op 3...

Posted by raoel on Jul-25-2005 20:22:

SCHOP!

Ik wil een MP3 speler aan gaan schaffen en heb ondertussen van alles bekeken en de voor- en nadelen van de verschillende gadgets vergeleken.

Voor mij is een Hi-Minidisc tot nu toe de ideale oplossing.
Misschien kunnen jullie mij overtuigen om dat toch maar niet te doen of mij adviseren welke HiMD recorder te kopen.

Ik heb een oude minidisc recorder, maar dat werkt vervelend met het opnemen. Tijdsduur is dan namelijk 1:1.
Nu heeft sony met de "nieuwe" Hi-MD techniek een schitterend product. Je kunt het gebruiken als HDD. Alle soorten bestanden kunnen in korte tijd op het schijfje van 1Gb worden gezet, wat makkelijk is voor mijn studie en je kunt er vele muziekformaten mee afspelen. Daaronder natuurlijk MP3.

Bovendien kan ik dan ook met dat ding line-in opnemen (wat met veel HDD spelers niet kan) en vervolgens digitaal overzetten op mijn PC. Erg makkelijk voor mij als Dj met het opnemen van setjes. Als ik nu opneem met mijn MD gaat het van analoog (mixer) naar digitaal (MD) naar analoog (kabel/line-out) naar digitaal (PC).

Ander voordeel is natuurlijk dat het een verwisselbaar medium heeft!

Nu zijn er verschillende Hi-MD recorder. Heb de verschillen nog niet echt in kaart. Moet ik nog uitzoeken, maar misschien is er hier iemand ide me wat kan vertellen. Moet ook nog eens naar de prijsverschillen kijken .

Posted by robin on Jul-25-2005 21:17:

Ohh dat is ook wel mooi, ziet er een stuk beter uit ook dan die kut flash spelertjes, ik kan alleen niet vinden wat die schijfjes kosten.. alsdat richting de prijs van flash kaartjes gaat is het natuurlijk weer hopeloos.

Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »