TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- "משחק החיים"
Pages (9): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 »


Posted by Shahar on Jul-02-2003 02:18:

quote:
Originally posted by Rising
טוב אני לא מעודכן..

ממתי שחר שרוט????
ואיפה פלוצר???????
ולמה אתם ממשיכים לספר על מה יהיה בפרקים הבאים???? רוצים מתח!!!




חחחחחחח מה שחר?
ו.........אני לא מספר אני אומר מה לדעתי יהיה..... זה היה ברור שירון יגלה אבל נו.. הוא מצא תתמונה ושאול יענייייי מממממש דומה היום לשאול של פעם והוא ישרררררר יבין
פחחח


Posted by Hell_Copter on Jul-02-2003 04:20:

ציטוט היום מפי אפי:
"אני אוהב שנויץ"

וירון עכשיו חם על אמא שלו שתספר לו למה היא רצתה להרחיק אותו מהתאטרון
אז יהיה מעניין לפי דעתי...
נאחו בלאד


ובראסמי ענבר הופכת להיות כוסית מפרק לפרק!!


Posted by Elior on Jul-02-2003 09:26:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
ציטוט היום מפי אפי:
"אני אוהב שנויץ"


חשבת על לרשום את
"ספר הציטוטים הגדול מכולם והיחיד של אפי"
?

זה יהי מגניב...


Posted by Shahar on Jul-02-2003 09:48:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
ובראסמי ענבר הופכת להיות כוסית מפרק לפרק!!


אני מקווה שהיא תמצא חבר עשיר שיממן לה ניתוח פלסטי לפנים..


Posted by AnthemFreak on Jul-02-2003 12:36:

quote:
Originally posted by Shahar
אני מקווה שהיא תמצא חבר עשיר שיממן לה ניתוח פלסטי לפנים..

חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הצחיק אותי


Posted by Hell_Copter on Jul-02-2003 15:29:

quote:
Originally posted by Shahar
אני מקווה שהיא תמצא חבר עשיר שיממן לה ניתוח פלסטי לפנים..


הפנים שלה כבר לא כל כך נוראות כמו פעם...
תאמין לי שאפשר להסתדר איתם בכיף...
אבל איזה גוף מטורף@#$%#$


Posted by -CosmicFire- on Jul-02-2003 16:39:

quote:
Originally posted by KrazyDJs
חשבת על לרשום את
"ספר הציטוטים הגדול מכולם והיחיד של אפי"


אתה רע רע
אתה איש רע
ירון, הוא איש רע


Posted by Elior on Jul-02-2003 16:42:

quote:
Originally posted by -CosmicFire-
אתה רע רע
אתה איש רע
ירון, הוא איש רע


not you tooo?!?!!?!?!?!?!?!?!

מה כאילו אשכרה אתה מתכוון לכתוב אחד ?


Posted by Hell_Copter on Jul-02-2003 16:45:

quote:
Originally posted by KrazyDJs
not you tooo?!?!!?!?!?!?!?!?!

מה כאילו אשכרה אתה מתכוון לכתוב אחד ?


יאללה שתוק שתוק...
זה ציטוט יומי של אפי
כל יום אני רושם אחד...
אבל אני לא מבזבז על זה פוסט... אני מביא תגובה על כל הפרק באותה הזדמנות

עוד 20 דקות מתחיל
נראה את זה ונסע לחדר כושר


Posted by Elior on Jul-02-2003 16:47:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
יאללה שתוק שתוק...
זה ציטוט יומי של אפי
כל יום אני רושם אחד...
אבל אני לא מבזבז על זה פוסט... אני מביא תגובה על כל הפרק באותה הזדמנות

עוד 20 דקות מתחיל
נראה את זה ונסע לחדר כושר


שב בשקט ילד פלא !

תצוטט חופשי
רק נתתי לך הצעה


Posted by Hell_Copter on Jul-02-2003 17:03:

quote:
Originally posted by KrazyDJs
שב בשקט ילד פלא !

תצוטט חופשי
רק נתתי לך הצעה


מה שתגיד אח של הבן שלה...

יאללה מתחיל חבר'ה...
לכו לראות


Posted by -CosmicFire- on Jul-02-2003 17:57:

יאאאאאאאא איזה מתח אני ישתגע עד מחר


Posted by AnthemFreak on Jul-02-2003 19:47:

איזה מתח דפוק היה היום.. הרי ברור שאפי יגיד..\
היא סיפרה לי ש...
ואז מחר הוא יגיד בהמשך.. טוב לא משנה ולא יגיד בסוף


Posted by -CosmicFire- on Jul-02-2003 20:09:

quote:
Originally posted by AnthemFreak
איזה מתח דפוק היה היום.. הרי ברור שאפי יגיד..\
היא סיפרה לי ש...
ואז מחר הוא יגיד בהמשך.. טוב לא משנה ולא יגיד בסוף


דההההההה
אבל אתה יכול לחשוב שעות על כל האופציות
וגלל זה אני שונא טלנובלות
אתה חייב להמשיך לראות


Posted by Hell_Copter on Jul-02-2003 21:30:

quote:
Originally posted by -CosmicFire-
דההההההה
אבל אתה יכול לחשוב שעות על כל האופציות


לא אתה לא...
הרי יודעים מה הסוד שמישל סיפרה לאפי...
ששאול זה אבא של ירון...


Posted by -CosmicFire- on Jul-02-2003 22:27:

התכוונתי למה שאפי יגיד
אני יודע את מה שמישל אמרה לו..


Posted by NaOren on Jul-03-2003 14:57:

טוב ג'אללה שתוקק


Posted by warpedd_ on Jul-03-2003 21:06:

משהו ראה היום אסתי המכוערת
קונספט יפה
עשו טלנובלה כלכך טפשית שזה ממש ברמה קומית


Posted by Scorchio on Jul-06-2003 11:32:

בואנה איזה שרמוטה שירן הזאת
עבדה על זיו בעיניים זה היה כזה ברור


Posted by Rising on Jul-06-2003 12:39:

שירן זונה


Posted by Scorchio on Jul-06-2003 17:56:

יו איזה פרק מצחיק היה עכשיו
איך שאול עושה לנירה
"את משקרת רואים בעיניים שלך"

והיא כזה
"לא לא זה הוודקה"

הרג אותי


Posted by Rising on Jul-06-2003 20:25:

עזובבב את זה....
הכי מצחיק שקובי מקבל את המחבת מריקי...

איייי

פחחחח ואיך שאול חושב כאילו על העבר שלו... שני שחקנים גרועים בטירוף עשו את שאול ונירה


Posted by warpedd_ on Jul-07-2003 19:18:

איזה פרק קורע היה היום חחחחח

קודם כל ריקי האבלה הזאתי
איזה קטע מצחי זה היה שהיא דפקה לקוהי את המחבת בראש
אחרי זה זאתי עושה לה "מחצת לו את המח"
חחחח
וגם שהיא שפכה עליו כוס מים היה די מצחיק
ומה הקטע עם השוטרים שכל שניה נכנסים לדירה

עוד היה
ליה צוחקת כמו גבר בן 50

והחולצה שקנו לאפי
איפה היא מצאה לו את זה בעודפי יצור לקירקס חחחח
אפילו בשוק אין כאלה דברים


Posted by AnthemFreak on Jul-07-2003 19:28:

quote:
Originally posted by warpedd_
עוד היה
ליה צוחקת כמו גבר בן 50

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הרגת אותי
גם אני שמתי לב לזה


Posted by Elior on Jul-07-2003 19:41:

ידידה שלי אמרה לי שירון וליה ימותו
איזה כיף...

מי אלו ?


Pages (9): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.