TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- "משחק החיים"
Pages (9): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 »
| quote: |
| Originally posted by Rising טוב אני לא מעודכן.. ממתי שחר שרוט???? ואיפה פלוצר??????? ולמה אתם ממשיכים לספר על מה יהיה בפרקים הבאים???? רוצים מתח!!! |
ציטוט היום מפי אפי:
"אני אוהב שנויץ"
וירון עכשיו חם על אמא שלו שתספר לו למה היא רצתה להרחיק אותו מהתאטרון
אז יהיה מעניין לפי דעתי... 
נאחו בלאד 
ובראסמי ענבר הופכת להיות כוסית מפרק לפרק!!
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter ציטוט היום מפי אפי: "אני אוהב שנויץ" |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter ובראסמי ענבר הופכת להיות כוסית מפרק לפרק!! |
| quote: |
| Originally posted by Shahar אני מקווה שהיא תמצא חבר עשיר שיממן לה ניתוח פלסטי לפנים.. |
| quote: |
| Originally posted by Shahar אני מקווה שהיא תמצא חבר עשיר שיממן לה ניתוח פלסטי לפנים.. |
| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs חשבת על לרשום את "ספר הציטוטים הגדול מכולם והיחיד של אפי" |
| quote: |
| Originally posted by -CosmicFire- אתה רע רע אתה איש רע ירון, הוא איש רע |
| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs not you tooo?!?!!?!?!?!?!?!?! מה כאילו אשכרה אתה מתכוון לכתוב אחד ? |

| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter יאללה שתוק שתוק... זה ציטוט יומי של אפי כל יום אני רושם אחד... אבל אני לא מבזבז על זה פוסט... אני מביא תגובה על כל הפרק באותה הזדמנות ![]() עוד 20 דקות מתחיל נראה את זה ונסע לחדר כושר |
| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs שב בשקט ילד פלא ! תצוטט חופשי רק נתתי לך הצעה |
יאאאאאאאא איזה מתח אני ישתגע עד מחר
איזה מתח דפוק היה היום.. הרי ברור שאפי יגיד..\
היא סיפרה לי ש...
ואז מחר הוא יגיד בהמשך.. טוב לא משנה ולא יגיד בסוף
| quote: |
| Originally posted by AnthemFreak איזה מתח דפוק היה היום.. הרי ברור שאפי יגיד..\ היא סיפרה לי ש... ואז מחר הוא יגיד בהמשך.. טוב לא משנה ולא יגיד בסוף |
| quote: |
| Originally posted by -CosmicFire- דההההההה אבל אתה יכול לחשוב שעות על כל האופציות |
התכוונתי למה שאפי יגיד
אני יודע את מה שמישל אמרה לו..
טוב ג'אללה שתוקק
משהו ראה היום אסתי המכוערת
קונספט יפה
עשו טלנובלה כלכך טפשית שזה ממש ברמה קומית
בואנה איזה שרמוטה שירן הזאת
עבדה על זיו בעיניים זה היה כזה ברור
שירן זונה
יו איזה פרק מצחיק היה עכשיו
איך שאול עושה לנירה
"את משקרת רואים בעיניים שלך"
והיא כזה
"לא לא זה הוודקה"
הרג אותי
עזובבב את זה....
הכי מצחיק שקובי מקבל את המחבת מריקי...
איייי
פחחחח ואיך שאול חושב כאילו על העבר שלו... שני שחקנים גרועים בטירוף עשו את שאול ונירה
איזה פרק קורע היה היום חחחחח
קודם כל ריקי האבלה הזאתי
איזה קטע מצחי זה היה שהיא דפקה לקוהי את המחבת בראש
אחרי זה זאתי עושה לה "מחצת לו את המח"
חחחח
וגם שהיא שפכה עליו כוס מים היה די מצחיק
ומה הקטע עם השוטרים שכל שניה נכנסים לדירה
עוד היה
ליה צוחקת כמו גבר בן 50
והחולצה שקנו לאפי
איפה היא מצאה לו את זה בעודפי יצור לקירקס חחחח
אפילו בשוק אין כאלה דברים
| quote: |
| Originally posted by warpedd_ עוד היה ליה צוחקת כמו גבר בן 50 |
ידידה שלי אמרה לי שירון וליה ימותו 
איזה כיף...
מי אלו ?
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.