TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Msn
Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »
Re: Yahoo???
| quote: |
| Originally posted by Robvef Zeg Henkie, volgens mij gaat een Yahoo emailadres niet werken hoor!!! Je moet hier een hotmailaccount voor hebben. ![]() Dus doe je best!! |

nou wrijf ik het er nog ff in [/edit]
Ik heb me eige ook verontschuldigt.
Ik schaam me diep

Oh ja
Henkie jou heb ik natuurlijk ook, hoe kon ik je vergeten 
Nou iig (slechte actie Robvef
)
Greetz,
Glaniskanis
*Robvef schaamt zich en gaat in de hoek staan*
ejh ik zit ook op MSN
[email protected]
Latorzz
| Originally posted by New Wave ejh ik zit ook op MSN [email protected] Latorzz |
| Originally posted by Robvef Nou, ga die maar eens uitleggen |
die had toevallig nog niemand aangemaakt 
| Originally posted by Henkie_henk MmmMm.. weet je zeker dat je dat wil hore?? |
ehmm....
[email protected] dus.....
OK, de mijne is: [email protected]
| Originally posted by New Wave ejh ik zit ook op MSN [email protected] Latorzz |
[email protected][/email]
[email protected] <-- doet het misschien ooit nog eens.. maar nu kan ie echt zo ongelovelijk de ************ krijgen..
Hoe kan ik nu playe over msn als ik steeds me contactlist kwijt ben?? he he??
!!!!!!!1 aaah gooi ze der allebij maar in
...
Glanis bedankt voor het bijstaan in de zware tijden 
alst goed is gaat t weer okay met [email][email protected] weeeheee (*klop klop* <-- afkloppen)
| Originally posted by Henkie_henk [email protected][/email] [email protected] <-- doet het misschien ooit nog eens.. maar nu kan ie echt zo ongelovelijk de ************ krijgen.. Hoe kan ik nu playe over msn als ik steeds me contactlist kwijt ben?? he he?? !!!!!!!1 aaah gooi ze der allebij maar in ... Glanis bedankt voor het bijstaan in de zware tijden ![]() alst goed is gaat t weer okay met [email][email protected] weeeheee (*klop klop* <-- afkloppen) |

maggyver of hoe je dat ook spelt vind ik maar nix, a-team en knightrider vind ik echt cool!! 
maar ik vind airwolf nog altijd de topper hoor, ik ben nog op zoek naar een airwolf beltoon, kan iemand me hierbij helpen?
en ik heb trouwens een leuke knightrider trance mix! als je die wilt moet je maar ff contact met me opnemen, stuur ik hem wel via icq of msn 
en ik heb zeer zeker liever icq als msn hoor! icq ziet er mooier uit en je kan er veel meer mee en ga nou niet zeggen dat al die opties nadeel zijn, want je koopt toch ook allemaal telefoontjes waarmee je spelletjes kan doen, aparte beltonen in kan zetten, wappen en weet ik veel wat al niet meer! en dan zeur je ook niet over te veel opties en dan het extra geheugen gezeik, ok mee eens! 
maar goed omdat lex zo graag wilde dat deze thread over msn ging zet ik me msn adresje er ook nog wel bij, ben 24/7 online, maar ben er maar weinig! meestal als ik er ff ben neem ik niet eens de moeite om mezelf online te zetten, dus als je met me wilt praten gewoon berichtje sturen, kan zijn dat ik er ben 
me msn: [email protected]
me icq: 22797492
ok ben ik nog iets vergeten? 

ok dan zal ik ook maar ff m mail listen heh: [email protected]
voor alle mensen die willen weten waar da voor staat: Thug Till I Die,
was nog uit m'n "rap-tijd"
ownjah en icq: 70172710 (ben dr alleen nooit daar)
begin maar met toevoegen...

haha ja en ik maar annuleren..
hey, hier staak nog nie bij
mijnes: [email protected] (surprise surprise)
ALS ik thuis achter inet zit dan staat ie automatisch aan..
..das soms best wel onhandig trouwes..
groeten kW
Nou voorruit laat ik ook eens mee doen aan de MSN Hype!!
E-mail: [email protected]
ja ja heb ik toch ff origineel gevonden 
Ben trouwens altijd online zit er alleen nooit achter. Oh en als er @ Work staat zit ik op me werk (DuH)
Nou ja de mazzels
en het allerorgineelste emailadres van mij:
[email protected] ........
the legendary: [email protected]
Nadat ik bij het formateren van de comp vergeten was m'n ICQ-lijst te kopieren en dus iedereen opnieuw moest toevoegen heb ik ook maar voor MSN gekozen..
[email protected]
Zoek mn email maar ergens een stuk of 6 pagina's trug...daar zal ie wel staan denk ik...