TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Joepie! Vrouw met meeste posts!
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]


Posted by M5 on Jul-01-2001 13:55:

quote:
Originally posted by New Wave
NOKKE NOU MET DAT GEZAAG MENSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!twordt er niet gezellig op namelijk.......

de groeten

Gister was M5 echt zooooo blauw als een toeter hahaha, wat een grapjas gehghe, en maar blijven stuiteren LOL
DJ Jurgen heeft de helft van zijn set alleen maar Mauro gedraait, Hendrik smeekte en schreeuwde om Mauro gheghe, best leuk om te zien.

Groeten


LOL...!!!

ikke heb alleen de laatste 10 minuutjes van Jurgen meegemaakt ....enne mauro draait ie niet hoor !!

enne ....ik was redelijk gaar ja..... doe ik dus niet meer volgende week.....


Posted by New Wave on Jul-01-2001 14:07:

10 minuten haha, volgens mij had jij geen tijdsbesef meer


Posted by Miss Proximus on Jul-01-2001 14:25:

quote:
Originally posted by Blik


*dubbel zucht*

ik dacht toch echt dat dat gedoe over was, zo zie je maar weer hoe een mens zich kan vergissen.......


Owkee..sorry.. ik zal proberen ermee op te houden, goed? En niet omdat ik nu een andere mening heb, maar omdat ik teveel respect heb voor jullie, de rest van TA, om hier mee door te gaan. Case closed!!


Posted by Henkie_henk on Jul-01-2001 14:44:

Ook thread closed missie p?? zeg maar of je dat wil.. t is jouw thread

Leuke avond gehad hoor ik M5.. new wave Ik probeerde wel nog lopend te komen.. maar ver kom je zo niet he..


Posted by Miss Proximus on Jul-01-2001 15:04:

je hoeft m niet te closen, maar t mag wel, want ik word een beetje kriegel van die titel haha...alsof ik nu al zo lang aan t opscheppen ben! haha..laat me maar gewoon in de vergetelheid raken...


Posted by -=WVG=- on Jul-01-2001 15:09:

jonge, het heeft zeker 1 pag lang over jou gegaan...
En daarna...Tja...Alleen maar CRAP ! Maar ja, als je maar plezier hebt...daar zijn deze threads goed voor


Posted by Dj Lex on Jul-01-2001 18:30:

Nou ik post minder, zoals jullie zien. Ik hoop dat jullie blij zijn. Nix tegen jullie hoor, maar ik lees net ff de laatste paar threads van vandaag en daar kan ik zien dat ik toch zeker niet de enige meer ben. Wat een gezeik allemaal zeg


Posted by New Wave on Jul-01-2001 18:38:

nu mag die wel gesloten worden....
"maar ik ben niet de enige" komopzeg.....dat zei ik op de basisschool........krijgen we straks weer zo'n debiele discussie van "ik doe dit niet of wel"......
Iedereen ken messages posten met-of geen inhoud....komop, ga der nu niet meer langer over zeuren!!!!Nokkuh nou want nu weten we het wel.........


Posted by Jukx on Jul-01-2001 18:46:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Nix tegen jullie hoor, maar ik lees net ff de laatste paar threads van vandaag en daar kan ik zien dat ik toch zeker niet de enige meer ben. Wat een gezeik allemaal zeg


Nou, bravo!
Applausje voor jezelf!




Zullen we deze thread dan maar closen, Henkie of Blik????
Ik voorzie namelijk dat er gewonden gaan vallen op deze manier!


Posted by Miss Proximus on Jul-01-2001 19:06:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Nou ik post minder, zoals jullie zien. Ik hoop dat jullie blij zijn. Nix tegen jullie hoor, maar ik lees net ff de laatste paar threads van vandaag en daar kan ik zien dat ik toch zeker niet de enige meer ben. Wat een gezeik allemaal zeg


Ik weet dat ik niet meer zou gaan dissen maar nog 1 ding: je snapt er echt helemaal niks van h� Lex? het gaat er niet om dat je teVEEL post, maar dat het allemaal ONZIN is. Nu post je minder en dan kan er nog niks zinnigs vanaf.....of heb je echt gewoon helemaal niks te melden? En...PM Lex...misschien dat die tip je kan helpen...


Posted by Henkie_henk on Jul-01-2001 19:31:

na deze aardige post van miss p.. zal ik deze thread maar sluiten he..

we krijgen wel veel slotjes in de main dutch section zo

En lex.. mij boeit het niet zo hoor maar ik ben dan ook master player haha


Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.