TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Joepie! Vrouw met meeste posts!
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]
| quote: |
| Originally posted by New Wave NOKKE NOU MET DAT GEZAAG MENSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!twordt er niet gezellig op namelijk....... de groeten Gister was M5 echt zooooo blauw als een toeter hahaha, wat een grapjas gehghe, en maar blijven stuiteren LOL ![]() DJ Jurgen heeft de helft van zijn set alleen maar Mauro gedraait, Hendrik smeekte en schreeuwde om Mauro gheghe, best leuk om te zien. Groeten |
doe ik dus niet meer volgende week.....
10 minuten haha, volgens mij had jij geen tijdsbesef meer 
| quote: |
| Originally posted by Blik *dubbel zucht* ik dacht toch echt dat dat gedoe over was, zo zie je maar weer hoe een mens zich kan vergissen....... |
Ook thread closed missie p?? zeg maar of je dat wil.. t is jouw thread 
Leuke avond gehad hoor ik M5.. new wave
Ik probeerde wel nog lopend te komen.. maar ver kom je zo niet he..
je hoeft m niet te closen, maar t mag wel, want ik word een beetje kriegel van die titel haha...alsof ik nu al zo lang aan t opscheppen ben! haha..laat me maar gewoon in de vergetelheid raken...
jonge, het heeft zeker 1 pag lang over jou gegaan...
En daarna...Tja...Alleen maar CRAP ! Maar ja, als je maar plezier hebt...daar zijn deze threads goed voor 
Nou ik post minder, zoals jullie zien. Ik hoop dat jullie blij
zijn. Nix tegen jullie hoor, maar ik lees net ff de laatste paar threads van vandaag en daar kan ik zien dat ik toch zeker niet de enige meer ben. Wat een gezeik allemaal zeg
nu mag die wel gesloten worden....
"maar ik ben niet de enige" komopzeg.....dat zei ik op de basisschool........krijgen we straks weer zo'n debiele discussie van "ik doe dit niet of wel"......
Iedereen ken messages posten met-of geen inhoud....komop, ga der nu niet meer langer over zeuren!!!!Nokkuh nou want nu weten we het wel.........
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Nix tegen jullie hoor, maar ik lees net ff de laatste paar threads van vandaag en daar kan ik zien dat ik toch zeker niet de enige meer ben. Wat een gezeik allemaal zeg |
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Nou ik post minder, zoals jullie zien. Ik hoop dat jullie blij zijn. Nix tegen jullie hoor, maar ik lees net ff de laatste paar threads van vandaag en daar kan ik zien dat ik toch zeker niet de enige meer ben. Wat een gezeik allemaal zeg |
na deze aardige post van miss p.. zal ik deze thread maar sluiten he..
we krijgen wel veel slotjes in de main dutch section zo 
En lex.. mij boeit het niet zo hoor
maar ik ben dan ook master player haha
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.