TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- New Monday Bar Cruise !!!
Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »

Posted by reveal on Dec-05-2003 14:20:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Men du e ju queen of progghouse och jag e inte king of progghouse annars hade jag dansat mig salig med dig...
Tycker dom "feta" breaksen �r som att g� p� toa utan att ha utr�ttat n�t... man v�ntar � v�ntar men de kommer inget

hahahah, s� j�vla r�tt
jag har sj�lv sv�rt f�r house

Posted by Laszlo on Dec-05-2003 14:49:

quote:
Originally posted by Gaby
Du skojar!!?? Det va det sk�naste setet man h�rt p� l�nge!!! Det finns nog inte m�nga som h�ller med dig om Valborg!!??

Steve Steve Steve.. hur full va du??? *skojar med dig*

Johnny va ju bara B�ST! Sk�n, m�rk, sexig svettig tribal... mmmmmmm... *me love Johnny*

Kan inte annat g�ra �n att h�lla med dig.

Posted by sipowitz on Dec-05-2003 15:07:

quote:
No offence till Johnny f�r han e en sk�n lirare men jag h�ll p� somna n�r han avslutade p� Valborgskryssen... Lite mer �n 125 bpm tack

Word!

Jag h�ll sj�lv faen p� att somna... och ni som har varit i n�rheten av mig vet att energi finns det gott om..

Housen h�r hemma i maskinrum (eller hur reveal :-)

Posted by mindshooter on Dec-05-2003 15:33:

Wink

Ere bara jag eller l�ter det som att en del h�r f�ller samma f�rdomsfulla kommentarer om house nu som andra f�ller om Trance?

Tycker bara det �r s� dumt att dumf�rklara alla som s�ger att Trance l�ter som en trasig telefon och sedan s�ga minst lika dumma saker om house...bara f�r att det inte passar er

House\Tribal\M�rk progg\Techno e inte min grej heller, d�rf�r tycker jag det �r lite synd att alla mina DJs ligger i rad...hade vart fetare om man hade haft en DJ var 4:e timme eller n�got

Posted by sipowitz on Dec-05-2003 15:50:

quote:
Originally posted by mindshooter
Ere bara jag eller l�ter det som att en del h�r f�ller samma f�rdomsfulla kommentarer om house nu som andra f�ller om Trance?

Tycker bara det �r s� dumt att dumf�rklara alla som s�ger att Trance l�ter som en trasig telefon och sedan s�ga minst lika dumma saker om house...bara f�r att det inte passar er

House\Tribal\M�rk progg\Techno e inte min grej heller, d�rf�r tycker jag det �r lite synd att alla mina DJs ligger i rad...hade vart fetare om man hade haft en DJ var 4:e timme eller n�got

Mnja�e, inte riktigt samma sak. Det �r skillnad att hacka p� en mustikstil, och att "morra" lite �ver att det �r exakt samma avslutning i dj/genre/golv som f�rra g�ngen. Och eftersom den avslutningen inte passade vissa av oss, ja d� har man v�l r�tt att utrtrycka sin besvikelse?

Dock s� avslutade han f�rsta cruisen ocks�, men d� i sammarbete med David. Och d� var det ett j�vla tryck. S� fr�gan �r om det var David som man kan tacka f�r lite uptempo �la something about those pills den g�ngen...

Posted by SteveTranz4ever on Dec-05-2003 15:53:

Jag dumf�rklarar inget... jag s�ger som de e... 120bpm e inget f�r mig... och ingen kan ju p�st� att det finns feta breaks v�rda att skrika p�... Visst kan de va sk�nt med house (har sj�lv en stadig samling hemma) men det f�r inte vara f�r m�rkt... speciellt inte p� en final... de e som sex utan orgasm... IMO

Posted by -=Kotten=- on Dec-06-2003 19:34:

Har tv� lediga platser i en A-Hytt....
650kr/st

Om n�n e intresserad kontakta mig snarast p�:

MSN: [email protected]

Posted by ice_key on Dec-07-2003 01:40:

Tycker det inte ngt fel i house, har fest hemma hos mig o tessa varje helg, s�tter p� en bra house/dance platta och alla e lika glad som vanligt, sen till sm�timmarna blir d lite mera tryck i systemet med prog trance & up trance

Posted by Kraith on Dec-07-2003 13:21:

�r det n�gon som har info om efterfesten till kryssningen, som tydligen ska vara p� Dailys?

Posted by mellow pleasure on Dec-07-2003 15:18:

Surar lite nu !

Ja vad ska man g�ra ! efter att ha kollat in lite bilder hos Monday Bar s� kan man bara s�ga att jag surar lite att jag inte har varken tid eller r�d att �ka p� detta event. Men jag f�r v�l koppas att det blir n�sta �r igen och d� j�vlar ska jag med. Gammal �r min lekamen men sinnet �r som en ton�rings. Hoppas ni som skall �ka f�r en fet tripp i denna underbara musik genre.

Posted by Glorie on Dec-07-2003 16:16:

quote:
Men du e ju queen of progghouse och jag e inte king of progghouse annars hade jag dansat mig salig med dig...
Tycker dom "feta" breaksen �r som att g� p� toa utan att ha utr�ttat n�t... man v�ntar � v�ntar men de kommer inget

F*n du e guld du stefan hahahaha va bra! couldnt agree more i just det h�r fallet har du nyss satt ord p� n�got jag tidigare inte kunnat formulera i ord

Posted by SteveTranz4ever on Dec-07-2003 16:39:

quote:
Originally posted by -=Kotten=-
Har tv� lediga platser i en A-Hytt....
650kr/st

Om n�n e intresserad kontakta mig snarast p�:

MSN: [email protected]

Jag kanske har ett par p� g�ng... ber han kontakta dig...

BARA 4 DAGAR KVAR !!!!!!!!!!!!!!!!

Posted by Laszlo on Dec-08-2003 23:53:

Vad �r det f�r efterfest efter kryssningen som alla pratar om? �r det bara f�r speciellt inbjudna, eller �r det f�r "vem som helst"?

Mitt flyg g�r inte hem f�r�n 9:15 morgonen d�rp� s� jag har absolut inget emot att h�lla uppe gl�den ett par extra timmar.

Posted by sipowitz on Dec-09-2003 01:28:

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Vad �r det f�r efterfest efter kryssningen som alla pratar om? �r det bara f�r speciellt inbjudna, eller �r det f�r "vem som helst"?

Mitt flyg g�r inte hem f�r�n 9:15 morgonen d�rp� s� jag har absolut inget emot att h�lla uppe gl�den ett par extra timmar.

Tjo!

Det �r efterfest p� Dailys. F�rra cruisen var det ingen efterfest efter, men f�rsta cruisen s� var det r�tt schysst efterfest... tyv�rr lite f�r l�gt bpm f�r min smak menmen strunt samma.

Biljetter borde man kunna k�pa p� f�rjan... vet att det sl�ppts f�rk�p n�gonstans i stockholm, men dunno where tyv�rr..

Ses p� cruisen, p� TA-omr�det klass A :-)
(Sipo, steve, mind, reveal, mjz o m�nga fler :-)

Posted by dbl on Dec-09-2003 02:22:

quote:
Originally posted by sipowitz
Tjo!

Det �r efterfest p� Dailys. F�rra cruisen var det ingen efterfest efter, men f�rsta cruisen s� var det r�tt schysst efterfest... tyv�rr lite f�r l�gt bpm f�r min smak menmen strunt samma.

Biljetter borde man kunna k�pa p� f�rjan... vet att det sl�ppts f�rk�p n�gonstans i stockholm, men dunno where tyv�rr..

Ses p� cruisen, p� TA-omr�det klass A :-)
(Sipo, steve, mind, reveal, mjz o m�nga fler :-)

tycker vi ses hos mig ist�llet... t�nkte ta o smyga ombord o g�mma mig i en av livb�tarna.... mer info om vilken det blir senare.. hehe

Posted by Laszlo on Dec-09-2003 03:32:

quote:
Originally posted by sipowitz
Tjo!

Vart ligger detta st�llet d�?

Posted by SteveTranz4ever on Dec-09-2003 08:33:

Lite fr�n senaste nyhetsbrevet...

H�r kan du ta del av Silja Lines generella ordningsregler:
www.mondaybar.com/rules.asp
Du kan dock ta punkten med egen musikanl�ggning i hytten med
en nypa salt. P� Monday Bar-kryssningarna �r det helt
ok att ha med egen musik i hytten under f�ruts�ttning att
du respekterar dina grannar om de ber dig s�nka eller st�nga av.

Hi hi

Lite mer
Lineup f�r n�sta kryssning!

N�r du kliver ombord f�r du ett kryssningsprogram. D�r st�r allt du
beh�ver veta... plus att vi avsl�jar de tunga namnen samt datum
f�r n�sta kryssning. Vi lovar.. gillar du lineupen nu till lucia kommer
du INTE att bli besviken. Som kryssningsresen�r kommer du att ha
f�retr�de att boka upp dig p� en hytt. En representant fr�n Silja Line
kommer att sitta och ta emot f�rhandsbokningar under kryssningen.
Info om var och n�r hittar du i programmet.

Detta �r dock bara intresseanm�lningar och du har god tid p� dig
att best�mma dig slutgiltigt innan Silja Line ringer upp dig i slutet
p� januari. Innan dess kommer du dock att f� all info du beh�ver
via v�rt nyhetsbrev och v�r hemsida.

E NI LADDADE D�.... !?!?!?

2 dagar 10 timmar & 26 minuter kvar

Posted by Laszlo on Dec-09-2003 11:43:

quote:
E NI LADDADE D�.... !?!?!?

2 dagar 10 timmar & 26 minuter kvar

allts� fyfan...det b�rjar rycka i benen nu....huhu...det kommer bli s�nt J�VLA �S!!!

Posted by Gaby on Dec-09-2003 12:47:

Har en biljett �ver... 500 kr.

Posted by SteveTranz4ever on Dec-09-2003 12:57:

quote:
Originally posted by Gaby
Har en biljett �ver... 500 kr.

Som stulet Den som inte har en biljett b�r haka p� snarast... billigare �n s� h�r blir det s�llan

Posted by JayBee on Dec-09-2003 13:12:

jag k�nner mig intreserad �r den fortfarande till salu?

Posted by reveal on Dec-09-2003 13:37:

http://www.aftonbladet.se/vss/teleg...1_852__,00.html

j�vla tur att det inte var Silja Festival

Posted by JayBee on Dec-09-2003 13:48:

Finns det bankomater p� b�ten?

Posted by SteveTranz4ever on Dec-09-2003 14:05:

quote:
Originally posted by JayBee
Finns det bankomater p� b�ten?
Nej !

Ta med cash eller betala med VISA

Ville bara visa f�r dom som missat att vi kommer sikta p� att bo d�r jag placerat dom r�da kryssen p� bilden nedan... som tidigast kan man "checka in" 1 timme f�re avg�ng
(vi = jag, Impulze, mindshooter, sipowitz, reveal, aendy + v�nner)

Posted by Aendy on Dec-09-2003 15:41:

quote:
Ville bara visa f�r dom som missat att vi kommer sikta p� att bo d�r jag placerat dom r�da kryssen p� bilden nedan... som tidigast kan man "checka in" 1 timme f�re avg�ng
(vi = jag, Impulze, mindshooter, sipowitz, reveal, aendy + v�nner)

Sikta? Har man inte bokade hytter? Eller man f�r nummerna n�r man checkar in?

Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »