TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Welke TA kan het meeste onzin,dom lullen etc.. posten
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]
| quote: |
| Originally posted by Blik voel jij ook dat er een "TA Octopussy RelDel" aankomt, ik ga me verschuilen........... |
)
| Originally posted by -=WVG=- Ach, ik vrees niet... (Ze komt uit Leeuwarden hoor...) |
toch?
| Originally posted by Blik weinig gevaar dan, die mensen denken alleen maar aan Frysl�n dat apart van Nederland moet worden, die hebben geen zin om te gaan rellen over een euthanasie pilletje...... toch? |
haha...jullie zijn echt dom h�? nog steeds snappen jullie niet dat ik geen FUCK met dat hele friesland te maken heb..maar jah..dat heb je met die buitenlanders (jaja...da's pas dubbel) geef mij maar zo'n euthanasie pilletje..heb m'n beste tijd op TA nu toch al gehad 
| Originally posted by Miss Proximus haha...jullie zijn echt dom h�? |
en jij dus de brains.....
| Originally posted by Miss Proximus haha...jullie zijn echt dom h�? |
haha....owkey..sorry..genoeg gepissed..
..ff een BOERtje om het goed te maken?..eeh..biertje bedoel ik 
keej...
| Originally posted by Blik ach ja, je kunt niet alles hebben, sommige krijgen de hersens, anderen het uiterlijk, ik dus duidelijk het uiterlijk en jij dus de brains.....![]() (j/k) |
maar jah..beetje moeilijk om adressen uit te wisselen als je analfabeet bent 
| Originally posted by Miss Proximus maar jah..beetje moeilijk om adressen uit te wisselen als je analfabeet bent |
| Originally posted by Dj Lex Nou en dan je gele regenjas aan en die meiden zijn helemaal niet meer van je af te slaan he |
moet je nagaan wat er in Salou gebeurt.......
en ach ff een tussendoortje
[14:49]

| Originally posted by Donna en ach ff een tussendoortje [14:49] [14:49] [14:49] [14:49] [14:49] [14:49] [14:49] |
Lex is vandaag weer lekker bezig.
Hij post vandaag 16 threads achter elkaar zonder dat iemand anders er tussen zit.
Ja lex je maakt je reputatie weer waar.
Tis dat ik nu ook post anders haalt ie er nog wel meer.
| Originally posted by raoel Lex is vandaag weer lekker bezig. Hij post vandaag 16 threads achter elkaar zonder dat iemand anders er tussen zit. Ja lex je maakt je reputatie weer waar. Tis dat ik nu ook post anders haalt ie er nog wel meer. |
| Ja leuk maar we missen de kern nu he |
| Originally posted by Donna sja ik ben nog wel een beetje lief voor mn m8 |

| Originally posted by Dj Lex Haha LOL dat is waar. Als je geen telefoonnummer kan onthouden is er geen hoop meer nee |

Inderdaad mods..closen deze hap..voordat we voor Lex nog een stille tocht om het ZINVOLLE geweld moeten gaan houden...(get it?)
ennu...deze thread is echt SHIT man...allemaal van dat ONinteressante geLUL over dingen die eigenlijk persoonlijk gehouden moeten worden
Oproep: iedereen die mee wil lullen met donna op #ddb...gaat naar de ddb-chatroom!!!!!!!!!!!!!!!! (ik kom dus nog niet want ik moet eerst ff zien hoe t werkt) 
Lexie staat op nummer #1 dat is duidelijk...
Nou proficiat
okay feliciteer henkie henk dan maar want die is vandaag over 
| Originally posted by Miss Proximus Inderdaad mods..closen deze hap..voordat we voor Lex nog een stille tocht om het ZINVOLLE geweld moeten gaan houden...(get it?) ennu...deze thread is echt SHIT man...allemaal van dat ONinteressante geLUL over dingen die eigenlijk persoonlijk gehouden moeten worden |