TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- wie scheert zich??heheh
Pages (10): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 »


Posted by MetzZ_!! on Jun-27-2001 21:18:

quote:
Originally posted by Miss Proximus


Ze hebben zelf toegegeven dat die foto geenscenerd was..gewoon NEP dus...


O. Nouja, gelukkig dan maar. Want als je zit te eten en dat beeld flitst door je hoofd, dan smaakt je eten toch niet zo lekker meer.


Posted by Akira on Jun-27-2001 21:18:

quote:
Originally posted by Blik
terug naar het onderwerp, heb net een Philips coolskin gekocht, kun je onder de douche gebruiken enzo, wie heeft er nog meer zo'n ding en is het een beetje kwaliteit....??


Uhm ik heb zo'n ding niet maar laatst had dus een vriend met mijn scheerappaart zijn dingens geschoren...hehehe zijn dingens bedoel ik natuurlijk zijn oksels en die sukkel had de scheerkop op zijn oksels gezet en hij stond in de fik...had mijn kleine neefje ook nog es meteen de aftershave met alcohol gegeven...onder het motto dat doet Jason ook altijd en ik hoorde ineens keihard gegil uit de douce zie ik mijn neefje keihard lachen en die gozer maar bleren...NOu hij had toen met queensnight in de fun hele tijd met appels onder zijn oksels gelopen/dansen echt geweldig hahaha

NOu maar blikkie als je ballen scheert gewoon nat hoor dat is wel relaxt als je eenmaal de kunst onder de knie hebt is het echt een eitje
en ik zie de resultaten van de poll en die zijn toch erg schikbarend GET SHAVED OR GET OUT hehehe


Posted by Remy D on Jun-27-2001 21:32:

quote:
Originally posted by tango
Een email is nu onderweg. Mag ik hier wel van die "priceless" foto'tjes posten henk? of gaan die ook iets te ver? ik vind die persoonlijk geweldig.

grtz.
TNG

Heb hem gehad en vond het echt lekker, kreeg spontaan trek. Heb hem ook maar meteen als achtergrond gebruikt.

GreetzzzZ


Posted by Henkie_henk on Jun-27-2001 21:34:

haha "okay" Akira

Ja Tango.. post die priceless pics maar.. die zijn wel tof.. K heb er zelf ook een paar

Maak er wel ff nieuw threadje voor is het wel waard

GreetZ


Posted by tango on Jun-27-2001 21:38:

quote:
Originally posted by Henkie_henk
haha "okay" Akira

Ja Tango.. post die priceless pics maar.. die zijn wel tof.. K heb er zelf ook een paar

Maak er wel ff nieuw threadje voor is het wel waard

GreetZ


allrighty (waiting for the thread)

grtz,
TNG


Posted by tango on Jun-27-2001 21:41:

hm, post ze morgen wel. Ga is een keer vroeg naar bed vandaag

grtz,
TNG


Posted by Remy D on Jun-27-2001 22:00:

quote:
Originally posted by tango
hm, post ze morgen wel. Ga is een keer vroeg naar bed vandaag

grtz,
TNG

Daar is het een beetje te laat voor .


Posted by -=WVG=- on Jun-28-2001 09:40:

Van een Shave-thread gaat het natuurlijk weer naar een thread met smerige troep enzo...

Maar ja was te verwachten, maar goed dat Henk ingreep...


(het is toch "serieuze" of verbeter ik nu WEER fout ? )


Posted by TranceFool on Jun-28-2001 12:05:

Goed werk van de moderator


Posted by WNxHunter on Jun-28-2001 13:56:

Jester

ik heb nou wel nee ingevuld maar een jungle bedoel ik ook niet hoor ik zit tussen nee en ja in, hou het wel een beetje kort maar ook weer niet helemaal kaal!

en over die smerige *********** zooi enzo GADVERDAMME! zoiets goors kan onmogelijk grappig zijn! maar als we toch bezig zijn vertellen, vriend van me stuurde me laatst om me te pesten een plaatje met een man die ze lul gedeeltelijk open had laten snijden en dan allemaal piercings er in! GADVERDAMME! ik ging bijna over me nek en kreeg rest van de dag in ieder geval geen hap meer door me keel omdat ik het steeds weer voor me zag dus blijf alsjeblieft uit mijn buurt met vieze plaatjes!!!!

doet me er aan denken, misschien leuk idee voor nieuwe thread to pierce or not to pierce LOL en dan bedoel ik dus ook zelfde gedeelte als het scheren over gaat


Posted by -=WVG=- on Jun-28-2001 14:12:

quote:
Originally posted by WNxHunter
doet me er aan denken, misschien leuk idee voor nieuwe thread to pierce or not to pierce LOL en dan bedoel ik dus ook zelfde gedeelte als het scheren over gaat


Haha, ga gerust je gang...
Nix is hier te gek...
Ik weet mijn antwoord wel al btw


Posted by New Wave on Jun-28-2001 15:29:

het wordt tijd dat er weer mooie vrouwen geposts worden, waar is M5 met zijn beach foto's?!?!


Posted by Blik on Jun-28-2001 15:40:

quote:
Originally posted by -=WVG=-


Haha, ga gerust je gang...
Nix is hier te gek...
Ik weet mijn antwoord wel al btw


en ik weet mijn antwoord ook al (is ie al gepost trouwens.....?)


Posted by New Wave on Jun-28-2001 15:50:

Nope, nog niet gepost...


Posted by Dj Lex on Jun-29-2001 11:55:

Hehe deze thread gaat niet meer over scherebn blijkbaar. we zijn flink afgedwaald he.


Posted by raoel on Jun-29-2001 11:59:

Dat gaat toch altijd zo.
Na een paar posts gaat het nergens meer over


Posted by New Wave on Jun-29-2001 12:06:

maak toch nie uut jong, als ut moar gezellig blief toch?


Posted by Dj Lex on Jun-29-2001 12:07:

quote:
Originally posted by raoel
Dat gaat toch altijd zo.
Na een paar posts gaat het nergens meer over


Haha idd das waar. Maar ja 10 pages over scheren is ook een beetje moeilijk he


Posted by Akira on Jun-29-2001 14:27:

quote:
Originally posted by Dj Lex


Haha idd das waar. Maar ja 10 pages over scheren is ook een beetje moeilijk he


Uhm 10 pagina's???ik kan er een heel boek over schrijven :P


Posted by WNxHunter on Jun-29-2001 14:32:

quote:
Originally posted by Akira


Uhm 10 pagina's???ik kan er een heel boek over schrijven :P


hahaha dit klinkt een beetje als een obsessie te klinken akira, wat voor kapsel heb jij?


Posted by Akira on Jun-29-2001 14:57:

quote:
Originally posted by WNxHunter


hahaha dit klinkt een beetje als een obsessie te klinken akira, wat voor kapsel heb jij?

Gewoon kale zak...het beste wat er dus is
Nou het is geen obsessie meer een gewoonte


Posted by Dj Lex on Jun-29-2001 15:46:

Hey Akira ben jij een scheerfetishist.
Hehe een smoothy


Posted by Akira on Jun-29-2001 16:16:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Hey Akira ben jij een scheerfetishist.
Hehe een smoothy


NOu ja dat ben ik ook weer niet hoor....maar ja als jij een meisje met een jungle voor je ogen ziet denk je toch ook NEEEEE.....
Binnekort heeft iedereen een kale zak hoor...Zoals vroeger was het normaal om als vrouw niet te shaven....nou als je daar aan denkt denk je ook BRRRRRrrrrr...Maar tegenwoordig als je niet scheert kijkt iedereen wel heel raar.IK heb er vol vertrouwen in dat in de toekomst ook al hun mannen hun zaakje goed verzorgen

en lex pak het scheermes en probeer het uit...


Posted by -=WVG=- on Jun-29-2001 16:43:

quote:
Originally posted by raoel
Dat gaat toch altijd zo.
Na een paar posts gaat het nergens meer over


Inderdaad elke thread heeft in het Holland-forum ongeveer meer dan 10 pagina's


Posted by TranceFool on Jun-29-2001 17:04:

quote:
Originally posted by -=WVG=-


Inderdaad elke thread heeft in het Holland-forum ongeveer meer dan 10 pagina's

Ja, behalve mijn thread over dat nummer wat ik zoek


Pages (10): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.