TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- wie scheert zich??heheh
Pages (10): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 »
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Ze hebben zelf toegegeven dat die foto geenscenerd was..gewoon NEP dus... |
| quote: |
| Originally posted by Blik terug naar het onderwerp, heb net een Philips coolskin gekocht, kun je onder de douche gebruiken enzo, wie heeft er nog meer zo'n ding en is het een beetje kwaliteit....?? |
en ik hoorde ineens keihard gegil uit de douce zie ik mijn neefje keihard lachen en die gozer maar bleren...NOu hij had toen met queensnight in de fun hele tijd met appels onder zijn oksels gelopen/dansen echt geweldig hahaha 

| quote: |
| Originally posted by tango Een email is nu onderweg. Mag ik hier wel van die "priceless" foto'tjes posten henk? of gaan die ook iets te ver? ik vind die persoonlijk geweldig. grtz. TNG |

haha "okay" Akira 
Ja Tango.. post die priceless pics maar.. die zijn wel tof..
K heb er zelf ook een paar 
Maak er wel ff nieuw threadje voor
is het wel waard 
GreetZ
| quote: |
| Originally posted by Henkie_henk haha "okay" Akira ![]() Ja Tango.. post die priceless pics maar.. die zijn wel tof.. K heb er zelf ook een paar ![]() Maak er wel ff nieuw threadje voor is het wel waard ![]() GreetZ |
(waiting for the thread)
hm, post ze morgen wel. Ga is een keer vroeg naar bed vandaag
grtz,
TNG
| quote: |
| Originally posted by tango hm, post ze morgen wel. Ga is een keer vroeg naar bed vandaag grtz, TNG |
.
Van een Shave-thread gaat het natuurlijk weer naar een thread met smerige troep enzo...
Maar ja was te verwachten, maar goed dat Henk ingreep...
(het is toch "serieuze" of verbeter ik nu WEER fout ?
)
Goed werk van de moderator 
ik heb nou wel nee ingevuld maar een jungle bedoel ik ook niet hoor ik zit tussen nee en ja in, hou het wel een beetje kort maar ook weer niet helemaal kaal! 
en over die smerige *********** zooi enzo GADVERDAMME! zoiets goors kan onmogelijk grappig zijn! maar als we toch bezig zijn vertellen, vriend van me stuurde me laatst om me te pesten een plaatje met een man die ze lul gedeeltelijk open had laten snijden en dan allemaal piercings er in! GADVERDAMME! ik ging bijna over me nek en kreeg rest van de dag in ieder geval geen hap meer door me keel omdat ik het steeds weer voor me zag dus blijf alsjeblieft uit mijn buurt met vieze plaatjes!!!!
doet me er aan denken, misschien leuk idee voor nieuwe thread to pierce or not to pierce LOL en dan bedoel ik dus ook zelfde gedeelte als het scheren over gaat

| quote: |
| Originally posted by WNxHunter doet me er aan denken, misschien leuk idee voor nieuwe thread to pierce or not to pierce LOL en dan bedoel ik dus ook zelfde gedeelte als het scheren over gaat |
het wordt tijd dat er weer mooie vrouwen geposts worden, waar is M5 met zijn beach foto's?!?! 
| quote: |
| Originally posted by -=WVG=- Haha, ga gerust je gang... Nix is hier te gek... Ik weet mijn antwoord wel al btw |
Nope, nog niet gepost...
Hehe deze thread gaat niet meer over scherebn blijkbaar. we zijn flink afgedwaald he.
Dat gaat toch altijd zo.
Na een paar posts gaat het nergens meer over 







maak toch nie uut jong, als ut moar gezellig blief toch?
| quote: |
| Originally posted by raoel Dat gaat toch altijd zo. Na een paar posts gaat het nergens meer over ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Haha idd das waar. Maar ja 10 pages over scheren is ook een beetje moeilijk he |
| quote: |
| Originally posted by Akira Uhm 10 pagina's???ik kan er een heel boek over schrijven :P |
| quote: |
| Originally posted by WNxHunter hahaha dit klinkt een beetje als een obsessie te klinken akira, wat voor kapsel heb jij? |

Hey Akira ben jij een scheerfetishist.
Hehe een smoothy
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Hey Akira ben jij een scheerfetishist. Hehe een smoothy |


| quote: |
| Originally posted by raoel Dat gaat toch altijd zo. Na een paar posts gaat het nergens meer over ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
| quote: |
| Originally posted by -=WVG=- Inderdaad elke thread heeft in het Holland-forum ongeveer meer dan 10 pagina's |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.