TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De officiele competitie-voetbal draad: seizoen 2003-2004
Pages (11): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 »
| quote: |
| Originally posted by snitz ten tweede da kun je beter doen dan voetbal kijken |
| quote: |
| Originally posted by basvh das waar, maar tis meer met wie je gaat. haha, wat zeggen ze ook alweer meisjes plagen kusjes vragen? |
jullie hebben allemaal geen verstand van voetbal want feyenoord wordt gewoon kampioen

| quote: |
| Originally posted by visje jullie hebben allemaal geen verstand van voetbal want feyenoord wordt gewoon kampioen |
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff die Brabanders verpesten het weer doe ff pm ofso, ik hoef dioe liefdesperikelen niet te weten hoor!!
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff die Brabanders verpesten het weer doe ff pm ofso, ik hoef dioe liefdesperikelen niet te weten hoor!! |
| quote: |
| Originally posted by basvh teneerste we komen uit gelderland, al horen we cultuurtechnisch bij brabant. En ten 2e: snitz begon ermee dus ban hem maar! ten 3e: geen bier meer voor lex. bier moet je aan de echte mannen overlaten. idd aan snitz en mij dus |
az thuis altijd lastig 
| quote: |
| Originally posted by Asperge az thuis altijd lastig |

whoeehoeee, kakkerlakken verloren van AZ!!!!!!!! Heerlijk om te horen gheghe
| quote: |
| Originally posted by Asperge az thuis altijd lastig |
Aangezien ik inmiddels omgedoopt ben tot Haagse Harry, dan ga ik me er maar eens naar gedragen: HAAGS KWARTIERTJE !!! 
Tering, wat een kut kut kut kut kut Feyenoord zeg! Veredeld klote bejaardenelftal, ben er echt helemaal klaar mee! GVD, als die vdBergh nu gaat VOETBALLEN ipv gaat appeleren, klote mongool! Sjonge jonge jonge, niet normaal. En die hele verdediging: Ado kwam er doorheen als een warm mes door zachte boter, iedereen was zo traag als dikke stront door een trechter en terug. Leijers! BAH!
En Ajax: TYF op met die penalty, Volendam had er ook 1 moeten hebben.
En PSV: KOLERE mazzel, op telekest hadden ze het zelfs over 'ajax geluk'
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Tering, wat een kut kut kut kut kut Feyenoord zeg! Veredeld klote bejaardenelftal, ben er echt helemaal klaar mee! GVD, als die vdBergh nu gaat VOETBALLEN ipv gaat appeleren, klote mongool! Sjonge jonge jonge, niet normaal. En die hele verdediging: Ado kwam er doorheen als een warm mes door zachte boter, iedereen was zo traag als dikke stront door een trechter en terug. Leijers! BAH! |
je moet voor de gein de eerste 5 paginas van deze thread door lezen.
Niemand die AZ zo hoog voorspelt en een aantal mensen die zeggen dat de aanval en verdediging van feyenoord beter is geworden

Fc de haag 4evah, wat een wereld pot zeg! T was lang geleden dat ik zo heb genoten in het zuiderpark! Feijenoord viel wel tegen zeg, alleen van persie (kots ventje) speelde wel aardig!
snug, die zogenaamde penalty tegen ajax =
(ga toch weg man, als dat penalty was ben ik de kleine generaal..)
| quote: |
| Originally posted by basvh je moet voor de gein de eerste 5 paginas van deze thread door lezen. Niemand die AZ zo hoog voorspelt en een aantal mensen die zeggen dat de aanval en verdediging van feyenoord beter is geworden |
| quote: |
| Originally posted by Jappio Feyenoord dit jaar kampioen. jadijadija Dan de verdediging, waar feyenoord de beste verdediger van misschien wel Nederland heeft gekocht, van der Berg. Een speler met een echte winnaarsmentaliteit. |
| quote: |
| Originally posted by Fkwebeman Geweldig natuurlijk, ik moet eerlijk zeggen dat ik er eerst ook zo over dacht, maar achteraf natuurlijk gewoon geen goede aankoop. Ik bedoel.. Van der Berg van Feyenoord: Wie?? |
8-)
Ik denk dat Van Marwijk het seizoen wel afmaakt hoor.. Het is en blijft een goede trainer.
Feyenoord heeft een probleem met de verdediging, voorin zit het wel goed hoor met een hardwerkende Kuyt, scorende buffel en Lazovic is er volgend seizoen ook wel hoor.
Ik hoop dat ze v. Persie voor een lekker bedrag kunnen verkopen, dan hebben ze weer wat geld te besteden voor extra (talentvolle en geen oude!) verdediger(s) en wat jongere middenvelders.
Verder, ben ik geen ajaxkoe.. maar een aanhanger van FC Groningen. Derhalve heb ik de meeste sympathie voor Feyenoord. (ook een volksclub en geen bioscoopclub)
(en MeedenFC natuurlijk, mijn eigen hattrick-cluppie
)
| quote: |
| Originally posted by Fkwebeman Ik denk dat Van Marwijk het seizoen wel afmaakt hoor.. Het is en blijft een goede trainer. |

| quote: |
| Originally posted by Fkwebeman Feyenoord heeft een probleem met de verdediging, voorin zit het wel goed hoor met een hardwerkende Kuyt, scorende buffel en Lazovic is er volgend seizoen ook wel hoor. |
Weer een stap dichter bij de beker
!!
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie Weer een stap dichter bij de beker !! |

Twente de beker, Ajax het kampioenschap, daar kan ik best wel mee leven 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.