TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De officiele competitie-voetbal draad: seizoen 2003-2004
Pages (11): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 »


Posted by basvh on Feb-10-2004 19:28:

quote:
Originally posted by snitz
ten tweede da kun je beter doen dan voetbal kijken

das waar, maar tis meer met wie je gaat. haha, wat zeggen ze ook alweer meisjes plagen kusjes vragen?


Posted by snitz on Feb-10-2004 19:37:

quote:
Originally posted by basvh
das waar, maar tis meer met wie je gaat. haha, wat zeggen ze ook alweer meisjes plagen kusjes vragen?


ok jonge we zullen zien waar jij mee thuiskomt, en wie zegt da ik met haar ga, ze heeft al weken nix meer gevraagd dus....gouw een andere tjik zoeken whehehe


Posted by visje on Feb-10-2004 20:36:

jullie hebben allemaal geen verstand van voetbal want feyenoord wordt gewoon kampioen


Posted by basvh on Feb-10-2004 20:44:

quote:
Originally posted by visje
jullie hebben allemaal geen verstand van voetbal want feyenoord wordt gewoon kampioen


jah klopt ze winnen denk ik ook nog wel de FA Cup en de intertoto competitie. Ja ze gaan voor de triple


Posted by Dj Lex on Feb-10-2004 22:01:

Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff die Brabanders verpesten het weer doe ff pm ofso, ik hoef dioe liefdesperikelen niet te weten hoor!!


Posted by basvh on Feb-10-2004 22:05:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff die Brabanders verpesten het weer doe ff pm ofso, ik hoef dioe liefdesperikelen niet te weten hoor!!


teneerste we komen uit gelderland, al horen we cultuurtechnisch bij brabant.

En ten 2e: snitz begon ermee dus ban hem maar!

ten 3e: geen bier meer voor lex. bier moet je aan de echte mannen overlaten. idd aan snitz en mij dus


Posted by Dj Lex on Feb-10-2004 22:13:

quote:
Originally posted by basvh
teneerste we komen uit gelderland, al horen we cultuurtechnisch bij brabant.

En ten 2e: snitz begon ermee dus ban hem maar!

ten 3e: geen bier meer voor lex. bier moet je aan de echte mannen overlaten. idd aan snitz en mij dus


Als we over echte mannen gaan spreken komen jullie in het voorwoord, maar daarna is het echt over, bier is hier dus geen factor van belang

Toedeledokie!


Posted by Asperge on Feb-11-2004 22:01:

az thuis altijd lastig


Posted by basd on Feb-12-2004 09:53:

quote:
Originally posted by Asperge
az thuis altijd lastig

HEEEEEEE

geen kwaad woord over AZ he

Echt mooi om te zien dat die gasten het weer een keer echt goed doen, ben nog steeds erg benieuwd hoe lang ze het volhouden..


Posted by New Wave on Feb-12-2004 16:40:

whoeehoeee, kakkerlakken verloren van AZ!!!!!!!! Heerlijk om te horen gheghe


Posted by Jappio on Feb-13-2004 12:09:

quote:
Originally posted by Asperge
az thuis altijd lastig


vraag maar aan psv (0-1)


Posted by MaGiK54 on Feb-15-2004 16:59:

Aangezien ik inmiddels omgedoopt ben tot Haagse Harry, dan ga ik me er maar eens naar gedragen: HAAGS KWARTIERTJE !!!


Posted by SnuggLe on Feb-15-2004 18:32:

Tering, wat een kut kut kut kut kut Feyenoord zeg! Veredeld klote bejaardenelftal, ben er echt helemaal klaar mee! GVD, als die vdBergh nu gaat VOETBALLEN ipv gaat appeleren, klote mongool! Sjonge jonge jonge, niet normaal. En die hele verdediging: Ado kwam er doorheen als een warm mes door zachte boter, iedereen was zo traag als dikke stront door een trechter en terug. Leijers! BAH!


En Ajax: TYF op met die penalty, Volendam had er ook 1 moeten hebben.
En PSV: KOLERE mazzel, op telekest hadden ze het zelfs over 'ajax geluk'


Posted by MaGiK54 on Feb-15-2004 18:34:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Tering, wat een kut kut kut kut kut Feyenoord zeg! Veredeld klote bejaardenelftal, ben er echt helemaal klaar mee! GVD, als die vdBergh nu gaat VOETBALLEN ipv gaat appeleren, klote mongool! Sjonge jonge jonge, niet normaal. En die hele verdediging: Ado kwam er doorheen als een warm mes door zachte boter, iedereen was zo traag als dikke stront door een trechter en terug. Leijers! BAH!



[Haagse Harry mode on]


HAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE


[Haagse Harry mode off]


Posted by basvh on Feb-15-2004 18:47:

je moet voor de gein de eerste 5 paginas van deze thread door lezen.
Niemand die AZ zo hoog voorspelt en een aantal mensen die zeggen dat de aanval en verdediging van feyenoord beter is geworden


Posted by Ries'79 on Feb-15-2004 18:51:

Ghost Smilie

Fc de haag 4evah, wat een wereld pot zeg! T was lang geleden dat ik zo heb genoten in het zuiderpark! Feijenoord viel wel tegen zeg, alleen van persie (kots ventje) speelde wel aardig!


Posted by TimeportE on Feb-15-2004 19:05:

snug, die zogenaamde penalty tegen ajax = (ga toch weg man, als dat penalty was ben ik de kleine generaal..)


Posted by Jappio on Feb-15-2004 20:41:

quote:
Originally posted by basvh
je moet voor de gein de eerste 5 paginas van deze thread door lezen.
Niemand die AZ zo hoog voorspelt en een aantal mensen die zeggen dat de aanval en verdediging van feyenoord beter is geworden


sja ik was van mening dat feyenoord inderdaad de potentie had om gewoon hoog te eindigen. dat dat niet is gebeurd is jammer, maar ik had gedacht dat buffel en misschien toch ook wel een van persie het team op sleeptouw zouden nemen. Het blijkt echter dat ze deze rol niet aankunnen en een echte spits missen naast kuijt. Jammer maar helaas. En of je nou 3e of 4e wordt maakt ook niet uit, het is gewoon zaak om te zorgen dat de jongens het zelfvertrouwen weer terugkrijgen, want er zit potentie zat in de ploeg voor volgend seizoen.


Posted by Fkwebeman on Feb-16-2004 11:32:

quote:
Originally posted by Jappio
Feyenoord dit jaar kampioen.

jadijadija

Dan de verdediging, waar feyenoord de beste verdediger van misschien wel Nederland heeft gekocht, van der Berg. Een speler met een echte winnaarsmentaliteit.



Geweldig natuurlijk, ik moet eerlijk zeggen dat ik er eerst ook zo over dacht, maar achteraf natuurlijk gewoon geen goede aankoop. Ik bedoel.. Van der Berg van Feyenoord: Wie??


Posted by Jappio on Feb-16-2004 12:12:

quote:
Originally posted by Fkwebeman
Geweldig natuurlijk, ik moet eerlijk zeggen dat ik er eerst ook zo over dacht, maar achteraf natuurlijk gewoon geen goede aankoop. Ik bedoel.. Van der Berg van Feyenoord: Wie??


haha ik blijf van mening dat het wel een goede speler is, hijs natuurlijk tijd geblesseerd geweest. Ik denk dat dit elftal op 3 posities verbeterd moet worden; een links- en een rechtsback en een centrumspits. En dan wel een spits die goed kan koppen en een aanspeelpunt kan zijn; type van hooijdonk dus

Maar goed, ik ben benieuwd hoe dit allemaal af gaat lopen en of van marwijk echt het seizoen gaat afmaken. Ik denk namelijk dat hij het heel moeilijk krijgt als hij de komende paar weken weer punten verspeelt tegen armzalige clubjes als ADO.

Oja en nog ff over mijn mening waar iedereen nu zo hard om lacht, als je geen mening durft te geven of met de rest van het stel ajaxkoeien meeloopt kan je daar natuurlijk nooit op worden afgerekend 8-)


Posted by Fkwebeman on Feb-16-2004 12:33:

Ik denk dat Van Marwijk het seizoen wel afmaakt hoor.. Het is en blijft een goede trainer.
Feyenoord heeft een probleem met de verdediging, voorin zit het wel goed hoor met een hardwerkende Kuyt, scorende buffel en Lazovic is er volgend seizoen ook wel hoor.
Ik hoop dat ze v. Persie voor een lekker bedrag kunnen verkopen, dan hebben ze weer wat geld te besteden voor extra (talentvolle en geen oude!) verdediger(s) en wat jongere middenvelders.

Verder, ben ik geen ajaxkoe.. maar een aanhanger van FC Groningen. Derhalve heb ik de meeste sympathie voor Feyenoord. (ook een volksclub en geen bioscoopclub)

(en MeedenFC natuurlijk, mijn eigen hattrick-cluppie )


Posted by Jappio on Feb-16-2004 13:56:

quote:
Originally posted by Fkwebeman
Ik denk dat Van Marwijk het seizoen wel afmaakt hoor.. Het is en blijft een goede trainer.


zijn wel meer goede trainers ontslagen

quote:
Originally posted by Fkwebeman
Feyenoord heeft een probleem met de verdediging, voorin zit het wel goed hoor met een hardwerkende Kuyt, scorende buffel en Lazovic is er volgend seizoen ook wel hoor.


ben ik niet met je eens, kuijt is geen echte spits. Die heeft een jongen nodig naast zich die ballen klaar kan leggen voor m, zoals bij utrecht glucevic. Buffel precies hetzelfde. En verdediging vind ik persoonlijk niet slecht; volgend seizoen staan er 2 gasten die zeker wel meekunnen met het niveau van feyenoord, olfers en loovens.


Posted by kolkiewolkie on Mar-17-2004 00:02:

Weer een stap dichter bij de beker !!


Posted by SnuggLe on Mar-17-2004 06:37:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Weer een stap dichter bij de beker !!


Ja netjes
Vindt het wel cool. Twente - Utrecht, en twente die dan wint


Posted by Blik on Mar-17-2004 09:24:

Twente de beker, Ajax het kampioenschap, daar kan ik best wel mee leven


Pages (11): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.