TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ferry Corsten - Right of Way!!!
Pages (13): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 »
Hmmm de vraag is nu weer of ik wel kan / mag......ik heb zojuist te horen gekregen van de fysio dat ik een beginnende hernia heb

| quote: |
| Originally posted by TranceFool Hmmm de vraag is nu weer of ik wel kan / mag......ik heb zojuist te horen gekregen van de fysio dat ik een beginnende hernia heb |
Mocht je nog mee willen gaan, ik wil je wel een uurtje gezelschap houden op de tribune om je rug te ontlasten
| Originally posted by Three 'O Three Zo dat zuigt behoorlijk Remco Mocht je nog mee willen gaan, ik wil je wel een uurtje gezelschap houden op de tribune om je rug te ontlasten |

......en het is al over 2 weken, denk dat het niet verstandig is om als een gek te gaan springen bij ferry, maar ik wil dit feestje echt niet missen
. Zal dus erg rustig aan moeten doen, komende 3 weken ook niet werken (=geen geld
)
We slepen je met ze allen gewoon de nacht door joh
Gewoon goed uitgerust er naar toe gaan en gewoon lekker gaan chillen op de tribunes of waar dan ook als je last krijgt
De meest willen best even met je gaan zitten hoor 
???????-------- Meeting ---------- ?????
Hey mensen!
Ff voor de duidelijkheid, komt er een meeting van Tranceaddicts bij Ferry??? Dit is namelijk dan mijn eerste feestje (voor zover ik weet) met jullie! 

Ik ben benieuwd, waar en wanneeer als er dus een meeting komt.. Mazzels!
Re: ???????-------- Meeting ---------- ?????
| Originally posted by TranceZoner Hey mensen! Ff voor de duidelijkheid, komt er een meeting van Tranceaddicts bij Ferry??? Dit is namelijk dan mijn eerste feestje (voor zover ik weet) met jullie! ![]() ![]() ![]() Ik ben benieuwd, waar en wanneeer als er dus een meeting komt.. Mazzels! |
Re: Re: ???????-------- Meeting ---------- ?????
| Originally posted by TranceFool als er geen meeting komt moet je ff naar de thread van invited gaan, zie je een foto staan van een gast met ubergrote smile, das partyhardy.....die je zie je vast en zeker vooraan in de hmh boven iedereen uit springen |
Re: ???????-------- Meeting ---------- ?????
| Originally posted by TranceZoner Hey mensen! Ff voor de duidelijkheid, komt er een meeting van Tranceaddicts bij Ferry??? Dit is namelijk dan mijn eerste feestje (voor zover ik weet) met jullie! ![]() ![]() ![]() Ik ben benieuwd, waar en wanneeer als er dus een meeting komt.. Mazzels! |
check! ticket in da box!
[*] -=Freezel=-
[*] ahp2002
[*] ArisE2
[*] basvh (?)
[*] Dj Lex
[*] eieregooie
[*] Frankisback
[*] HBtje + Semtex (#taforum)
[*] Jimmy
[*] kolkiewolkie
[*] Magic83
[*] Martillo
[*] Partyhardy!
[*] Remy D
[*] Sabina
[*] snitz (?)
[*] Three 'O Three
[*] tijs08
[*] total woot
[*] TranceFool
[*] TranceZoner
[*] -=Freezel=-
[*] ahp2002
[*] ArisE2
[*] basvh
[*] Dj Lex
[*] eieregooie
[*] Frankisback
[*] Jimmy
[*] kolkiewolkie
[*] Magic83
[*] Martillo
[*] Partyhardy!
[*] Remy D
[*] Sabina
[*] snitz
[*] Three 'O Three
[*] tijs08
[*] total woot
[*] TranceFool
[*] TranceZoner
snitz en ikke er dus ook bij. wordt een top verjaardags feestje.
| Originally posted by basvh [*] -=Freezel=- [*] ahp2002 [*] ArisE2 [*] basvh [*] Dj Lex [*] eieregooie [*] Frankisback [*] HBtje + Semtex (#taforum) [*] Jimmy [*] kolkiewolkie [*] Magic83 [*] Martillo [*] Partyhardy! [*] Remy D [*] Sabina [*] snitz [*] Three 'O Three [*] tijs08 [*] total woot [*] TranceFool [*] TranceZoner snitz en ikke er dus ook bij. wordt een top verjaardags feestje. |
| Originally posted by snitz da zit nog........ |
| Originally posted by basvh voor de niet-drielse medemens/Taers. Da zit nog betekent in normaal nederlands> Dat is nog niet zker. Hopelijk begrijpen jullie het nu. |
Deze jongen komt ook en zal nu eens naar de meeting gaan
[*] -=Freezel=-
[*] ahp2002
[*] ArisE2
[*] basvh
[*] Dj Lex
[*] eieregooie
[*] Frankisback
[*] Jimmy
[*] kolkiewolkie
[*] Magic83
[*] Martillo
[*] mgerrits
[*] Partyhardy!
[*] Remy D
[*] Sabina
[*] snitz
[*] Three 'O Three
[*] tijs08
[*] total woot
[*] TranceFool
[*] TranceZone
Kijk... zo wordt het toch nog erg gezellig in de HMH
Kheb er zin in!
Nog maar 1,5 week
, moet zeggen dat ik er ook super veel zin in heb, zeker nu mn Ferry Corsten radiosetje weer op staat 
zit ik in de meeting?
| Originally posted by Jimmy zit ik in de meeting? |
Kaartje ook in de pocket! Heb er super veel zin in, de sets van Ferry zijn laatste tijd erg goed en dit wordt zeker nog veel specialer 
[*] -=Freezel=-
[*] ahp2002
[*] ArisE2
[*] basvh
[*] Dj Lex
[*] eieregooie
[*] Frankisback
[*] Jimmy
[*] kolkiewolkie
[*] Magic83
[*] Martillo
[*] mgerrits
[*] moogwai
[*] Partyhardy!
[*] Remy D
[*] Sabina
[*] snitz
[*] Three 'O Three
[*] tijs08
[*] total woot
[*] TranceFool
[*] TranceZone
Kaartje is binnen.. 
| Originally posted by Remy D Kaartje is binnen.. |
De kriebeltjes beginnen al weer te komen!
heeeerlijk!
wat heb ik er alweer zin in! 
ps; ben benieuwd hoe het met de kaartverkoop staat!......
He Onno..Havannah was toch die ene plaat bij Misja om ongeveer 10 voor 5.Je vond dat echt een super nummer vanaf cd-r, met een string (soort gitaar/saxofoon-achtig)met een erg lekkere en duidelijke melody, weet je dan welke ik bedoel? haha..zie je gast!!
over welke havannah gaat het? beetje solarstone style?
vette track uit zweden idd