TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam
Pages (29): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 »
Ik neem aan dat Ti�sto ook wel zal komen. Hij blijft een publiekstrekker en zeker wanneer hij voor de tweede keer op rij tot Best DJ of the World gekozen zal worden, is het voor ID&T een koud kunstje om Innercity uit te verkopen. En daar is het ze toch om te doen.
Ik denk ook dat Tiesto wel komt, staat nog niets in zijn schedule de 20e dus.
"ff" 5 kaarten halen en 265 pleuro lichter......krijg het geld wel weer terug, maar het gaat om het idee. Je moet er wat voor over hebben om er naar toe te gaan 
| quote: |
| Originally posted by Muppet Ik ben er nu bijna zeker bij, alleen zal het weer moeilijk worden mensen mee te krijgen (ik wordt er echt gek door)...maar heb waarschijnlijk 2 man zover gekregen om mee te gaan). Ben ik de enige die hier last van heeft, mensen zoeken onder je vriendenkring om naar feesten te gaan??? |
| Originally posted by New Wave Ik ben nog bij alle Innercities geweest ondanks dat een paar feesten echt bagger waren. Voor de 4de keer: Ik kan niet naar veel feesten omdat ik een vaste baan heb met moeilijke werktijden (nee en ik ben geen heroinehoer). Jij hebt het voordeel dat je broer feesten geeft en dat je daar gewoon elke keer naar binnen stapt gratisj. Mensen die weinig naar feesten gaan mogen ook een mening hebben over feesten, en zeker als ze nog elke keer geweest zijn. Daarnaast kies ik voor kwaliteit, jij voor hardstyle en tiesto. Dat zegt al helemaal genoeg over jouw IQ, dat is namelijk niet minder dan schijt van een strontvlieg. Kontneuken? |
| Originally posted by Blik je bent zeker niet de enige, mijn vrienden willen over het algemeen alleen naar een feestje toe als het hard is, het zegt al genoeg dat mijn vrienden Judge Jules het beste vonden tijdens Qontact... |
Anyway er komt een progressive zaal als die er een beetje leuk uitziet kwa dj's en er gaan wat bekenden dan ga ik denk ik wel.
er komt ook een hardstyle zaal...
Komt Carl Cox op Innercity? Want dat zij een of andere gast op ID-T radio 
| Originally posted by Blik er komt ook een hardstyle zaal... |
Dane en HardHouse 
| Originally posted by Remy D WHahaha en maar blijven volhouden dat je niks van mij serieus neemt!!! HAhaahahaa STUMPER!!!! En vergeet niet dat ik ook naar Techno feesten ga. En dat Sander Kleinenberg met veel voorsprong de beste dj was op ML!! Is het trouwens al weer tijd voor de vlaggetjesweken???? Want dan ben je altijd wat vrolijker!! |
Wat heb jij trouwens met C&A
| Originally posted by New Wave Mwhaha, niemand neemt jouw serieus als je iemand aan het flamen bent, dat hebej toch wel door hoop ik Wat heb jij trouwens met C&A? want ik kom er nooit ![]() Sander Keinenberg is zo'n prutsdj, slaapverwekkende troep! Geef mij maar hardstyle!!!!!!! |
Stolen from another forum and posted in GTA forum:
Main
Antiphus
Phil Kieran
Futureshock (Live)
Paul van Dyk
Marco V
Sven Vath
Techno
Justin Robertson
Cari Lekebusch
Speedy J (Live)
Dave Clarke
Adam Beyer vs. Chris Liebing
Progressive
Quintin
Steve Lawler
Sander Kleinenberg
R&R Workshop
Dave Seaman
All 100% unofficial of course. So much for a hardstyle floor
And not much trance,as expected. Nice one for Antiphus tho![]()
Uhhm, you mean this is the complete line-up? That would then be the smallest Innercity since the first installment 
Als het er echt zo uit ziet dan ben ik niet van de party vrees ik

| Originally posted by Ding Chavez Uhhm, you mean this is the complete line-up? That would then be the smallest Innercity since the first installment |
So I guess this is only part of the lineup if it is true. Still, I'd go for sure even if there were only these ppl on the lineup
De homepage van Innercity is inmiddels ook aangepast:
http://innercity.id-t.com/innercity2003/
| Originally posted by Sand Leaper Progressive Quintin Steve Lawler Sander Kleinenberg R&R Workshop Dave Seaman |
Klopt niet...
IIG niet betrouwbaar, maar ik kan quintin wel ff mailen 
Was gewoon gepost door iemand die dacht dat dit weleens de lineup zou kunnen zijn....
bummer
maar zou wel een prima line-up zijn 
Die gast moeten ze in dienst nemen bij ID&T 
| Originally posted by Leander bummer maar zou wel een prima line-up zijn ![]() Die gast moeten ze in dienst nemen bij ID&T |
| Originally posted by Remy D Toen ik je tegenkwam in dat mooie witte t-shirt, vroeg ik aan Tin waar je dat vette shirt had gekocht en die zei C&A. Hij was helpen uitzoeken. Dus daarom. Wel slim van je om Tin mee te nemen, had je toch mooi wat vluchtlingenkorting. |

Dan laat ik het je zien 
OPTIMUS wanneer ga je mee kleren kopen
?
ik heb altijd een gebroken witte t-shirt en een licht blauwe nichtentechnoshirt van de forcast aan als ik ga stappen
| Originally posted by Sand Leaper Stolen from another forum and posted in GTA forum: Main Antiphus Phil Kieran Futureshock (Live) Paul van Dyk Marco V Sven Vath Techno Justin Robertson Cari Lekebusch Speedy J (Live) Dave Clarke Adam Beyer vs. Chris Liebing Progressive Quintin Steve Lawler Sander Kleinenberg R&R Workshop Dave Seaman All 100% unofficial of course. So much for a hardstyle floor And not much trance,as expected. Nice one for Antiphus tho |
Hier is de thread http://forum.fok.nl/showtopic.php/374357/5