TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Revolution - 8 november Heineken Music Hall
Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »

Posted by Fkwebeman on Nov-05-2003 18:10:

Denk het wel..
aangezien 538 het regelt enzow/sponsort.
Tenzij een aantal dj's tegenwerken, die moeten daar toch hun goedkeuring aan geven?

maar dat laatste denk ik niet.

Posted by basvh on Nov-05-2003 18:28:

quote:
Originally posted by New Wave
DAT tapes langer dan 64 minuten zijn ook zo ontzettend duur tegenwoordig

haha. Junkie-ik-moet-marco-v-snel-laten-ophouden-met-draaien-anders-loopt-mijn-DATje-te-ver-uit-XL

Posted by Freezel on Nov-05-2003 18:38:

quote:
Originally posted by Asperge
Wordt het nou uitgezonden?

Ja, op radio 538 in de 538 party night tot zondagochtend 6 uur

Posted by Asperge on Nov-06-2003 08:26:

quote:
Originally posted by Freezel
Ja, op radio 538 in de 538 party night tot zondagochtend 6 uur

Mooi dan krijgen we eindelijk een verse 3-uur durende set van Ti�sto

Posted by Freezel on Nov-06-2003 09:08:

quote:
Originally posted by Asperge
Mooi dan krijgen we eindelijk een verse 3-uur durende set van Ti�sto

Het is te hopen, want zijn sets lijken de laatste maanden nogal op elkaar

Posted by Stephan on Nov-06-2003 10:25:

quote:
Originally posted by basd
= live-act, een uur is dan heel normaal..

Ik heb ze op Mysteryland ook mogen aanschouwen en vond ze echt wel goed. Ze geven nu voor het eerst een indoor optreden in Nederland en op gebied van licht en geluid schijnt het iets speciaals te worden. Ben benieuwd. Hun cd "Phantom Theory" is ook erg ok b.t.w.

Posted by Remy D on Nov-07-2003 16:09:

HEB ER ZIN IN!!!!!!!!!!

WANT ja morgenochtend rond tienen heb ik 2 kaarten in mijn bezit!! JEUHHHHHH !!!!!!

Posted by Remy D on Nov-08-2003 09:31:

quote:
Originally posted by Remy D
HEB ER ZIN IN!!!!!!!!!!

WANT ja morgenochtend rond tienen heb ik 2 kaarten in mijn bezit!! JEUHHHHHH !!!!!!

En dat was net!!

Posted by Freezel on Nov-08-2003 13:14:

Ik heb er ook zeker zin in

Posted by Original on Nov-08-2003 13:29:

ja ja dit word weer een van die feestjes.

Ben ook benieuwd hoe Cross nu draait. 2 jaar geleden voor het laatst gehoord op kremlin.

Posted by magrec on Nov-08-2003 22:14:

Wel weer duidelijk dat remy een held is. Damn baal wel een beetje dat ik geen kaartje heb gekocht maarja 3 uur tiesto he dat trek ik niet...

Cross zalwel flink gaan scheuren (ala trance-energy wehehehe)

Posted by Partyhardy! on Nov-08-2003 23:31:

Remy is zeker een held! aaaaaaargh! ik ga kapot hier achter mijn computer! ik had er zoooo graag bij willen zijn! tering zeg! aaaah! dit is echt hel zeg!
net al Dustsucker en nu Luke Chable & Danny Bonicci - Ride Echt heeeeeeerlijk! en hij heeft ook al Monday Groove gedraaid! wat een plaat is dat toch he? die gaat zo waanzinnig los!
ik ben gewoon party verslaafd, ik moet er de volgende keer weer bij zijn! Wat een feest zeg!

Posted by Biohazard on Nov-08-2003 23:36:

Zo he! dit is een van de betere prog sets van het afgelopen jaar!

Posted by Partyhardy! on Nov-08-2003 23:58:

ja inderdaad! heerlijk swingen! woeiiii!

Posted by JunKX on Nov-09-2003 00:43:

Jongens en meisjes, even een berichtje van moi vanaf de party!

De sfeer hier is ge-wel-dig!!! Na de set die Remy zojuist heeft weggegeven kan mijn avond niet meer stuk! EN DAN HEB IK NOG 3 UUR TIESTO VOOR DE BOEG!! [PvD Quote] OMG I DIE!! [/PvD Quote]

Futureshock is nu aan het knallen (zware basses, goed geluid) dus ik ga weer terug rennen!

Jullie missen een mooi feestje

Groeten,

JunKX.

(PS. Gaat de broadcast op 538 goed?)

Posted by Partyhardy! on Nov-09-2003 01:44:

Dancing Dude

Wat een begin van Ti�sto zeg! niet normaal! gloeiende geniaal!

en dan draait hij nu ook nog eens BT - Mercury & Solace!! Wat super!!!!!!!!

Posted by jp on Nov-09-2003 02:04:

quote:
OMG I DIE!!

Je bedoelt OMFG I DIE I CRY I MELT!!! !!! !!!

Posted by JunKX on Nov-09-2003 05:08:

Ben ik weer. Ben weer ff de zaal uitgeglipt. Deze keer om te voorkomen dat ik GEK wordt! WTF is er hier aan de hand? Cross draait alsof hij een setje pillen teveel op heeft. WAARDELOOS MIXWERK! Tiesto draaide wel een lekker setje maar toch met veel foutjes en hij bouwde niet een feestje achter de draaitafels zoals ik dat van hem ben gewend. Geen idee wat er allemaal gebeurd maar de zaal is nu voor bijna 3/4 leeg. Deze afsluiting valt me vies tegen.

Posted by ROFL on Nov-09-2003 06:40:

Woooooeeeeiiiii!!! Wat een supervet feest zeg!!! We waren om 11 uur al binnen en Remy was simpelweg meesterlijk. Futureshock vond ik, net zoals op ML, weer goed. Dat ene uur is wel genoeg overigens.

Daarna heikneuter-volk-trekker Ti�sto. Hij draaide zoals gewoonlijk fijn. Hij had heel wat nieuw werk, al kon hij het niet laten om ons te 'verwennen' met het tig keer uitgekouwde Traffic. Als een totaal leeghoofd naast je ook nog weet uit te kramen: 'eindelijk, hier heb ik nou de hele avond op gewacht', zakt het pijl bijzonder snel naar onder het vriespunt. Toch was ook deze set, met veel werk van Gabriel&Dresden, goed om aan te horen.
Daarna heb ik Cross 5 minuten gezien. Hij klonk wel grappig, maar doordat de zaal zo bedroevend snel leegliep zijn we ook maar weggegaan.

Het Revolutionaire op het gebied van licht kwam er trouwens niet echt uit, omdat 1 van de twee robotarmen het na een uur of 2 begaf.

Overal vond ik het echt een superfeest en was de sfeer ook goed.

Het schone-vrouwen-gehalte was trouwens mooi hoog.

Posted by Freezel on Nov-09-2003 10:19:

Feest was zeker wel leuk Remy was echt enorm vet. Op de heenweg een stuk van zijn set meegepikt en in de HMH ook nog een uur.
Futureshock vond ik ook top. Leuk om Sparc weer eens te horen

Tiesto begon lekker. Portishead en BT . Daarna was het echt alleen maar hardtrance wat hij draaide Jammer dat hij Airport draaide. Ik deed voor straf mijn vingers in mijn oren Mensen stonden raar te kijken toen ik stilstond en zij aan het springen waren Ik miste wel zijn remix van Adagio For Strings. Er zaten toffe platen in zijn set oa een bootleg van Carte Blanche en ff helemaal los op Pure Thrust

Cross begon leuk met de classic Mayday, maar zakte daarna af. Komt denk ik omdat er veel mensen weggingen. We zijn zelf om half 6 weggegaan omdat we zo nog moeten voetballen en sommige moeten leren.

Pluspunten:
+ Geen MC Wessel van Diepen heeft zelf intro's gemaakt en dit is imo echt veel beter.
+ Vet geluid zoals altijd.
+ Licht en laser dik ok.
+ Geen drukte bij wc en bars.

Minpunten:
- Geen tribune om ff te zitten.
- Airport
- Storing bij de parkeerplaats van de HMH Kon de organisatie iig niks aan doen. Maar moest in mijn t-shirtje 10 min in de kou lopen

Posted by ahp2002 on Nov-09-2003 15:09:

Pff net de tracklist van Ti�sto gezien. Wat een ouwe meuk! Bah..

Kom op Ti�sto, kom weer es met iets verrassends!

Posted by total woot on Nov-09-2003 17:23:

quote:
Originally posted by FunkySimon
ik zat ook wel ff boven op het balkon dus misschien was dat het

quote:
Originally posted by Freezel
- Geen tribune om ff te zitten.

Mis ik nou iets, of mist FunkySimon nou iets?

Geloof dat t al met al toch wel een vrij bruut feestje was, of niet heren?
Volgende keer kom k zelf wel ff kijken

Grtz
WooT

ps. 3o3 je had gelijk wat betreft Teagle (mbt Tiesto) kijk maar naar tijs zn laatste nummer

Posted by HiGH_NrG on Nov-09-2003 18:55:

Sodemieters! Relaxed feestje... Ik heb me wel vermaakt in ieder geval !

Lekkere setjes ...Mooie vrouwen ...Relaxed volk

Posted by Original on Nov-09-2003 19:05:

Was zeker een relaxed feestje, ook wel vet dat Cross op het eind ook nog ff "Prodigy - Firestarter" erop legde

Alleen wat minder dat er veel mensen alleen voor tiesto kwamen, ik zag vanuit het balkon de helft v/d toko leeglopen om 5 uur.

Maar voor de rest goede sfeer, mensen, muziek..

Posted by Supreme Theory on Nov-09-2003 19:18:

Was best wel een aardig feestje.
waren imo te veel mensen speciaal voor tijs gekomen.

Ik ben een echte tijs verwest fan vanaf "day one" en vond dat hij best een lekker setje draaide ondanks de wat oudere nummers maar qua mix techniek trapte remy zwaar zijn kont (ookal draait hij niet echt mijn stijl..wow..wat kan die vent mixen!!!)

Voor de rest vond ik het publiek veeeeel te tam....
Een feest wordt gemaakt door 3 dingen.

De entourage
De muziek (dj-s)
De partygangers

En juist de laatst-genoemde lieten het zwaar afweten.

En het ergste vond ik denk ik nog wel het lege zaaltje waar quetta voor moest draaien. (die komt nooit meer als wessel hem uitnodigt )

Ik hoop dat tiesto volgend jaar geen # 1 van de wereld wordt en dat hij snel wat minder populair wordt..dan kan hij weer gaan draaien voor de mensen die zijn muziek echt waarderen en dan wordt het hopenlijk weer echt gezellig!!!

Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »