TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ID&T.com: The Best 500 Ever
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]
SILENCE 
volgende plaat is 643
Toch netjes van Tiesto. 3 nummers in de top 5...
| quote: |
| Originally posted by Bailey Toch netjes van Tiesto. 3 nummers in de top 5... |
Dan staat born slippy op 1
| quote: |
| Originally posted by Asperge Dan staat born slippy op 1 |
BORN SLIPPY


goede keuze al vindt ik traffic niet best 
| quote: |
Originally posted by visje ![]() goede keuze al vindt ik traffic niet best |
Beuqeeeeeeen

Was te verwachten natuurlijk. Persoonlijk niet mijn favo nummer, maar misschien wel het beste representatieve dance-voorbeeld. Iedereen kent hem en kan meezingen. LAGER LAGER
| quote: |
| Originally posted by Original Beuqeeeeeeen |
| quote: |
| Ze moeten gewoon de regel invoeren dat een plaat minimaal een jaar oud moet zijn. |
Born Slippy op 1 ben ik wel mee eensch.
Traffic die in top 5 staat niet. Er moet idd een regel ingevoerd wordt de platen min 1 jaar oud moeten zijn. Het liefst 2 of 3 jaar. Dan komen de echte classics langs
idd born slippy =
Verder lekkere nummers gehoord hoor zoals simulated en mary go wild 
Weet iemand nog of iemand het heeft opgenomen ?? 
| quote: |
| Originally posted by Magic83 Verder lekkere nummers gehoord hoor zoals simulated en mary go wild ![]() |
| quote: |
| Originally posted by Ries'79 Kortom een slecht aftreksel van de 2000 allertijden! |
Dat slaat dus idd nergens op ja. Maar dan staat Coldplay - Clocks weer wel gewoon in de top 30, net echt
maar wa betreft id-t 500, volgens mij heb id&t zelf flink lopen kloten aan de lijst. Nummers die een hoge draaifrequentie hebben op id-t staan allemaal stikhoog (Andain-Beautiful things, Hardsoul - Back together enz.)
Motorfiets - ATRC staat over een paar jaar nog wel in de top 10 denk, maar dat mag ook wel!
Onderwereld - geslipt geboren vind ik persoonlijk zeker niet de beste, deze staat naar mijn mening op 1 dankzij ene blondkop Johan G. Die draait em altijd en overal
Hij is een typische id-t dj: ontzettend commercieel bezig zijn en lekker idr1 achter zich aan laten lopen
ach, verkiezingen zijn altijd scheef, de gene wint die de media achter zich heeft (Idols, Bush jr., Pim Fortuyn, DJ-mag top 100, id-t dance top 500, radio 2 top 2000, tmf awards en ga zo nog maar een paar uur door)
| quote: |
| Originally posted by Ries'79 GROOVEYARD MGW vind ik nog steeds zo super! Dat is nou een classic!!! verder is die hele lijst een groot marketing shit, Kortom een slecht aftreksel van de 2000 allertijden! Je kan ook niet spreken van 500 classics in de dance, daar is de muziekstrooming veelste jong voor! Begin eerst maar eens met een 50 tal of zo. en inderdaad min 2 jaar oud! zien we weer verder of 643 traffic weer zo hoog staan. denk het niet de mensen die gestemt hebben hebben weinig fantasie! HAPPY NEW YEAR BTW |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.