TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ID&T.com: The Best 500 Ever
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]


Posted by Freezel on Dec-31-2003 16:41:

SILENCE


Posted by Freezel on Dec-31-2003 16:41:

volgende plaat is 643


Posted by Bailey on Dec-31-2003 16:41:

Toch netjes van Tiesto. 3 nummers in de top 5...


Posted by Asperge on Dec-31-2003 16:43:

quote:
Originally posted by Bailey
Toch netjes van Tiesto. 3 nummers in de top 5...


Maar het klopt natuurlijk voor geen meter


Posted by Asperge on Dec-31-2003 16:43:

Dan staat born slippy op 1


Posted by Freezel on Dec-31-2003 16:48:

quote:
Originally posted by Asperge
Dan staat born slippy op 1

Idd

Strax op 538 de Grandmix 2003


Posted by Asperge on Dec-31-2003 16:48:

BORN SLIPPY



Posted by visje on Dec-31-2003 16:50:



goede keuze al vindt ik traffic niet best


Posted by Asperge on Dec-31-2003 16:51:

quote:
Originally posted by visje


goede keuze al vindt ik traffic niet best


Ze moeten gewoon de regel invoeren dat een plaat minimaal een jaar oud moet zijn.


Posted by Original on Dec-31-2003 16:51:

Beuqeeeeeeen


Posted by Cosmic on Dec-31-2003 16:51:

Was te verwachten natuurlijk. Persoonlijk niet mijn favo nummer, maar misschien wel het beste representatieve dance-voorbeeld. Iedereen kent hem en kan meezingen. LAGER LAGER


Posted by Asperge on Dec-31-2003 16:53:

quote:
Originally posted by Original
Beuqeeeeeeen


wel in stijl


Posted by Original on Dec-31-2003 16:55:

quote:
Ze moeten gewoon de regel invoeren dat een plaat minimaal een jaar oud moet zijn.


Ja inderdaad.. ik ga ook niet omdat ik nu "mark norman - phantom manor" vet vind em gelijk in de lijst zetten.

...maar hij is wel heel erg vet!

Signum - push trough stond bijv in de lijst


Posted by basvh on Dec-31-2003 17:07:

Born Slippy op 1 ben ik wel mee eensch.


Traffic die in top 5 staat niet. Er moet idd een regel ingevoerd wordt de platen min 1 jaar oud moeten zijn. Het liefst 2 of 3 jaar. Dan komen de echte classics langs


Posted by Magic83 on Dec-31-2003 18:42:

idd born slippy =

Verder lekkere nummers gehoord hoor zoals simulated en mary go wild
Weet iemand nog of iemand het heeft opgenomen ??


Posted by Ries'79 on Jan-01-2004 11:57:

quote:
Originally posted by Magic83
Verder lekkere nummers gehoord hoor zoals simulated en mary go wild


GROOVEYARD MGW vind ik nog steeds zo super! Dat is nou een classic!!!

verder is die hele lijst een groot marketing shit, Kortom een slecht aftreksel van de 2000 allertijden! Je kan ook niet spreken van 500 classics in de dance, daar is de muziekstrooming veelste jong voor! Begin eerst maar eens met een 50 tal of zo. en inderdaad min 2 jaar oud! zien we weer verder of 643 traffic weer zo hoog staan. denk het niet de mensen die gestemt hebben hebben weinig fantasie!

HAPPY NEW YEAR BTW


Posted by basvh on Jan-01-2004 12:51:

quote:
Originally posted by Ries'79


Kortom een slecht aftreksel van de 2000 allertijden!


Al paar jaar volg ik beetje de top 2000. Vind er opzich wel relaxte/mooie nummers instaan. Tis niet zo dat ik heel de dag radio 2 aanheb maar af en toe luister ik wel mee. Toch viel het me altijd op dat er geen dance nummers in die lijst stonden zoals bijv born slippy. Na een krantenbericht van deze week weet ik waarom. Eigenlijk is die top 2000 1 grote fake zooi. De stemmen worden wel geteld, maar stel dat bijv born slippy het aantal stemmen zou krijgen voor plaats nummer 100 dan zou die in de uitendelijke lijst niet worden meegenomen. Waarom niet? De doelgroep van radio 2 zijn vooral veel 40 ers en daarboven. Die houden over het algemeen niet van hardere muziek dus deze nummers worden niet in de lijst opgenomen! Echt vet nep dus, je kan dus totaal niet spreken over een top 2000 allertijden. Misschien dat meerdere mensen dit hier al wisten maar ik kwam er pas van de week achter


Posted by Phat B on Jan-05-2004 10:09:

Dat slaat dus idd nergens op ja. Maar dan staat Coldplay - Clocks weer wel gewoon in de top 30, net echt

maar wa betreft id-t 500, volgens mij heb id&t zelf flink lopen kloten aan de lijst. Nummers die een hoge draaifrequentie hebben op id-t staan allemaal stikhoog (Andain-Beautiful things, Hardsoul - Back together enz.)

Motorfiets - ATRC staat over een paar jaar nog wel in de top 10 denk, maar dat mag ook wel! Onderwereld - geslipt geboren vind ik persoonlijk zeker niet de beste, deze staat naar mijn mening op 1 dankzij ene blondkop Johan G. Die draait em altijd en overal
Hij is een typische id-t dj: ontzettend commercieel bezig zijn en lekker idr1 achter zich aan laten lopen

ach, verkiezingen zijn altijd scheef, de gene wint die de media achter zich heeft (Idols, Bush jr., Pim Fortuyn, DJ-mag top 100, id-t dance top 500, radio 2 top 2000, tmf awards en ga zo nog maar een paar uur door)


Posted by Crizzy on Jan-05-2004 22:51:

quote:
Originally posted by Ries'79
GROOVEYARD MGW vind ik nog steeds zo super! Dat is nou een classic!!!

verder is die hele lijst een groot marketing shit, Kortom een slecht aftreksel van de 2000 allertijden! Je kan ook niet spreken van 500 classics in de dance, daar is de muziekstrooming veelste jong voor! Begin eerst maar eens met een 50 tal of zo. en inderdaad min 2 jaar oud! zien we weer verder of 643 traffic weer zo hoog staan. denk het niet de mensen die gestemt hebben hebben weinig fantasie!

HAPPY NEW YEAR BTW


Klopt niet helemaal,
Ik heb namelijk ook gestemd op de top 2000. Je mag dan 10 nummers kiezen uit een lijst van ongeveer 3000 nummers. Van die 10 nummers mag je 1 nummer kiezen dat niet in de lijst staat. Dan is de top 1000 van Veronica toch nog iets beter.


Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.