TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Laat jezelf zien....
Pages (12): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 »
ja maar ja maar.....
dat KAN ik helemaal niet. Ik zou niet weten hoe ik dat plaatje van mijn pc naar het forum krijg.
er staan zat doto's op www.nexusparties.nl, Petrus weet er alles van
dus kijk daar maar. Ik hoef niet zo nodig met mijn kop hier op het forum, ik ben niet zo gek als jullie

geef maar aan mij hoor Eye-Riz, ik zet ze wel erop voor je

ik zie je niet op icq dus dat gaat niet lukken
gelukkig, fjieuw!
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz ja maar ja maar..... dat KAN ik helemaal niet. Ik zou niet weten hoe ik dat plaatje van mijn pc naar het forum krijg. er staan zat doto's op www.nexusparties.nl, Petrus weet er alles van dus kijk daar maar. Ik hoef niet zo nodig met mijn kop hier op het forum, ik ben niet zo gek als jullie |

op de site komen mensen die in onze feesten geinteresseerd zijn, hier ook andere halve zolen 
maar ff zonder grappen, ik zou niet weten hoe ik het er op krijg, als ik het wel wist, had ik het wel gedaan. hihi. heb makkelijk praten nui 
ok dan ga je die foto's ook posten nu he 
1.ga naar www.brinkster.com
2.meld je aan
3.rechtsonder zie je een 5 hokjes met "BROWSE" ernaast.
4.druk op BROWSE en selecteer het plaat dat je wil laten zien.
5.druk op start file(s) upload.
6.daarna kom je bij een ander scherm en moet je op "HERE" drukken van Click "HERE" to return to the File Manager.
7.Links van het scherm zie je bijvoorbeeld "www21.brinkster.com/bellie" staan.
8.dan tik je bijvoorbeeld in. www21.brinkster.com/bellie/naam van het plaatje dat je wil laten zien.jpg
10.KLAAAAR!!
ok kom maar op met die foto's nu.mwwwehehhehehehehe 
GREETZ!!
Inspector WvG presentz...
Een zeer donkere foto van Eye Riz (Iris toch?
)....

Geen dank...
(sorry Eye Riz maar je bent toch niet te zien hier...
)
t/m stap 7 is het me gelukt, maar nu? ik zie wel zo'n adres staan, maar waar moet ik nou die file intypen? is me onduidelijk!!! zie je wel dat ik het niet kan? (kijk nou eens naar mijn avatar, je ziet toch wat voor kleur haar die heeft???
)
zie hier een hele mooie foto van Eye-Riz..............

Nou hoef ik niet meer, toch? staan nu wel genoeg plaatjes van mij... 
mwheehhheheheheeeeeee
HAHAHA, wie is dat, en wie heeft haar in godsnaam losgelaten

dat was ik, toen ik een week lang afgesloten was van trance/techno en Tranceaddict.com hihi 
| Originally posted by Miss Proximus dat was ik, toen ik een week lang afgesloten was van trance/techno en Tranceaddict.com hihi |
jew�l, ben ik eg wel 
Hm...welles...nietes...welles...
| Originally posted by Miss Proximus jew�l, ben ik eg wel |

, volgens mij hebbie ook een week geen eten gehad, je lijkt wel zo'n Bosnische vrouw, hehehe 

.
nog ff geduld
Ik zal ff kijken of ik nog n fototje kan inscannen..
ff tussen de vakantie kiekjes kijken....
I'll be back 
Here it is..
Okeej, de eerste keer dat ik een plaatje invoeg...ik ben benieuwd of t lukt..
Ik ben degene die helemaal rechts zit.
De foto is gemaakt om 7:30 uur 's ochtends op ons balkon na de Holland Party in de Pacha!!
Dit ben ik.

| Originally posted by Obi Dit ben ik. ![]() |

Obi, zijn dat oordopjes,
geintje, is wel een coole foto
flipper: holland party was vet hoor in Pacha, salou zou ik zo nog een keer naartoe gaan
whaha oordopjes 

Ik had r ook zo bijgelopen hoor als ik daar was
j/k
Ik heb altijd oordoppen bij mij op feesten. Maak ik ook regelmatig gebruik van trouwens, ik wil graag nog een beetje kunnen horen als ik 35 ben.... Ik ga gemiddeld naar zo'n 2 � 3 feesten per week, dan is het �cht niet goed om altijd maar al die decibellen te verduren.
Ik merk ook wel dat sinds Mystery Land '94 op de maasvlakte ik toch wat party-beschadiging heb opgelopen... Toen liep ik een week met een brom in m'n oren... En nog steeds heb ik wel 's moeite met mensen te verstaan in een geluidsomgeving..
Ik loop nu zo'n 3 jaar met oordoppen rond (heb ze niet constant in hoor), maar ik moet zeggen dat ik het nu steeds meer zie op parties. Zeker op Nature One vorige week, zag ik vele mensen met doppen rondlopen... Goede zaak.
Enneh, over dat 'er verdacht uitzien' -> wees maar niet bang, ik gebruik niets.. Zelfs al jaren geen weed of hash meer... Een drankje lust ik wel (als ik niet werk), maar daar laat ik het bij..
| Originally posted by Dj Alpha whaha oordopjes ![]() ![]() Ik had r ook zo bijgelopen hoor als ik daar was j/k |