TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Laat jezelf zien....
Pages (12): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 »

Posted by Eye-Riz on Aug-03-2001 21:13:

ja maar ja maar..... dat KAN ik helemaal niet. Ik zou niet weten hoe ik dat plaatje van mijn pc naar het forum krijg.
er staan zat doto's op www.nexusparties.nl, Petrus weet er alles van dus kijk daar maar. Ik hoef niet zo nodig met mijn kop hier op het forum, ik ben niet zo gek als jullie

Posted by Opti on Aug-03-2001 21:18:

geef maar aan mij hoor Eye-Riz, ik zet ze wel erop voor je

Posted by Eye-Riz on Aug-03-2001 21:22:

ik zie je niet op icq dus dat gaat niet lukken gelukkig, fjieuw!

Posted by Bellie on Aug-03-2001 22:38:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
ja maar ja maar..... dat KAN ik helemaal niet. Ik zou niet weten hoe ik dat plaatje van mijn pc naar het forum krijg.
er staan zat doto's op www.nexusparties.nl, Petrus weet er alles van dus kijk daar maar. Ik hoef niet zo nodig met mijn kop hier op het forum, ik ben niet zo gek als jullie

en weer spreek je jezelf tegen he.......
Dus als je hier je kop op het forum neerzet ben je gek,maar als je dat bij nexusparties doet niet??

GREETZ!!

Posted by Eye-Riz on Aug-03-2001 22:41:

op de site komen mensen die in onze feesten geinteresseerd zijn, hier ook andere halve zolen
maar ff zonder grappen, ik zou niet weten hoe ik het er op krijg, als ik het wel wist, had ik het wel gedaan. hihi. heb makkelijk praten nui

Posted by Bellie on Aug-03-2001 23:04:

ok dan ga je die foto's ook posten nu he

1.ga naar www.brinkster.com
2.meld je aan
3.rechtsonder zie je een 5 hokjes met "BROWSE" ernaast.
4.druk op BROWSE en selecteer het plaat dat je wil laten zien.
5.druk op start file(s) upload.
6.daarna kom je bij een ander scherm en moet je op "HERE" drukken van Click "HERE" to return to the File Manager.
7.Links van het scherm zie je bijvoorbeeld "www21.brinkster.com/bellie" staan.
8.dan tik je bijvoorbeeld in. www21.brinkster.com/bellie/naam van het plaatje dat je wil laten zien.jpg
10.KLAAAAR!!

ok kom maar op met die foto's nu.mwwwehehhehehehehe

GREETZ!!

Posted by -=WVG=- on Aug-04-2001 10:16:

Inspector WvG presentz...

Een zeer donkere foto van Eye Riz (Iris toch? )....

Geen dank...

(sorry Eye Riz maar je bent toch niet te zien hier...)

Posted by Eye-Riz on Aug-04-2001 10:19:

t/m stap 7 is het me gelukt, maar nu? ik zie wel zo'n adres staan, maar waar moet ik nou die file intypen? is me onduidelijk!!! zie je wel dat ik het niet kan? (kijk nou eens naar mijn avatar, je ziet toch wat voor kleur haar die heeft??? )

Posted by Blik on Aug-04-2001 14:49:

zie hier een hele mooie foto van Eye-Riz..............

Posted by Eye-Riz on Aug-04-2001 17:28:

Nou hoef ik niet meer, toch? staan nu wel genoeg plaatjes van mij...

Posted by Miss Proximus on Aug-05-2001 09:05:

mwheehhheheheheeeeeee

Posted by TranceFool on Aug-05-2001 11:42:

HAHAHA, wie is dat, en wie heeft haar in godsnaam losgelaten

Posted by Miss Proximus on Aug-05-2001 11:57:

dat was ik, toen ik een week lang afgesloten was van trance/techno en Tranceaddict.com hihi

Posted by TranceFool on Aug-05-2001 12:04:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
dat was ik, toen ik een week lang afgesloten was van trance/techno en Tranceaddict.com hihi

Daar geloof ik dus echt nix van he. Kheb 2 foto's van jou gezien en dat zag er toch wel heel anders uit. Je wilt toch niet zeggen dat jij dit echt bent he?????

Posted by Miss Proximus on Aug-05-2001 13:30:

jew�l, ben ik eg wel

Posted by -=WVG=- on Aug-05-2001 13:34:

Hm...welles...nietes...welles...

Posted by TranceFool on Aug-05-2001 13:38:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
jew�l, ben ik eg wel

Nou dat was dan zeker wel schrikken toen die foto werd agedrukt , volgens mij hebbie ook een week geen eten gehad, je lijkt wel zo'n Bosnische vrouw, hehehe .

Verder nix op je aan te merken hoor Miss P

Posted by Flipper01 on Aug-12-2001 18:51:

Invisible Grin nog ff geduld

Ik zal ff kijken of ik nog n fototje kan inscannen..
ff tussen de vakantie kiekjes kijken....

I'll be back

Posted by Flipper01 on Aug-12-2001 19:02:

HappyHappy Here it is..

Okeej, de eerste keer dat ik een plaatje invoeg...ik ben benieuwd of t lukt..
Ik ben degene die helemaal rechts zit.
De foto is gemaakt om 7:30 uur 's ochtends op ons balkon na de Holland Party in de Pacha!!

Posted by Obi on Aug-12-2001 19:30:

Dit ben ik.

Posted by Dj Alpha on Aug-12-2001 19:36:

quote:
Originally posted by Obi
Dit ben ik.

Je kijkt wel verdacht uit je ogen!

Posted by Blik on Aug-12-2001 20:10:

Obi, zijn dat oordopjes, geintje, is wel een coole foto

flipper: holland party was vet hoor in Pacha, salou zou ik zo nog een keer naartoe gaan

Posted by Dj Alpha on Aug-12-2001 20:20:

whaha oordopjes

Ik had r ook zo bijgelopen hoor als ik daar was j/k

Posted by Obi on Aug-12-2001 21:12:

Ik heb altijd oordoppen bij mij op feesten. Maak ik ook regelmatig gebruik van trouwens, ik wil graag nog een beetje kunnen horen als ik 35 ben.... Ik ga gemiddeld naar zo'n 2 � 3 feesten per week, dan is het �cht niet goed om altijd maar al die decibellen te verduren.

Ik merk ook wel dat sinds Mystery Land '94 op de maasvlakte ik toch wat party-beschadiging heb opgelopen... Toen liep ik een week met een brom in m'n oren... En nog steeds heb ik wel 's moeite met mensen te verstaan in een geluidsomgeving..

Ik loop nu zo'n 3 jaar met oordoppen rond (heb ze niet constant in hoor), maar ik moet zeggen dat ik het nu steeds meer zie op parties. Zeker op Nature One vorige week, zag ik vele mensen met doppen rondlopen... Goede zaak.

Enneh, over dat 'er verdacht uitzien' -> wees maar niet bang, ik gebruik niets.. Zelfs al jaren geen weed of hash meer... Een drankje lust ik wel (als ik niet werk), maar daar laat ik het bij..

Posted by Henkie_henk on Aug-12-2001 21:24:

quote:
Originally posted by Dj Alpha
whaha oordopjes

Ik had r ook zo bijgelopen hoor als ik daar was j/k

Hahahaaa... dies sterk!

K had trouwes gehoord dat ze op sommige festivals (deejz was toevallig dan van the prodigy) zelfs oordopjes uitdelen..

Vind t opzich ook wel strak plan.. sommige van mijn vrienden zeggen ook continu "wat wat".. "sorry".. "wat zijj je" "he" ..lol ach na je 35e is het leven toch over

Pages (12): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 »