TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin Only @ Asta Den Haag - 28.11.03
Pages (17): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Whahaha, jij hebt um ook aangevraagd? LOL. Zullen we samen een serie maken? ![]() Ga jij mee als ik um krijg (krijg ik toch niet op mijn GL plaatsen, ik bij jou. Nemen we beide de cam mee ofzo ![]() Nah, het boeit me niet. Dan maar geen pix maken en 10 euro dokken, BOEIEND ![]() Maar het ligt niet daaraan hoor of ik ga......ligt aan andere zaken. Maar lijkt me wel supergezellig, ondanks dat ik niet van Armin hou. Gewoon leuk om met veel bekenden naar een feessie te gaan! |
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Correctie prijs is 12 pleurooo'tjes. |
| quote: |
| Originally posted by franzelare ik weet niet of je standaard een cam mee mag nemen in de asta? als dat mag dan lijkt het me fijn om met zijn 2je te gaan er is nog wel een aanvrager maar dat valt wel te regelen dat de set niet daar heen gaat samen en set maken vind ik zelf wel fijn, ik heb dat vaak samen met t0mm1e gedaan, het lekkere eraan is dat je beide iets meer vrije tijd heb en dat je meer verschillende foto's krijgt omdat iedereen andere foto's maakt. en ik hou wel van armin, zo jammer dat het een vent is |

PM
| quote: |
| Originally posted by ahp2002 PM |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Probleem alleen is; Lexy (PF member, niet DjLex) is denk ik de 3e die um aangevraagd heeft. Hij kent iedereen bij de Asta goed , heeft in de Eau gewerkt. Hoop niet dat hij hem dan krijgt (zelfde bij Carl Cox....die wil ik GRAAG hebben!!). Samen set maken is relaxed. Zou dan alleen fijn zijn als er ook 2 namen bij de set komen ![]() Maareh...praat jij met Sanniej ofzo? |

| quote: |
| Originally posted by franzelare ik denk dat ik vanuit mijn positie wel eninge sturing aan onze pr medewerkster kan geven bij het maken van een keuze voor de fotograaf van deze avond ![]() maar dat doe ik volgende week dan wel ff, moet ik overgens wel even weten of jij echt gaat, om te besluiten om hem op jou of op mijn naam te laten zetten. en misschien nog ff kijken of 2 cams ook mogelijk is |

| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Ja ja ja ja...whatever. D'r is wel meer van dit soort gedoe op het forum, en die pm's zijn langzaam etc. En ik ben geen mod meer (vind ik zelf), dus doe ik het ook. Krijg wat met de voorbeeldfunctie. |
| quote: |
| Originally posted by Donna Thats the way aha aha I like itttt hehehe |
?
ik ben er 
heb er ook zin 
Ben er ook bij denk ik. Heb in ieder geval geregeld dat ik later kan gaan werken dan 10 uur 
I'll be there, en Engeltje komt misschien ook mee.
Nog 11 nachtjes slapen...

Ja dat gaat weer knallen!
heeerlijk! 
eigenlijk zou er net als die amerikanen altijd doen ook een TA meeting met armin geregeld moeten worden... ?
| quote: |
| Originally posted by Robert eigenlijk zou er net als die amerikanen altijd doen, ook een TA meeting met armin geregeld moeten worden... ? |
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Als jij denkt dat je dat kan regelen ben ik zeker van de partij |
| quote: |
| Originally posted by Robert als jij ergens weet dan kan ik het wel aan armin/armada voorstellen. |
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Pre party bij Snuggle thuis was het toch? |
God beter wordt er geen meeting met ome Armin geregeld, eerst moet ik al een solo van hem missen en nu misschien nog een TA-meeting met hem
Lot's of phun verder hoor iedereen, ik gun het jullie wel hoor 
preparty was idd bij Bram
En hij wilt wel voor gastheer spelen hoor

beter regelen jullie die meeting volgende keer
(als ik de volgende ochtend geen tentamens heb
)
Echt VET idee Robert!
lijkt me super!
| quote: |
| Originally posted by Robert haha.. maar ff serieus, als je ergens weet (zo goed ken ik den haag niet) kan ik ff vragen of armin er zin in heeft. moet wel ff een beetje snel geregeld worden |
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Hagenezen? Kom es met goeie idee-en |
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 In de Cocoon aan de overkant van de Asta is misschien een optie. |
Wat is dat voor toko?
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.