TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin Only @ Asta Den Haag - 28.11.03
Pages (17): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »


Posted by franzelare on Nov-13-2003 21:04:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Whahaha, jij hebt um ook aangevraagd? LOL.
Zullen we samen een serie maken?
Ga jij mee als ik um krijg (krijg ik toch niet op mijn GL plaatsen, ik bij jou. Nemen we beide de cam mee ofzo

Nah, het boeit me niet. Dan maar geen pix maken en 10 euro dokken, BOEIEND

Maar het ligt niet daaraan hoor of ik ga......ligt aan andere zaken. Maar lijkt me wel supergezellig, ondanks dat ik niet van Armin hou. Gewoon leuk om met veel bekenden naar een feessie te gaan!


ik weet niet of je standaard een cam mee mag nemen in de asta?
als dat mag dan lijkt het me fijn om met zijn 2je te gaan
er is nog wel een aanvrager maar dat valt wel te regelen dat de set niet daar heen gaat

samen en set maken vind ik zelf wel fijn, ik heb dat vaak samen met t0mm1e gedaan, het lekkere eraan is dat je beide iets meer vrije tijd heb en dat je meer verschillende foto's krijgt omdat iedereen andere foto's maakt.

en ik hou wel van armin, zo jammer dat het een vent is


Posted by eieregooie on Nov-13-2003 22:58:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Correctie prijs is 12 pleurooo'tjes.

Maakt nie uit, ik lul mezelf wel naar binnen... of beter nog... ik laat me naar binnen lullen


Posted by SnuggLe on Nov-14-2003 08:10:

quote:
Originally posted by franzelare
ik weet niet of je standaard een cam mee mag nemen in de asta?
als dat mag dan lijkt het me fijn om met zijn 2je te gaan
er is nog wel een aanvrager maar dat valt wel te regelen dat de set niet daar heen gaat

samen en set maken vind ik zelf wel fijn, ik heb dat vaak samen met t0mm1e gedaan, het lekkere eraan is dat je beide iets meer vrije tijd heb en dat je meer verschillende foto's krijgt omdat iedereen andere foto's maakt.

en ik hou wel van armin, zo jammer dat het een vent is


Nee mag niet. Maar als we van tevoren effe afspreken, dan gaan we gewoon samen naar binnen. In de Asta sta je toch altijd +1 op de GL. Dus dan is dat geen probleem.
Probleem alleen is; Lexy (PF member, niet DjLex) is denk ik de 3e die um aangevraagd heeft. Hij kent iedereen bij de Asta goed , heeft in de Eau gewerkt. Hoop niet dat hij hem dan krijgt (zelfde bij Carl Cox....die wil ik GRAAG hebben!!).

Samen set maken is relaxed. Zou dan alleen fijn zijn als er ook 2 namen bij de set komen
Maareh...praat jij met Sanniej ofzo?


Posted by ahp2002 on Nov-14-2003 08:55:

PM


Posted by SnuggLe on Nov-14-2003 10:18:

quote:
Originally posted by ahp2002
PM



Ja ja ja ja...whatever.
D'r is wel meer van dit soort gedoe op het forum, en die pm's zijn langzaam etc. En ik ben geen mod meer (vind ik zelf), dus doe ik het ook. Krijg wat met de voorbeeldfunctie.


Posted by franzelare on Nov-14-2003 17:34:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Probleem alleen is; Lexy (PF member, niet DjLex) is denk ik de 3e die um aangevraagd heeft. Hij kent iedereen bij de Asta goed , heeft in de Eau gewerkt. Hoop niet dat hij hem dan krijgt (zelfde bij Carl Cox....die wil ik GRAAG hebben!!).

Samen set maken is relaxed. Zou dan alleen fijn zijn als er ook 2 namen bij de set komen
Maareh...praat jij met Sanniej ofzo?


ik denk dat ik vanuit mijn positie wel eninge sturing aan onze pr medewerkster kan geven bij het maken van een keuze voor de fotograaf van deze avond
maar dat doe ik volgende week dan wel ff, moet ik overgens wel even weten of jij echt gaat, om te besluiten om hem op jou of op mijn naam te laten zetten. en misschien nog ff kijken of 2 cams ook mogelijk is


Posted by SnuggLe on Nov-14-2003 23:06:

quote:
Originally posted by franzelare
ik denk dat ik vanuit mijn positie wel eninge sturing aan onze pr medewerkster kan geven bij het maken van een keuze voor de fotograaf van deze avond
maar dat doe ik volgende week dan wel ff, moet ik overgens wel even weten of jij echt gaat, om te besluiten om hem op jou of op mijn naam te laten zetten. en misschien nog ff kijken of 2 cams ook mogelijk is


Doe dat dan meteen voor Carl Cox even

Ik wil wel naar Armin hoor, voor de gezelligheid. VOor de muziek doe ik het niet. Als er mensen komen voor een pre ben ik er 100% zeker...!! Ik ga wel ...

Zet hem op ons beiden naam, dat moet toch kunneP??


Posted by Donna on Nov-15-2003 15:24:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ja ja ja ja...whatever.
D'r is wel meer van dit soort gedoe op het forum, en die pm's zijn langzaam etc. En ik ben geen mod meer (vind ik zelf), dus doe ik het ook. Krijg wat met de voorbeeldfunctie.



Thats the way aha aha I like itttt hehehe


Posted by kolkiewolkie on Nov-16-2003 15:59:

quote:
Originally posted by Donna
Thats the way aha aha I like itttt hehehe


hehehe, kom jij eigenlijk nog donn ?

ik heb hier NU al echt GRUWELIJK veel zin in trouwens


Posted by Robert on Nov-17-2003 14:35:

ik ben er
heb er ook zin


Posted by Dj Lex on Nov-17-2003 14:54:

Ben er ook bij denk ik. Heb in ieder geval geregeld dat ik later kan gaan werken dan 10 uur


Posted by M_Peror on Nov-17-2003 15:47:

I'll be there, en Engeltje komt misschien ook mee.

Nog 11 nachtjes slapen...


Posted by Partyhardy! on Nov-17-2003 18:37:

Thumbs up

Ja dat gaat weer knallen! heeerlijk!


Posted by Robert on Nov-19-2003 14:28:

Arrow

eigenlijk zou er net als die amerikanen altijd doen ook een TA meeting met armin geregeld moeten worden... ?


Posted by eieregooie on Nov-19-2003 14:32:

quote:
Originally posted by Robert
eigenlijk zou er net als die amerikanen altijd doen, ook een TA meeting met armin geregeld moeten worden... ?

Als jij denkt dat je dat kan regelen ben ik zeker van de partij


Posted by Robert on Nov-19-2003 14:34:

quote:
Originally posted by eieregooie
Als jij denkt dat je dat kan regelen ben ik zeker van de partij


als jij ergens weet dan kan ik het wel aan armin/armada voorstellen.


Posted by eieregooie on Nov-19-2003 14:39:

quote:
Originally posted by Robert
als jij ergens weet dan kan ik het wel aan armin/armada voorstellen.

Pre party bij Snuggle thuis was het toch?


Posted by Robert on Nov-19-2003 14:43:

quote:
Originally posted by eieregooie
Pre party bij Snuggle thuis was het toch?


haha.. maar ff serieus, als je ergens weet (zo goed ken ik den haag niet) kan ik ff vragen of armin er zin in heeft. moet wel ff een beetje snel geregeld worden


Posted by MaGiK54 on Nov-19-2003 14:53:

God beter wordt er geen meeting met ome Armin geregeld, eerst moet ik al een solo van hem missen en nu misschien nog een TA-meeting met hem

Lot's of phun verder hoor iedereen, ik gun het jullie wel hoor


Posted by Opti on Nov-19-2003 14:55:

preparty was idd bij Bram En hij wilt wel voor gastheer spelen hoor


Posted by TranceFool on Nov-19-2003 15:07:

beter regelen jullie die meeting volgende keer (als ik de volgende ochtend geen tentamens heb )


Posted by Partyhardy! on Nov-19-2003 15:13:

Thumbs up

Echt VET idee Robert! lijkt me super!


Posted by eieregooie on Nov-19-2003 15:22:

quote:
Originally posted by Robert
haha.. maar ff serieus, als je ergens weet (zo goed ken ik den haag niet) kan ik ff vragen of armin er zin in heeft. moet wel ff een beetje snel geregeld worden

Hagenezen? Kom es met goeie idee-en


Posted by MaGiK54 on Nov-19-2003 15:24:

quote:
Originally posted by eieregooie
Hagenezen? Kom es met goeie idee-en


In de Cocoon aan de overkant van de Asta is misschien een optie.


Posted by eieregooie on Nov-19-2003 15:32:

quote:
Originally posted by MaGiK54
In de Cocoon aan de overkant van de Asta is misschien een optie.

Volgens mij heb ik daar weleens van gehoord Wat is dat voor toko?


Pages (17): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.