TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Bepaal de line-up voor Trance Energy 2004
Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »
Volgens mij is het nog niet gezegd.
Maar als je naar http://www.misjahelsloot.com/new.cfm en dan kijkt bij 31-01-2004 dan staat daar:
Utrecht - Trance Energy (22:00 - 23:45)
>> With Ferry Corsten, Rank1 and Johan Gielen
En dat is toch wel een hele fijne line up, dacht ik zo.
Thx to wouter voor de tip 
oooh misja heeft het verklapt!
wel beter dat Misja Helsloot en Ferry Corsten komen! 
om nou alleen voor twee leuke dj's naar TE te gaan en de rest verplicht te moeten luisteren naar de commerciele rukkers is me iets te veel
alhoewel rank1 ook nog wel gaat
Dus we hebben nu al, als ik het goed begrijp;
Misja Helsloot
Ferry Corsten
Rank 1
Johan Gielen
Cosmic Gate
Toch wel redelijk dacht ik zo, iig veel beter dan vorig jaar.
nou, idd, ik was naar de afgelopen TE, veel te veel gestamp. Weinig goede tracks, dit belooft iig veel beter. Het is natuurlijk geen DanceValley, maar ik denk dat ik er wel ff naar toe ga. Ik heb helaas Ferry namelijk niet gezien op DanceValley, dus die wil ik zeker nog een keer zien
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Nee, het is: Oorzaak - gevolg : ID&T boekt een aantal mensen - men kijkt of de stememn overeen komen met wat ze al hebben geboekt |
ja wel leuk dat Misja draait maar durf te wedden dat ie dan van 22:00 tot 23:30 draait, omdat ie niet bekend is
| Originally posted by TranceFool ja wel leuk dat Misja draait maar durf te wedden dat ie dan van 22:00 tot 23:30 draait, omdat ie niet bekend is |
| Originally posted by Blik Misjah Helsoot draait natuurlijk in de club-zaal, aangezien uit die top10 de main-zaal word gemaakt |
| Originally posted by Chicane Foei.. |
Ik heb Rank 1 hier toen op herfstpop gezien in Rijswijk, ik vond er geen reet aan man aan die Rank 1. Veel te softe trance vergeleken bij de anderen. Nee doe dan maar Marco V en sowieso Gielen want dat is de man gewoon, Joop ook welkom, Cosmic Gate en Cygnus X ook. Armin onze rechtenstudent uiteraard ook
Eigenlijk iedereen behalve Rank 1.
| Originally posted by G-L-N sowieso Gielen want dat is de man gewoon |
| Originally posted by TranceFool ja wel leuk dat Misja draait maar durf te wedden dat ie dan van 22:00 tot 23:30 draait, omdat ie niet bekend is |
| Originally posted by arj1o1 om nou alleen voor twee leuke dj's naar TE te gaan en de rest verplicht te moeten luisteren naar de commerciele rukkers is me iets te veel alhoewel rank1 ook nog wel gaat |
De volgende artiesten zijn uitgenodigd om de avond muzikaal van enige dynamiek te voorzien:
Mainstage: Ferry Corsten, Johan Gielen, Rank 1, Misja Helsloot, Marcel Woods
Clubstage: Jean, Erik de Koning, G-Spott, Jochen, Jose, Lester Claassens,
Mac Zimms, Stephen, MC Mighty Mike & MC Prime
Hardstage: Pavo, Cosmic Gate, Joop, Max B Grant, Mark Norman, Don Diablo
Bron: Persbericht ID&T
Toch weer een magere line up 
Ferry, Misja en Rank 1 vind ik goed te doen. Marcel Woods heb ik nog nooit gehoord dus kan ik niet over oordelen. Mark Norman ben ik benieuwd naar! 
Ik ga zeker, omdat het lekker dichtbij is (10 minuten trammen)
en het is altijd op een 1 of andere manier altijd wel gezellig is 
| Originally posted by moogwai Sorry hoor, maar wie zijn er in jouw ogen dan "commercieel"? De zogenaamde 'commerciele' trance is al een tijdje dood. Misschien kun je het feest wel commercieel noemen... maar dat is de muziek die er gedraait nog zeker niet! In ieder geval begint de line-up er steeds beter uit te zien, dus dat wordt weer eens een bezoek aan trance energy.... |
Nou ik vind hem zeker niet tegenvallen... Marcel Woods, Mark Norman en Don Diablo erbij!!
Alleen jammer van Pavo, niet dat ik iets tegen hem hebt, maar nu kommer er dus veel meer "hardstylers" op af...
| Originally posted by arj1o1 ik bedoel meer dj jochen, jean, jose en g-spott die draaien dan wel in een andere zaal maar sommige van de mainstage vind ik ook weer niet zo interresant |
(al moet je Jochen wel hoger inschatten, stelt mij nooit teleur in de matrixx)
De line up is idd wel aardig... vooral de main.
En Mark Norman een keer weer zien op een feest is natuurlijk altijd prettig... die jongens maken heerlijke muziek en draaien ook nog eens super!!!
Maar ik bedoel eigenlijk dat ie niet echt verassend is maar ja wanneer zijn de line ups tegenwoordig wel verassend?
Denk wel dat we hier heen gaan.... zal best gezellig worden 
| Originally posted by Sabina Stephen |
Mainstage: Ferry Corsten, Johan Gielen, Rank 1, Misja Helsloot, Marcel Woods
Marcel Woods was vorig jaar erg lekker, jammer dat onze Cor Fijneman niet terug komt, had hem ook graag nog een keer gezien.
Verder Ferry Corsten, Rank 1 en Misja Helsloot: klinkt erg aantrekkelijk!
Dus ik denk dat weer een bezoekje aan TE wordy!
Idd rank1,ferry corsten en misja helsloot zijn goed 
Gielen kan er mee door en naar mark norman ben ik ook wel benieuwd
kijk nog ff of ik ga...
En voor cor fijneman zullen we naar innercity moeten 
| Originally posted by Chicane Wij forummers maken echt geen ruft verschil uit daar op zo'n feest. Geloof je het niet? Tel maar na, hoeveel active Nederlanders hebben we hier op TA? |
| Originally posted by Optimus ol�, bespaart me weer wat tikwerk you go boy |
| Originally posted by -TAIS- Ja idd, ID&T had namelijk al meerdere namen geboekt voordat er nog maar een uitslag van die poll bekend was. Misja Helsloot bijvoorbeeld, en dat geldt ook voor nog een NL duo. Het is volgens mij zo dat ID&T ons het gevoel wil geven dat we invloed hebben, maar dat hebben we gewoon niet... Punt uit. |
| Originally posted by Sabina De volgende artiesten zijn uitgenodigd om de avond muzikaal van enige dynamiek te voorzien: Mainstage: Ferry Corsten, Johan Gielen, Rank 1, Misja Helsloot, Marcel Woods Clubstage: Jean, Erik de Koning, G-Spott, Jochen, Jose, Lester Claassens, Mac Zimms, Stephen, MC Mighty Mike & MC Prime Hardstage: Pavo, Cosmic Gate, Joop, Max B Grant, Mark Norman, Don Diablo Bron: Persbericht ID&T Toch weer een magere line up |
Ik vind alleen Ferry Misja en Mark Norman de moeite waard, kutline-up dus wat ook wel was te verwachten