TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- SnuggLe stopt, nieuwe mods? (was: Euh snuggle inzake post:)
Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »
Sorry, per ongeluk 2 keer op de Post Reply knop geklikt!
| quote: |
| Originally posted by Optimus ik steun kleine Massive Markie 4 mod!! |
| Originally posted by New Wave Mwjha, ik twijfel nog. Want weet je wat het probleem is, regelmatig wordt ik om de stomste redene in een dwangbuis gepropt. Dan kan ik dus niet op internet voor een week. Ik heb het aan mijn begeleiders gevraagt en die gaan overleggen met het hoofd van afdeling psychiatrie. Ik moet eerst wachten tot dat onderzoek is afgesloten. |
| Originally posted by DJ_Massive ja je hebt het toch zelf in de hand Tim... als je nou es stopt met dagelijks je jodocus in de stofzuiger te stoppen worden ze MISSCHIEN iets milder voor je, en hoef je niet regelmatig in een dwangbuis. |
| Originally posted by New Wave Ze moeten eerst kijken hoe toerekeningsvatbaar ik ben. Ik zit al 12 jaar met hulp maar het wil maar niet vlotten. |
| Originally posted by DJ_Massive als je nou toch nog een kamer zoekt.. hier in Hoofddorp hebben we zon opvanghuis voor gehandicapten, zit je en in de buurt van je werk, en je kan in je vrije tijd lekker met je valhelm op tegen de muur beuken |
| Originally posted by New Wave Ik sta bij het RIAGG constant onder toezicht van 3 psychiaters. Ik hoef maar 1 keer me vinger omhoog te steken of ze hebben me al weer in de houdgreep. Het is geen leven zo. Op kamers gaan heeft dus geen zin dnek ik. |
| Originally posted by DJ_Massive tja.. je zal ooit toch verder moeten met je leven Tim.. btw dat 'stofzuugen' in je MSN nick, heeft toch niets te maken met die ene post van me in dit topic van gisteren he |
| Originally posted by New Wave Neu, ik was gister mijn kamer aan het stofzuugen |
| Originally posted by DJ_Massive oke dan goedzo, dan mag je vanmiddag een uurtje uit de dwangbuis |
Kutmod ik dacht dat je mod af was ja
dus in je hoek Bram, af zit en bibber!
(K)usje 
Snuggle, moet je geen verjaardags topics aanmaken? er zijn vast nog wel wat mensen jarig binnenkort

Wanneer wordt er een poll gemaakt, kunnen we Snuggle eindelijk uit zn lijden verlossen 
Lekker opbeurend jongens....
| Originally posted by snitz Lekker opbeurend jongens.... |
Wat let je zelf om zo'n poll te maken?
Volgensmij als ik het niet doet, dan duurt het eeuwen.
Ik wil eerst nu eens weten wie de candidaten zijn, volgensmij hebben we namelijk maar 1 serieuze die op steun kan rekenen (Eieregooie).
Ei wil en heeft steun
Maikg54 wil en ook daarzal volgens mij niemand op tegen zijn.
Zet in een topic dat zij de mods naast Blik worden en als er commentaar op komt kan je een poll maken.
| Originally posted by raoel Ei wil en heeft steun Maikg54 wil en ook daarzal volgens mij niemand op tegen zijn. Zet in een topic dat zij de mods naast Blik worden en als er commentaar op komt kan je een poll maken. |

Ik wil Trancezonert voordragen
| Originally posted by jp Ik wil Trancezonert voordragen |
Nee maar Ei gaat het nog druk krijgen dezer dagen dus tijdelijke ondersteuning is geen slecht idee
| Originally posted by jp Nee maar Ei gaat het nog druk krijgen dezer dagen dus tijdelijke ondersteuning is geen slecht idee |
?
watskeburt?
| Originally posted by New Wave Zijn er plannen dan ? |
Iedere keer vraag je je af of iemand nog dieper kan zakken....
.....en dan blijkt het nog te kunnen. Hulde voor JP!