TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check die Films!!! - Part III
Pages (12): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 »

Posted by Joost008 on Dec-21-2003 22:54:

Heb net Sweet Sixteen gezien.
Ik vond het een boeiend verhaal, maar was soms wel erg lastig te volgen zonder ondertiteling door het extreme schotse accent...

Posted by Opti on Dec-21-2003 23:43:

ik ga straks Freddy vs Jason kijken

Posted by Miss Proximus on Dec-22-2003 14:29:

Ik heb Ladies Night gezien. Mexicaans product over een stel dat gaat trouwen, hij slaapt per ongeluk met zijn beste vriendin, en zij krijgt een stripper op bezoek waar ze helemaal nat van wordt whahhah Na ja, leuke film, hoop dattie bij jullie...met engelse ondertiteling, in de videotheek komt

Draait die Beren animatiefilm al in Nederland?

Posted by TimeportE on Dec-22-2003 15:36:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Draait die Beren animatiefilm al in Nederland?

you mean: brother bear? uuuh volgens mij niet, maar hij schijnt wel leuk te zijn!

volgende week ga ik naar return of the king (met de whole family , owee als me zussen gaan janken ) en uuuh ik moet nog steeds kill bill zien.. foei..

Posted by Jappio on Dec-22-2003 17:38:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Anger Management
Niet echt boeiende comedie, had er meer van verwacht. Al is het einde wel lachen

haha ik vonnum wel cewl leuke bijrol van John mcEnroe

ehm ik heb de laatste tijd echt weer een hoop films gezien,ff uit mn hoofd:

Rules of engagement:

op zich wel grappige film maar geen must see. Standaard verhaal met standaard einde en geen mooie vrouwen.

Frailty:

Vette thriller, leuke verhaallijn, zeker een aanrader

Steal:

vette actiefilm

ehm voor de rest heb ik de helft van Joy Ride gezien, maar door omstandigheden niet afgekeken dus opinion komt nog

naja ik post binnenkort wel weer

Posted by Opti on Dec-26-2003 18:54:

Vanavond The In-Laws kijken

Posted by Dj Lex on Dec-26-2003 21:31:

Van God Los gekeken. Leuk filmpje

Posted by SnuggLe on Dec-26-2003 22:38:

The Hunted gezien met Bennicio Del Torro.
Slechte standaard film. Jammer.

Posted by Miss Proximus on Dec-27-2003 04:22:

Benicio del Toro schat de enige leuke Mexicaan op deze aardkloot geloof ik

harrrr ik mis de dvd speler en tv

maar zondag weer naar de bios jeej

Posted by Donna on Dec-27-2003 14:48:

Highway van David Lynch,eergister gezien en superieur weer!

/me is LynchAddicted

Posted by Opti on Dec-28-2003 14:19:

Op deze regenachtige zondag ga ik straks Gangs of New York kijken. Later deze week Matchstick Men kijken en Donnie Darko en The Salton Sea staan nog steeds op de stapel MOet er even de tijd voor nemen om de laatste twee te bekijken

Posted by Opti on Jan-02-2004 18:10:

Dit weekend Once Upon a Time in Mexico kijken, Matchstick Men moet ik nog steeds kijken overigens

Posted by Dj Lex on Jan-02-2004 18:11:

Confessions of a dangerous mind gister gekeken. Erg vage film, maar wel super goed

Posted by Opti on Jan-08-2004 19:15:

Once Upon a Time in Mexico viel zwaar tegen Boutfilm.

Dit weekend nog Underworld kijken

Posted by SnuggLe on Jan-08-2004 19:32:

quote:
Originally posted by Optimus
Op deze regenachtige zondag ga ik straks Gangs of New York kijken. Later deze week Matchstick Men kijken en Donnie Darko en The Salton Sea staan nog steeds op de stapel MOet er even de tijd voor nemen om de laatste twee te bekijken

Tyf toch op man! " Tijd voor nemen"! Je hebt deze dingen al 3 maanden op stapel staan. Lul dan gewoon niet en kijk ze niet, of hou je mond en kijk ze wel.

Posted by Ding Chavez on Jan-08-2004 19:41:

quote:
Once Upon a Time in Mexico viel zwaar tegen Boutfilm.

Dit weekend nog Underworld kijken

Underworld is nog 10x slechter, Once upon a time had tenminste nog humor

Posted by Miss Proximus on Jan-09-2004 03:16:

heb van het weekend TIMELINE gekeken in de VIP bioscoop in Cancun!

Stel je voor, een VET grote bios, scherm van IMAX formaat, iedereen een zacht leren fauteuil en genoeg beenruimte voor een trol GEWELDIG!!!

Maarre, film van Michael Crichton (ehm, Jurassic Park en Nick of Time geloof ik). Over een tijdmachine en mensen die uit ene bepaalde tijd gered moeten worden. Klinkt lame, maar het was echt een heel erg gave film. Boeiend van begin tot eind! Zeker een aanrader!

Posted by Dj Lex on Jan-09-2004 09:11:

Gister Underworld gezien, best wel een leuke film met een aardig verhaaltje eromheen. Vind het een btje gepikt allemaal van Blade en Matrix qua trucjes enso, maar je komt er de avond wel mee door

Posted by Opti on Jan-11-2004 01:07:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Underworld is nog 10x slechter, Once upon a time had tenminste nog humor

Mja, ik heb Underworld net gezien en vond 'm v��l leuker en vermakelijker dan Once Upon a Time Leuke actiefilm, en Kate Beckinsale was natuurlijk ook fijn om naar te kijken

Posted by New Wave on Jan-11-2004 13:43:

quote:
Mja, ik heb Underworld net gezien en vond 'm v��l leuker en vermakelijker dan Once Upon a Time Leuke actiefilm, en Kate Beckinsale was natuurlijk ook fijn om naar te kijken

Ik heb hem nu ok op me pc staan, ik heb hem nog niet gezien.
zo effe doen

[edit] Ik heb hem dus effe gekeken maar vind het nou niet zo'n goeie film.
Inderdaad, kwa kleding en kwa move-FX is het niet erg origineel.

Posted by Flipper01 on Jan-12-2004 09:34:

Thumbs up

Ik gen gisteravond voor de zoveelste keer Lock, Stock and Two Smoking Barrels gezien.
Echt een geweldige film!! Degenen die Snatch leuk vonden moeten deze film echt zien, want hij is vele malen beter dan Snatch!!

Posted by SnuggLe on Jan-12-2004 22:08:

Nou, net weer een geweldige film gezien, ik heb echt in tijden niet zo gelachen, hij was echt super!!!!!!!!!!!
Naar het filmhuis hier in Den Haag geweest naar KOPPS (check link hier voor IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0339230/)

Het is een zweedse superflauwe film, maar echt helemaal geweldig.
Een paar politieagenten die zich vervelen gaan zelf maar misdaad 'maken'. LOL LOL LOL, echt een MUST see!!!

Posted by Opti on Jan-12-2004 22:43:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Nou, net weer een geweldige film gezien, ik heb echt in tijden niet zo gelachen, hij was echt super!!!!!!!!!!!
Naar het filmhuis hier in Den Haag geweest naar KOPPS (check link hier voor IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0339230/)

Het is een zweedse superflauwe film, maar echt helemaal geweldig.
Een paar politieagenten die zich vervelen gaan zelf maar misdaad 'maken'. LOL LOL LOL, echt een MUST see!!!

Hehe, klinkt grappig Misschien komende weken ff kijken of ik kan

Posted by SnuggLe on Jan-12-2004 23:45:

quote:
Hehe, klinkt grappig Misschien komende weken ff kijken of ik kan

Kan, kan? Fuck op man, ga eerst Donnie Darko etc kijken, eikol!

Posted by TimeportE on Jan-12-2004 23:45:

net Kill Bill gezien, wat een fantastische film.. heb echt genoten, extreeeeem mooi gemaakt en super vette actiescens.. bring on nr2!

Pages (12): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 »