TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Games!
Pages (18): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »

Posted by nils on Aug-03-2004 21:57:

quote:
Originally posted by Endre

hmm, lirar Doom 3 p� 3.0ghz, 2048RAM, 256mb AtiRadeon9800 och det rullar p� fint men spelet �r ganska trist som m�nga s�ger, men vafan, det �r nytt och man f�r se �ckel, skjuta och bajsa i byxorna d� och d�. Annars har nog HL 2 och CS:source en ljusare framtid.

h�ller med. Doom 3 �r riktigt l�ckert, men det �r HL2 man ska 'se fram emot'

Posted by St_Andrew on Aug-03-2004 22:13:

quote:
Originally posted by [nils]
h�ller med. Doom 3 �r riktigt l�ckert, men det �r HL2 man ska 'se fram emot'

skulle inte half life 2 kommit ut f�r typ 3 �r sen?

Posted by fede on Aug-03-2004 22:16:

quote:
Originally posted by St_Andrew
skulle inte half life 2 kommit ut f�r typ 3 �r sen?

nee, f�rra �ret..

Posted by Hauken on Aug-03-2004 22:21:

N�r HL2 faktiskt kommer �r lite av en g�ta... jag gissar p� att det kommer till jul.

Spel jag v�ntar p� �r roller coaster tycoon 3 :P �lskar tycoon lir! Det kommer vara helt i 3d och man kan �ka sina egna berg och dal banor :P fett!

Posted by jofawe on Aug-03-2004 22:56:

jag v�ntar fortfarande p� Duke Nukem Forever ... hehe
det skulle sl�ppts 1998

Posted by JayBee on Aug-04-2004 08:20:

doom3, det l�r ju vara lite utav en personlighets fr�ga. sj�lv s� �r jag inte s� mycket f�r att springa omkring sj�lv i flera timmar och bli skitskraj och r�dda hela v�rlden helt sj�lv.

k�nns s� ensamt och klysch�. men jag har inte testat spelet �nnu s� jag vet ju inte. jag f�redrar gamla hederliga doom och doom2 d�r man kan spela coop via LAN teamwork �r nyckeln!

Posted by Vizay on Aug-04-2004 09:10:

f�r er som undrar �ver HL2.

Todd Hollenstad p� Valve software (utvecklarna av HL2) p�st�r att dom kommer f�rdigst�lla spelet i Augusti helt s�kert.
Sen �r det upp till Viviendi games n�r dom vill sl�ppa spelet.

personligen tror jag att eftersom Doom3 just kommit ut s� tvivlar jag p� att dom v�ntar speciellt l�nge med HL2, tror inte p� Julteorin.

Posted by Rikard on Aug-16-2004 22:51:

HL2 ser jag grymt fram emot

d�remot vare inte det jag ville snacka om

n�gon h�r som spelat spelet "wario ware inc." ?

precis b�rjat och jag m�ste s�ga att det �r det roligaste jag k�rt p� l�nge! �ven b�rjat k�ra punch out p� gamla nes, helt sjukt bra

Posted by keddo on Aug-16-2004 23:04:

jo coop �r n�got jag saknar i doom 3, brukar lira spel med n�gra polare.. vi har typ fixat ett program som heter "skype" (man snackar vi telefon p� internet) s� starta vi samtidigt och sitter och hj�lper varandra
Annars tycker ja de e ett ganska enformigt lir, lirar de mest f�r att jag inte ha n�got b�ttre f�r mig

Ser ocks� fram emot hl2.. tror de kommer bli mycket b�ttre �n doom 3

Posted by SteveTranz4ever on Sep-26-2004 16:20:

Speln�rdar finns det n�t coolt Star Wars spel d�r man f�r flyga lite coola rymdskepp & s�nt ?
Vill flyga "X-Wing Starfighter" eller varf�r inte "Millenium Falcon"... vore coolt om det fanns ett s�nt & man kunde �ka till olika planeter eller d�dsstj�rnan eller anl�gga en "Star Destroyer"

Posted by Cloudburst on Sep-26-2004 16:53:

Steve, jag skulle d� f�r ett updaterat rymdsimulatorspel, som typ Freespace 2, i Star Wars milj�. Nja kankse inte, men skulle bli lite glad iaf.

Det finns ju inget superspel p� detta omr�de idag vad jag vet.

- Rouge Squadron till Game Cube tror jag ett heter, har inte spelat sj�v s� jag vet inte hur det �r.

- X-wing Aliance �r ett gammal spel som jag aldrig spelade f�r det v�grade fungera p� min dator. Har f�tt bra betyg och s�, men som sagt v�ldigt utdaterat idag.

- Star Wars Galaxies. Man ska tydligen kunna flyga med rymdskepp (eller inom kort) i detta spel, men vet inte mycket om detta.

Sen s� k�nde jag mig oerh�rt n�rdig d� jag hittade mitt gamla lego f�r ett tag sedan. Skulle ge bort det till min systerson (han �r bara 9 m�nader �n s� l�nge) och blev sugen p� att kolla in lite saker p� n�tet som folk byggt av lego. Fanns ju sjukt mycket h�ftiga saker. N�stan s� man sj�lv vill bygga n�got haha!

Titta sj�lv p� de officiella sakerna man kan k�pa:

http://shop.lego.com/product.asp?p=10030

Posted by fede on Sep-26-2004 17:45:

w00t :P Ferry Corsten - Rock Your Body, Rock och
Sarah McLachlan - World on Fire (Junkie XL Remix) finns p� Fifa 05

Posted by Vizay on Sep-26-2004 17:53:

n�n som har koll p� ett sjyst nytt F1 spel?
�r det EA's grejer som g�ller eller?

har ju en jefflans momo-ratt fr�n logitech som inte kommer till anv�ndning spec. mycket.

har k�rt lite Richard burns rally men helvete, det �r s� detaljerat och sv�rt att man tappar speln�jjet helt :/

Posted by fede on Sep-26-2004 18:00:

quote:
Originally posted by Vizay
n�n som har koll p� ett sjyst nytt F1 spel?
�r det EA's grejer som g�ller eller?

har ju en jefflans momo-ratt fr�n logitech som inte kommer till anv�ndning spec. mycket.

har k�rt lite Richard burns rally men helvete, det �r s� detaljerat och sv�rt att man tappar speln�jjet helt :/

min kusin �r f1 n�������rd
han brukar lira grand prix 4 s� jag antar att d e bra

Posted by ScuL on Sep-26-2004 18:14:

GP serien �r iaf b�ttre �n EA's F1-spel..

Posted by Nyx on Sep-26-2004 21:53:

N�n som har koll p� n�r Need for speed underground 2 och Grand theft auto - San Andreas sl�pps till PS2/PC?

Posted by ScuL on Sep-26-2004 22:12:

vill oxo ha GTA3/SA p� PC

Posted by montana on Sep-26-2004 23:47:

jag brukar spela p� emulator, och sen sims 1 (utan n�ra extension packs) n�r jag orkar, och sen s� rollercoaster tycoon 1 (utan extension packs), och sen typ andra gamla spel, det jag �r mest misn�jd �r att gta1 funkar s� illa p� min dator, jag har snabb dator med framerategrejen �r f�r h�g och det �r pissjobbigt att spela och sen n�r man har p� framelimit s� �r det f�r sl�tt. och sen har vi transport tycoon 1 som inte heller funkar p� xp p� grund av n�n grej i comporten, och jag gillar inte transport tycoon deluxe, men, hmm, vad gillar jag mer, jo juste, perfect dark p� nintendo64 och s� alla tony hawk spelen, och quake 1 �r klockren ocks�, och s� andra gamla spel

Posted by Vizay on Sep-27-2004 00:23:

nyx: har f�r mig att nfs: underground 2 ska komma framm�t slutet av �ret, november-december skiftet typ

v�ntar med sp�nning p� den titelt, freeride i stan kommer bli s� maffigt i multiplayer

Posted by Snakebyte on Sep-27-2004 03:10:

Spelar just nu:
Fable (Xbox)
Outrun 2 (Xbox)
Burnout 3 (Xbox)

Ser fram emot: Rollercoaster Tycoon 3 helt i 3D-grafik. Najs...

Posted by Kongo_kim on Sep-27-2004 10:40:

Football Manager 2005 Beta Demo

Posted by Nyx on Sep-27-2004 11:12:

quote:
nyx: har f�r mig att nfs: underground 2 ska komma framm�t slutet av �ret, november-december skiftet typ

v�ntar med sp�nning p� den titelt, freeride i stan kommer bli s� maffigt i multiplayer

ok, d� vet jag..det l�r bli fett!

Posted by Vizay on Sep-27-2004 11:26:

quote:
Originally posted by Nyx
ok, d� vet jag..det l�r bli fett!

d� utmanar jag dig redan nu! streetrace 1on1 s� fort det �r sl�ppt, ait?

Posted by Nyx on Sep-27-2004 14:49:

quote:
d� utmanar jag dig redan nu! streetrace 1on1 s� fort det �r sl�ppt, ait?

sure thing prepare to be owned

Posted by dbl on Sep-27-2004 15:06:

hade jag k�pt nfs:U2 s� hade jag �gt er b�da l�tt... men tyv�rr s� intresseras jag inte tillr�ckligt av bilspel f�r att k�pa det... s� tyv�rr.. hehe

Pages (18): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »