TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- A State of Trance with Armin van Buuren
Pages (98): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 »


Posted by Dark Apostle on Jan-22-2004 19:00:

quote:
Originally posted by super-styleR
Er bestaat zoiets als irc,ftp waarop je die sets wel eens kan vinden

Ik vind asot zelf gewoon goe omdat ge der maanden op voorhand de nieuwste platen hoort



Heeft er al eens iemand ooit bij stilgestaan wat het nu is van een plaat maanden op voorhand te horen, terwijl je die evengoed kunt beluisteren als ze uit is.
Zelfde voor Games. Waarom een game spelen maanden voor het officieel uit is?
Think about it terwijl jullie naar ASOT luisteren


Posted by emma on Jan-22-2004 19:08:

quote:
Originally posted by pooley
Kalm blijven emma
uw bloeddruk !!


ik doe mijn best

asot is goed=> door asot ken ik de titels van tracks... anders wist ik nooit wat welke plaat was
en ik moet zeggen dat ik de laatste tijd geen problemen heb met de streams, ik luister via trancesphere en da werkt perfect !


Posted by pooley on Jan-22-2004 19:11:

Yep yep werkt perfect hier
via australie that is

En ja, lekkere opening


Posted by emma on Jan-22-2004 19:27:

Airwave - Lady Blue (Tune Of The Week)=> LOLO !!!!!
(superschijfje!!!)

de belgen zijn goed vertegenwoordigt in deze asot aflevering
strax nog een uurtje M.I.K.E. in the mix !!!!


Posted by pooley on Jan-22-2004 19:28:

Had to post this, congrats with the tune of the week AND a kickass tune.

Love it and will buy it (if it will be avail in Brussels


Echt super nummer, mooie opbouw etc etc
Had ni anders verwacht

Must have it on vinyl

En ja sewes onze lieve m.i.k.e.
woot
Ma kmoet iets vinden om te doen terwijl ik luister ;s


Posted by super-styleR on Jan-22-2004 19:30:

Pure classic , i love it


Posted by super-styleR on Jan-22-2004 19:48:

Push ! sweet track.


Posted by emma on Jan-22-2004 20:00:

M.I.K.E. komt eraaaaaaaaan


Posted by super-styleR on Jan-22-2004 20:00:

Jaaaaaaaaa emma belgische trots op id&t


Posted by Wildfir3 on Jan-22-2004 20:07:

quote:
Originally posted by pooley
lekkere opening


thx, charmeur

asot stimuleert de geest... al drie van de elf hoofdstukken geblokt ^^


Posted by pooley on Jan-22-2004 20:23:

:-))


Posted by djcresto on Jan-22-2004 20:32:

wat zei ie over mike uit belgie?


Posted by Wildfir3 on Jan-22-2004 20:36:

dattem crap r&b maakt ^^


Posted by super-styleR on Jan-22-2004 20:45:

true ^^


Posted by Zehra on Jan-22-2004 20:54:

vind set van mike mah niks speciaal buiten de volgende liedjes:
06 Ferry Corsten - Kyoto
07 Haak - Bass Shuttle

heb the newest tunes selected ook al gemist...


Posted by pooley on Jan-22-2004 20:56:

Die was echt goed Z
Morgen downloaden op ets-global he
Ze lopen ni weg, gene paniek


Posted by Zehra on Jan-22-2004 20:59:

quote:
Originally posted by pooley
Die was echt goed Z
Morgen downloaden op ets-global he
Ze lopen ni weg, gene paniek


ja na mijn examens eens alle asot's downen die ik tot nu toe heb gemist... tzijn er in totaal drie nu mss da ik da morgen eens ga doen... moet nu opt moment ook eens gaan blokke want heb morgen twee examens en zie het dus echt niet zitten!!!


Posted by Nabistai on Jan-22-2004 21:09:

quote:
Originally posted by Miss Z
ja na mijn examens eens alle asot's downen die ik tot nu toe heb gemist... tzijn er in totaal drie nu mss da ik da morgen eens ga doen... moet nu opt moment ook eens gaan blokke want heb morgen twee examens en zie het dus echt niet zitten!!!


*schouderklopje*

*nog een schouderklopje*

*Knuffel*

*Knuffeltje*

*omhelzing*

*langere Omhelzing*

......


wa ne mens allemaal ni doet om Zehra een beetje moed te geven


Posted by Wildfir3 on Jan-22-2004 21:12:

profiteren noem ik da

*geeft zehra ook ne knuffel*


Posted by pooley on Jan-22-2004 21:14:

all� we zijn al met 3

GROUUUPPPHUUUUUGGGGG

We know you can do it
En da geeldt voor de anderen ook


Posted by emma on Jan-22-2004 21:17:

KOMAAN ZEHRA !!!

ni opgeven !!!!

we believe in you !!!!!!!!

denk aan de leuke feestjes die ge na de exames ga hebben


Posted by Wildfir3 on Jan-22-2004 21:21:

/me knuffelt emma ook


Posted by Eagle` on Jan-22-2004 21:22:

da noem ik nu misbruik maken van de situatie


Posted by emma on Jan-22-2004 21:23:

hahahahahahahahahahah!!!!

** big beta group hug !! **


Posted by pooley on Jan-22-2004 21:26:

I'm in !!!
grouphuuuggg


What a happy family


Pages (98): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.