TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- A State of Trance with Armin van Buuren
Pages (98): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 »
| quote: |
| Originally posted by super-styleR Er bestaat zoiets als irc,ftp waarop je die sets wel eens kan vinden Ik vind asot zelf gewoon goe omdat ge der maanden op voorhand de nieuwste platen hoort |
| quote: |
| Originally posted by pooley Kalm blijven emma uw bloeddruk !! |
Yep yep werkt perfect hier
via australie that is 
En ja, lekkere opening 
Airwave - Lady Blue (Tune Of The Week)=> LOLO !!!!!
(superschijfje!!!)
de belgen zijn goed vertegenwoordigt in deze asot aflevering
strax nog een uurtje M.I.K.E. in the mix !!!!
Had to post this, congrats with the tune of the week AND a kickass tune.
Love it and will buy it (if it will be avail in Brussels 
Echt super nummer, mooie opbouw etc etc
Had ni anders verwacht 
Must have it on vinyl 
En ja sewes onze lieve m.i.k.e.
woot
Ma kmoet iets vinden om te doen terwijl ik luister ;s
Pure classic , i love it 
Push ! sweet track.
M.I.K.E. komt eraaaaaaaaan 
Jaaaaaaaaa emma
belgische trots op id&t 
| quote: |
| Originally posted by pooley lekkere opening |
:-))
wat zei ie over mike uit belgie?
dattem crap r&b maakt ^^
true ^^
vind set van mike mah niks speciaal buiten de volgende liedjes:
06 Ferry Corsten - Kyoto
07 Haak - Bass Shuttle
heb the newest tunes selected ook al gemist... ![]()
Die was echt goed Z
Morgen downloaden op ets-global he 
Ze lopen ni weg, gene paniek
| quote: |
| Originally posted by pooley Die was echt goed Z Morgen downloaden op ets-global he ![]() Ze lopen ni weg, gene paniek |
mss da ik da morgen eens ga doen... moet nu opt moment ook eens gaan blokke want heb morgen twee examens en zie het dus echt niet zitten!!!
| quote: |
Originally posted by Miss Z mss da ik da morgen eens ga doen... moet nu opt moment ook eens gaan blokke want heb morgen twee examens en zie het dus echt niet zitten!!! |
profiteren noem ik da
*geeft zehra ook ne knuffel*

all� we zijn al met 3
GROUUUPPPHUUUUUGGGGG
We know you can do it
En da geeldt voor de anderen ook
KOMAAN ZEHRA !!!
ni opgeven !!!!
we believe in you !!!!!!!!
denk aan de leuke feestjes die ge na de exames ga hebben 
/me knuffelt emma ook 
da noem ik nu misbruik maken van de situatie 
hahahahahahahahahahah!!!!
** big beta group hug !! **
I'm in !!!
grouphuuuggg
What a happy family
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.