TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- MondayBar Spring Cruise 2004
Pages (16): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »

Posted by ScuL on Jan-23-2004 12:14:

quote:
Originally posted by mjz
tror bara den stannar i en dryg timme i �bo... men visst hinner man av om man vill...
hmm kul.
har aldrig varit i finland.
vore kul att bara titta lite d�r

Posted by -=Kotten=- on Jan-23-2004 17:36:

Kommer till �bo tidigt p� morgonen/f�rmiddan...precis n�r man f�r sig n�n timmes s�mn f�r att orka me hemf�rden...

Posted by ScuL on Jan-23-2004 17:48:

quote:
Originally posted by -=Kotten=-
Kommer till �bo tidigt p� morgonen/f�rmiddan...precis n�r man f�r sig n�n timmes s�mn f�r att orka me hemf�rden...

man �r ju seg och stannar vaken ju.... f.�. kalla luften ute ska s�rskillt vakna dig tidigt i morgonen

Posted by SteveTranz4ever on Jan-23-2004 17:53:

quote:
Originally posted by ScuL
man �r ju seg och stannar vaken ju.... f.�. kalla luften ute ska s�rskillt vakna dig tidigt i morgonen

Vad �r en timme i �bo mot en m�jlighet att vila sig s� man orkar med att parta the Swedish way p� v�gen hem... �bo e skit samma � se 08:00 en fredag morgon... trust me... get some rest

Posted by ScuL on Jan-23-2004 19:06:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Vad �r en timme i �bo mot en m�jlighet att vila sig s� man orkar med att parta the Swedish way p� v�gen hem... �bo e skit samma � se 08:00 en fredag morgon... trust me... get some rest

jag har inte beslutat �n. bara �verv�ger vad som �r m�jligt och vad inte .... btw, accepterar de euro p� b�ten?
jag vet att man kan betala i euro p� b�ten mellen tyskland och danmark, s� varf�r inte mellan sverige och finland?

Posted by SteveTranz4ever on Jan-23-2004 19:58:

quote:
jag har inte beslutat �n. bara �verv�ger vad som �r m�jligt och vad inte .... btw, accepterar de euro p� b�ten?
jag vet att man kan betala i euro p� b�ten mellen tyskland och danmark, s� varf�r inte mellan sverige och finland?
Det kan man... man har ju Euro i Finland och normalt s� kliver Finnar p� fr�n �bo f�r att supa p� en 23 timmars kryssning.

Posted by ScuL on Jan-23-2004 20:11:

quote:
Det kan man... man har ju Euro i Finland och normalt s� kliver Finnar p� fr�n �bo f�r att supa p� en 23 timmars kryssning.

hmm schysst.
det g�r det l�tt f�r mig

Posted by St_Andrew on Jan-23-2004 23:20:

�hhh sverige kunde ox� haft euro... snyft

Posted by SteveTranz4ever on Jan-24-2004 15:58:

S� d�r... nu har dom ringt fr�n Silja... d� var man inbokad p� en B-hytt p� d�ck 6 n�ra fr�mre hissarna. D�ck 6 �r s� h�gt man kan komma vare sig man har A eller B-hytt...

See ya omboard // Steve

Posted by JayBee on Jan-24-2004 19:34:

ok... de har fortfarande inte ringt mig. vad ska detta betyda? om de inte ringer inom 21:00 s� l�r de ju inte ringa ikv�ll i alla fall.

hmmm skummt! t�nk om de ringde mig tidigare idag. n�r jag l�g och sov hos min poolare. hans rum f�r man inte mottagning i. vad h�nder egentligen om de ringer och man inte svarar? ringer de tillbaka sen eller?

Posted by mjz on Jan-25-2004 00:45:

dom har inte ringt mig heller.. f�r v�l hoppas p� s�ndagen d�...

Posted by SteveTranz4ever on Jan-25-2004 01:54:

Dom ringer eliten f�rst... dom ringer er imorrn ska ni se

Posted by ScuL on Jan-25-2004 01:58:

quote:
Dom ringer eliten f�rst... dom ringer er imorrn ska ni se

fy fan steve STFU
lol!!

haha hoppas bara att de ringar mjz imorron annars ska vi ringa m�ndag kl 8 som vanlig folk

Posted by Tnakka on Jan-25-2004 09:52:

f�rrs g�ngen var det ju helt om�jligt att komma fram d�r p� morgonen...

Posted by SteveTranz4ever on Jan-25-2004 10:47:

quote:
fy fan steve STFU
lol!!

haha hoppas bara att de ringar mjz imorron annars ska vi ringa m�ndag kl 8 som vanlig folk

Ha ha... dom e verkligen m�na om att eliten ska med... nu ringde dom mig precis igen

Posted by Laszlo on Jan-25-2004 10:50:

Fick ocks� ett samtal ig�r. Fick bli A-klass hytter - man m�ste unna sig lite vardagslyx...de har dock inte h�rt av sig till min polare �n heller...

Posted by staz on Jan-25-2004 11:27:

mig har de d� inte ringt.

Posted by dbl on Jan-25-2004 11:30:

quote:
Ha ha... dom e verkligen m�na om att eliten ska med... nu ringde dom mig precis igen

hehehehe

Posted by Laszlo on Jan-25-2004 11:38:

N�r var sista datumet f�r att l�sa ut biljetterna f�rresten?

Posted by JayBee on Jan-25-2004 13:17:

nu har de ringt mig men jag var inte vid mobilen n�r de ringde :P s� jag ringer dem nu men fan alts�, den d�r finska kvinnan har sagt "var god dr�j kvar, vi hj�lper dig s� snart vi kan" cirka 30 g�nger nu. jag kommer f� mardr�mmar.

EDIT: men herregud, jag satt i deras j�vla v�xel och v�ntade i 20 minuter endast f�r att f� svaret med finsk brytning "ja vi har en flicka som sk�ter det d�r, hon ringer dig igen"

fan v�gra koppla mig till henne eller n�tt. �h!

Posted by ScuL on Jan-25-2004 13:35:

jaha

fick ett PM fr�n mjz. vi har ocks� ett B-hytt som Steve
det har kommer att bli r�tt kul!!

Posted by JayBee on Jan-25-2004 14:05:

s� nu �r mina 2 hytter bokade. men efter alla problem och folk som hoppat av och folk som hoppat p� s� har det �nd� slutat med samma problem som jag hadde f�r cirka 2-3 veckor sedan.

jag har 2 hyttplatser lediga. S� om det �r n�gon sim vill ha dem s� s�g till S� FORT SOM M�JLIGT.

Posted by SteveTranz4ever on Jan-25-2004 15:53:

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
N�r var sista datumet f�r att l�sa ut biljetterna f�rresten?
2 februari... borde dom n�mt till dig... fick du ett annat datum (vilket jag tvivlar p�) s� ring och fr�ga.

Nu �r det s� h�r... Jag vill ha in samtliga bokningsnummer VIA MAIL, ICQ, MSN ELLER TELEFON, fr�n dom SWETAs som ansvarar f�r en eller flera hytter !!!

Jag skall ringa om en ca.vecka och ange alla dessa att dessa hytter vill bo bredvid/mittemot varandra. �ven ni som har A-hytter g�r bra... enda skillnaden mellan A-hytt och B-hytt �r att A-hytt har f�nster.
D�ck 6 �r det h�gsta man kan komma och d�r har jag redan bett att min hytt skall vara. Det �r inte s�kert till 100& att detta g�r men iaf. till 99%.

SKRIV INTE UT BOKNINSNUMMREN H�R !!!! D� riskerar ni att n�gon annan avbokar eller st�ller till det f�r er

[edit]Har f�tt in nummer fr�n Jaybee (2hytter)

[edit2]Baa hhaa haa... nu ringde dom mig igen... DOm verkligen ha med mig, av n�n anledning s� stog jag med p� 3 st�llen i deras lista.

Posted by mjz on Jan-25-2004 17:16:

haha, mig n�jde dom sig med att ringa en g�ng... men det r�ckte tydligen f�r att f� en hytt...

Posted by lonne on Jan-25-2004 17:45:

Viktor ska du �ka ?

Pages (16): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »