TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- MondayBar Spring Cruise 2004
Pages (16): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
| quote: |
| Originally posted by mjz tror bara den stannar i en dryg timme i �bo... men visst hinner man av om man vill... |
Kommer till �bo tidigt p� morgonen/f�rmiddan...precis n�r man f�r sig n�n timmes s�mn f�r att orka me hemf�rden... 
| Originally posted by -=Kotten=- Kommer till �bo tidigt p� morgonen/f�rmiddan...precis n�r man f�r sig n�n timmes s�mn f�r att orka me hemf�rden... |
| Originally posted by ScuL man �r ju seg och stannar vaken ju.... f.�. kalla luften ute ska s�rskillt vakna dig tidigt i morgonen |
| Originally posted by SteveTranz4ever Vad �r en timme i �bo mot en m�jlighet att vila sig s� man orkar med att parta the Swedish way p� v�gen hem... �bo e skit samma � se 08:00 en fredag morgon... trust me... get some rest |
.... btw, accepterar de euro p� b�ten?
| Originally posted by ScuL jag har inte beslutat �n. bara �verv�ger vad som �r m�jligt och vad inte .... btw, accepterar de euro p� b�ten?jag vet att man kan betala i euro p� b�ten mellen tyskland och danmark, s� varf�r inte mellan sverige och finland? |
| Originally posted by SteveTranz4ever Det kan man... man har ju Euro i Finland och normalt s� kliver Finnar p� fr�n �bo f�r att supa p� en 23 timmars kryssning. |
�hhh sverige kunde ox� haft euro... snyft 
S� d�r... nu har dom ringt fr�n Silja... d� var man inbokad p� en B-hytt p� d�ck 6 n�ra fr�mre hissarna. D�ck 6 �r s� h�gt man kan komma vare sig man har A eller B-hytt...
See ya omboard // Steve 
ok... de har fortfarande inte ringt mig. vad ska detta betyda? om de inte ringer inom 21:00 s� l�r de ju inte ringa ikv�ll i alla fall.
hmmm skummt! t�nk om de ringde mig tidigare idag. n�r jag l�g och sov hos min poolare. hans rum f�r man inte mottagning i. vad h�nder egentligen om de ringer och man inte svarar? ringer de tillbaka sen eller?
dom har inte ringt mig heller.. f�r v�l hoppas p� s�ndagen d�...
Dom ringer eliten f�rst... dom ringer er imorrn ska ni se 
| Originally posted by SteveTranz4ever Dom ringer eliten f�rst... dom ringer er imorrn ska ni se |

f�rrs g�ngen var det ju helt om�jligt att komma fram d�r p� morgonen...
| Originally posted by ScuL fy fan steve STFU ![]() lol!! haha hoppas bara att de ringar mjz imorron annars ska vi ringa m�ndag kl 8 som vanlig folk |
Fick ocks� ett samtal ig�r. Fick bli A-klass hytter - man m�ste unna sig lite vardagslyx...de har dock inte h�rt av sig till min polare �n heller...
mig har de d� inte ringt.
| Originally posted by SteveTranz4ever Ha ha... dom e verkligen m�na om att eliten ska med... nu ringde dom mig precis igen |
N�r var sista datumet f�r att l�sa ut biljetterna f�rresten?
nu har de ringt mig men jag var inte vid mobilen n�r de ringde :P s� jag ringer dem nu men fan alts�, den d�r finska kvinnan har sagt "var god dr�j kvar, vi hj�lper dig s� snart vi kan" cirka 30 g�nger nu. jag kommer f� mardr�mmar.
EDIT: men herregud, jag satt i deras j�vla v�xel och v�ntade i 20 minuter endast f�r att f� svaret med finsk brytning "ja vi har en flicka som sk�ter det d�r, hon ringer dig igen"
fan v�gra koppla mig till henne eller n�tt. �h!

jaha
fick ett PM fr�n mjz. vi har ocks� ett B-hytt som Steve 
det har kommer att bli r�tt kul!! 
s� nu �r mina 2 hytter bokade. men efter alla problem och folk som hoppat av och folk som hoppat p� s� har det �nd� slutat med samma problem som jag hadde f�r cirka 2-3 veckor sedan.
jag har 2 hyttplatser lediga. S� om det �r n�gon sim vill ha dem s� s�g till S� FORT SOM M�JLIGT. 
| Originally posted by DJ_Laszlo N�r var sista datumet f�r att l�sa ut biljetterna f�rresten? |
haha, mig n�jde dom sig med att ringa en g�ng... men det r�ckte tydligen f�r att f� en hytt... 
Viktor ska du �ka ?