TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Finland
-- Sekalaista
Pages (31): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 »

Posted by Mr.Mystery on Apr-08-2004 13:13:

quote:
Originally posted by BetaFactory
Lentokoneasentaja? Huolletaanko ainoastaan Finskin koneita siell� (atraimet, bussit, MD:t jne), vai joudutteko my�s korjaamaan toisten koneita? (siis oletko Finnairin huoltaja vai huoltaja "yleens�")

Siis min�h�n en ty�skentele Finnairille ollenkaan vaikka Finnairin koneille ty�t� tehd��nkin. Sis�tiloja siivoilen (MD11, MD82/83, Airbus, Boeing 757).

Posted by Thunder5 on Apr-12-2004 12:01:

Luinpa sitten t�nkin threadin l�pi...

Posted by Mr.Mystery on Apr-16-2004 11:53:

Perkeleen perkele!

Mun Mirco De Govian Chronoscale-albumin ykk�s-CD on h�vinnyt johonkin! Kotelo on tossa mutta levy� ei miss��n.

Arrrgghh!!

Posted by Thunder5 on Apr-16-2004 12:03:

quote:
Originally posted by Mr.Mystery
Perkeleen perkele!

Mun Mirco De Govian Chronoscale-albumin ykk�s-CD on h�vinnyt johonkin! Kotelo on tossa mutta levy� ei miss��n.

Arrrgghh!!

Ootko katsonu vessasta? ja s�ngyn alta?

Posted by Mr.Mystery on Apr-16-2004 14:55:

quote:
Originally posted by Thunder5
Ootko katsonu vessasta? ja s�ngyn alta?

En viel�. Tunnin m� sit� eilen etin enk� mist��n l�yt�nyt, nyt pit�� ruveta ettim��n v�h�n ep�todenn�k�isemmist� paikoista.

Posted by skip on Apr-16-2004 15:36:

quote:
En viel�. Tunnin m� sit� eilen etin enk� mist��n l�yt�nyt, nyt pit�� ruveta ettim��n v�h�n ep�todenn�k�isemmist� paikoista.

ei saa ikin� pist�� levy� muualle kuin sen omaan koteloonsa ja soittimeen!

toivottavasti l�ytyy kuitenkin!

Posted by Mr.Mystery on Apr-16-2004 15:42:

quote:
Originally posted by skip

ei saa ikin� pist�� levy� muualle kuin sen omaan koteloonsa ja soittimeen!

Ei sit� keskell� y�t� tule aina niin ajateltua...

Posted by BetaFactory on Apr-16-2004 17:04:

Minulta katosi "Labyrinth vs. Gatecrasher '00"-teippi nelisen vuotta sitten. Luulin ett� se oli j��nyt Saksaan tai Tsekkiin (hotelliin, laivoihin tai bussiin), mutta l�ysin sen pari kuukautta sitten Shadows LP-levyjen joukosta. Kyseess� ainoastaan lyhyt p�tk� siit� l�hetyksest�, mutta innostuin todella paljon, ja tuli kuunneltua sit� 20 minsan p�tk�� uudestaan ja uudestaan.

Toivottavasti l�yd�t sen levyn.

Posted by skip on Apr-19-2004 23:15:

m� menen nyt nukkumaan!

(+1)

Posted by GrimReaper on Apr-19-2004 23:27:

quote:
Originally posted by skip
m� menen nyt nukkumaan!

(+1)

Mit�mit�!!?? No kai m�kin sitten. Piti tosin menn� jo aikoja sitten mutta jotenkin vain tuli muuta tekemist�.

T�st� hyv�st� multa varmaan poistetaan 50 postia yhden postin lis��misen sijasta, min� kun en oo sp�mm��j�tyyppi�...

Posted by Mr.Mystery on Apr-20-2004 18:40:

Oh-hoh, onpas siin� v�ke�

Posted by skip on Apr-20-2004 18:46:

quote:

kukas on kuka jos saa kysy�!?

Posted by GrimReaper on Apr-20-2004 19:11:

Kuvan tapahtumapaikka ja -aika on Anjunabeats Worldwide Finland Hesan Nosturissa viime lauantaina 17. p�iv�.

Kai sen verran voin paljastaa ett� ett� keskell� on allekirjoittanut itse. Loput pysyk��n mysteerein� kunnes asianomaiset itse kertovat.

Posted by skip on Apr-20-2004 20:13:

lalalaa! hyv� tuuli ja sp�mm�ily jatkuu! orkidean unity mixi vai mik� lie soi taustalla ja kohta saan herkullista sapuskaa! paistettuja nuudeleit� ja jotain kanah�ss�kk��! ja olin t�n�� my�s ensimm�ist� kertaa varmaan johonkin noin 5 vuoteen urheilemassa oikein kunnolla! sulkapalloa pelaamassa is� paappani kanssa!! ja voitin joka er�n! kivaa oli! en�� ei tarvis kuin muutaman maistuvan kylm�n drinkin ja pimppi�, niin olisi t�ydellist�! harmi vaan, ett� tytt�yst�v� ei ole t��ll� t�ll� hetkell�, mutta ei se nyt niin kauheeta ole!!

Posted by Mr.Mystery on Apr-20-2004 20:58:

quote:
Originally posted by GrimReaper
Kuvan tapahtumapaikka ja -aika on Anjunabeats Worldwide Finland Hesan Nosturissa viime lauantaina 17. p�iv�.

Kai sen verran voin paljastaa ett� ett� keskell� on allekirjoittanut itse. Loput pysyk��n mysteerein� kunnes asianomaiset itse kertovat.

Valotettakoon nyt viel� ett� vasemmalla on hyv� yst�v�ni jonka tarkkasilm�isimm�t ovat saattaneet n�hd� t��ll�kin vilahtaneen o0_wza_0o-nimell�. Toinen vasemmalta onkin sitten mysteeri itse.

Posted by skip on Apr-21-2004 11:49:

h�vyt�n mainos, nyt kun t��ll� ei moderaattoriakaan ole!

ostakaa mun levyt!!!!!!

Posted by Mr.Mystery on Apr-21-2004 12:17:

Heh, saitko ton Foreign Delusionsin kenties tosta Chemical records giveaway-hommasta?

Posted by skip on Apr-21-2004 12:57:

quote:
Heh, saitko ton Foreign Delusionsin kenties tosta Chemical records giveaway-hommasta?

taisinpa saada! harmi, ettei ollut vaikka promo cdr:�� tarjolla, koska moisen olisin ottanut paljon mielummin kyll�, koska en omista vinyylisoitinta!

Posted by Puuhis on Apr-21-2004 18:36:

quote:

Oho! Miekin kuvassa!

Posted by philly_FIN on Apr-22-2004 10:57:

ihan ok n�k�inen paita, miss�k�h�n mun on
jos joku jaksaa niin viittisk� laittaa hieman palautetta ett�
millaset bileet oli itsess��n ja soittajat?

Posted by Puuhis on Apr-22-2004 13:39:

Philly, Grimin kaa sovittiin ett� h�n toimittaa sulle paidan kun se py�rii siell� Turussa p�in useammin ja taitaa sill� olla passikin voimassa. Bileet oli aivan mahtavat!! Eip� niist� muuta voi sanoa ett� kaikki vehkeet ja vermeet, musa ja soittajat toimi eritt�in hyvin ainakin allekirjottaneelle. Lis�� t�mm�si�!

Posted by GrimReaper on Apr-22-2004 15:04:

Phillyn kanssa on jo asiasta keskusteltu ja se on vain musta kiinni t�ll� hetkell� kun on vappukin viel� ihan auki.. mit� miss� ja �lk�� todellakaan kysyk� miten vaan kysyk�� MIKSI (lainaus Studio Julmahuvista).

Posted by Thunder5 on Apr-22-2004 15:13:

quote:
�lk�� todellakaan kysyk� miten vaan kysyk�� MIKSI (lainaus Studio Julmahuvista).

Voi olla ett� muistan v��rin mutta eik�s tuo ollu Trabant Expressist�. Siit� Ven�l�inen avaruusraketti taijokusinnep�in sketsist�...

Posted by GrimReaper on Apr-22-2004 15:34:

quote:
Originally posted by Thunder5
Voi olla ett� muistan v��rin mutta eik�s tuo ollu Trabant Expressist�. Siit� Ven�l�inen avaruusraketti taijokusinnep�in sketsist�...

Tais muuten ollakin juu. Kiitti korjauksesta. Eik�s siin� kuitenkin ollu osin samoja n�yttelij�it� mit� Julmahuvissakin...

Posted by Thunder5 on Apr-22-2004 15:50:

quote:
Tais muuten ollakin juu. Kiitti korjauksesta. Eik�s siin� kuitenkin ollu osin samoja n�yttelij�it� mit� Julmahuvissakin...

Saattaa olla, ep�ilen kyll� kovasti. Mutta sen verran muistan ett� Trabant Expressissa ja Vinti�iss� on sama porukka.

Pages (31): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 »