TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ADDICTION, 28 Februari, Chez Bebe - Utrecht
Pages (14): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 »
klinkt zeker gezellig!
denk dat het nu tijd is dat jullie mij gaan flamen!
ik kom er net achter dat ik in tjechie zit op 28 feb !!
heb ik weer !

| quote: |
Originally posted by franzelare denk dat het nu tijd is dat jullie mij gaan flamen!ik kom er net achter dat ik in tjechie zit op 28 feb !! heb ik weer ! |
heren organisatie...
zijn de flyers al gedrukt? zo niet,wacht dan ook heeeeeeeeeeeeeel effies want ik probeer een leuke guest dj te regelen om mee back2back te draaien
| Originally posted by DjRV heren organisatie... zijn de flyers al gedrukt? zo niet,wacht dan ook heeeeeeeeeeeeeel effies want ik probeer een leuke guest dj te regelen om mee back2back te draaien |

| Originally posted by DjRV heren organisatie... zijn de flyers al gedrukt? zo niet,wacht dan ook heeeeeeeeeeeeeel effies want ik probeer een leuke guest dj te regelen om mee back2back te draaien |

het is zo lang geleden dat ik naar een goed feest ben geweest dus dit kan ik niet missen, zowizo vorige addiction was ook leuk! 
alleen deze keer niet tot 8 uur wachten in een kledingszaak van THC's moeder! 
| Originally posted by TimeportE alleen deze keer niet tot 8 uur wachten in een kledingszaak van THC's moeder! |

Originally posted by basd ![]() Dat was toch Nexus in Deventer? Want er staat me wel iets van bij, en bij de vorige Addiction was ik niet.. |

| Originally posted by TimeportE je hebt nog gelijk ook, moet je voorstellen hoe lang het niet geleden is! ![]() vorige addiction van ede naar ede waginginen lopen omdat ze daar wel een snoepautomaat hadden? heb ik het nu wel goed? |
IDD ja, kheb dat filmpje toen nog gekeken met Tin zn tong
Ondertussen reed ik als een malle naar m'n werk om op tijd te komen (6uur) - met de gebroeders Yarnie slapend achterin - op een gegeven moment moest ik ineens stoppen want hij moest kotsen 
| Originally posted by Little Theseus IDD ja, kheb dat filmpje toen nog gekeken met Tin zn tong Ondertussen reed ik als een malle naar m'n werk om op tijd te komen (6uur) - met de gebroeders Yarnie slapend achterin - op een gegeven moment moest ik ineens stoppen want hij moest kotsen |
Ik kon Yarnie1 en 2 ook nooit uit elkaar houden
Kicken dat die er toen ook waren!
hehe.. en toen harmen zijn auto tegen een paal aan parkeerde wist ik even niet waar ik moest zijn, kut voor hem maar het zag er toen extreem grappig uit. (leedvermaak
) 
| Originally posted by TimeportE hehe.. en toen harmen zijn auto tegen een paal aan parkeerde wist ik even niet waar ik moest zijn, kut voor hem maar het zag er toen extreem grappig uit. (leedvermaak ) |
helaas komt DJRV niet meer afsluiten

in plaats daarvan komt het DJ team DJRV vs Misja Helsloot
sorry
(
verdorie
Top top top, Ruben, dat je dat geregeld hebt
Dat wordt dus:
23.00-01.00 Verdine Bel
01.00-03.00 Leander
03.00-05.00 Eye-Riz
05.00-07.00 DJRV vs Misja Helsloot

Zo inderdaad VET geregeld!

met grote dank aan de heer helsloot
| Originally posted by DjRV met grote dank aan de heer helsloot |
| Originally posted by DjRV met grote dank aan de heer helsloot |
Kicke! 
GVD en wie de fucking hell kan er weer niet
laatste keer dat ik misja hoorde, draaide hij voor tiesto en montana in de asta, en daar was hij voor mij echt de man van de avond
montana was leuk en tiesto had beter alleen maar handtekeningen kunnen gaan geven en een ander kunnen laten draaien! maar misja was DE MAN
en nu draait hij nog wel samen met mijn honnepon! en dan kan ik weer niet 
oh, ik wil die set horen naderhand, dus RUUB neem die set aub op!!! dan kom ik een keer bij je langs hem luisten!
Jammer dat je dit moet missen frans! was leuk geweest...ik ga dit iig niet missen, desnoods kom ik wel alleen..ik probeer petertje nog steeds mee te krijgen maar maak weinig kans denk ik..
| Originally posted by T.H.C. Jammer dat je dit moet missen frans! was leuk geweest...ik ga dit iig niet missen, desnoods kom ik wel alleen..ik probeer petertje nog steeds mee te krijgen maar maak weinig kans denk ik.. |
zou echt lache zijn als tie ook mee komt!
doe je best Wouter!