TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ArisE@Mezz Breda * 27 maart 2004 *
Pages (10): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 »
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Nou ja hebben we iig een opl voor het after probleem |

| Originally posted by eieregooie IDD ![]() Dus dan weet je het alvast SnuggLe, ik ga na Arise dus waarschijnlijk als een speer naar de Asta |

Timetable!!
ZAAL MEZZ
Marc-S 2100-2200
Perry O'Neil 2200-2300
Dazzle 2300-0030
Misja Helsloot 0030-0200
CAFE MEZZ
Noah 2100-2200
Teagle 2200-2400
David 2400-0200
VISUALS
VJ- Eye Supply 2100-0200
zozo David en Tijs hebben het goed voor mekaar, 2 uurtjes draaien
. Ben trouwens ook wel benieuwd naar Partyhardy, eens kijken of die zo goed kan draaien als dattie zelf uit zn dak gaat
.
Wie van de TA�s uit omgeving Rotjeknor gaan nog meer, Jappio, Lex 3o3??? 
misschien wordt t tijd voor een totaallijst van TA'ers op te stellen
Hier een beginnetje:
303
Basvh
DJ Lex
eieregooie
Kolkiewolkie
M_Peror
magrec
Optimus
Snuggle
Switch
Trancefool
| Originally posted by TranceFool zozo David en Tijs hebben het goed voor mekaar, 2 uurtjes draaien . Ben trouwens ook wel benieuwd naar Partyhardy, eens kijken of die zo goed kan draaien als dattie zelf uit zn dak gaat .Wie van de TA�s uit omgeving Rotjeknor gaan nog meer, Jappio, Lex 3o3??? |

| Originally posted by SnuggLe TranceFool, krijg je een biertje van me voor de uitschakeling in de mixcontest ![]() Naar aanleiding van je mix had je technofool moeten heten |
| Originally posted by SnuggLe TranceFool, krijg je een biertje van me voor de uitschakeling in de mixcontest ![]() Naar aanleiding van je mix had je technofool moeten heten |
| Originally posted by Dj Lex Ik zou dit niet geloven Trancefool, hij belooft namelijk iedereen biertjes, maar geeft ze NOOIT! |
| Originally posted by Dj Lex Ik zou dit niet geloven Trancefool, hij belooft namelijk iedereen biertjes, maar geeft ze NOOIT! |

kheb maar es een kaartje aangeschaft 
Ga ik ook vandaag doen 
| Originally posted by Three 'O Three Hier een beginnetje: 303 Basvh DJ Lex eieregooie Kolkiewolkie M_Peror magrec Optimus Snuggle Switch Trancefool |
| Originally posted by Three 'O Three Hier een beginnetje: 303 Basvh DJ Lex eieregooie Jappio Kolkiewolkie M_Peror magrec Optimus Snuggle Switch Trancefool |
(heb me ook nog gehouden aan de standaard delftse alfabetcontrole dus je hoeft m niet te editten ook
ik zit nog te teijfelen.
Mocht ik een auto kunnen regelen dan kom ik denk ik wel langs.
Ik kom in ieder geval zeker niet. Kan geen auto ofzo regelen en vier uur is me echt te vroeg..
Bovendien moet ik de volgende dag werken, zal waarschijnlijk erg vroeg op moeten staan..
He, ik sta er nog tussen. Dat is dus overbodig want ik zie het niet zitten om van 4 uur snachts tot ik weet niet wanneer te wachten EN het kost klauwen met geld (wat er niet is) EN ik kan dat weekend niet eens (verjaardagen van vrienden).
Wisten jullie dat Jappio zelfs 40+ dames van 't postkantoor chartered voor Arise!!
Hij moest alleen de moed opgeven toen bleek dat Franske Bauer niet op de line-up stond!!
| Originally posted by ArisE2 Wisten jullie dat Jappio zelfs 40+ dames van 't postkantoor chartered voor Arise!! Hij moest alleen de moed opgeven toen bleek dat Franske Bauer niet op de line-up stond!! |
| Originally posted by Jappio zet mij er ook maar bij.. Hopelijk is die toko wel zo groot dat ik die geile sjinees een beetje kan ontlopen |
| Originally posted by Optimus mijn Aquarius+gsm met camera staan al klaar voor jou |
Heb er zin in gasten!
Partyyyyy! 
Zijn er nog kaarten? Vervoer is geregeld!
Feestje met Dazzle in Breda wil ik niet missen!
Top!! helemaal uit A'dam! Zal Martijn tof vinden.
Kaarten kun je nog kopen bij Ticketservice.
| Originally posted by Martine Zijn er nog kaarten? Vervoer is geregeld! Feestje met Dazzle in Breda wil ik niet missen! |