TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Roken op Dance-party's????
Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »

Posted by Massive on Dec-25-2003 15:36:

omg waar jullie allemaal over kunnen discussieren zeg... naja houd thet forum tenminste levend

Posted by eieregooie on Dec-25-2003 16:48:

Ik heb niet de hele thread gelezen, want ik moet zo werken... Maar volgens mij missen een aantal mensen het punt...

Het rookverbod dat per 1 januari van kracht gaat komt er omdat mensen recht hebben op een rookvrije werkplek. Er zijn zat kantoren e.d. waar mensen gewoon de hele dag vrolijk lopen te paffen en andere mensen dus 40 uur per week in de rook zitten. En dan gaan jullie lopen miepen over zo af en toe eens een feestje (want zulke enorme feestbeesten zijn jullie nou niet allemaal). Bovendien is het geen rookverbod voor de horeca zoals ik sommigen hier heb horen zeggen, maar een algeheel rookverbod voor de werkplek, waarop de horeca voorlopig zelfs de uitzondering is!

En dan kunnen jullie wel allemaal gaan discussieren over dat er in clubs en op feestjes wel of niet meer gerookt mag worden, maar dat is met deze aanstaande maatregel helemaal niet aan de orde! En verder is het een eindeloze discussie. Ga vooral door, doe je zegje, maar WEET waar je het over hebt.

Posted by ROFL on Dec-25-2003 18:01:

quote:
Originally posted by eieregooie
Ik heb niet de hele thread gelezen, want ik moet zo werken... Maar volgens mij missen een aantal mensen het punt...

Het rookverbod dat per 1 januari van kracht gaat komt er omdat mensen recht hebben op een rookvrije werkplek. Er zijn zat kantoren e.d. waar mensen gewoon de hele dag vrolijk lopen te paffen en andere mensen dus 40 uur per week in de rook zitten. En dan gaan jullie lopen miepen over zo af en toe eens een feestje (want zulke enorme feestbeesten zijn jullie nou niet allemaal). Bovendien is het geen rookverbod voor de horeca zoals ik sommigen hier heb horen zeggen, maar een algeheel rookverbod voor de werkplek, waarop de horeca voorlopig zelfs de uitzondering is!

En dan kunnen jullie wel allemaal gaan discussieren over dat er in clubs en op feestjes wel of niet meer gerookt mag worden, maar dat is met deze aanstaande maatregel helemaal niet aan de orde! En verder is het een eindeloze discussie. Ga vooral door, doe je zegje, maar WEET waar je het over hebt.

Je hebt inderdaad niet de hele thead gelezen, want hier waren we al een tijdje uit

Posted by Phortje on Dec-25-2003 19:31:

Ik heb niet de hele thread gelezen, dus niet slaan als ik iets zeg wat al 10x gezegd is

Zelf heb ik het niet zo op rokers, maar op grote feesten erger ik me er niet zo aan, de hal is zo hoog dat de rook toch snel naar boven gaat, dus zoveel last heb ik er niet van.. In cafe's merk je wel dat de hele ruimte snel blauw staat van de rook, maar dat is op feesten dus niet van toepassing.
Ook verwachten mensen dat ze op zo'n feest bepaalde genotsmiddelen kunnen gebruiken, dus ik denk dat dat op zo'n feest zeker moet kunnen (niet dat ik pro-roken ben, ik vind het zelf een ranzige gewoonte, maar ik kan me wel inleven in de behoefte om een sigaret op te steken op een feest).

Posted by Eye-Riz on Dec-25-2003 21:00:

quote:
Originally posted by Flippe
Ik zou het helemaal niet erg vinden als het roken verboden wordt! En zoals sommige hier al hebben gezegd, dan heb je die smerige geur 's morgens niet meer op je kamer hangen!

gewoon volgende keer je kleren meteen in de wasmand flikkeren schat

Posted by Jappio on Dec-25-2003 21:07:

quote:
Originally posted by AlFerox
als jullie je kennis van zaken niet op orde hebben, komt er idd nooit een einde aan de discussie!
in openbare gebouwen en ruimten is roken namelijk al jarenlang verboden.
een caf�/feest/discotheek is g��n openbare gelegenheid, daarom kun je roken er niet zo makkelijk verbieden op grond van de argumenten die jullie aanvoeren.

maarja

hmm goed hier heb je gelijk in, op deze gronden is dat inderdaad niet te doen; tis echter helemaal niet moeilijk om een verbod in te stellen door het verbod inderdaad gewoon door te voeren voor een rookvrije werkplek.

En over dat ik een probleem heb met jou donna, daar is dus niks van waar, ik heb alleen moeite met de manier waarop jij discusseert. Ik heb IRL ook aantal x flink gezellig met je zitten praten, maar hier irriteer ik me gewoon aan je attitude, die ik je in IRL nog nooit heb zien hebben.

En om een aantal voorbeelden te geven van zinloze en bovendien respectloze replies van je te geven in deze thread:

quote:

Dat jij nog de moeite neemt serieus te reageren op die zeikwijven

Er zijn me bigger things in life afgenomen dan mn rokertje,dus een stel kneuzen die oordelen over mijn bad habits en de last die ze daarvan ondervinden zal me dikke worst wezen

En als je ff goed leest kan t me allanggggg geen ruk meer schelen wie wat vind en hoe en waarom,en daarom geef ik de eerste prijs aan jou,anders raak je nog zo overstuur dat jij ook nog eens voor me in de rij staat voor een nieuw hart vanwege de stress;P

Maak je niet zo druk meneertje copy cat '84
*MUHAHAHAHA*
dorks

Blik je bent een enorme loser in mijn ogen[b] maar dat was je al sinds ik de eerste paar letters uit je letterbak heb zien verschijnen en dat jij mij een egobitch vind,vind ik alleen maar lekker want ik ben een ego bitch
Cheers,stel [b]zeikwijven

Ga een schaap neuken en blaat daar gewoon lekker mee verder op t zelfde nivo

Jullie soort mensen verkort mijn leven doordat ik zoveel gezeik hoor dat ik erin verzuip.

/me sets mode +Zwitsal ROFL en nu oogjes dicht(komt r ook geen rook in) en je snaveltje toe !!

En zoals gezegd, ik heb dus nix tegen jou maar alles tegen de persoon die je hier op het forum "denkt" te zijn. Beetje jammerlijk

Posted by eieregooie on Dec-26-2003 03:09:

quote:
Originally posted by Jappio
hmm goed hier heb je gelijk in, op deze gronden is dat inderdaad niet te doen; tis echter helemaal niet moeilijk om een verbod in te stellen door het verbod inderdaad gewoon door te voeren voor een rookvrije werkplek.

Dan zullen ze toch weer de hele handel moeten aanpassen, want nu is het zo dat je RECHT hebt op een rookvrije werkplek. Wanneer je dan afspreekt met elkaar dat er wel gerookt mag worden kan je weer gezellig paffen op je werk

Posted by Donna on Dec-26-2003 12:57:

De paar keer dat jij mij irl hebt mogen meemaken kom jij ook niet met dit soort tegengas zodat ik reageer,anders zou je niet denken dat ik irl niet zo was.

En idd,met mensen die ik zo af en toe op een feestje tegenkom gaak echt niet in discussie en hou ik t wel gewoon relaxed en gezellig hoor.
Pas als je een aantal weken met me hebt kunnen doormaken kun je en oordeel hebben over mn persoonlijkheid en wie of wat ik ben.

Als iemand irl poep praat reageer ik namelijk psies zoals ik hier reageer als er dom gelult word.

Ennuh,k zou zeggen,try me de volgende keer ofzo,dan kom je er vanzelf achter

Posted by ahp2002 on Dec-26-2003 20:49:

ff mn avatar testen hoor

Posted by SnuggLe on Dec-27-2003 10:51:

Oh om nog even iets lekker off-topics toe te voegen:

Voor diegene die zich inderdaad afvroegen van 'wat is het rustig', dat kan kloppen. Arj101 is gesuspend door een buitenlandse mod (dus niet door Blik of Ei).

Posted by ahp2002 on Dec-27-2003 11:03:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Voor diegene die zich inderdaad afvroegen van 'wat is het rustig', dat kan kloppen. Arj101 is gesuspend door een buitenlandse mod (dus niet door Blik of Ei).

dat moet onze grote Engelse vried Ste zijn, die is altijd op een banning spree op alles wat niet UK is

Posted by TranceFool on Dec-27-2003 11:03:

quote:
Originally posted by SnuggLe

hahaha, was die thread dus toch net iets te laat gekomen

Posted by SnuggLe on Dec-27-2003 11:09:

quote:
Originally posted by TranceFool
hahaha, was die thread dus toch net iets te laat gekomen

Te laat? Te vroeg
Maar ik ben benieuwd of dit een permban is of een suspension. We zien wel. Beetje apart allemaal.

Posted by Donna on Dec-27-2003 12:05:

Zeg Jasper,nu zit ik net die post van jou s goed te bekijken,en ik vind al die bij elkaar gespaarde uitspraken van mezelf wel vet eigenlijk

Nu heb ik daar zelf tulijk allemaal geen zin in,maar zou jij geen zin hebben om helemaal vanaf januari tot zeg maar de laatste dag deze maand mn meest disrespectvolle en useless uitspraken op die manier bij elkaar te zoeken??
Vink wel dik zo'n 2003 compilatie

Als je nou ff echt je best doet en t staat me aan dan mag je misschien 2001 en 2002 ook nog wel doen

Posted by New Wave on Dec-27-2003 13:14:

quote:
Originally posted by Donna
Aan t gas met jou Tim!
Jouw zaad kan zowieso beter niet verspreid worden omdat er anders teveel mongolen rondhuppelen binnen afzienbare tijd,misschien kunnen we ze nog wegroken,lets hope so

Mwhehe, dat is wel heel gemakkelijk om de text op mij te doen aansluiten Mijn sperma bevat nog de bestanddelen voor een zuivere mongool. Mongolen van aangetast zaad door rook zijn niet de echte!!

Posted by Eagle` on Dec-27-2003 13:29:

quote:
Zeg Jasper,nu zit ik net die post van jou s goed te bekijken,en ik vind al die bij elkaar gespaarde uitspraken van mezelf wel vet eigenlijk

Nu heb ik daar zelf tulijk allemaal geen zin in,maar zou jij geen zin hebben om helemaal vanaf januari tot zeg maar de laatste dag deze maand mn meest disrespectvolle en useless uitspraken op die manier bij elkaar te zoeken??
Vink wel dik zo'n 2003 compilatie

Als je nou ff echt je best doet en t staat me aan dan mag je misschien 2001 en 2002 ook nog wel doen

vet idee knul, haal nog is alles uit de kast zou ik zeggen, hierbij ons is het jaar 2003 nl nog niet voorbij, ik weet niet bij jullie aangezien jullie voorlopen op ons belgjes

Posted by DjRV on Dec-27-2003 14:44:

Arrow

quote:
Originally posted by Eagle`
vet idee knul, haal nog is alles uit de kast zou ik zeggen, hierbij ons is het jaar 2003 nl nog niet voorbij, ik weet niet bij jullie aangezien jullie voorlopen op ons belgjes

ik weet niet hoe de knulletjes in belgie eruit zien,maar hiero bij ons kaaskoppen landje zien ze er most definatly niet uit als Donna

Posted by Donna on Dec-27-2003 14:45:

knul

hehe,ach k begrijp je confusion wel hoor als ik iemand zou ontmoeten die grotere ballen had als ik zou ik er ook vanuit gaan dat t een dude was

Posted by Chicane on Dec-27-2003 15:12:

quote:
knul

hehe,ach k begrijp je confusion wel hoor als ik iemand zou ontmoeten die grotere ballen had als ik zou ik er ook vanuit gaan dat t een dude was

En toch knuffel je als je beste Donnie

Posted by Eagle` on Dec-27-2003 17:29:

ben je nou een ge�mancipeerd wijfie of gewoon een gozer met ballen

kan me echt niet voorstellen dat meer-vrouwen-met-ballen een agendepunt was van jullie gave premier Harry

nou goed enlighten me donna

trouwens ge�mancipeerde vrouwen moeten ze meer introduceren, daar heb je teminste iets aan in vergelijking met die Breezah trutjes

Posted by Jappio on Dec-27-2003 20:48:

bij deze stel ik donna beschikbaar voor een enkeltje brussel

enn anja

over deze uitspraken heb ik al zeker een half uur gedaan; ik heb niet zo veel vrije tijd joh.. Misschien dat 1 van die belgen dat wil doen in ruil voor wat emancipatie?

Posted by Donna on Dec-27-2003 21:41:

Dat die 2 meer dezelfde zijn dan jij denkt te weten is niet van belang,maar wel jammer dat je geen tijd hebt,tis echt fun namelijk

Enne Eagle,ik sta liever met een hamer in mn handen dan een flesje breezah,want daar krijg je echt geen spijker de muur mee in

Zow,nu eerst een peukie

Posted by Eagle` on Dec-27-2003 22:26:

quote:
Dat die 2 meer dezelfde zijn dan jij denkt te weten is niet van belang,maar wel jammer dat je geen tijd hebt,tis echt fun namelijk

Enne Eagle,ik sta liever met een hamer in mn handen dan een flesje breezah,want daar krijg je echt geen spijker de muur mee in

Zow,nu eerst een peukie

ik dacht eerder aan een biertje, maar goed apart volkje zijn jullie wel

een meisie met een hamer, wat doe je van hobbies ofzo kastjes in elkaar timmeren, nou ja tis es iets anders dan nagels lakken

Posted by Donna on Dec-28-2003 01:30:

Ach ik timmer wat aan de weg

Posted by SnuggLe on Dec-28-2003 10:13:

Donna staat niet garant voor het hele forum hoor

He Donna, wat gebeurt er nu 3januari??

Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »