TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Everybody "Versus" - 14 februari - Paard van Troje - Den Haag
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]
snuggle was die jongen met die dure sony camera in de hand
| quote: |
| Originally posted by Frankisback snuggle was die jongen met die dure sony camera in de hand |
Dat was Boom-Selection, fotograaf voor start2dance.com en echt OVERAL aanwezig
De grote neger met de dreads dus
Hele aardige kerel! 

Anke staat dus rechts.
whaaa ik zie ook vibo samen met t-tom op de foto, dat die nog leeft 
| Originally posted by Frankisback snuggle was die jongen met die dure sony camera in de hand |

tof reportje snuggle!
wordt tijd dat snitz en ik ook keer everybody feest tjekken!
Dan heb ik je niet gezien.
Ik heb wel partyhardy gezien, en nog wat andere die een bekend gezicht hadden van foto's van hier.
Zal de volgende keer is aanspreken 
Maar leuk report trouwens
Ik ben er 20 maart weer
| Originally posted by Frankisback Dan heb ik je niet gezien. Ik heb wel partyhardy gezien, en nog wat andere die een bekend gezicht hadden van foto's van hier. Zal de volgende keer is aanspreken ![]() Maar leuk report trouwens Ik ben er 20 maart weer |

Gaaf report en foto's Bram!
top!
En Daniel, je hebt Hans en David toch wel even goed duidelijk gemaakt dat zij dit niet hadden mogen missen h�?!

| Originally posted by Partyhardy! Gaaf report en foto's Bram! top! En Daniel, je hebt Hans en David toch wel even goed duidelijk gemaakt dat zij dit niet hadden mogen missen h�?! |
ik had alleen al wat (beters!?!?!) te doen die zaterdag...
| Originally posted by Partyhardy! Gaaf report en foto's Bram! top! En Daniel, je hebt Hans en David toch wel even goed duidelijk gemaakt dat zij dit niet hadden mogen missen h�?! |
Ik voel me ook een beetje dom dat ik niet geweest ben ja.
:
Ik heb inmiddels mijn kaartjes al voor 20 maart
HEB ER ZIN IN

Ik moet ze nog halen...doe ik het weekend.
Maar niemand gaat mee. BasD niet, en Anke alleen als we gastenlijst hebben
Maybe moet ik wel foto's maken, maar ik ben er sowieso bij.
| Originally posted by SnuggLe Niemand minder dan neerlandsch progressive-icoon Sander Kleinenberg besloot toen maar meteen om er zijn Nederlandse residentie te laten plaatsvinden. �Everybody� was geboren. Na twee eerdere versies van dit feest met gastoptredens van onder andere Steve Lawrer en de legendarische Sasha was het nu alweer de derde editie van dit Everybody concept. |
Verder wel ee
| Originally posted by S&S Dit klopt niet, Er zijn daarvoor in 2001 en 2002 al verschillende edities in Off Corso en Hotel Arena gehouden Verder wel eeleuk verslagje van een leuk feestje |