TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin+MIKE 28 februari in de Asta....
Pages (11): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 »
Kaartjes binnen voor de Asta 
Moet ik ook voorverkoop doen of zal het niet uitverkocht raken?
| quote: |
| Originally posted by Magic83 Moet ik ook voorverkoop doen of zal het niet uitverkocht raken? |
| Originally posted by MaGiK54 Normaal is er zo nooit voorverkoop bij Armin. Tis normaal wel druk maar nooit afgeladen, dus ik verwacht geen uitverkochte avond. Ik durfte geen risico te nemen, want ik ga waarschijnlijk er pas laat heen, grote kans dat de avond eerst ergens anders begint. |

| Originally posted by MaGiK54 Which gig of Armin in the Asta (The Hague) or XL (Amsterdam) ?? |
Oh well,the coolest are going to XL

Definitieve time-table voor Asta
23.00 - 00.30 Perry O'Neil
00.30 - 03.30 M.I.K.E.
03.30 - 08.00 Armin van Buuren
met dank aan trance.nu
| Originally posted by Menno Definitieve time-table voor Asta 23.00 - 00.30 Perry O'Neil 00.30 - 03.30 M.I.K.E. 03.30 - 08.00 Armin van Buuren met dank aan trance.nu |
Time table ziet er goed uit
Wordt weer een lekkere ASOT nacht.
| Originally posted by Magic83 Gelukkig, Armin niet pas om 5 uur zoals ik dacht |
dat gaat weer een lekker feestje worden!!
kaartjes koop ik denk ik aan de deur wel... want op die ticketservice zaaait betaal je 3,50 extra per kaartje... weinig kans dus :P
| Originally posted by dj_spare dat gaat weer een lekker feestje worden!! kaartjes koop ik denk ik aan de deur wel... want op die ticketservice zaaait betaal je 3,50 extra per kaartje... weinig kans dus :P |
| Originally posted by MaGiK54 Ik had al een leuk groepje gevormd die mee zouden gaan naar de Asta. Nu haakt iedereen af omdat ze lopen te mieten dat Armin zo laat draait. Nu kom ik alleen met een goede vriend. |
Beter niet
Dit gaat een zware nacht worden, en dan nog eens 2uur of mer de trein op
Auch 
Maar ik zie er wel naar uit !
| Originally posted by pooley Dit gaat een zware nacht worden, en dan nog eens 2uur of mer de trein op Auch ![]() Maar ik zie er wel naar uit ! |
| Originally posted by Zehra hehe, voor mij: 1 uur met de bus... 1 uur met de trein... overstappen 2 uur met de trein... Can't Wait!!! |
Of blijf je weer bij Ei?
| Originally posted by Zehra hehe, voor mij: 1 uur met de bus... 1 uur met de trein... overstappen 2 uur met de trein... Can't Wait!!! |
| Originally posted by SnuggLe En dan nog terug Of blijf je weer bij Ei? |
ben dit keer nie alleen...
Wordt voor ons ook dik twee uur met de auto, lekker Armin cd-tjes op onderweg. Ben wel heel benieuwd naar de set van Perry.
| Originally posted by MaGiK54 Plus minus 10 minuten met de auto en 5 minuten lopen |
| Originally posted by Donna Die 5 mins lopen....."ouch" |
Hmnjah ok,valt wat voor te zeggen,komen ze je auto dan ook voorrijden als de boel dichtgaat?:P
| Originally posted by Donna Hmnjah ok,valt wat voor te zeggen,komen ze je auto dan ook voorrijden als de boel dichtgaat?:P |
| Originally posted by MaGiK54 Helaas niet, moet dus ook weer 5 minuten teruglopen |