TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Armin & MIKE - 28 februari - Asta, Den Haag
Pages (16): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
| quote: |
| Originally posted by Eagle` wtf 40 euro kost die gein, en moet je nog es in antwerpen geraken plus 15 euro ingang, jezus mina. Klote kut kutrein ![]() Zijn ze nou helemaal gek geworden bij die klote openbare spoorwegen |
je kan de prijzen hier terugvinden.
leuven->amsterdam is alleszins 37 euro (had het nagevraagd ivm sensation)
| Originally posted by Zehra eens checken op de site van de nmbs edit: geen paniek je kan de prijzen hier terugvinden.Antwerpen-Berchem - Den Haag prijs per enkele reis Jongere (Voor reizigers van 12 tot en met 25 jaar): 13,50 � |

| Originally posted by Eagle` enkele reis jeuj joy to the world vergeet niet dat ik ook nog effe moet sporen van brussel tot antwerpen |
dendermonde antwerpen is hier abonnement 
en zoals tor zegt, benzine kost ook stukken van mensen
belsele - antwerpen = abonnement
ma nu ff nr FUSE, bye
fuse no shit ik ga ook naar fuse deze avond 
we hure nen treincoup� voor ons af 
Wat is er deze avond in de fuse te doen?
nm, danku eagle
Aloisiana Apres ski fuif dus
doh
Trein is cool, en zeker voor -25j is da allemaal niet ZO duur.
Hallo treinmensjes!
Als jullie met de Thalys gaan, of volgens mij iedere internationale trein, dan komen jullie aan op Den Haag HS (Hollands Spoor) en niet op Den Haag Centraal. Centraal is op loopafstand van het centrum / Asta, maar HS is dat dut niet. Als je naar Centraal wilt zal je dus moeten overstappen op HS (ze hebben in Den Haag beetje vreemde spoorweg constructie
). Je kan echter ook vanaf HS een paar haltes de tram nemen en voor de Asta (midden in het centrum) uitstappen. Halte Centrum. Ik zal nog ff opzoeken welke lijnen daarheen rijden. In ieder geval lijn 1, die ook bij mij voor de deur stopt, vandaar dat ik die weet
(Delft-HS-Asta doet die dus
).
Ik raad jullie echt aan om gewoon vanaf HS de tram te nemen, en dan wacht ik jullie daar wel op ofzo
Verder zie ik dat die treinen dus steeds om 3 voor heel aankomen (op HS dus neem ik aan), dan nog ff over op de tram dus zeg dat jullie steeds rond kwart over in het centrum kunnen zijn.
Ik weet nie wat jullie willen doen met eten, of jullie dat in Den Haag willen doen of eerder al. Maar ik ben vanaf ehh, ja kwart over 5 red ik denk ik wel, beschikbaar... Daarvoor ben ik aan het platenshoppen
Kwart over 6 lukt ook wel, dan zing ik het wel ff uit
Maar als het dus zo kwart over 7 of later wordt ga ik eerst nog ff naar huis heen en weer 
Dusse, ja, ik hoor het wel
Zal iig ff op zoek gaan naar gespecificeerde reisinfo voor jullie... Lief he?
Kusje? 
Kusje?
Beetje rondwandelen in Den Haag lijkt me best leuk.
REISINFO
TREIN:
Internationale trein:
17:15 Antwerpen-Berchem
18:57 Den Haag HS 6
Deze rijdt om het uur
Thalys:
18:05 Antwerpen-Berchem
19:27 Den Haag HS
Deze rijdt om de 3 uur
Beide treinen rijden rechtstreeks.
TRAM:
Lijn 1 richting Scheveningen Noorderstrand
van halte: Station HS
naar halte: Centrum
Deze lijn rijdt om het kwartier
Lijn 16 richting Centraal Station
van halte: Station HS
naat halte: Centrum
Deze lijn rijdt om het kwartier, enkele minuten na lijn 1
Het is slechts 3 haltes met de tram in in ongeveer 5 minuten.
Bron: http://www.ns.nl / http://www.htm.nl
Nou, trams genoeg dus
Hoop dat jullie hier wat aan hebben 
| Originally posted by SilentEagle Kusje? Beetje rondwandelen in Den Haag lijkt me best leuk. |

| Originally posted by Zehra yep en kan je ei zijn kusje persoonlijk geven ![]() btw: thanks voor al de moeite ei |
| Originally posted by eieregooie REISINFO TREIN: Internationale trein: 17:15 Antwerpen-Berchem 18:57 Den Haag HS 6 Deze rijdt om het uur |
wat ben je toch geweldig ei !!
thx vr al d emoeite vr het opzoeken enzow !!!!

To emma: volges zehra geraak jij aan die meuk ASTA kaartjes, aangezien ik geen creditcard heb voor die ticketbox, zou je zo vriendelijk wille zijn om 1 voor mij te halen pls pls 
| Originally posted by Eagle` To emma: volges zehra geraak jij aan die meuk ASTA kaartjes, aangezien ik geen creditcard heb voor die ticketbox, zou je zo vriendelijk wille zijn om 1 voor mij te halen pls pls |
lieve vriendjes=> i wish i could
ma ben zelf nog ni 100% zeker of ik een kaart heb...
dus ik vrees dak jullie ni kan helpen 
Ik heb een kaart en kan wel eventueel bestellen, maar als er iets tussenkomt en ge kunt ni gaan, dan betaalt ge ze sowieso... Maar kheb nog 1 vraagje voor mensen met ervaring met Ticketservice: Sturen ze die tickets op naar je thuis, of moet je die ergens afhalen?
@ ei: heel erg bedankt. maar is Thalys niet duurder?
@ cresto: berchem lijkt mij toch makkelijker, aangezien je op weg naar centraal toch die halte paseert, dus dan kun je even goed daar al afstappen. bovendien zijn er die dag werken aan de sporen, en ik geloof dat alle treinen niet verder dan berchem rijden.
tx ei! je bent een goed mens man =)
| Originally posted by SilentEagle Ik heb een kaart en kan wel eventueel bestellen, maar als er iets tussenkomt en ge kunt ni gaan, dan betaalt ge ze sowieso... Maar kheb nog 1 vraagje voor mensen met ervaring met Ticketservice: Sturen ze die tickets op naar je thuis, of moet je die ergens afhalen? |
jk