TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Leraar in Den Haag neergeschoten
Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Je kan niet eens typen/spellen. Bah. |
Robin dude,als jij een mening hebt en je staat daar achter,dan snap ik niet waarom je die nu zou gaan lopen bijstellen,alleen omdat je anders "niet correct" overkomt?
Meer dan schijt moet je hebben als je achter je mening staat,dus loop dan niet terug te krabbelen,be a man.
Want de moslim beweging mag hun moskee in ons land opeisen maar ik eis godverdomme dat t land waarin ik leef en waarin ik geboren ben gewoon nederland blijft en geen aanhangsel van marroko of turkije,lopen de suri's te vragen om shit? nee!
Net zoals elke groep buitenlanders dienen ook de moslims zich gewoon aan te passen en mee te lopen in t gareel wat N E D E R L A N D heet mmmkay?
Fuck die hele zooi ff lekker
| quote: |
| Originally posted by Donna Robin dude,als jij een mening hebt en je staat daar achter,dan snap ik niet waarom je die nu zou gaan lopen bijstellen,alleen omdat je anders "niet correct" overkomt? Meer dan schijt moet je hebben als je achter je mening staat,dus loop dan niet terug te krabbelen,be a man. |
Je moet je moods je objectiviteit niet laten beinvloeden dan hoef je daarna ook de zooi niet aan te passen etc.
Ookal ben je pissed like hell,na blijven denken is een vereiste als je aan een discussie wilt deelnemen en daar dan ook serieus bij genomen wild worden.
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 "Leerlingen nemen het op voor Murat" DEN HAAG - Enkele tientallen leerlingen staan donderdagochtend voor het Terra College aan de Beresteinlaan en nemen het massaal op voor Murat. Ze hebben op een autoraam een groot papier geplakt waarop staat 'Murat we love you'. Ook roepen ze: 'Wij willen Murat' en 'We love you Murat'. Om hun leuzen bij te staan, slaan ze op auto's. Ze zijn erg boos dat Murat zo slecht wordt afgeschilderd. Volgens hen heeft Van Wieren het zelf uitgelokt. "Elke pauze sprak Van Wieren hem aan. Murat heeft op alle manieren geprobeerd om zijn problemen op te lossen, maar iedereen heeft een grens", zegt een van hen. De scholieren zijn van plan om vrijdag tijdens de herdenkingsdienst op de school grote foto's van Murat mee te nemen. "Hij was onze man en deed geen vlieg kwaad." Volgens de leerlingen was dit de enige optie voor Murat. "Als hij van school af zou gaan, zou hij al zijn vrienden achterlaten. We hopen dat hij snel weer vrij komt." (bron www.telegraaf.nl) Ik weet dat het de telegraaf is en sensatie belust is, maar dat dit soort moncholen in de maatschappij rondlopen |
wat hij heeft gedaan is niet goed te spreken! pfff stelletje losers! 
kzeg niet dat het hierdoor is gebeurd, mah dit zorgt er wel voor dat ze 'iemand neerschieten' als iets normaal beschouwen.
Ik heb de thread niet helemaal doorgelezen en ben dat ook niet van plan om te gaan doen, maar ik wil toch graag even mijn mening geven, met name op het stuk van de klinisch psycholoog..
| quote: |
| Dr. J. Verhulst is klinisch psycholoog (..)De simpelste verklaring voor het geweld op de Haagse school is als volgt: het incident zou het zoveelste 'bewijs' zijn dat de integratie totaal is mislukt. Voor mij is het tevens de meest onjuiste verklaring. Ik kan namelijk zonder enige moeite voor iedere gewelddadige Turk twee gewelddadige Nederlanders neerzetten. Laten we ook niet vergeten dat ons aller Volkert een ras-Nederlander is. |
| quote: |
| Dr. J. Verhulst is klinisch psycholoog (..)In psychologisch opzicht lijkt er ook wat aan de hand te zijn: We zijn de menselijke maat kwijtgeraakt. In onze egocentrische cultuur zijn onze typisch westerse ego's veel te groot geworden en we hebben daarmee misschien zelfs mensen uit andere culturen het verkeerde voorbeeld gegeven. In onze overdreven behoefte om voor onze eigenbelangen op te komen hebben we een niets-ontziende assertiviteit gepredikt als hoogste goed. Dus wee degene die op onze tenen durft te gaan staan of ons anderszins iets in de weg legt. Die zal het bezuren. Hoe? Op elke manier die voorhanden is. Vroeger hield dat meestal een enorme scheldpartij in, of het stiekem leksteken van een band. Tegenwoordig ramt men iemand 'gewoon' in elkaar, of grijpt men 'gewoon' naar een pistool. Want wie niet horen wil, moet voelen.(..) |
| quote: |
| Dr. J. Verhulst is klinisch psycholoog Waarmee we bij vraag twee zijn aangekomen: hoe voorkom je verschrikkelijke gebeurtenissen als in Den Haag? Natuurlijk: door een herstel van normen en waarden. Maar hoe ziet dat er dan uit? Want je kunt in Nederland niet zomaar iets opleggen of verbieden, in verband met onze persoonlijke vrijheden. Ons ego, weet u wel? Als het aan mij ligt, komt er een maatregel die alle mensonterende tv-programma's uit de lucht haalt. Gewoon wegcensureren wegens verregaande smakeloosheid en als een bedreiging voor de samenleving. Want weet ��n ding heel zeker: het zien van geweld leidt nu eenmaal tot geweld. De oplossing is dus even voor de hand liggend als eenvoudig: 'gewoon' terug naar het goede voorbeeld. En weg met alle vormen van openlijke egotripperij. |
Pffffft die vrienden van die kerel mogen ze echt meteen neerknuppelen zeg, hier gaat echt mn bloed van koken, wat een respect
. Ben benieuwd hoe zij zich zouden voelen als hun vader doodgeschoten werd...
werkelijk niet te bevatten gewoon, hoe kan je zo diep zinken

| quote: |
| Originally posted by TranceFool Pffffft die vrienden van die kerel mogen ze echt meteen neerknuppelen zeg, hier gaat echt mn bloed van koken, wat een respect . Ben benieuwd hoe zij zich zouden voelen als hun vader doodgeschoten werd...werkelijk niet te bevatten gewoon, hoe kan je zo diep zinken |
| quote: |
| Wat nog slim is om te doen is getting united met ze,zodat ze je protecten in plaats van molesteren,maarruh gebeurde dat in 40/45 ook nie? (NSB) Toevallig was er van de week een maat van RV hier die woont in bos en lommer (geloof ik) amsterdam. Mooi nieuw winkelcentrum hadden ze daar gekregen 2 jaar geleden ofzo,zo goed als alle winkels zijn overgenomen door allochtonen want als je als nederlander er een winkel hebt slopen ze je spullen en vertellen erbij dat ze er niet voor terugdeinzen erger te slopen dan dat. En zo word wat nog niet is overgenomen langzaam maar zeker veroverd want de sigarenboer verkoopt zijn winkel graag aan aghmed die er dan zn slagerij kan installeren. Lekker hoor allemaal,en een rassist ben ik niet,ik kan t doorgaans prima vinden met elke kleur die hier rondloopt,interesseerd mij wat,welke kleur iemand heeft. De godsdienst en zn fanatieke achterbakse aanhang zoals de islam maar OOK de katholieke beweging draag ik weerzin toe. Gij zult niet zondigen maar een kind van 10 bruut verkrachten en daarna afmaken staat daar los van,allrighty then. Dus boeie welke kleur,maar die tering islam kan van mij lekker aan t gas. |
| quote: |
| Want de moslim beweging mag hun moskee in ons land opeisen maar ik eis godverdomme dat t land waarin ik leef en waarin ik geboren ben gewoon nederland blijft en geen aanhangsel van marroko of turkije,lopen de suri's te vragen om shit? nee! Net zoals elke groep buitenlanders dienen ook de moslims zich gewoon aan te passen en mee te lopen in t gareel wat N E D E R L A N D heet mmmkay? |
ik kan dit ook echt niet bevatten. Hoe groot is het bord voor je kop als je die gast nou nog gaat steunen ook. Ik ben bang dat als dit uit de hand loopt met die herdenking de situatie alleen maar verergerd; kijk maar naar antwerpen vorig jaar ofzo waar het toen ook helemaal fout ging.
Ik denk alleen dat het echt onaanvaardbaar is hoe dat kutvolk hierop reageert. Geef die gasten aub een uitburgeringscursus zodat ze in Turkije lekker de samenleving kunnen ontwrichten.
| quote: |
| Originally posted by Jappio Ik denk alleen dat het echt onaanvaardbaar is hoe dat kutvolk hierop reageert. Geef die gasten aub een uitburgeringscursus zodat ze in Turkije lekker de samenleving kunnen ontwrichten. |
| quote: |
| Originally posted by basvh Heel nederland, Nee een klein dorpje in het zuiden van Nederland kon wel heftig tegenstand bieden tegen de verloedering. dit d.m.v een door een druide gemaakte toverdrank. Zie hier basterix die met zijn goede vriend snitserix op everzwijnen jacht gaat. |
Lekkere jeugd heeft die jongen trouwens gehad
Zijn vader heeft eerst 9 jaar in Duitsland in de cel gezeten wegens moord. Nu zit zijn vader in de cel vanwege een schietpartij in Dordrecht
oh ja, hij heeft de man trouwens neergeschoten onder invloed van XTC en Whiskey, lijkt me niet zo'n goeie combinatie...
Ik weet niet waar ik moet beginnen, toen ik het nieuws hoorde was ik net als de meeste zeer geschokt. (ook omdat mijn moeder zelf ook lerares is).. dan ga je toch denken "stel". Maar zoals al gezegd is is het natuurlijk het ergst voor de nabestaande.
Ik hoop niet alleen dat deze gozer goed word gestraft. (en hem goed confronteren met het leed wat hij heeft aangericht), maar dat ook dat er helemaal tot op de bodum word uitgezocht waar hij het wapen vandaan heeft, van wie, waar, enzovoorts.. Zodat niet alleen hij maar ook zijn hele vrienden/meelopertjes club weet dat dit totaal niet te tolereren is!
Over die groep vrienden die ook nog is gaan protesteren, tja die zijn eigenlijk te dom voor woorden, en weten niet hoe een diep gat ze voor zichzelf (en ook andere turken/marrokanen) graven. Denk ook dat het goed is dat mensen uit die gemeenschap maar is een hartig woordje met die lui moeten spreken.
Wat ik verder nog even kwijt wil is dat de meeste Turken & Marokanen die hierheen (gehaald/gekomen) zijn van die plattelands boeren zijn. En omdat ze hier, of ze nou gevraagd zijn of niet voor het simpele werk kwamen. (waar je dus ook tamelijk simpel voor hoeft te zijn)
En het nazaad van deze mensen is over het algemeen ook simpel, gaan vaak met elkaar om en door de verkeerde vriendjes en geen of amper controle van ouders e.d. komen ze hierdoor in een neerwaardse spiraal. waardoor je van die standaard "Kut marokanen & turken etc." krijgt, en dat zijn er veel. Ja en in plaats van zich aan te passen gaan ze zich alleen maar meer afzetten.
| quote: |
| Want de moslim beweging mag hun moskee in ons land opeisen maar ik eis godverdomme dat t land waarin ik leef en waarin ik geboren ben gewoon nederland blijft en geen aanhangsel van marroko of turkije,lopen de suri's te vragen om shit? nee! |
| quote: |
| Wat nog slim is om te doen is getting united met ze,zodat ze je protecten in plaats van molesteren,maarruh gebeurde dat in 40/45 ook nie? (NSB) |
| quote: |
| Originally posted by robin erg zielig om mensen op typfouten te pakken. Er is wat mij betreft ook helemaal geen discussie nodig tussen ons. Ik heb mijn mening en jij blijkbaar een andere. Vind ik prima, jij jou mening, ik de mijne. |

| quote: |
| Originally posted by basvh nee dat doen ze niet, want daar weten ze dat de politie en het leger er met harde hand regeert. En een turkse cel heeft echt geen playstation hoor! |
Vanavond 21.52-22.35 uur RONDOM TIEN
Journalistiek discussieprogramma onder leiding van Cees Grimbergen.
Vanavond de vraag: Hoe gewoon is geweld voor Nederlandse jongeren anno 2004?
De moord op de Haagse conrector is meer dan een incident. Leerkrachten verhalen al tien jaar over agressie en vele bedreigingen. Maar dat het ooit tot een moord zou komen leek ondenkbaar.
Een gesprek met leerlingen en ouders van het Haagse Terra College, andere scholen en bedreigde leerkrachten.
En nu maar hopen dat ze ook de leerlingen uitnodigen die het nodig vonden om spandoeken op te hangen voor een moordenaar.
| quote: |
| Uit een gesprek dat het actualiteiten-programma NOVA heeft gevoerd met een groep naaste vrienden van Murat D., de 17-jarige jongen die verdacht wordt van de moord op docent Hans van Wieren, blijkt dat een geschonden eergevoel waarschijnlijk de drijfveer voor de daad is geweest. Volgens de vrienden, ook leerlingen van Terra College, was Murat al jarenlang het pispaaltje van Van Wieren en is het hem allemaal teveel geworden. De vrienden, waaronder een neef en de vriendin van Murat, benadrukten dat hun vriend een aardige jongen was die voor iedereen klaar stond. Ze staan nog volledig achter hem, en kunnen niet bevatten dat hij de leraar heeft vermoord, al begrijpen ze wel waarom hij het gedaan heeft. Docent Van Wieren zou Murat niet respectvol genoeg hebben behandeld. In de studio sprak Gabri�l van den Brink, cultuursocioloog, van een verschil tussen de Mediterrane - en de Nederlandse cultuur. Hij was geschokt door het interview. Volgens hem beseffen de kinderen niet wat de omgangsvormen in de Nederlandse maatschappij zijn waarin ze leven. Ze zitten tussen twee vuren. Van den Brink wees op het feit dat eergevoel in Mediterrane cultuur heel anders is dan in de Nederlandse: ''In Nederland verdien je respect, als je goed presteert, in de andere cultuur heb je respect om wie je bent''. Hij vindt dat Nederland te lang heeft ontkend dat er grote verschillen bestaan tussen deze twee culturen. Van Den Brink pleit voor een duidelijke wijze waarop de gangbare Nederlandse normen en waarden aan allochtonen worden overgebracht. Hij doelde daarbij onder meer op gelijkheid van man en vrouw en het feit dat je een conflict uitpraat en niet uitvecht. Normen en waarden die 90% van de Nederlanders hanteren. Volgens de cultuursocioloog is er niet duidelijk genoeg gemaakt aan immigranten wat ''wij'' van ''hun'' verlangen. Hij riep de allochtonen op om zich ook uit te spreken, en zich niet te verschuilen achter uitspraken dat men vreest voor de reputatie. ''Als je het niet eens bent met onze normen en waarden zeg dat dan, dan kan daarover gediscussieerd worden. Nu wordt er teveel gezwegen''. Bron: NOVA/fok.nl |
Psies,wij weten ondertussen meer hoe een moskee eruit ziet dan een kerk en kennen de islam ondertussen beter dan welke godsdienst dan ook,weten waar we ons aan moeten aanpassen,leren dat ook elke dag wat meer,dit keer idd hoeveel respect wij voor dit soort ppl moeten hebben anders hebben we een kogel of een mes te pakken.
Zijn ze in die gemeenschap allemaal net zo kippig als jij Miss Z ?
Zien ze daar soms allemaal wat ze naar buiten willen laten doen geloven?
Want tot nog toe schijn ik meer verstand van het onderwerp respect in jouw cultuur te hebben dan jij.
Respect moet je idd verdienen,en is never nooit niet af te dwingen,en in deze knul zn cultuur staat alleen de doodstraf nog boven trots..
Dus ja wouter,in dit soort gevallen zeg ik,kill the ******,breek zn fuckin trots en maak m genadeloos hard af!
Als eerste wil ik zeggen dat deze Kerel gewoon niet spoort en dat dit incident gewoon NOOIT niet goed gepraat kan worden.
Wat ik zelf wel klote vind is dat zo'n lul als deze gozer het verpest voor de mensen die zich wel volledig aangepast hebben NET ZOALS IK. Ik word spontaan depri als ik 's morgens de krant lees of het journaal op de radio hoor.
Een ander aspect is dat ik deze maatschappij dus ook MIJN maatschappij steeds vernakter zie worden. In mijn ogen speelt de TV hier een ZEER grote rol in. De TV/MEDIA bied tegenwoordig zoveel Bullshit. Hiermee doel ik op programma's als The Cribbs, who wants to marry a millionare(= dus Programma's in de trent van Kijk mij het gemaakt hebben en de blitz uithangen) Iedereen gaat tegenwoordig voor de big bucks. Als je een zes/zeven jarige met twee werkende ouders tegenwoordig vraagt wat wil je worden krijg je als antwoord: Model,popster, voetballer(=Big bucks)
En nu THE POINT die genen die dit dus niet opkunnen brengen kiezen het criminele circuit want je moet meekunnen anders tel je niet mee.
Wat deze Murat betreft het is er weer een die de stoere vent wou uithangen en een die NOOIT aan de gevolgen kan denken omdat ie gewoon onderontwikkeld of DOM is.
OH Ja nog iets beetje off topic een Nederlandse vriend en vriendin van me gaan over een paar maanden trouwen en ik ben getuige en ceremonie meester tegenover 130 man. Ik hoop dat ik hier gewoon op me gemak kan staan en niet van die blikken in de zaal zie hangen van pffff een .....(vul maar in)
Ik sta open voor discussies
| quote: |
| Originally posted by Creamfields23 Als je een zes/zeven jarige met twee werkende ouders tegenwoordig vraagt wat wil je worden krijg je als antwoord: Model,popster, voetballer(=Big bucks) |
Joh,mensen moeten s een keer hun smoel houden over "degenen die zich wel aangepast hebben zijn de dupe" BULLSHIT!!!
Want degenen die zich wel aangepast hebben zien we niet eens meer als een buitenlander maar als een vriend/vriendin of een relaxte buurman of whatsoever.
Als een katholieke lul een dikke misstap begaat heb ik ook niet meteen aan alle ppl van dat geloof een schurft,maar aan degenen die fuckin scheinheilig doorgaan met oogkleppen op,duh!
Ik ga mezelf niet inhouden omdat wanneer ik allah vervloek ppl gaan zeggen dat ik discrimineer,neuk Allah en iedere achterbakse lamer die m volgt op de foute manier,die hun eigen normen en waarden niet meer weten en alleen nog maar hun eer weten te vinden.
Ik discrimineer niet en ben geen rassist,ik weet wel wat mijn normen en waarden zijn en ik weet ook wat respect geven en ontvangen inhoud en hoe ik daarmee om moet gaan.
Ik hoef niemand een kogel door zn kop te jagen om me trots te redden,die red ik gewoon door mezelf te zijn en mezelf niet op een voetstuk te zetten voor een ander.
Ik zorg ervoor dat ik mezelf op een voetstuk zet voor mezelf zodat ik mezelf hoog kan houden en respect voor mezelf kan hebben,alleen dan kun je t een ander geven en op die manier terugverdienen.
Mensen moeten s gaan begrijpen wat er toe doet in life en wat totaal niet terzake doet.
2 Creamfields : Jah joh,en die gangstermovies en de rapscene waar alles om trots en eer draaid en waar aan lopende band gekilled word om die redenen doet niks ter zake....
blablabla
Go donna!!!!
Hehe ik was gister nog in zaandam trouwens hehe je voelt je meteen een buitenlander in je eigen land 
| quote: |
| Originally posted by Creamfields23 Als eerste wil ik zeggen dat deze Kerel gewoon niet spoort en dat dit incident gewoon NOOIT niet goed gepraat kan worden. Wat ik zelf wel klote vind is dat zo'n lul als deze gozer het verpest voor de mensen die zich wel volledig aangepast hebben NET ZOALS IK. |
een weekje vakantie vieren.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.