TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN***
Pages (24): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »
Ok ik zal alles effe goed samenvatten. Elke dj heeft een nummer gekregen van mij, die alleen zij weten. Vooral de jury mag het niet weten
.
Op onderstaand plaatje staat aangegeven welke nummers door welke juryleden worden beoordeeld.

De winnaar en 2e van elke groep (10 dj�s) gaan vervolgens naar de 2e ronde. De 2e ronde bestaat uit 2 groepen. Deze zullen weer worden beoordeeld door alle juryleden. (5 juryleden per groep)

De winnaars en de 2e winnaars van elke groep (4 dj�s) gaan dan naar de 3e ronde, oftewel, de finale. (10 juryleden)
Eisen:
- mixen niet langer dan 60 minuten
- mixen ge-encodeerd op VBR (--alt-preset standard)
- stijl: niet belangrijk (ik verwacht dus een professionele houding van de jury)
- juryleden geven bij elke mix in 5 zinnen aan wat er goed of slecht was.
- Mixen worden voor (!) 1 maart ingeleverd. Ben je te laat, jammer dan, genoeg tijd gehad.
- Juryleden hebben dan 1 week om ronde 1 te beoordelen. Daarna 1 week om ronde 2 te beoordelen, en vervolgens de finale 1 week de tijd. Dan heb ik nog 1 week de tijd om de uitslagen op papier te zetten en om de laatste dingen te regelen (misschien dus ook weer een broadcast op TAW) dus 1 april is de uitslag klaar...
nondeju, dit word gewoon een project
tijd voor een sticky
(als ik bijv. de openingspost moet wijzigen ofzoiets dergelijks stuur maar even een PM)
oh ja, ik had graag willen jureren, maar ik zit sinds kort op kamers en heb op dit moment nog geen internet, dus ik denk niet dat ik genoeg tijd heb om alles te luisteren en tot een goed oordeel te komen
thx Blik 
volgens mij weten ze niet dat deze thread nu bovenaan staat 
mogen de juryleden die samen een groep beoordelen ook overleggen als ze twijfelen wie er wel of niet doorlaten. Van de 6 sets die ik dan zou moeten beoordelen zou ik dan toch wel een beetje willen overleggen met, in mijn geval, snuggle over de beste binnen de poule
Greetz Muppet
ik heb ook nog wel wat server ruimte. Helaas niet voor alle mixen. Data transfer is maar 2gb per maand. en er zit ook nog een site op die server, maar die trekt niet zoveel.
En mijn nummer is......... 377 
Moeie opzet zo.
Ik kan mijn eigen space wel regelen voor de 2 juryleden die mij moeten beoordelen.
Dan stuur ik Switch wel een PM met de gegevens waar ze die kunnen halen.
Hopen dat er meer mensen zijn die dat kunnen, anders val ik door de mand.... 
Of dan gaat mijn voorstel niet door.
Lijkt mij iig een goede optie, als je zelf space kunt regelen laat zorg je dat jou juryleden de gegevens krijgen via Switch (of ��n van de mods? Switch heeft al heel wat geregeld!)
Zo dat is wel een erg netjes schema switch! Topwerk! En net zoals bij de vorige contest moet genre niet uitmaken(dus gewoon zo objectief mogelijk blijven). Ik heb er zin in! Laat die mixen maar komen
| quote: |
| Originally posted by Muppet mogen de juryleden die samen een groep beoordelen ook overleggen als ze twijfelen wie er wel of niet doorlaten. Van de 6 sets die ik dan zou moeten beoordelen zou ik dan toch wel een beetje willen overleggen met, in mijn geval, snuggle over de beste binnen de poule Greetz Muppet |
En netzoals Idols, mensen dik afkraken

Effe wat cd's branden...
TAW 
| Originally posted by SnuggLe Tuurlijk mag dat, vind ik! Ik ga in ieder geval wel met jou overleggen He Muppet, we moeten effe wat aan teambuilding gaan doen ja En netzoals Idols, mensen dik afkraken ![]() Maareh..die eerste week 6 mixen wordt maybe moeilijk, maar i will figure something out Effe wat cd's branden... |
goed georganiseerd mensen... ik ga zeker mijn uiterste best doen!!
aangezien er bij de vorige contest een aantal leden uitvielen, zou ik me hierbij graag als reserve aanmelden. Laat dit dan aub weten, ik zal dan mijn mixje wel inzenden. Wanneer dit niet het geval is dan is dat geen probleem. Iedereen suc6 en dat de beste mag winnen
groeten, en alvast bedankt,
snitz
Pleur mij ook maar op de reservebank!!!
Ik moet het met MAGREC eens worden over een groepswinnaar
!?
Dat lukt ons nooit
. Nee komt goed. Als het MOGELIJK is zou ik wel iets meer beoordelingstijd willen zodat je elke mix 2 keer kunt beoordelen maar alst niet anders kan dan zei dat zo
.
ok goed nieuws: ik heb webruimte (100 mbit .uk) kunnen bemachtigen. ik moet nog eerst effe accounts aanmaken en access priviledges en dan zal ik iedereen de info geven....
| Originally posted by Switch ok goed nieuws: ik heb webruimte (100 mbit .uk) kunnen bemachtigen. ik moet nog eerst effe accounts aanmaken en access priviledges en dan zal ik iedereen de info geven.... |
En mooi werk man tot nu toe
| Originally posted by Switch ga je dan ook zo'n botox koppie trekken als dat blonde wijf? :P 1 mix per dag hou je nog 1 dag over. wat is 1 uur nou op een dag? je hebt genoeg tijd omdat je nog studentpikkie bent :P |
Ga eens werk zoeken man
(Joking)
Ben een paar dagen niet online geweest, maar dit ziet ziet er netjes uit gasten!
Sander draait overigens met Vinyl/CDR.
Sido
| Originally posted by Switch ok goed nieuws: ik heb webruimte (100 mbit .uk) kunnen bemachtigen. ik moet nog eerst effe accounts aanmaken en access priviledges en dan zal ik iedereen de info geven.... |
lekker is dat, ben ik ff n paar dagen niet online, mis ik alle pret weer
zet mij dan ook maar op de reservelijst (Vinyl)
je kunt nog jurylid worden woot 
aangezien Snuggle niet dat botox wijf wil spelen mag jij het doen 
Mijn complimenten jongens. Ziet er allemaal strak uit.
Maar ben een beetje een leek, wat betekent die VBR? Welke geluidskwaliteit is dat? 192 kbps?
variable bit rate.
ipv dus een constante bitrate, kwaliteit is beter
| Originally posted by Switch je kunt nog jurylid worden woot ![]() aangezien Snuggle niet dat botox wijf wil spelen mag jij het doen |