TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ID&T lanceert nieuw event: Pleasure Dome
Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »

Posted by SnuggLe on Mar-01-2004 12:10:

Maybe ligt het aan mij, maar dit is WEL vooruitstrevend.
Op welke feest zie je nl Chuckie staan tussen namen als de Hey en Picotto? Ik vindt dit voor ID&T begrippen zeker wel vooruitstrevend. Maar neit de moeite waard om heen te gaan.

Ben ook benieuwd wat er op afkomt:
- Te weinig breezah namen, dus niet echt aansprekend voor TMF publiek
- Niet aanspreken voor 'die hards', want zulke bijzondere namen zijn dit niet, en techno gedeidt (hoe schrijf je dat? ) beter in een clubcircuit.

Maar meneer Bram, raakt het dan niet uitverkocht?
Jawel, tuurlijk wel....maar dan met fout publiek

Posted by basd on Mar-01-2004 12:35:

quote:
Originally posted by SnuggLe
en techno gedeidt (hoe schrijf je dat? ) beter in een clubcircuit.

Gedijt

Enne, grotere technofeesten raken ook gewoon uitverkocht hoor, dus daar ben ik het niet helemaal mee eens.. Het is alleen vooral de hardere techno die erg veel publiek trekt, zeker bij Q-Dance .

In dit geval valt het nog wel mee met de hardheid, dus ik ben ook benieuwd hoe hard het zal gaan met de kaarten.

Posted by Entropy on Mar-01-2004 12:42:

Gelukkig is er een leuk/goedkoper/beter alternatief:

Antwerp is Burning, 1 mei sportpaleis Antwerpen.
Met al zeker Armin van Buuren en Sven Vath!
Yep, die wordt het!

kaartjes kosten 30 eurootjes....

Posted by basvh on Mar-01-2004 14:23:

quote:
Best leuke lineup moet ik zeggen!! Vindt dit wel verrassend hoor....!!Michel de Hey en Picotto zijn leuk,
Laidback Luke en Felix de Housecat passen wel bij elkaar, als deze voro de eerste 2 heren draaien is het een goede overgang. Bates past daar ook wel bij.
Maar wat doen die laatste 2 bij de lineup????

Ik ga er geen kaarten voor halen, ik zit bij Tomorrow..!!

Op zich vind ik dit best een heel erg leuke line up:

Mauro Picotto
- Productie technisch naar mijn mening altijd top. DJ technisch misschien wat minder maar altijd lekkere sets!
Michel de Hey
- Voor de pure techno liefhebbers is ie misschien te commercieel. Ik vind dat ie altijd lekkere sets draait. Carl cox nodigt hem vaak uit om in de UK te draaien, dat zegt genoeg volgens mij
Laidback Luke
- Misschien wel de beste dj van de dag op DV2003. Dat swingde toen echt de pan uit!!!! Ben benieuwd of ie dat in gelredome ook kan doen
Felix da Housecat
- Nooit echt goed geluisterd, wel wat flarden van Mysteryland 2002 opgepikt maar te weinig om mening over te vormen. Maar als ik goed begrijp is het club/groove.
Benjamin Bates
-Jah een wereldset op IC 2002, op 2003 wat minder. Deze jongen kan dus echt wel draaien, en die plaatjes die die met marco v heeft gebouwd zijn natuurlijk super.
Don Diablo
-Een van de meest diverse djs van nederland. Hij kan sets draaien van electro naar uk hardhouse. Wat ie ook draait, draaien kan ie goed hoor!
DJ Chuckie
- Jah dat deze erbij staat is dan weer jammer. blegh. Ik kom voor een avondje housen als ik R N B wel dan doe ik me kani pakske aan en ga pimpen op een of ander rnb feest.

Ga ik naar dit feest?:
Ik denk het niet, dat terwijl de line up, behalve chuckie dan, me best wel aanstaat. Een avondje grooves/club en wat techno gaat er best in! Als dit feest vorig jaar gegeven was dan was ik denk ik wel gegaan omdat me financiele situatie er een stuk beter uitzag toen! Ben nu maar een arme student en HQ Mei zijn nu al Lab 4 en Lisa Lashes bevestigd. Ga dan liever hardhousen voor 20 euro intree.

Posted by SnuggLe on Mar-01-2004 15:11:

Ben het wel me je eens Basvh... Lineup redelijk aantrekkelijk, maar ik ga ook niet.
Want?
-Het is ID&T....
-Er komt niet mijn publiek op af
-Gelredome vindt ik neits, ik hou van klein
-Mayday is er net voor, en Tomorrow (3 uur FEOS!) op dezelfde avond

Dit is ook best vernieuwend, voor ID&T begrippen dan! Een lineup met namen die het BrEeZaH volkje niet echt kennen. Dus ben benieuwd of dit vol komt. Zo ja: dan heb je echt klootjes-tmf-volk wat het niet boeit wie er komt, maar weet dat het ID&T is en afkomt op 'reclame'(zal wel een dik mediaoffensief komen) of er komt bijna niemand en dan zie je dat je dus WEL een 'grote naam' nodig hebt als Tiesto/Armin/Gielen etc om mensen te trekken.
Vindt dit juist wel interessant.
En die lineup is niet eens zo slecht vindt ik... Chuckie is neit mijn smaak, maar wel vernieuwend.....ID&T gaat meer richting 'totaal vermaak op 1 avond'.

Posted by jp on Mar-01-2004 17:33:

Vergeet het maar, dat geld is beter besteed

Posted by eieregooie on Mar-01-2004 17:44:

Dit is zo 10x niks he als je het mij vraagt...

Posted by Remy D on Mar-01-2004 17:50:

quote:
Originally posted by basvh

Ga ik naar dit feest?:

Ja ik (Remy )ga zeker, want zoals het er nu naar uitziet zitten alle rukkertjes die zich o zo goed voelen op feest gebied dit feest lekker af te kraken en besluiten om dus lekker niet te gaan zodat er meer kaarten overblijven voor mensen die niet klagen maar lekker feesten. Oftewel veel geile wijfen en toffe gasten.

Posted by basvh on Mar-01-2004 18:05:

quote:
Originally posted by Remy D
Ja ik (Remy )ga zeker, want zoals het er nu naar uitziet zitten alle rukkertjes die zich o zo goed voelen op feest gebied dit feest lekker af te kraken en besluiten om dus lekker niet te gaan zodat er meer kaarten overblijven voor mensen die niet klagen maar lekker feesten. Oftewel veel geile wijfen en toffe gasten.

Jah kijk remy heeft hier wel gelijk. Feestje maak jezelf en als het er goed gedraait wordt dan gaat de zaal echt wel los. Maakt het dan wat uit of er patsters rondlopen.

en over die geile wijfen heb je helemaal gelijk. ZUlk soort djs trekken toch best wel leuke kippen aan gok ik zo!

Posted by SnuggLe on Mar-01-2004 20:17:

quote:
Originally posted by basvh
Jah kijk remy heeft hier wel gelijk. Feestje maak jezelf en als het er goed gedraait wordt dan gaat de zaal echt wel los. Maakt het dan wat uit of er patsters rondlopen.

en over die geile wijfen heb je helemaal gelijk. ZUlk soort djs trekken toch best wel leuke kippen aan gok ik zo!

Dat vindt ik wel top aan je Remy ja, dat je overal een feest kan maken. Respect!
Maar dan nog, ga ik niet. Kan mijn geld beter gebruiken.

Posted by MaGiK54 on Mar-02-2004 09:05:

Geld niet waard om naar Arnhem te rijden voor deze line-up. Maar tis wel een verrassende line-up, maar ook een vreemde. Denk niet dat de gemiddelde house/dance freak zit te wachten op Chuckie. En de gemiddelde Chuckie liefhebber gaat niet naar dit feest toe, om een uurtje Chuckie te horen om vervolgens een lading dance aan te horen.

Ben het geheel met Snuggle eens. Het zal mij benieuwen of het uitverkocht raakt of dat er geen kip op af komt. Ik durf het niet te zeggen maar ben wel nieuwsgierig of dit een succes gaat worden.

Posted by Joker666 on Mar-04-2004 16:13:

Een ander alternatief voor 8 mei 04: Colorz in Belgi�!

COLORZ
the ASIAN-RED edition

Saturday MAY 8 2004
Feesthallen Putte - Belgium (near Mechelen)

NIELS VAN GOGH (GER, Pulvertum)
JOHAN GIELEN (NL, ID&t)
DJ COR FIJNEMAN > with exclusive live performance: Cor Fijneman feat. Anita Kelsey
DJ Ton T.B. (NL, Blackhole Recordings, Three Drives, Electronic Malfunction)
DJ Joop (NL, ID&t, Act of God)
DJ Jan (B, Illusion, Club Mystique)

Presale:

Normal ticket: 15 euro (excl. fee's)

Dresscode (niet verplicht, maar w�l gewenst): ASIAN and/or RED

Dit is de eerste editie van Colorz. Verwacht je aan v��l meer dan alleen de beste trance-muziek, de beste trance DJ's, een imposante lichtshow en een massive geluidssysteem! Voor het eerst in Belgi� brengen wij een 100% puur trance event van hoge kwaliteit. Een tiental acteurs staan klaar om u een pracht show te geven: japanse draken, live Kung-Fu acties met zwaarden, aziatische dansers, indoor fireworks, ... en dit alles in een magisch, aziatisch decor! Alles hebben we voorzien om het u als feestganger zo comfortabel mogelijk te maken: aziatische massage, hairstyling, thee-corner, kermis attractie, lockers, vlotte garderobe, mini-market, ... Met Colorz brengen we d� vernieuwing als het op service en kwaliteit aankomt! En dit alles aan een bewust laaggehouden inkomprijs! Niet te missen dus!

Posted by Duke2003 on Mar-04-2004 19:09:

hahahah reclamuuuuuuuuh

Posted by magrec on Mar-09-2004 07:51:

De promotie voor het feest is al in volle gang merk ik.
Alle abri's in apeldoorn hebben een pleasurdomeposter. Wel mooie poster.

Posted by TranceFool on Mar-09-2004 09:48:

quote:
Originally posted by magrec
abri's

wtf is een abri?

Posted by SnuggLe on Mar-09-2004 12:28:

quote:
Originally posted by TranceFool
wtf is een abri?

LoL, weet je dat niet?
Dat is waar die reclame posters in hangen, bij bushokjes enzo

Posted by blup on Mar-09-2004 12:30:

quote:
Originally posted by TranceFool
wtf is een abri?

bushokje.

Posted by SnuggLe on Mar-09-2004 14:53:

quote:
Originally posted by blup
bushokje.

Geweldig, ik weet het dus ook niet

Posted by magrec on Mar-09-2004 15:17:

quote:
Geweldig, ik weet het dus ook niet

Niet alleen de "reclamezuilen" bij bushokjes maar ze staan soms ook los in het centrum enzo. of op het station.

Posted by Duke2003 on Mar-09-2004 20:35:

tsja ik heb zo ook gezien hier hangen ze ook overal... ach ze zijn niet schandalig lelijk maar je gaat er geen kaartje van kopen volgens mij... ik in ieder geval niet door deze podter maar dat zou ik sowieso niet doen nu ik erover nadenk

Posted by Jappio on Mar-09-2004 22:01:

quote:
Originally posted by FunkySimon
Misschien willen ze zich met dit evenement juist meer op de grote groep yuppen (young urban professionals) richten van rond de 25..

de hele uitstraling e.d. lijkt namelijk erg veel op die nieuwe Cineac tent van ze in Amsterdam met als min leeftijd 25 en die dezelfde uitstraling als dit feest heeft.

Maar ja of deze groep nou zo groot is in Nederland..ik ben benieuwd

ik denk dat je hiermee een heel end in de richting komt. Aangezien dit 1 van de kapitaalkrachtigste groepen is is het ook helemaal geen verkeerde keus. Weet niet of het helemaal vol komt, maar mijn ervaring is dat als er gigantisch veel reclame voor gemaakt wordt het toch wel volloopt. Ik denk een verstandige keuze om zo de ID-T doelgroep uit te breiden tot de leeftijdscategorie die nu bereikt wordt...

Posted by jp on Mar-09-2004 22:05:

quote:
Misschien willen ze zich met dit evenement juist meer op de grote groep yuppen (young urban professionals) richten van rond de 25..

Nog meer lege snowseals op de wc's

Posted by jp on Mar-26-2004 15:50:

quote:
'Pleasuredome' verplaatst naar Heineken Music Hall in Amsterdam
Het evenement 'Pleasuredome', dat staat gepland op 8 mei aanstaande in het Gelredome te Arnhem, wordt verplaatst naar de Heineken Music Hall in Amsterdam.

'Pleasuredome' blijkt nog niet rijp voor het grote publiek in een locatie als het Gelredome. Aangezien de kaartverkoop reeds is gestart en wij erg veel positieve reacties ontvangen over het nieuwe concept, de website en de line up, hebben wij besloten om 'Pleasuredome' dit jaar wel door te laten gaan in een kleinere setting.

De Heineken Music Hall is voor de introductie van het nieuwe evenement uitstekend geschikt. Op technisch vlak biedt deze locatie meer dan voldoende perspectief en de mogelijkheden met betrekking tot het geluid zijn uniek.

Daarnaast kunnen we in deze locatie het concept van een intieme, luxe, bombastische en sensuele nacht- en theaterclub met daarin artiesten die fungeren als hoofdrolspelers van een tien uur durend dans-, show- en theaterspektakel volledig handhaven.

Diegenen die een kaart hebben gekocht voor 'Pleasuredome' kunnen daarmee op 8 mei gewoon naar de Heineken Music Hall in Amsterdam. De tijden en het programma blijven hetzelfde. Je kunt hier klikken voor de aangepaste website. De kaarten voor dit evenement in de Heineken Music Hall kosten 37 euro (exclusief service kosten). Tegen inlevering van het toegangsbewijs krijgen mensen die nu reeds een kaart hebben het verschil in kaartprijs aan de kassa terug. Kaartverkoop voor Pleasuredome in de Heineken Music Hall start maandag 29 maart.

Wil of kun je op 8 mei niet naar 'Pleasuredome' in de Heineken Music Hall en had je al een kaart gekocht, dan kun je er ook voor kiezen je geld terug te krijgen. Als je hier klikt kom je op de speciale internetpagina waar je het teruggave formulier kunt downloaden. Op het formulier is te lezen hoe de teruggave is geregeld. Voor bezoekers die een vipkaart in bezit hebben is een speciale regeling getroffen. Zij kunnen een reactie sturen naar [email protected].

Wij hopen jullie te zien bij 'Pleasuredome' op 8 mei in de Heineken Music Hall

Posted by ahp2002 on Mar-26-2004 15:56:

au da's wel pijnlijk.. veel bombarie met gordijnen enzo. Maar ja, de namen zijn niet groot genoeg of te onbekend. Stond de naam Ti�sto ertussen was het waarschijnlijk uitverkocht

Posted by Bouma-Bros on Mar-26-2004 15:58:

Gaat ID&T dan toch een keer hard op z'n bek?

Als ik de reacties op alle boards lees dan zou Sensation White ook weleens afgelast kunnen gaan worden....

Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »