TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Upcoming Online Radio Shows
Pages (40): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 »
Waar ik (solo) aan bezig ben :
Kindred Spirits - Plus ultra (Pumaz remix)
Pumaz - Untitled
.. ..... Jan Johnston - ...... .. (Pumaz remix) <- vet, maar kan je het ontcijferen?
| quote: |
| Originally posted by Freezel Van mijn set post ik na de show een downloadlinkje, kan je toch nog mijn setje horen |
| Originally posted by Meltoz Merciekes vo de link Chris, de tracklist ziet er alvast v��l belovend uit en aan je mix capaciteiten hoeven we nie te twijfelen, dus het zal morgen smullen geblazen worden, als er ga naar luisteren Vond chic dat je't BeTa Anthem gedraaid hebt, was echt super van je!! Zeker tot woensdag he man |
Ow ow, echt nice van u. Het beta liedje gespeeld !!
vet !
<3 voor onze Semi-Belg Chris !
Maar zkit nog altijd op smallband en kan dus niet downen, shit ja 
vanavond DJ Tiesto om 20u @ TranceAirwaves !
| Originally posted by TOR vanavond DJ Tiesto om 20u @ TranceAirwaves ! |
| Originally posted by TOR vanavond DJ Tiesto om 20u @ TranceAirwaves ! |
Nog ff de Replay van Markus Schulz => Live on TranceAirwaves (24-04-04) an't meepikken 
edit: Was ma e klein stukje, Ernesto vs Bastian zijn der nu an begonnen..
doh!
Les Hemstock @ Rotationz 21u
maar ik ga toch voor Tiesto, zoals Meltoz al een tijd niets meer van hem gehoord.. 
| Originally posted by TOR doh! Les Hemstock @ Rotationz 21u maar ik ga toch voor Tiesto, zoals Meltoz al een tijd niets meer van hem gehoord.. |
(
)
Nog een paar minuten en Maestro Verwest komt eraan se
Op dees moment is Ernesto vs Bastian nog bezig, komt net one of my favorites allertijden voorbij: Liquid Love meets Ernesto vs Bastian - Being Single
!!WANTED TUNE!!
Net begonnen: Dj Tiesto exclusive Mix for TranceAirwaves (15-05-04)
goed begin alvast, beste nummer van zijn album.. A Tear in the Open 
| Originally posted by Meltoz Liquid Love meets Ernesto vs Bastian - Being Single !!WANTED TUNE!! |
Met de originele vocalen van Everything But The Girl
Jaaa Walking On Clouds 
Tot nu toe al e mooi setje van Tijs, GENIETEN... (achter m'n boeken
)
@ Ei: Yep yep met die heerlijke vocals, mmmmmmmm... 
goeie tracks tot nu toe, maar harmonisch lijken zijn overgangen nergens naar.
tijsje gaat armadaplaatjes draaien 
| Originally posted by TOR goeie tracks tot nu toe, maar harmonisch lijken zijn overgangen nergens naar. |

nee maar ff serieus.. waarom is hij #1?
weer zo'n overgang nu waar ik toch mijn wenkbrauwen bij frons.. 
| Originally posted by TOR nee maar ff serieus.. waarom is hij #1? weer zo'n overgang nu waar ik toch mijn wenkbrauwen bij frons.. |
en overal ter wereld draaien om dus ook veel stemmen te krijgen
| Originally posted by TOR nee maar ff serieus.. waarom is hij #1? weer zo'n overgang nu waar ik toch mijn wenkbrauwen bij frons.. |
dit jaar armin of PvD nummer 1 s�, zal er wa meer op gaan trekken 
| Originally posted by emma dit jaar armin of PvD nummer 1 s�, zal er wa meer op gaan trekken |
Hoop dat Ferry en Markus ok wa hoger mogen eindigen... Het is gemakkelijker e bepaalde positie proberen te halen, dan die nummer 1 plaats vast te houden en denk dat Tijs op e punt gekomen is dat hij ze zeker ni meer kan vasthouden...
| Originally posted by emma dit jaar armin |