TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Antwerp Is Burning Indoor - 1 mei - Sportpaleis, Antwerpen
Pages (17): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »

Posted by Joker666 on Apr-16-2004 09:37:

Ik zie er toch overal vrij veel reclame voor. Affiches, zelfs aan de kust. Reclame op trams en bussen van de lijn in antwerpen. Reclame in weekbladen (03 etc). Flyers her en der. Reclame op radio. etc etc

Denk toch wel dat het sportpaleis weer lekker vol zal zitten...

Posted by djcresto on Apr-16-2004 09:52:

quote:
Originally posted by cyberia
Ze maken er tegenwoordig ook al reclame over op donna

heb ik ook al gehoord

vorig jaar zat het toch ook goed vol en nu is het concept toch al bekender, dus tzal dit jaar ook wel bakske vol zijn

Posted by Zehra on Apr-16-2004 11:42:

kzie en hoor er toch overal reclame van hoor... mijn komst is nog nie 100% zeker. zal pas volgende week kaartje kunnen kopen (als ik ga) mah hoop er echt bij te zijn en nu ik weet dat er een stuk of twintig trance-liefhebbers gaan meeten... ik MOET er gewoon bij zijn! (nog steeds @ neef)

Posted by Wildfir3 on Apr-16-2004 11:48:

kheb mijn kaartje ook nog ni zenne... de laatsten dag zal ook wel gaan

Posted by Jasperovitsj on Apr-16-2004 13:07:

quote:
Originally posted by Joker666
Ik zie er toch overal vrij veel reclame voor. Affiches, zelfs aan de kust. Reclame op trams en bussen van de lijn in antwerpen. Reclame in weekbladen (03 etc). Flyers her en der. Reclame op radio. etc etc

Die mannen van AIB zijn niet normaal, die plakken echt ongeloofelijk veel!!
Ik ben de voorbije weken een paar keer gaan plakken voor ons jeugdhuis, en als ik de volgende dag terug ging kijken waren onze affiches al overplakt, en altijd door AIB affiches...
En fin, ik heb er niks op tegen dat ze veel reclame maken, maar ze moeten de andere events en fuiven die op totaal andere dagen vallen nu ook niet gaan verstikken, daar is niemand mee gediend...

Posted by Meltoz on Apr-16-2004 13:11:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Die mannen van AIB zijn niet normaal, die plakken echt ongeloofelijk veel!!
Ik ben de voorbije weken een paar keer gaan plakken voor ons jeugdhuis, en als ik de volgende dag terug ging kijken waren onze affiches al overplakt, en altijd door AIB affiches...
En fin, ik heb er niks op tegen dat ze veel reclame maken, maar ze moeten de andere events en fuiven die op totaal andere dagen vallen nu ook niet gaan verstikken, daar is niemand mee gediend...

Volledig met je eens...
De "kleinere" fuiven moeten ok nog aan de bak komen he...

Posted by SilentEagle on Apr-16-2004 13:11:

Hehe... Plakker-oorlog.

Kheb vaag den indruk da er vorig jaar meer reclame was... En ook dat dit jaar zowat iedere 16jarige da ik ken naar AiB gaat.

Posted by Jasperovitsj on Apr-16-2004 13:14:

Wij plakken natuurlijk in de randgemeentes van Antwerpen, dus waarschijnlijk ligt de intensiteit van reclame en overplakken hier hoger. Maar dan nog, we hebben overmorgen een Underground Party, en we moeten bijna iedere dag gaan plakken om onze affiches toch maar gezien te krijgen...

Posted by pooley on Apr-16-2004 19:10:

Wij ook just ne fameuze plakoorlog uitgevoerd.
Chance dat we 800 affiches hadden, groter dan A1 formaat

Zij gingen plakken om 1-3 s nachts, wij om 8 s morgens
HA !

En hun affiches zijn gisteren opgeraakt, wij vandaag nog paar gemeentes overplakt.
Afzien zulle ze doen. Do not mess with the 4Bomen, wij doen alles in overdreven mate !

Elk jaar ist plakoorlog hier, meestal kunde iets overeenkomen ma dees keer precies niet.

Posted by Kaidreas on Apr-18-2004 20:16:

plakken onder het moto: "to plak or not to plak"

Posted by Jasperovitsj on Apr-19-2004 12:45:

Voor alle TA's die het nog niet moesten weten: op AIB zal er naar alle waarschijnlijkheid een grote meeting georganiseerd worden voor allerhande forum-members, en het is ook de bedoeling dat M.I.K.E. en misschien zelfs Armin (heb je het hem al gevraagd Emma? ) daar ook bij zouden zijn! Check dit topic voor meer info:

http://www.mike.be/phpbb/viewtopic.php?t=682

Posted by Jakhira on Apr-19-2004 13:28:

Voor alle duidelijkheid: ik ga ook (of wat dacht je?)

Posted by emma on Apr-19-2004 16:17:

nee, nog niet kunnen vragen
hij was zaterdag meteen weg na zijn set ...
zal het op armadanight eens vragen

heb onwijs veel zin in aib !!!!!!!

Posted by Gladius on Apr-19-2004 16:28:

met hoeveel BeTA's zijn we nu al ondertussen?

Posted by pooley on Apr-19-2004 16:33:

Iedereen?

Posted by Wildfir3 on Apr-19-2004 16:48:

Ik kom ook en zal ZELFS een groot stuk van armin zijn set volgen denk ik... maar 'k ga zeker ook wat techno beluisteren

Posted by SilentEagle on Apr-19-2004 17:04:

quote:
Originally posted by Wildfir3
Ik kom ook en zal ZELFS een groot stuk van armin zijn set volgen denk ik... maar 'k ga zeker ook wat techno beluisteren

Amai, dan gaat em zeker extra zn best doen.

Posted by Gladius on Apr-19-2004 17:31:

quote:
Originally posted by SilentEagle
Amai, dan gaat em zeker extra zn best doen.

=) de fus heeft goei intenties zen

Posted by Joker666 on Apr-19-2004 17:56:

Zal als ��n van de ouderen, zeker aanwezig zijn op AiB!
Misschien zelfs op meeting als we op tijd zijn en als aanhang er zin voor heeft! Als Armin en MIKE erbij zijn wordt de kans zelfs zeer groot!!
In ieder geval hopen we tegen de opening binnen te zijn!
22u45 en dan... party!!

Posted by pooley on Apr-19-2004 18:00:

Gaan we geen kleine BeTA meeting dervoor ergens doen.
Iets gaan eten, drinken ofzo?

Posted by Jasperovitsj on Apr-19-2004 18:01:

Als er nog iemand nog naar de meeting wil komen, laat het dan ff hier weten of op het Mike-forum, dan weten we ook hoeveel man we mogen verwachten en waar we ze dan het beste kunnen laten doorgaan!

Posted by Gladius on Apr-19-2004 18:10:

quote:
Originally posted by pooley
Gaan we geen kleine BeTA meeting dervoor ergens doen.
Iets gaan eten, drinken ofzo?

lijkt me een goed idee. Ik wil gerust ook wel naar die meeting van het mike-forum, hangt er van af om welk uur dat door gaat

Posted by Wildfir3 on Apr-19-2004 18:15:

Ik denk ni da ik daar bij zal zijn... als ik alleen zou komen, dan wel, maar met mijn kameraden derbij, kdenk ni dat die daarvoor te vinden zijn. Bovendien, heb ik in de voorgaande zin, die heel mooi is, heel veel, komma's gebruikt.

Posted by Jasperovitsj on Apr-19-2004 18:15:

Die meeting van het Mike-forum is eigenlijk al lang geen Mike-forum exclusiviteit meer, ondertussen komt er al volk van trance.nu, dance4mation.cim, mike.be en Beta's! Het is dus eigenlijk meer een Mike-fan meeting, en hopelijk wilt de master himself ook aanwezig zijn...

En we zijn ook van plan om de meeting redelijk vroeg te houden zodat we lekaar makkelijk kunnen vinden en rustig kennis kunnen maken zonder dat in de drukte later op de avond te moeten doen...er werd 22u voorgesteld, en de plaats zal waarschijnlijk de lounge room worden, maar dat staat allemaal nog niet vast.

Posted by Wildfir3 on Apr-19-2004 18:16:

quote:
Originally posted by Wildfir3
Ik denk ni da ik daar bij zal zijn... als ik alleen zou komen, dan wel, maar met mijn kameraden derbij, kdenk ni dat die daarvoor te vinden zijn. Bovendien, heb ik in de voorgaande zin, die heel mooi is, heel veel, komma's gebruikt.

hebbet dus over de pre-aib meeting h�, niet de mike fanclub geilmeeting

Pages (17): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »