TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Antwerp Is Burning Indoor - 1 mei - Sportpaleis, Antwerpen
Pages (17): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »
Ik zie er toch overal vrij veel reclame voor. Affiches, zelfs aan de kust. Reclame op trams en bussen van de lijn in antwerpen. Reclame in weekbladen (03 etc). Flyers her en der. Reclame op radio. etc etc
Denk toch wel dat het sportpaleis weer lekker vol zal zitten... 
| quote: |
| Originally posted by cyberia Ze maken er tegenwoordig ook al reclame over op donna |
kzie en hoor er toch overal reclame van hoor...
mijn komst is nog nie 100% zeker. zal pas volgende week kaartje kunnen kopen (als ik ga) mah hoop er echt bij te zijn en nu ik weet dat er een stuk of twintig trance-liefhebbers gaan meeten... ik MOET er gewoon bij zijn! (nog steeds
@ neef)
kheb mijn kaartje ook nog ni zenne... de laatsten dag zal ook wel gaan 
| quote: |
| Originally posted by Joker666 Ik zie er toch overal vrij veel reclame voor. Affiches, zelfs aan de kust. Reclame op trams en bussen van de lijn in antwerpen. Reclame in weekbladen (03 etc). Flyers her en der. Reclame op radio. etc etc |
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Die mannen van AIB zijn niet normaal, die plakken echt ongeloofelijk veel!! Ik ben de voorbije weken een paar keer gaan plakken voor ons jeugdhuis, en als ik de volgende dag terug ging kijken waren onze affiches al overplakt, en altijd door AIB affiches... En fin, ik heb er niks op tegen dat ze veel reclame maken, maar ze moeten de andere events en fuiven die op totaal andere dagen vallen nu ook niet gaan verstikken, daar is niemand mee gediend... |
Hehe... Plakker-oorlog.
Kheb vaag den indruk da er vorig jaar meer reclame was... En ook dat dit jaar zowat iedere 16jarige da ik ken naar AiB gaat. 
Wij plakken natuurlijk in de randgemeentes van Antwerpen, dus waarschijnlijk ligt de intensiteit van reclame en overplakken hier hoger. Maar dan nog, we hebben overmorgen een Underground Party, en we moeten bijna iedere dag gaan plakken om onze affiches toch maar gezien te krijgen...
Wij ook just ne fameuze plakoorlog uitgevoerd.
Chance dat we 800 affiches hadden, groter dan A1 formaat 
Zij gingen plakken om 1-3 s nachts, wij om 8 s morgens
HA !
En hun affiches zijn gisteren opgeraakt, wij vandaag nog paar gemeentes overplakt.
Afzien zulle ze doen. Do not mess with the 4Bomen, wij doen alles in overdreven mate !
Elk jaar ist plakoorlog hier, meestal kunde iets overeenkomen ma dees keer precies niet.
plakken onder het moto: "to plak or not to plak"
Voor alle TA's die het nog niet moesten weten: op AIB zal er naar alle waarschijnlijkheid een grote meeting georganiseerd worden voor allerhande forum-members, en het is ook de bedoeling dat M.I.K.E. en misschien zelfs Armin (heb je het hem al gevraagd Emma?
) daar ook bij zouden zijn! Check dit topic voor meer info:
http://www.mike.be/phpbb/viewtopic.php?t=682
Voor alle duidelijkheid: ik ga ook (of wat dacht je?)
nee, nog niet kunnen vragen
hij was zaterdag meteen weg na zijn set ...
zal het op armadanight eens vragen
heb onwijs veel zin in aib !!!!!!!
met hoeveel BeTA's zijn we nu al ondertussen?
Iedereen?
Ik kom ook en zal ZELFS een groot stuk van armin zijn set volgen denk ik... maar 'k ga zeker ook wat techno beluisteren 
| quote: |
| Originally posted by Wildfir3 Ik kom ook en zal ZELFS een groot stuk van armin zijn set volgen denk ik... maar 'k ga zeker ook wat techno beluisteren |
| quote: |
| Originally posted by SilentEagle Amai, dan gaat em zeker extra zn best doen. |
Zal als ��n van de ouderen, zeker aanwezig zijn op AiB!
Misschien zelfs op meeting als we op tijd zijn en als aanhang er zin voor heeft! Als Armin en MIKE erbij zijn wordt de kans zelfs zeer groot!!
In ieder geval hopen we tegen de opening binnen te zijn!
22u45 en dan... party!!

Gaan we geen kleine BeTA meeting dervoor ergens doen.
Iets gaan eten, drinken ofzo?
Als er nog iemand nog naar de meeting wil komen, laat het dan ff hier weten of op het Mike-forum, dan weten we ook hoeveel man we mogen verwachten en waar we ze dan het beste kunnen laten doorgaan! 
| quote: |
| Originally posted by pooley Gaan we geen kleine BeTA meeting dervoor ergens doen. Iets gaan eten, drinken ofzo? |
Ik denk ni da ik daar bij zal zijn... als ik alleen zou komen, dan wel, maar met mijn kameraden derbij, kdenk ni dat die daarvoor te vinden zijn. Bovendien, heb ik in de voorgaande zin, die heel mooi is, heel veel, komma's gebruikt.
Die meeting van het Mike-forum is eigenlijk al lang geen Mike-forum exclusiviteit meer, ondertussen komt er al volk van trance.nu, dance4mation.cim, mike.be en Beta's! Het is dus eigenlijk meer een Mike-fan meeting, en hopelijk wilt de master himself ook aanwezig zijn...
En we zijn ook van plan om de meeting redelijk vroeg te houden zodat we lekaar makkelijk kunnen vinden en rustig kennis kunnen maken zonder dat in de drukte later op de avond te moeten doen...er werd 22u voorgesteld, en de plaats zal waarschijnlijk de lounge room worden, maar dat staat allemaal nog niet vast.
| quote: |
| Originally posted by Wildfir3 Ik denk ni da ik daar bij zal zijn... als ik alleen zou komen, dan wel, maar met mijn kameraden derbij, kdenk ni dat die daarvoor te vinden zijn. Bovendien, heb ik in de voorgaande zin, die heel mooi is, heel veel, komma's gebruikt. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.