TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Voor de liefhebbers: nieuw Tiesto-album op komst
Pages (10): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 »

Posted by MaGiK54 on Apr-05-2004 15:15:

14 May The Bunker - Official �Just Be� album release party, Germany
15 May Slagthuset � Official �Just Be� album release party , Sweden
21 May Heaven � Official �Just Be� album release party, United Kingdom
22 May The Academy � Official �Just Be� album release party, United Kingdom

Waarom is er geen Nederlandse release party (of nog niet) bekend. De eerst volgende Nederlandse gig is tijdens Parkpop (wellicht de officiele release van zijn cd). Krijg steeds meer de indruk dattie het publiek vergeet waarmee het allemaal begonnen is, het party/clubberpubliek wel te verstaan.

Posted by TranceFool on Apr-05-2004 15:20:

quote:
Originally posted by MaGiK54
14 May The Bunker - Official �Just Be� album release party, Germany
15 May Slagthuset � Official �Just Be� album release party , Sweden
21 May Heaven � Official �Just Be� album release party, United Kingdom
22 May The Academy � Official �Just Be� album release party, United Kingdom

Waarom is er geen Nederlandse release party (of nog niet) bekend. De eerst volgende Nederlandse gig is tijdens Parkpop (wellicht de officiele release van zijn cd). Krijg steeds meer de indruk dattie het publiek vergeet waarmee het allemaal begonnen is, het party/clubberpubliek wel te verstaan.

Inderdaad. Ik vind het eerlijk gezegd ook erg gek dat de nieuwe single eerder op de radio en cdsingle is dan op vinyl. Zegt toch wel iets over de manier waarop hij bezig, daar ben ik een beetje terleurgesteld in eerlijk gezegd

Posted by Phat B on Apr-05-2004 15:27:

quote:
Originally posted by TranceFool
Ik vind het eerlijk gezegd ook erg gek dat de nieuwe single eerder op de radio en cdsingle is dan op vinyl

exactly, het lijkt wel of t em nie meer boeit dat ie zn fans verliest en alleen zn commerciele peepz overhoudt, die bij de 1e de beste volgende hype dj weer weg zijn. Ik dacht dat ie single de komende weken wel exclusief bleef, ben je er al mee doodgegooid op o.a. 538. Goed bezig Tijs!

Ik verwacht veel van dit album, maar eerlijk gezegd is t wel zn laatste kans om mij als liefhebber te behouden, want na een aantal slechte sets en commerciele activiteiten twijfel ik erg sterk

Posted by Chicane on Apr-05-2004 18:32:

Ti�sto launches new artist album �Just Be'
Ti�sto presents his new artist album �Just Be' in different countries and cities during the coming months. So far release parties are scheduled for Germany, Sweden, the Netherlands, the UK, North America and Spain.

Just be slipcase and album cover

The presentation in the Netherlands will take place in the Heineken Music Hall in Amsterdam on the 20th of May. After successful tours in South America and Asia, Ti�sto finally touches base with a first gig in The Netherlands after months of absence. The event is called Ti�sto presents �Just Be�. The DJ-set of Ti�sto will be based on the tracks of his new album. During this set he will be accompanied by U.K. based singer Kirsty Hawkshaw on PA., who has made a great contribution to the album. Kirsty, well known for her hit record �A fine day� with OPUS III teamed up with Ti�sto and delivered the vocals for �Just be� and �Walking on clouds�.

Unlike the Dutch Dimension (Ti�sto Solo 02.02.2002) gig, Just be is not going to be a solo performance by Ti�sto, he will be supported by various dj's from his record label, Cor Fijneman, Ton T.B., Mark Norman , Montana and Le Blanc.

Tickets are available as from April 10th on the following addresses:

-Ticketservice (+31 900 3001250 or www.ticketservice.nl)

-The bigger postal offices nationwide, VVV's and GWK's

-Selected dance recordstores and the well know presale addresses

Besides of the Netherlands, Ti�sto will also perform on international scheduled release parties of �Just Be�.He will hit Germany on the 14th of May, performing at �The Bunker� in Hamburg. The day after he will play in Slagthuset in Malm�, Sweden.

The UK will have their own release party weekend on the 21st and 22nd of May. The 21st Heaven in London will be attended, 22nd it's the Academy in Manchester's turn to have Ti�sto behind the decks. Both release parties will be supported by Kirsty Hawkshaw on P.A. and a few of his recordlabel's own DJ's, Cor Fijneman, Ton T.B. and Mark Norman.

The whole month of June it's North America time! Ti�sto has planned a big �Just Be' tour. As from the 2nd until the 27th Ti�sto will be touring throughout the whole US and Canada. Keep your eyes on the schedule on the website for the final dates and venues, these will be published soon!

July is scheduled for a release weekend in Spain. Ti�sto will be performing in 2 of the bigger venues in Spain, Pacha and Fabrik . The 16th is reserved for a �Just Be� party in Pacha in Barcelona, one of the coolest venues of Barcelona at the moment. The 17th Ti�sto will appear in Fabrik in Madrid, currently one of the best venues in the whole of Spain. Both nights will feature Kirsty Hawkshaw on P.A, and will be supported by local DJ's.

Love comes again cover

Stay tuned for more news about Ti�sto and his new album �Just Be�

Posted by SnuggLe on Apr-05-2004 18:55:

Ach, dit komt toch wel gewoon vol, wedden?
Ondanks dat mensen het hier maybe niets meer vinden etc. Hij heeft toch een naam. En je publiek laten schieten? Iedere keer als hij iets nieuws doet hoeft dat toch niet altijd in NL te zijn? Wij zijn ECHT niet de grootste markt meer tegenwoordig. Kan je wel uit ethische overwegingen maybe hier beginnen, maar dat doet toch niemand meer. Het gaat om geld....... de ethiek en het mooie van de housescene is al jaren dood, toen het grote graaien begon.
Wel raar dat er meerdere 'official' releaseparties zijn

Oh en ik ben hier niet bij, maar dat wisten de meesten denk ik al wel

Armin is nu de hype, geen Tiesto. Check voor de gein eens de Amerikaanse fora hier. 10 threads over Armin :0

Posted by basvh on Apr-05-2004 19:23:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Armin is nu de hype, geen Tiesto. Check voor de gein eens de Amerikaanse fora hier. 10 threads over Armin :0

amerikaanse fora????

als jij een thread op het beta forum kan vinden waar de naam armin, mike of armada niet genoemd wordt krijg je van mij een pilsje op dance valley snuggle!

maar op zich wel vet weer feestje in de hmh met tiesto, alleen de week erna HQ en beide kan helaas niet. hummm choices

Posted by Chicane on Apr-05-2004 19:40:

Ik ga hier 95% zeker wel bij zijn ja, ISOS3 party was toen echt mega gezellig oa ook dankzij Chinaboy, Jappio, Yarnie en iedereen van TA die er toen ook was

Die 5% onzekerheid hangt nog van de verassing van m'n vriendin af, die is weer ergens mee bezig maar laat niks los... vrouwen

Posted by MaGiK54 on Apr-06-2004 17:58:

Clip is inmiddels ook al op TMF te zien als "Exclusive".

Posted by Muppet on Apr-06-2004 19:05:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Clip is inmiddels ook al op TMF te zien als "Exclusive".

vind de clip wel meevallen moet ik zeggen. Had erger verwacht eigelijk. Nummer vind ik toch tegenvallen, ach ja, we zullen zien hoe grote hit het wordt

Posted by moogwai on Apr-07-2004 09:56:

quote:
Originally posted by Muppet
we zullen zien hoe grote hit het wordt

Tuurlijk wordt het een grote hit, mijn zusje vind het nl. een vet nummer en dat is een goede graadmeter

Ik vind de Mark Norman remix wel lekker knallen, live is het erg lekker!

Posted by Phat B on Apr-07-2004 11:58:

quote:
Originally posted by moogwai
Tuurlijk wordt het een grote hit, mijn zusje vind het nl. een vet nummer en dat is een goede graadmeter

dat heb ik dus ook hier met mijn zus (24), maar die leeft in de muziekwereld van een 15-jarige (heel de dag tmf kijken, tmf-awards, Britnie Speers, Xtina Aquilera enz. bezoeken enz enz.)

dus ik hoef maar een beetje op haar te letten wat ze leuk vindt en ik weet dan wat commercieel is of wordt... dus ook Love comes again

Posted by Remy D on Apr-07-2004 12:05:

Ik ga echt wel naar het feest!! Word bruut!! En hopelijk blijven er veel forum kneuzen weg die toch op alles zeiken.

En ik vind love comes agian dus ook GOED!! En ik durf te wedden dat hier mensen zijn die hem wel goed vinden maar zeggen dat die slecht is omdat die bij het grote publiek in de smaak valt. Huigelaars!!!

Posted by ahp2002 on Apr-07-2004 12:08:

Stelling: Love Comes Again is ook erg gericht op de Engelse markt. Traffic is daar min of meer geflopt (voor Ti�sto's doen dan) en Engelsen houden wel van zo'n BT vocaltje.

Ik vond Traffic kut en dit nummer wel goed! Ik weet ook niet waarom..

Posted by Remy D on Apr-07-2004 12:09:

quote:
Originally posted by Remy D

En ik vind love comes agian dus ook GOED!! En ik durf te wedden dat hier mensen zijn die hem wel goed vinden maar zeggen dat die slecht is omdat die bij het grote publiek in de smaak valt. Huigelaars!!!

Quote mezelf omdat ik dit ook weet van de Hee Hoo topics van vroeger!! Zaten mensen (zal verder geen namen noemen) van dit forum ook dat hele hee hoo en af te kraken en dat deden alleen boeren enzo. Iedergeval het was te triest voor woorden zeiden ze. En vervolgens zie ik ze op een feest van een afstand en wat staan ze te doen met hun vriendjes.... maak verder niet uit en mij hoor je dan ook niet maar ga hier dan niet stoer doen dat het zo verschrikkelijk triest is.

Dus mensen wees jezelf en doe je niet groter voor dan je bent!!!!

Posted by SnuggLe on Apr-07-2004 12:19:

quote:
Quote mezelf omdat ik dit ook weet van de Hee Hoo topics van vroeger!! Zaten mensen (zal verder geen namen noemen) van dit forum ook dat hele hee hoo en af te kraken en dat deden alleen boeren enzo. Iedergeval het was te triest voor woorden zeiden ze. En vervolgens zie ik ze op een feest van een afstand en wat staan ze te doen met hun vriendjes.... maak verder niet uit en mij hoor je dan ook niet maar ga hier dan niet stoer doen dat het zo verschrikkelijk triest is.

Dus mensen wees jezelf en doe je niet groter voor dan je bent!!!!

Echt mooi dit, Remy komt weer los.
Remy, doe jij je ook niet grote voor dan je bent, wil je?
Jij denkt ook alles te weten over vanalles. Maar laat mensen gewoon ook lekker een nummer kut vinden. Dat jij nou alles helemaal geweldig vind (een kinderhand is gauw gevuld?) en klaarkomt op alles wat maar muziek is, hoeft nog niet iedereen dat te vinden.
En wie weet stonden die mensen die aan het 'heee hooo'en waren dat wel te doen om te laten zien hoe triest het was, of waren ze een keer met hun boerenvriendjes op stap, of deden ze het voor de gein, of waren ze dronken. Weet jij veel.....
Dus zeik niet zoveel op iedereen hier, we zijn niet allemaal zo snel tevreden als jij bent.

Kusje!

(...en Heee-hooo is ook gewoon ontzettend triest! )

Posted by Remy D on Apr-07-2004 12:39:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Echt mooi dit, Remy komt weer los.
Remy, doe jij je ook niet grote voor dan je bent, wil je?
Jij denkt ook alles te weten over vanalles. Maar laat mensen gewoon ook lekker een nummer kut vinden. Dat jij nou alles helemaal geweldig vind (een kinderhand is gauw gevuld?) en klaarkomt op alles wat maar muziek is, hoeft nog niet iedereen dat te vinden.
En wie weet stonden die mensen die aan het 'heee hooo'en waren dat wel te doen om te laten zien hoe triest het was, of waren ze een keer met hun boerenvriendjes op stap, of deden ze het voor de gein, of waren ze dronken. Weet jij veel.....
Dus zeik niet zoveel op iedereen hier, we zijn niet allemaal zo snel tevreden als jij bent.

Kusje!

(...en Heee-hooo is ook gewoon ontzettend triest! )

A. Ik ben gewoon de Koning!!

B. Jij was niet eens op Dance Valley 2003 Wat een feest was dat.

C. Joden worden kampioen

D. Gister was echt de mooiste voetbal avond sinds Nederland - Schotland

E. Snuggle is echt een stumper en voelt zich hier een vaderfiguur en dat is hij ook

F: Ik ga weer PES 3 doen! Ruless

G: Probspot - Blueberry is een te BRUUT nummer!!!

Posted by Ding Chavez on Apr-07-2004 12:49:

Je hebt me overtuigd van je gelijk.

Posted by SnuggLe on Apr-07-2004 12:52:

quote:
A. Ik ben gewoon de Koning!!
B. Jij was niet eens op Dance Valley 2003 Wat een feest was dat.
C. Joden worden kampioen
D. Gister was echt de mooiste voetbal avond sinds Nederland - Schotland
E. Snuggle is echt een stumper en voelt zich hier een vaderfiguur en dat is hij ook
F: Ik ga weer PES 3 doen! Ruless
G: Probspot - Blueberry is een te BRUUT nummer!!!

A: Eens!
B:
C:
D: Eens!
E:
F:
G:

Posted by DJ D-Man on Apr-08-2004 14:48:

Weet iemand of er ook een vinyl-sampler van het album komt, dus met alle albumtracks erop?

Posted by basd on Apr-08-2004 14:52:

quote:
Originally posted by DJ D-Man
Weet iemand of er ook een vinyl-sampler van het album komt, dus met alle albumtracks erop?

Vast wel. Zou een beetje vreemd zijn als het niet zo was, aangezien volgens mij echt van alle trensartiestenalbums (die ik dan langs zie komen) die de laatste tijd zijn uitgekomen ook vinylsamplers zijn gereleased.

Is ook gewoon lekker meer cashen voor de artiest, en Tiesto zou wel gek zijn als ie dat aan zich voorbij liet gaan.

Posted by DjRV on Apr-08-2004 14:54:

waarom denken mensen nog steeds dat het verkopen van vinyl gigantische bedragen opleverd?

Posted by SnuggLe on Apr-08-2004 14:59:

quote:
Originally posted by DjRV
waarom denken mensen nog steeds dat het verkopen van vinyl gigantische bedragen opleverd?

Indirect maybe wel via publiciteit et cetera.....

Posted by DjRV on Apr-08-2004 15:26:

denk niet dat mensen die bepaalde opmerkingen maken de indirecte winst bedoelen

Posted by Phat B on Apr-09-2004 10:42:

quote:
Originally posted by DjRV

verkoop van albumsamplervinyl => dj's kopen albumsamplervinyl => dj's draaien tracks van albumsamplervinyl => peepz horen tracks van albumsamplervinyl => peepz vinden tracks van albumsamplervinyl leuk => peepz kopen album => bankrekening van Tijs stijgt

allee, zo ist toch wel een beetje

Posted by basvh on Apr-09-2004 11:02:

quote:
Originally posted by Phat B
verkoop van albumsamplervinyl => dj's kopen albumsamplervinyl => dj's draaien tracks van albumsamplervinyl => peepz horen tracks van albumsamplervinyl => peepz vinden tracks van albumsamplervinyl leuk => peepz kopen album => bankrekening van Tijs stijgt

allee, zo ist toch wel een beetje

als je het woord kopen vervangt door downloaden klopt het denk ik wel !

Pages (10): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 »