TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tranceformation - 9 maart - Leuven
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]
mijn fluit is toch groter dan die van u 
pics or stfu ^^

hehehe 
zou die nu aant blazen zijn? 
waarom zelf zo eens geen feestje organiseren?
Yeah, met BE-TA Dj Airwave 
Kzie dat wel zitten 
Had nog nie echt behoorlijk gereplyed hiero... Eerst natuurlijk erg erg moe en daarna hoop gezeik aan me kop gehad... maar ik wil nu toch wel ff zeggen dat de heren een erg leuk feestje hebben neergezet! Twas het tripje vanuit holland wel waard hoor
Er zijn nog wel wat dingetjes die beter hadden gekund, maar goed het is de eerste keer dus dat moeten we dan maar een beetje over het hoofd zien...
Al met al een zeeeer geslaagde avond dus 
Nog ff een vraagje aan de jocks van de avond... Stonden er geen monitorspeakers of gebruikten jullie die gewoon niet?
Er stond een kleine monitor maar deze kwam nauwelijks boven het rumoer van de zaal uit. Ik mix altijd helemaal op de koptelefoon af op die manier heb je dus nooit problemen indien er geen of slechte monitors zijn. Mijn collega dj heeft toch wel wat problemen gehad met mixen gezien hij gewoon is met monitors te draaien. -->das dus iets waar volgende keer mee rekening zal worden gehouden
Zijt ge trouwens uit de kosten geraakt? Want zooo veel volk was er niet uiteindelijk.
Misschien een tip voor volgende keer:
*meer reclame maken (heb er nergens gezien)
*een betere website maken (want hier thuis op 800*600 waren bvb niet alle buttons zichtbaar door die buttonbalk etc...)
'k hoop echt dat der nog zo volgen want 't was ne zaligen avond