TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Finland
-- Mikä kolahtaa ?
Pages (13): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 »
* F&W - You Will Understand (Original / Inst.)
Aivan mahtavan energinen biisi! 
Hei, minä rupean pikkuhiljaa tykkäämään Kuisman biiseistä! Piti vain kuunnella läpi sitä YleX:n livesettiä pari kertaa ensin. Vielä kun pääsisi kuuntelemaan niitä muita vanhoja "ei-Ar52"-biisejä.
Ai jestas...
Orbital - One Perfect Sunrise
Niin kaunis, niin kaunis... loistava päätös loistavalle uralle.
Orbital R.I.P.
| quote: |
| Originally posted by Mr.Mystery Ai jestas... Orbital - One Perfect Sunrise Niin kaunis, niin kaunis... loistava päätös loistavalle uralle. Orbital R.I.P. |
Tonekroup - Evening With
------------------------
Ompas mahtava Breaks/chill-out levy! Ja vieläpä suomalaista tuotantoa. Ehkä paras levy, mitä tänä vuonna on tähän mennessä tullut vastaan.
Oisko kellään mitään infoa artistista? Ihan tuntematon mulle.
| Originally posted by MekkaFIN Tonekroup - Evening With ------------------------ Ompas mahtava Breaks/chill-out levy! Ja vieläpä suomalaista tuotantoa. Ehkä paras levy, mitä tänä vuonna on tähän mennessä tullut vastaan. Oisko kellään mitään infoa artistista? Ihan tuntematon mulle. |
Jostain syystä on taas tullu kuunneltua aika paljon tota Li Kwanin Point Zeroa.. Satuin löytään "vanhan" cd sinkun muutama päivä sitten hyllyn reunalta ja päätin kuunnella. Ja taas olen koukussa. 
| Originally posted by Thunder5 Jostain syystä on taas tullu kuunneltua aika paljon tota Li Kwanin Point Zeroa.. Satuin löytään "vanhan" cd sinkun muutama päivä sitten hyllyn reunalta ja päätin kuunnella. Ja taas olen koukussa. |
Mitenkä on, onko tuolla Orbitalin Blue Albumin vinyyliversiolla biisit saman mittaisia kuin CD-versiolla?
Moikka,
Jos joku haluu noita vanhoja biisejä niin voin kyllä polttaa vaikka pari cd:tä täyteen
Jos jollekin kerta maistuu niin annan ilomielin!
Muutenkin oon miettiny että vois pistää ilmaiseks downloadiks kasan vanhoja biisejä jotka ei varmaan päädy enää mihinkään julkaisuun. Tarvis vaan keksiä jostain kaistaa, mutta ilmoon jos/kun keksin jotain.
Sillävälin jos joku haluaa noita vanhoja biisejä, niin laittakaa privaviestiä tulemaan.
Siinäpä vasta tarjous 
Voin vaikka heittää sulle oman CD:n vaihdossa jos kiinnostaa?
Oho, minä olisin kyllä kiinnostunut niistä vanhoista biiseistä, mutta voin kyllä odottaa kunees olet saanut downloadpaikat toimimaan. Hieno uutinen kertakaikkiaan!
| Originally posted by GrimReaper Joo-o, helmi biisi. Ei uskois että sekin on tehty jo vuonna '94 ja on mielestäni Matt Dareyn kolmen parhaimman biisin joukossa ja yks mun kaikkien aikojen suosikkeja. Tulis nyt ne uudetkin miksit ulos jossain vaiheessa originaali '94 miksi mukaanlukien. |
| Originally posted by Thunder5 Oih, mitäs miksejä tosta on tulossa.. |
| Originally posted by GrimReaper Matt Darey Remake, Li Kwan Remix, Lost Tribe Remix, Digital Blonde Remix ja Leama & Moor Remix. Elikkäs 3 Dareyn tekemää versiota ja 2 "oikeaa" remiksiä. Tarkempaa infoa ja samplet löydät Dareyn kotisivulta http://www.mattdarey.com/discography.html. Sais vaan nähdä millon ne tulee, jos tulee... |
| Originally posted by mkuisma Moikka, Jos joku haluu noita vanhoja biisejä niin voin kyllä polttaa vaikka pari cd:tä täyteen Jos jollekin kerta maistuu niin annan ilomielin!Muutenkin oon miettiny että vois pistää ilmaiseks downloadiks kasan vanhoja biisejä jotka ei varmaan päädy enää mihinkään julkaisuun. Tarvis vaan keksiä jostain kaistaa, mutta ilmoon jos/kun keksin jotain. Sillävälin jos joku haluaa noita vanhoja biisejä, niin laittakaa privaviestiä tulemaan. |
mmm...
Jan Vayne - The Promise of a New World (Mark Otten Mix)
Uskomattoman upea.
| Originally posted by Mr.Mystery mmm... Jan Vayne - The Promise of a New World (Mark Otten Mix) Uskomattoman upea. |
| Originally posted by Thunder5 Eikä Jan Vayne - Laments of the lost (Alucard's Chilled Mix) ole hirveästi huonompi.. |
on muuten mainio kokoelma toi classical trancelations! harmi vaan, että on menty pilaamaan editoimalla sitä päin vittua ja sekvenssoimalla vai miksi ne sitä nyt sanookaan! ei mixattu, mutta ei mixaamatonkaan! täällä keskieuroopassa tuntuu olevan vähän jokainen kokoelma pilattu moisella! mikäköhän on syynä, kun en itse keksi ainuttakaan syytä moiseen toimintaan! no jokatapauksessa ihan ok levy, varsinkin kun se maksaa jopa huimat 7€ vai mitä se nyt oli! itse sain sen jo muutama kuukausi sitten kun NLTA robin oli niin kiva, että viitsi käydä sen mulle ostamssa ja lähetti sen mulle! 
| Originally posted by skip on muuten mainio kokoelma toi classical trancelations! harmi vaan, että on menty pilaamaan editoimalla sitä päin vittua ja sekvenssoimalla vai miksi ne sitä nyt sanookaan! ei mixattu, mutta ei mixaamatonkaan! täällä keskieuroopassa tuntuu olevan vähän jokainen kokoelma pilattu moisella! mikäköhän on syynä, kun en itse keksi ainuttakaan syytä moiseen toimintaan! no jokatapauksessa ihan ok levy, varsinkin kun se maksaa jopa huimat 7€ vai mitä se nyt oli! itse sain sen jo muutama kuukausi sitten kun NLTA robin oli niin kiva, että viitsi käydä sen mulle ostamssa ja lähetti sen mulle! |
Top 15 July
D-Jay - The Feeling
Rhythm Code - Hypnotic Influence
Blakkat ft Tyra - Other Woman (Original / Yousef Remix)
Seraphim Suite - Over (Remix)
Deepgroove - Got To Jack
Nubreed & Luke Chable - Just One Day
G-Pal - Ocean Of Blue (Tone Depth Mix)
Interactive - Koma 2004
Jody Lei - Just The Music (Chumbomusic Dub)
Yer Man - Good Grief (Fuck You!)
D. Ramirez - Are U Ready (Turbofunk Mix)
Cass - Giant (4-4-2 Mix)
First Life - Be One Of Us (Chris Fortier Remix)
Tilt - The World Doesn't Know
Country & Western - Reincarnation 2oo4
(vähän kotiin päin oleva lista
)
Tänään on ollu vanhemman ja energisemmän (=lue nopeamman) musan päivä, kuten alla oleva kuunneltujen biisien lista osoittaa:
Sound Structure - I'm Ready
Cenith X - Feel (Legend B Remix)
RMB - Passport To Heaven (Cyril Remix)
Dune - Hardcore Vibes (Good Vibes Mix)
Ozaka Oz - Real Nightmare
Scooter - Back In The UK (Paddy Frazer Remix)
PH 1 - Sizzling Love
DJ Thoka - You Make Me Feel So Good (Chill'n'Force Remix)
Alien Factory - Beta Music (Re-mix)
Green Force - Sleepless
DJ Paul Elstak - Feel The Musik (Paul Elstak Remix)
Nostrum - Brilliant (Hard Trance Mix)
Charly Lownoise & Mental Theo - Party (Frank-E & Mars-L Remix)
Scooter - Raving In Mexico
Scooter - Move Your Ass! (Mega'lo Mania Acid Mania Dub)
Velocity - Future
RMB - Banyo Love
Nostrum - Brainchild
Dune - "Hardcore Vibes" on kyllä aikamoinen klassikko. Siitä tehtiin aika paljon MOD-remiksejä silloin kun minä olin skenessä aktiivisesti mukana.
80s:
Pointer Sisters - I'm So Excited
KC & The Sunshine Band - That's The Way I Like It