TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Ferry Corsten & Yves Deruyter @ Versuz - 19 mei - Hasselt
Pages (13): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 »


Posted by Nyah on May-17-2004 20:47:

quote:
Originally posted by Kaidreas
btw cygnus geen tijd voor gsm-nummer topic ofzo??

over die gsm nummers is al eens sprake geweest-iemand ging 'een file' bijhouden en deze per pm naar de beta's sturen. ik denk dat pooley zich daar op een bepaald moment mee bezig hield... maar nog geen pm ontvangen... Pooley?


Posted by Zehra on May-17-2004 21:21:

ja, pooley zou zich daar mee bezighouden. de bedoeling was toen da iedereen zijn/haar nummer naar hem pm-de.

btw read this:

quote:
Beste Zehra,

het gebruik van (digitale) fototoestellen wordt door ons huisreglement niet toegelaten.

Met vriendelijke groeten,

Ruth
Versuz


en khad het nog zo vriendelijk gevraagd!


Posted by Nyah on May-17-2004 21:24:

das ... tja, spijtig


Posted by pooley on May-17-2004 22:50:

ja kheb die file


Posted by Freezel on May-18-2004 05:16:

quote:
Originally posted by Zehra
en khad het nog zo vriendelijk gevraagd!


Mijn GSM heeft digicam


/me heeft er enorm veel zin in


Posted by Meltoz on May-18-2004 09:28:

quote:
Originally posted by FredNova
YES

ik zal er tegen 23h (ten laatste zijn)

dus tussen 22h50 en 23h00 ok?


ps: MELTOZ! ik heb gehoord dat jij er ook moet zijn? => pakketje platen voor Seb (Silent Eagle)


Yep, ik heb't geld ondertussen al mooi in ontvangst genomen Heb je ok ne pm gestuurd, checken Fred

Heb de volgende platen van Seb bij voor:

@Pumaz: Yahel - Voyage => �9

@Pooley: 4 platen => al betaald

As iedereen dan mooi op't zelfde punt kan zijn, heeft er niemand problemen met die platen Wordt daar wel e gezellig handeltje he

/me heeft er ook al enorm zin, net als Freezel!!! Chic da je af komt gezakt jongen, ferm


Posted by FredNova on May-18-2004 10:06:

Emma (dvd) / Pumaz (platen) / Meltoz (dealer)

23h00 voor de frituur aan de kant van Versuz voor alle transacties

Dat is tussen de parking binnen en de (grote) parking buiten.

ok???

eenmaal, andermaal... verkocht

F.


ps: misschien allemaal daar samenkomen om 23h00?


Posted by Nyah on May-18-2004 13:44:

quote:
Originally posted by pooley
ja kheb die file

ja das mooi... nu nog doorsturen of was dat niet de bedoeling?


Posted by pooley on May-18-2004 16:17:

Als ge nummers moet hebben , pm me dan he


Posted by Oester on May-18-2004 19:15:

ik en tilt komen om 20 u aan in antwerpen centraal , waar wordt er daar afgesproken ? want de trein 20.34 is lang (prolly)


Posted by Kaidreas on May-18-2004 19:18:

^TOLK!
normaliter is het 20.34 in het centraal station.
hoogsts waarschijnlijk gelijk vorige keer aan de stoeltjes die er niet meer zijn. ---> dus aan de hoofdingang waar je tickets koopt.
maar ik zal er waarschijnlijk ook al om 20.00 aanwezig zijn ze.
anyways je moet maar zien.


Posted by Jasperovitsj on May-18-2004 19:18:

Ik stel voor dat Dries deze keer effectief een borjes met 'BETA' erop maakt, gene zwans...
En anders ergens vanonder aan de trappen?


Posted by Oester on May-18-2004 19:21:

da bordje met beta is geen slecht idee zal de voor de zekerheid ook 1 hebben , (lees : a4 blad met beta op:-) ) in de inkomsthal aan de loketten ... , we vindne het wel , tis minstens 10 jaar geleden dak in centraal geweest ben


Posted by Kaidreas on May-18-2004 19:22:

kheb het bordje nog dacht ik. anders een nieuw. owkeej will do.
joy--> a dream comming true


Posted by DeSpErAtOs-X on May-18-2004 19:29:

welke mensen gaan al vooraf in Hasselt vertoeven? of gaat jullie allemaal zo goed als rechtstreeks?


Posted by Jasperovitsj on May-18-2004 19:33:

Als ik het goed begrepen heb komen deze mensen allemaal vanuit antwerpen:

Kaidreas
Pumaz
Cresto
Tilt
Oester
Azonic
Jasperovitsj

We spreken daar in het station rond 20u af en we nemen de trein van 30u34. Dan zijn we tegen 21u40 in Hasselt station. Het volgende cue-punt is 22u50 aan het frituur voor de Versuz, dus ik weet niet wat we dan in tussentijd gaan doen...


Posted by Jakhira on May-18-2004 19:36:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
cue-punt is 22u50 aan het frituur voor de Versuz


FredNova, hou hier rekening mee aub


Posted by Wildfir3 on May-18-2004 19:37:

Pumaz zult ge herkennen aan de foto van zen lief

sorry eh pee, konnek ni laten liggen


Posted by Jasperovitsj on May-18-2004 19:39:

quote:
Originally posted by Pumaz
FredNova, hou hier rekening mee aub

Hij is diegene die het heeft voorgesteld, dus dat zal wel geen probleem zijn denk ik!


Posted by Jakhira on May-18-2004 19:44:

quote:
Originally posted by Wildfir3
Pumaz zult ge herkennen aan de foto van zen lief

sorry eh pee, konnek ni laten liggen


Ja doe maar hoor, ik vind dat goeie steken moeten kunnen. Maar ik begin er echt niet meer over.


Posted by FredNova on May-18-2004 19:50:

quote:
Originally posted by Pumaz
FredNova, hou hier rekening mee aub


22h50 zijn we er

Pooley en Meltoz ook hoop ik voor de platen
Emma hoor ik nog wel...


Posted by Kaidreas on May-18-2004 19:59:

21.40-22.50-> wtf das vreed lange rustpauze. hopelijk is het goed weer, kunnen we lekker terrassen. naart het schijnt lopen er knappe vrouwen in hasselt rond dus. who's with me.


Posted by Jakhira on May-18-2004 20:06:

Ik ben een grote fan van terrasjes...


Posted by DeSpErAtOs-X on May-18-2004 20:17:

quote:
Originally posted by Kaidreas
21.40-22.50-> wtf das vreed lange rustpauze. hopelijk is het goed weer, kunnen we lekker terrassen. naart het schijnt lopen er knappe vrouwen in hasselt rond dus. who's with me.


cava cava ... en uhmn, veel knappe vrouwen ... da valt nogal mee jah ... majah, nen mens raakt nogal es ewa gewend

ma uhmn, als ge rond 21.40h ergens wilt afspreke ... geef ma een seintje, dan geef'k men gsm nummer wel door ofzo ...


Posted by Nyah on May-18-2004 20:39:

Ik zal ook mijn best doen om rond 22u50 aan de versuz te zijn.
Ik vertrek normaal rond kwart na 10 in maasmechelen, dus dat zou moeten lukken. See ya


Pages (13): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.