TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Ferry Corsten & Yves Deruyter @ Versuz - 19 mei - Hasselt
Pages (13): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 »
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas btw cygnus geen tijd voor gsm-nummer topic ofzo?? |
ja, pooley zou zich daar mee bezighouden.
de bedoeling was toen da iedereen zijn/haar nummer naar hem pm-de.
btw read this:
| quote: |
| Beste Zehra, het gebruik van (digitale) fototoestellen wordt door ons huisreglement niet toegelaten. Met vriendelijke groeten, Ruth Versuz |
en khad het nog zo vriendelijk gevraagd!
das ... tja, spijtig 
ja kheb die file
| quote: |
Originally posted by Zehra en khad het nog zo vriendelijk gevraagd! |


| quote: |
| Originally posted by FredNova YES ik zal er tegen 23h (ten laatste zijn) dus tussen 22h50 en 23h00 ok? ps: MELTOZ! ik heb gehoord dat jij er ook moet zijn? => pakketje platen voor Seb (Silent Eagle) |
Heb je ok ne pm gestuurd, checken Fred
Wordt daar wel e gezellig handeltje he

Emma (dvd) / Pumaz (platen) / Meltoz (dealer)
23h00 voor de frituur aan de kant van Versuz voor alle transacties
Dat is tussen de parking binnen en de (grote) parking buiten.
ok???
eenmaal, andermaal... verkocht
F.
ps: misschien allemaal daar samenkomen om 23h00?
| quote: |
| Originally posted by pooley ja kheb die file |
of was dat niet de bedoeling?
Als ge nummers moet hebben , pm me dan he 
ik en tilt komen om 20 u aan in antwerpen centraal , waar wordt er daar afgesproken ? want de trein 20.34 is lang (prolly)
^TOLK!
normaliter is het 20.34 in het centraal station.
hoogsts waarschijnlijk gelijk vorige keer aan de stoeltjes die er niet meer zijn.
---> dus aan de hoofdingang waar je tickets koopt.
maar ik zal er waarschijnlijk ook al om 20.00 aanwezig zijn ze.
anyways je moet maar zien.
Ik stel voor dat Dries deze keer effectief een borjes met 'BETA' erop maakt, gene zwans...
En anders ergens vanonder aan de trappen?
da bordje met beta is geen slecht idee zal de voor de zekerheid ook 1 hebben , (lees : a4 blad met beta op:-) ) in de inkomsthal aan de loketten ... , we vindne het wel , tis minstens 10 jaar geleden dak in centraal geweest ben
kheb het bordje nog dacht ik. anders een nieuw. owkeej will do. 
joy--> a dream comming true
welke mensen gaan al vooraf in Hasselt vertoeven? of gaat jullie allemaal zo goed als rechtstreeks?
Als ik het goed begrepen heb komen deze mensen allemaal vanuit antwerpen:
Kaidreas
Pumaz
Cresto
Tilt
Oester
Azonic
Jasperovitsj
We spreken daar in het station rond 20u af en we nemen de trein van 30u34. Dan zijn we tegen 21u40 in Hasselt station. Het volgende cue-punt is 22u50 aan het frituur voor de Versuz, dus ik weet niet wat we dan in tussentijd gaan doen...
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj cue-punt is 22u50 aan het frituur voor de Versuz |
Pumaz zult ge herkennen aan de foto van zen lief
sorry eh pee, konnek ni laten liggen 
| quote: |
| Originally posted by Pumaz FredNova, hou hier rekening mee aub |
| quote: |
| Originally posted by Wildfir3 Pumaz zult ge herkennen aan de foto van zen lief sorry eh pee, konnek ni laten liggen |
| quote: |
| Originally posted by Pumaz FredNova, hou hier rekening mee aub |
21.40-22.50-> wtf das vreed lange rustpauze. hopelijk is het goed weer, kunnen we lekker terrassen. naart het schijnt lopen er knappe vrouwen in hasselt rond dus. who's with me.
Ik ben een grote fan van terrasjes...
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas 21.40-22.50-> wtf das vreed lange rustpauze. hopelijk is het goed weer, kunnen we lekker terrassen. naart het schijnt lopen er knappe vrouwen in hasselt rond dus. who's with me. |
Ik zal ook mijn best doen om rond 22u50 aan de versuz te zijn.
Ik vertrek normaal rond kwart na 10 in maasmechelen, dus dat zou moeten lukken. See ya 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.