TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- הכללים הלא פורמליים של ILTA
Pages (15): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »
| quote: |
| Originally posted by Flotser חחחחחחחחחח נ.ב. אתה ידוע מה שמתי לב?... יש איזה שחקן יווני שממש דומה לך אתה יווני? |

לא להתלבש כמו ערס באיזור חיפה
למה?
| quote: |
| Originally posted by KosmiK-G8 ואיזה כמה כללים קטנים שחשוב לזכור לא להתלבש כמו הומו באיזור חיפה לא להתלבש כמו ערס באיזור חיפה לא לסוע לבקר ידידות שהיו בבסיס והשתחררו באיזור חיפה |
למה צריך לשחק אותה ערס בצפון?
| quote: |
| Originally posted by yaman למה צריך לשחק אותה ערס בצפון? |
נו דחילק טל מה זה השטויות האלה?
| quote: |
| Originally posted by yaman נו דחילק טל מה זה השטויות האלה? |
בולשיט..
חיפה והצפון לא שונה מכל מקום אחר בארץ חוץ מהמיקום שלה..
מי שאמר לך כנראה ממש ממש טיפש...
אני גר בחיפה אז אני יכול להעיד
באמת המצב הוא כזה שרוב האנשים הם ערסים...
יענו זה תלוי כמובן איפה אתה גר
מי שמכיר את חיפה אז יודע שבמקומות כמו דניה ורדיה ורמת אשכול לדוגמא זה שכונות טובות אבל אפילו שם יש ערסים
בהדר,שפרינצק והעיר התחתית בכלל אין מה לדבר בכל פינה יש ערס
בנווה דוד ונשר זה בכלל השיא שמה אם תראו בנאדם סטייליסט אני נותן לכם מאה שקל
לא יודע מה המצב שבאר הארץ,אבל בחיפה המצב עגום
שלא תבינו אותי לא נכון
זה לא שכולם עסים
אבל הרוב כן
על המסיבות פה בכלל אין מה לדבר
שורצות ערסים וערבים
לפחות בגיל שלי
הסטייליסטים הכמעט יחידים שאפשר לראות זה אנשים שבאים מהקריות או מנהריה וכאלה...
אני לדוגמא מסתובב עם חבר'ה טובים אבל אנחנו מוקפים בערסים\ערסים צעצוע
האמת שעד לפני שנתיים אנחנו בעצמנו היינו כאלה...
אכן מצב עצוב
בגלל זה אני מנצל כל הזדמנות כדי לנסוע למסיבות עם רמה בתל אביב ולא למסיבות הערסים בחיפה
יש לנו את החוג אנשים שלנו שזה חבר'ה טובים ברמה גם מבתי ספר אחרים אבל מה לעשות שיש יחסית מעט כאלה...
ואל תגידו לי שזה לא ככה ואני יודע יותר טוב מכל אחד אחר מה הולך בחיפה כי אני גר פה!
מספיק לרדת לים כדי לראות את היחס בין כמות הערסים לכמות ה"נורמלים". קיצור זוועה
| quote: |
| Originally posted by DJ Alex E. אני גר בחיפה אז אני יכול להעיד באמת המצב הוא כזה שרוב האנשים הם ערסים... יענו זה תלוי כמובן איפה אתה גר מי שמכיר את חיפה אז יודע שבמקומות כמו דניה ורדיה ורמת אשכול לדוגמא זה שכונות טובות אבל אפילו שם יש ערסים בהדר,שפרינצק והעיר התחתית בכלל אין מה לדבר בכל פינה יש ערס בנווה דוד ונשר זה בכלל השיא שמה אם תראו בנאדם סטייליסט אני נותן לכם מאה שקל לא יודע מה המצב שבאר הארץ,אבל בחיפה המצב עגום שלא תבינו אותי לא נכון זה לא שכולם עסים אבל הרוב כן על המסיבות פה בכלל אין מה לדבר שורצות ערסים וערבים לפחות בגיל שלי הסטייליסטים הכמעט יחידים שאפשר לראות זה אנשים שבאים מהקריות או מנהריה וכאלה... אני לדוגמא מסתובב עם חבר'ה טובים אבל אנחנו מוקפים בערסים\ערסים צעצוע האמת שעד לפני שנתיים אנחנו בעצמנו היינו כאלה... אכן מצב עצוב בגלל זה אני מנצל כל הזדמנות כדי לנסוע למסיבות עם רמה בתל אביב ולא למסיבות הערסים בחיפה יש לנו את החוג אנשים שלנו שזה חבר'ה טובים ברמה גם מבתי ספר אחרים אבל מה לעשות שיש יחסית מעט כאלה... ואל תגידו לי שזה לא ככה ואני יודע יותר טוב מכל אחד אחר מה הולך בחיפה כי אני גר פה! מספיק לרדת לים כדי לראות את היחס בין כמות הערסים לכמות ה"נורמלים". קיצור זוועה |
אויש נו יא בכיין..
כל מי שאתה רואה עם בגד ים משוק רמלה לוד הוא ערס בשבילך?
זה תלוי מה ההגדרה אצלך ערס גם..
בוא דוגרי...
אני מסכים איתך לא חסר ערסים אצלנו בקריית אתא, וגם לא בחיפה...
אני מכיר כמה, אני חבר של כמה, פעם הייתי אחד כזה...
אבל להגיד שכל איש שני פה הוא ערס זה זיון שכל...
כנראה בשבילך כל מי שיש לו פירסינג הוא ערס
וכל מי שהולך עם שרשרת הוא ערס
אז זאת כבר בעיה של הגדרה..
ואל תבין אותי לא נכון אלכס, לא מתפרץ עליך כמו שזה נראה..
פשוט אתה סתם אומר שכל איש שני פה הוא ערס..זה לא נכון
edit
טלטול, אתה לא אמור ללמוד ?

עוד לא דיברנו על ירושלים..........
| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs אויש נו יא בכיין.. כל מי שאתה רואה עם בגד ים משוק רמלה לוד הוא ערס בשבילך? כל מי שיש לו פירסינג הוא ערס וכל מי שהולך עם שרשרת הוא ערס |
| quote: |
| Originally posted by DJ Alex E. חחחח כן הרגע הגדרת ערס לא סתם...אבל רוב האלה שנראים ככה הם באמת ערסים או לפחות ערס צעצוע בקיצור לא בדיוק אנשים איכותיים ורובם גם לא יקבלו תעודת בגרות ויהיו לפחות פעם אחת בכלא וכה הלאה |
אליאור צודק
זה סטיגמות
ערס הוא בן אדם שמחפש צרות
| quote: |
| Originally posted by yaman אליאור צודק זה סטיגמות ערס הוא בן אדם שמחפש צרות |
| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs סטיגמה מזה מפגרת.. לי יש עגיל בגבה אני לא ערס, לא ערס צעצוע, ולא רוצה להיות ערס או מנסה להיות אחד כזה. לחברה שלי יש עגיל בלשון - היא לא פרחה, לא ערסית ולא כלום... יש לי חבר שיש לו שרשרת... הוא לא ערס ולא כלום... זה סתם סטיגמה מטומטמת |
| quote: |
| Originally posted by taltul מה קשור פירסינג וערסים??? הנוער ה"חכם" של היום... |
באיזה אזור אתה גר אליור?
חיפה אזור של ערסים?

עזוב אותך אורן הם לא מבינים מה הולך בירושלים
| quote: |
| Originally posted by yaman באיזה אזור אתה גר אליור? |
גב גב?
אם הם צפונים עשירים אין מצב לגב גב
| quote: |
| Originally posted by yaman גב גב? אם הם צפונים עשירים אין מצב לגב גב |
| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs סטיגמה מזה מפגרת.. לי יש עגיל בגבה אני לא ערס, לא ערס צעצוע, ולא רוצה להיות ערס או מנסה להיות אחד כזה. לחברה שלי יש עגיל בלשון - היא לא פרחה, לא ערסית ולא כלום... יש לי חבר שיש לו שרשרת... הוא לא ערס ולא כלום... זה סתם סטיגמה מטומטמת |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.